Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Debaty nad pravidly
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=44&t=12774
Stránka 3 z 7

Autor:  Reinar [ ned zář 24, 2017 1:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

cheky píše:
Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
[list]
[*] Rasy pes a krysa.

Celý život chci hrát za krysu a teď, když už nebudu mít na starosti velení (=výrobu kostýmů a zbraní pro celý tým) na to konečně budu mít čas!

https://www.fantasyobchod.cz/maska-hlodavec :-D


cheky píše:
Reinar píše:
Perk Oživování by měl mít vyšší čas na reakci. 5 sekund není nic, spíš bych dal 20 sekund.

Jsem proti. Pět sekund trvá obvyklý střet na chladné zbraně (3 zásahy).

Jak to spolu souvisí?
2 sekundy než si vůbec všimneš, že to někdo koupil, 2 - 5 sekund, než k němu doběhneš, pár sekund navíc (až 5 podle tebe), pokud musíš nejdřív porazit toho, kdo oživovaného zneškodnil. Prostě podle mě se to dá využít pouze v případě, že to při bránění baráku koupí někdo vedle tebe. Za předpokladu, že tam je ještě někdo další, kdo může pokračovat v obraně. 20 sekund je asi moc, ale 5 je imho málo.

Autor:  cheky [ ned zář 24, 2017 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Reinar píše:
cheky píše:
Reinar píše:
Perk Oživování by měl mít vyšší čas na reakci. 5 sekund není nic, spíš bych dal 20 sekund.

Jsem proti. Pět sekund trvá obvyklý střet na chladné zbraně (3 zásahy).

Jak to spolu souvisí?
2 sekundy než si vůbec všimneš, že to někdo koupil, 2 - 5 sekund, než k němu doběhneš, pár sekund navíc (až 5 podle tebe), pokud musíš nejdřív porazit toho, kdo oživovaného zneškodnil. Prostě podle mě se to dá využít pouze v případě, že to při bránění baráku koupí někdo vedle tebe. Za předpokladu, že tam je ještě někdo další, kdo může pokračovat v obraně. 20 sekund je asi moc, ale 5 je imho málo.

Souvisí to s tím, že 5 sec je fůra času.
No já bych tam tak jako tak dal "chvíli". A přes tu definoval i záření a tak.

Autor:  Livjatán [ ned zář 24, 2017 6:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Citace:
Pokud něco funguje, není třeba to měnit.

No právě, že nefunguje. Na tvůj popud se snažím vymyslet způsob jak by to fungovat mohlo. A aby to nezahrnovalo zatím, středně výkonné softky a nekončilo na sniperkách 450fps síly.

Autor:  cheky [ ned zář 24, 2017 8:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Myslím, že s těma snajperkama jsme došli k závěru, že ta Reinyho SVD má 130 m.s^-2, že to je přes čáru (na PA LARPech bývá limit 120) a že odkoupí od Kaaliho tu jeho krochnu, což je v cajku a nepotřebuje žádné speciální perky ani kupu flastrů pro zasažené hráče.

Mimochodem, vstup do hry je 100 kulí, takže hádám, že Player a Firejs jsou v balíku, takže by mohli obchodovat. ;-)

Autor:  cheky [ pon zář 25, 2017 10:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Mimochodem, ten můj návrh na přidávání herních předmětů je následující:
Pokaždé, když herní postava vstoupí do herního světa, může si do inventáře přidat 1 herní předmět.

Takže Malý chemik může zvolit jeden kus následujícího: 1 ampule stimpaku, 1 sáček rad-away, 1 tabletka rad-X.
Drancíř může zvolit 1 plynový granát
Zewellák může zvolit 1 tříštivý granát
Felčar může zvolit 1 obvaz
Muniční truhlík - 20 nábojů

S tímto návrhem souvisí dvě navrhované změny. Perk Muniční truhlík změnit na trait Muničář, jeho zisk podmínit přebíjením. Kdyby byl Justy ochoten stát se garantem a strávit s adeptem příjemné odpoledne nad přebíjecím lisem. Dávalo by to smysl, člověk by se naučil něco nového, a tak.
Druhou změnou je přeměna stimpaku z "trochu rychlejší a dostupnější felčar" na ultimátní a velmi drahý prostředek kompletní obnovy (Tzn. spíše tak, jak funguje v Quake III, než ve Falloutu 2). Kolem stimpaků jsme pořád vymýšleli divná a složitá pravidla a mě se to už nelíbí, takže herní použití by bylo velmi jednoduché. Stimpak by byla skleněná injekční stříkačka naplněná umělou krví. (Takže člověk by na svém kostýmu udělal pěkné bojové zranění velmi snadno i během bitvy. :) ) Počítám, že ve hře by nikdy nebylo více, jak 10 stimpaků naráz. Spíš dva nebo tři. A byly by drahé.
A aj by to hezky vypadalo. :)

+ eventuálně bych vzal Malému chemikovi výrobu Rad away a tento nechal jenom na orgovi. Celkem to na těch Patrolách funguje. :)

Autor:  Reinar [ pon zář 25, 2017 12:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Když se to jednou přidává na základě perku nebo frakce (obvaz dává smysl jen u felčara, takže to beru jako výjimku), měly by se i náboje přidávat na základě perku a ne traitu. Dále u obvazů bych zvedl generované množství, protože by cenově byl na stejné úrovni jako stimpak.

Autor:  cheky [ pon zář 25, 2017 12:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

No ony se zase ty stříkačky a umělá krev neválejí na každém rohu...
Proč trait a ne perk: Maximální realismus tam, kde to snadno jde.

(Jo a k malému chemikovi ještě antidotum.)

Autor:  cheky [ pon zář 25, 2017 12:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Jak mi tu furt řve děcko, tak to nedomyslím: Lépe formulovat v pravidlech, že po zabití člověk chvíli leží coby spořádaná mrtvola, dokud neskončí situace kolem něj a kdo přijde obrat mrtvolu, má nárok na jeden herní předmět podle výběru zabitého.

Autor:  Reinar [ pon zář 25, 2017 4:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

cheky píše:
No ony se zase ty stříkačky a umělá krev neválejí na každém rohu...
Proč trait a ne perk: Maximální realismus tam, kde to snadno jde.

(Jo a k malému chemikovi ještě antidotum.)

Tohle hodně platí v počítačových hrách, ale koukám, že se to dá vztáhnout už i na Templáře: realističnost by měla být vyvážena s hratelností. Příliš moc realistické mechanismy přestávají být zábavné.
Pár perků, ze kterých z fleku udělám trait:
Bystrý učedník: podmíněno vypracováním tématu v semináři
Odolný proti radiaci: účast na cvičení civilní ochrany (nebo ekvivalentu)
Chabé tělo: BMI index pod 19
Těžké ho zabít: dokončení 5BV


Jestli ti vadí síla Muničního truhlíku, může se v něm zohlednit typ akce. Třeba 5 ks za patrolu, 20 ks za bitvu a 10 ks za ostatní.

Autor:  Mogh [ pon zář 25, 2017 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Reinar píše:
Pár perků, ze kterých z fleku udělám trait:.


Tento nápad sa mi páči. Hoci na druhej strane tým zužujeme výber perkov

Chcelo by to aj nejaké perky na 7. lvl.

Autor:  Reinar [ pon zář 25, 2017 4:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Mogh píše:
Chcelo by to aj nejaké perky na 7. lvl.

Já bych na 7. lvl exkluzivní perky nedával. Spíš ať jsou všechny přístupné už od 6. úrovně. Ale pokud se někomu podaří vymyslet ještě ultimátnější perky, dalo by se o tom uvažovat.

Autor:  cheky [ pon zář 25, 2017 6:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Reinar píše:
cheky píše:
No ony se zase ty stříkačky a umělá krev neválejí na každém rohu...
Proč trait a ne perk: Maximální realismus tam, kde to snadno jde.

(Jo a k malému chemikovi ještě antidotum.)

Tohle hodně platí v počítačových hrách, ale koukám, že se to dá vztáhnout už i na Templáře: realističnost by měla být vyvážena s hratelností. Příliš moc realistické mechanismy přestávají být zábavné.
Pár perků, ze kterých z fleku udělám trait:
Bystrý učedník: podmíněno vypracováním tématu v semináři
Odolný proti radiaci: účast na cvičení civilní ochrany (nebo ekvivalentu)
Chabé tělo: BMI index pod 19
Těžké ho zabít: dokončení 5BV


To je hodně dobrý nápad! ::ano ::ano ::ano

Autor:  Reinar [ pon zář 25, 2017 6:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

cheky píše:
Jak mi tu furt řve děcko, tak to nedomyslím: Lépe formulovat v pravidlech, že po zabití člověk chvíli leží coby spořádaná mrtvola, dokud neskončí situace kolem něj a kdo přijde obrat mrtvolu, má nárok na jeden herní předmět podle výběru zabitého.

Zapsáno. Taky jsem pravidla opatřil řadou ikonek pro příjemnější čtení.



S těmi převody perků na traity jsem to myslel spíš tak, že by se to nemělo přehánět. Za chvíli se airsoftky budou vydávat jen těm, co několikrát navštíví střelnici, a chladné zbraně členům historického šermu. :-? Skončí to tak, že nikdo nebude moct nic dělat nebo umět a prostě jen budem sedět u ohně a vzpomínat na minulé akce.

Autor:  cheky [ pon zář 25, 2017 7:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Reinar píše:
Za chvíli se airsoftky budou vydávat jen těm, co několikrát navštíví střelnici, a chladné zbraně členům historického šermu. :-?

Tento nápad chovám v hlavě již několik let. ;) :-D
OK, budu se držet zpátky.
Ale pravdou je, že jediný reálně používaný trait je Felčar. Tak co kdybychom ho převedli na perk a traity zrušili zcela? ¨
Anebo naopak, obloukem zpátky k Livjatánovu nápadu, co traity přidat: Barbar, Ostrostřelec... já nevím, Šílenej bombarďák, Dítě květin, a tak. :) Vyvážit klady a zápory a udělat to natvrdo podle Falloutu - prostě si na začátku kariéry musíš vzít trait a ten pak určuje směřování vývoje tvé postavy.

Ikonky jsou ňuńu. ::kawaii

Autor:  cheky [ ned říj 01, 2017 4:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Tak jo, část věcí, které jsme si definovali, nyní postupuje do stadia hlasování. Bude to teď taková malá hlasovací smršť.
Ještě nám zbývají pořešit:
Navržené nové perky: viewtopic.php?p=304466#p304466
Úpravu některých stávajících perků: viewtopic.php?p=304593#p304593
Nabývání herních předmětů: viewtopic.php?p=304616#p304616 (kdysi měly být zápletky akcí postavené kolem výroby kde čeho, až někam k alchymistickým bitvám, ale z toho myslím již sešlo)
Obírání mrtvol: viewtopic.php?p=304620#p304620
Traity buďto zcela zrušit, anebo naopak výrazně rozšířit: viewtopic.php?p=304637#p304637 (Zrušením se myslí převedení na perky.)

K této sumě úprav mám ještě pár návrhů kolem Malého chemika. Jednak možné rozdělení na tři stupně: Malý chemik (Rad-X, antidotum), Velký chemik (stimpak, střelivo) a Purifikátor (Rad-Away), + popřípadě samostatný perk Travič (jed).
Jednak praktickou podobu herních předmětů z jeho dílny. Pití celaskonu bylo fajn v podmínkách bitvy, kdy člověk měl tendence vypít deset stimpaků za den. :D A každý si mohl donést prášku, kolik chtěl, ergo omezení bylo objemem žaludků. To jsme již překonali. Takže:
Rad-X: Žluý/červený Tic-Tac. 1 tabletka po dobu 1 hodiny chrání před radiací. (1 předmět = 1 tabletka)
antidotum: Smecta. Ihned ruší otravu (neléčí však již způsobené zranění). (1 předmět = 1 sáček)
stimpak: skleněná injekce plná umělé krve. Aplikuje se na ovázané zranění. Ihned léčí na maximum. Velmi ultimátní, velmi vzácné. (1 předmět = 1 plná zapečetěná injekce)
střelivo: nábojnice s ucpaným hrdlem nebo krabička od nábojů, v ní 10 kuliček
Rad-Away: sáček dětské svačinky s novou etiketou
jed: při starém, tedy kurkuma a pošeptání do ouška, mikroscénář, anebo žlutá čepel (hlavice šípu).

Stránka 3 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]