Dodatek k Vojáku Štěstěny:
Během oživování si můžeš hodit mincí tolikrát, kolik je tvůj rasový základ HB. Vždy, když padne hodnota, snížíš čas oživování o minutu. Když padne lev, čas se navýší.
Ohledně perku
Rychlé uzdravování (Půlí čas uzdravování, z 1HB/8hod na 1HB/4hod.)
Rychlost uzdravování v základu bych změnil aspoň na 1/4hod ale spíše na 1/2hod nebo klidně i 1/1hod. Jak často se hraje dýl jak 4 hodiny? Na patrolách a paranoidech, které teď sice převládají, ale moc se na nich HBčka neztrácejí. Jak často se vám stane, že ztratíte 3 HB, pak někde 8 hodin trajdáte a nakonec ještě bojujete? Jednou za život? V pravidlech by měly být věci, které dávají smysl. Takže buď bych to úplně zrušil, nebo vylepšil tak, aby to k něčemu bylo.
A jen tak mimochodem, máme momentálně 31 perků obyčejných a 24 specializovaných (ze kterých můžou vybírat 2 aktivní hráči z 6?).
EDIT: Napadl mě ještě další perk
Gambler (příp. Havířovské Eso), lvl 2
Na začátku akce si náhodně vytáhneš jednu ze čtyř předem připravených karet. Každá karta má jiný znak, na hodnotě nezáleží (takže např. po jednom kusu od srdce, listu, žaludu a koule). Po zbytek akce získáš perk na základě vytažené karty. Karty můžou mít jméno perku přímo napsané na sobě.
Perky (navrhovaná hodnota): Životodárce (srdce), Odolný proti radiaci (list), Rychlý metabolismus (žalud), Pojídač hadů (koule).
Tenhle perk, pokud by si ho někdo někdy vzal, by mohl být modifikovatelný na základě preferencí vlastníka (vybere si jiné perky, organizátor to buď schválí nebo ne).