cheky píše:
Tyto perky jsem již zapracoval do pravidel, neboť jsem je považoval za schválené. Nemám s nimi problém až na Přírodní zbroj - měla by být na 6. úrovni. Případně to omezení na mutanta, ale jelikož jej nikdo nikdy hrát nikdy nebude... Možná by se měli odstranit i ti mutanti
Dodám, že o Muniční truhlík se vede spor, jestli to má být perk nebo trait. Se zbytkem snad problém nebude.
cheky píše:
Jeden předmět dle uvážení obíraného. Pouze předměty typu rad-x, stimpak apod (zavedeme pojem inventář?). Ne munice či zbraně.
cheky píše:
Traity buďto zcela zrušit, anebo naopak výrazně rozšířit:
viewtopic.php?p=304637#p304637 (Zrušením se myslí převedení na perky.)
Rozšiřovat jen s mírou. Už teď je ten výběr perků poměrně malý. Hodně se omýlá těch pár bojových (životodárce, smysl pro smrt apod) a Přízeň boží. Možná by se mohl nechat jeden jediný titul a to hippie. S tím, že by to nebyl ani tak titul, ale prostě status ohlášený organizátorem. Převedení felčara na perk by mohlo být zajímavé, ale zase to nesplňuje to tvé základní vnímání felčařiny (nicméně hlasoval bych pro).
cheky píše:
Nabývání herních předmětů:
viewtopic.php?p=304616#p304616 (kdysi měly být zápletky akcí postavené kolem výroby kde čeho, až někam k alchymistickým bitvám, ale z toho myslím již sešlo)
...
K této sumě úprav mám ještě pár návrhů kolem Malého chemika. Jednak možné rozdělení na tři stupně: Malý chemik (Rad-X, antidotum), Velký chemik (stimpak, střelivo) a Purifikátor (Rad-Away), + popřípadě samostatný perk Travič (jed).
Jednak praktickou podobu herních předmětů z jeho dílny. Pití celaskonu bylo fajn v podmínkách bitvy, kdy člověk měl tendence vypít deset stimpaků za den.
A každý si mohl donést prášku, kolik chtěl, ergo omezení bylo objemem žaludků. To jsme již překonali. Takže:
Rad-X: Žluý/červený Tic-Tac. 1 tabletka po dobu 1 hodiny chrání před radiací. (1 předmět = 1 tabletka)
antidotum: Smecta. Ihned ruší otravu (neléčí však již způsobené zranění). (1 předmět = 1 sáček)
stimpak: skleněná injekce plná umělé krve. Aplikuje se na ovázané zranění. Ihned léčí na maximum. Velmi ultimátní, velmi vzácné. (1 předmět = 1 plná zapečetěná injekce)
střelivo: nábojnice s ucpaným hrdlem, v ní 10 kuliček
Rad-Away: sáček dětské svačinky s novou etiketou
jed: při starém, tedy kurkuma a pošeptání do ouška, mikroscénář, anebo žlutá čepel (hlavice šípu).
Určitě nedělat spoustu různých perků pro 1-2 předměty. Mám dvě jiné možnosti:
1) Rad away a rad-x nelze vyrábět. Malý chemik dělá stimpak, antidotum a jed.
2) Malý chemik dělá rad-x, rad away a stimpaky, Alchymista dělá jed, antidotum a střelivo.