Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Debaty nad pravidly
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=44&t=12774
Stránka 5 z 7

Autor:  Reinar [ čtv říj 05, 2017 5:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Dodatek k Vojáku Štěstěny:
Během oživování si můžeš hodit mincí tolikrát, kolik je tvůj rasový základ HB. Vždy, když padne hodnota, snížíš čas oživování o minutu. Když padne lev, čas se navýší.


Ohledně perku Rychlé uzdravování (Půlí čas uzdravování, z 1HB/8hod na 1HB/4hod.)
Rychlost uzdravování v základu bych změnil aspoň na 1/4hod ale spíše na 1/2hod nebo klidně i 1/1hod. Jak často se hraje dýl jak 4 hodiny? Na patrolách a paranoidech, které teď sice převládají, ale moc se na nich HBčka neztrácejí. Jak často se vám stane, že ztratíte 3 HB, pak někde 8 hodin trajdáte a nakonec ještě bojujete? Jednou za život? V pravidlech by měly být věci, které dávají smysl. Takže buď bych to úplně zrušil, nebo vylepšil tak, aby to k něčemu bylo.


A jen tak mimochodem, máme momentálně 31 perků obyčejných a 24 specializovaných (ze kterých můžou vybírat 2 aktivní hráči z 6?).



EDIT: Napadl mě ještě další perk :D
Gambler (příp. Havířovské Eso), lvl 2
Na začátku akce si náhodně vytáhneš jednu ze čtyř předem připravených karet. Každá karta má jiný znak, na hodnotě nezáleží (takže např. po jednom kusu od srdce, listu, žaludu a koule). Po zbytek akce získáš perk na základě vytažené karty. Karty můžou mít jméno perku přímo napsané na sobě.
Perky (navrhovaná hodnota): Životodárce (srdce), Odolný proti radiaci (list), Rychlý metabolismus (žalud), Pojídač hadů (koule).
Tenhle perk, pokud by si ho někdo někdy vzal, by mohl být modifikovatelný na základě preferencí vlastníka (vybere si jiné perky, organizátor to buď schválí nebo ne).

Autor:  cheky [ čtv říj 05, 2017 11:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Reinar píše:
Dodatek k Vojáku Štěstěny:
Během oživování si můžeš hodit mincí tolikrát, kolik je tvůj rasový základ HB. Vždy, když padne hodnota, snížíš čas oživování o minutu. Když padne lev, čas se navýší.

Nejsem Livjatán, jsem rád, když si spočítám v krámě rohlíky. Tohle je složité jak mlátička. Když mi k tomu napíšeš appku v javě, tak možná.

Autor:  cheky [ čtv říj 05, 2017 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Reinar píše:
Ohledně perku Rychlé uzdravování (Půlí čas uzdravování, z 1HB/8hod na 1HB/4hod.)
Rychlost uzdravování v základu bych změnil aspoň na 1/4hod ale spíše na 1/2hod nebo klidně i 1/1hod. Jak často se hraje dýl jak 4 hodiny? Na patrolách a paranoidech, které teď sice převládají, ale moc se na nich HBčka neztrácejí. Jak často se vám stane, že ztratíte 3 HB, pak někde 8 hodin trajdáte a nakonec ještě bojujete? Jednou za život? V pravidlech by měly být věci, které dávají smysl. Takže buď bych to úplně zrušil, nebo vylepšil tak, aby to k něčemu bylo.


Popsaná situace nastává tak dva krát do roka. Třeba na Kladivu na čarodějnice, tam to bylo právě takto: Potyčka, poranění, pak dlouho nic. S tímto pravidlem hráči při hrách běžně počítají a podle něj hrají. Musíš prostě častěji jezdit. :-D
Nicméně jsem pro to, snížit základní rychlost uzdravování na jeden bod za jednu hodinu (osm hodin bylo převzato z PASSu, kde, mimochodem, měl člověk tři životy a zranění způsobovala i radiace) a perk Rychlé uzdravování zcela zrušit.

Autor:  Miro [ pát říj 06, 2017 6:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Ohledně uzdravování souhlas s Chekym. Zkrátit základ.

Autor:  Reinar [ pát říj 06, 2017 7:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

cheky píše:
Reinar píše:
Ohledně perku Rychlé uzdravování (Půlí čas uzdravování, z 1HB/8hod na 1HB/4hod.)
Rychlost uzdravování v základu bych změnil aspoň na 1/4hod ale spíše na 1/2hod nebo klidně i 1/1hod. Jak často se hraje dýl jak 4 hodiny? Na patrolách a paranoidech, které teď sice převládají, ale moc se na nich HBčka neztrácejí. Jak často se vám stane, že ztratíte 3 HB, pak někde 8 hodin trajdáte a nakonec ještě bojujete? Jednou za život? V pravidlech by měly být věci, které dávají smysl. Takže buď bych to úplně zrušil, nebo vylepšil tak, aby to k něčemu bylo.


Popsaná situace nastává tak dva krát do roka. Třeba na Kladivu na čarodějnice, tam to bylo právě takto: Potyčka, poranění, pak dlouho nic. S tímto pravidlem hráči při hrách běžně počítají a podle něj hrají. Musíš prostě častěji jezdit. :-D
Nicméně jsem pro to, snížit základní rychlost uzdravování na jeden bod za jednu hodinu (osm hodin bylo převzato z PASSu, kde, mimochodem, měl člověk tři životy a zranění způsobovala i radiace) a perk Rychlé uzdravování zcela zrušit.

A jak moc ti pomohlo, že se ti za tu dobu vrátil 1 HB? O to mi jde. Že to je pravidlo, které nemá skoro žádný význam. Ale jak vidno, stejně se shodneme, že to je třeba zkrátit.

Autor:  Reinar [ pát říj 06, 2017 7:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

cheky píše:
Reinar píše:
Dodatek k Vojáku Štěstěny:
Během oživování si můžeš hodit mincí tolikrát, kolik je tvůj rasový základ HB. Vždy, když padne hodnota, snížíš čas oživování o minutu. Když padne lev, čas se navýší.

Nejsem Livjatán, jsem rád, když si spočítám v krámě rohlíky. Tohle je složité jak mlátička. Když mi k tomu napíšeš appku v javě, tak možná.

Zjednodušeně: Když jsi člověk, hodíš si na respawnu 5x mincí. Když se ti bude dařit, snížíš respawn o 5 minut, když ne, prodloužíš ho o 5 minut.
Můžeš házet i méněkrát. Případně se to může udělat pro všechny stejně, tedy vždy můžeš hodit až 3x.
No, a stejně ten perk nechceš, ne? Tak ti může být jedno, že je složitý :-D

Autor:  cheky [ pát říj 06, 2017 8:05 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Asi mi to může být fuk, já jen že jsi říkal něco o jednoduchosti. :-D
Jako já mám respawn jenom 7 minut, já nestihnu hodit 5× mincí.

Autor:  Mogh [ pát říj 06, 2017 8:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

cheky píše:
Popsaná situace nastává tak dva krát do roka. Třeba na Kladivu na čarodějnice, tam to bylo právě takto:

zranenie a potom rýchla smrť na otravu, ako si to ja pamätám.

Sám mám uzdravovanie 1hp/h a za tie roky som ho nevyužil. Zároveň sa mi však dlhý čas regenerácie páči. Zranený by mal vyhľadávať možnosti ošetrenia, nie sa na hodinku zašiť do kríkov a potom nabehnúť zdravý ako Řepa. Perk Rychlé uzdravování by som nerušil - z nostalgie, myslím že k Falloutu patrí.
1h/HP mi príde v pohode čas, s rýchlym uzdravovaním 30min/HP a rakovinový rast 15min/HP (Dítě radiace 3min/HP v zamorenej zóne)

Ad Voják štetstny: pekný perk, ale som za len jedno hádzanie (a trebárs skrátenie/predĺženie respawnu o polovicu)

Autor:  cheky [ pát říj 06, 2017 9:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Mogh píše:
cheky píše:
Popsaná situace nastává tak dva krát do roka. Třeba na Kladivu na čarodějnice, tam to bylo právě takto:

zranenie a potom rýchla smrť na otravu, ako si to ja pamätám.

Sám mám uzdravovanie 1hp/h a za tie roky som ho nevyužil. Zároveň sa mi však dlhý čas regenerácie páči. Zranený by mal vyhľadávať možnosti ošetrenia, nie sa na hodinku zašiť do kríkov a potom nabehnúť zdravý ako Řepa. Perk Rychlé uzdravování by som nerušil - z nostalgie, myslím že k Falloutu patrí.
1h/HP mi príde v pohode čas, s rýchlym uzdravovaním 30min/HP a rakovinový rast 15min/HP (Dítě radiace 3min/HP v zamorenej zóne)

Ad Voják štetstny: pekný perk, ale som za len jedno hádzanie (a trebárs skrátenie/predĺženie respawnu o polovicu)

nn, první střet byl bez otrávených zbraní.

Autor:  Miro [ pát říj 06, 2017 6:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

A v čem má být ten voják štěstěny výhoda? Střední hodnota je 0 (= je to 50 na 50). Abych měl motivaci ho v dlouhém období používat, musí být pravděpodobnost zkrácení respawnu vyšší...

Autor:  Reinar [ pát říj 06, 2017 6:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Miro píše:
A v čem má být ten voják štěstěny výhoda? Střední hodnota je 0 (= je to 50 na 50). Abych měl motivaci ho v dlouhém období používat, musí být pravděpodobnost zkrácení respawnu vyšší...

Nevěříš ve štěstí? ::cool Právě jsem si na zkoušku 5x hodil padesátikorunou a padly mi 4 kladné a 1 záporný hod, tzn. zkrátil bych si respawn o 3 minuty. No a pořád tam je ta část, že po smrti můžeš jednou hodit na oživení s 1 HB (tato část částečně supluje perk Těžko ho zabít).

Autor:  play3r [ pon říj 09, 2017 4:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Koukl jsem na pravidla a tady pár napadů:

Hratelné rasy:

Psisko a obří krysu bych vyřadil protože tak jak jsou napsány je asi nikdo soudný hrát nebude :). Případně pokud mají zůstat vytvořit bestiář a umístit je sem jako hotové "postavy" které nelevlují ani nezbírají expy. Za hraní postav z bestiáře můžou být třeba volné expy pro přidělení pro jinou hráčskou postavu. Expy by byly za účast, kvalitu kostýmu a RP. Psisko neodpovída zrovna statama popisu takže bych jej upravil vis dále (trochu i krysu). Taky mi chybí humanoidní robot který by se taky hodil do bestiáře.

Psisko: 4 HP, 1 požkození drápy, úhyb (jednou za spawn možnost ignorovat poškození z jednoho zdroje), zakousnutí (když někoho chytí za obě ramena tak dá instakill).

Obří krysa: 2 HP, 1 poškození drápy s otravou, vylezení z kanálu (možnost respawnutí kdekoli), stavba hnízda (okamžitý respawn na místě kde si ho předtím postavila), zrychlený růst (vystavená radiací by ziskávala 1 HP za každé 2 rady, po respawnu začíná zase na 2 HP)

Humanoidní robot: 5 HP, běžné zbraně, neměl by klasický respawn ale bylo by ho třeba opravit (1 Hp jedna minuta) jiným hráčem podobně jako lečení, bez určené strany za kterou hraje, hrál by vždy za poslední stranu která ho opravila, elektroobušek by ho vyřadil a umožnil přeprogramování na svou stranu. Imuní na vše včetně plynu. Dále by mohl pro větší variabilitu mít nainstalovanou jednu modifikaci. Například:

Těžký pancíř: chladné zbraně mu způsobují pouze 1 poškození, granát mu dává za 2, může se pohybovat pouze rychlostí běžné chůze
Emp stínění: elektroobušek nemá žádný účinek
Posílené servo: možnost používat těžké zbraně, oprava trvá dvakrát tak dlouho
Servisní jednotka: zahají opravování po 3 minutách po zničení, oprava 1 HP za minutu, možno pustit kdykoli ale během opravy je robot neaktivní a nelze ji přerušit.

Ghoul se mi zdá o dost slabší než ostatní a dal bych mu 1 perk navíc jednou kdykoli při postupu. Supermutantovi bych zdvojnásobil počet expů při postupu na další úroveň protože je zas silnější, se divím že za něho nehrají všichni :).

Autor:  cheky [ pon říj 09, 2017 5:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Pěkné náměty, díky. Přiznám se, že roboty ve hře moc mít nechci, ale možná že je připíšu, mít tam tu možnost nemusí být zlé.
Vylezení z kanálu pro obří krysu je super... nemáme to tam náhodou už někde? :D

Autor:  Reinar [ pon říj 09, 2017 5:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Mutanta nikdo nehraje už jen proto, že se nikomu nechce na něj dělat kostým. A asi žádný Templář není min-maxer. Já nad ním už párkrát uvažoval. Dokonce mám AEG zbraň, kterou bych s ním mohl využít, ale za tu robotu s kostýmem mi to za to nestojí (to nejsou jen barvičky na xicht, ale taky nějaké vycpávky, bo mých 60 kilo i s battledressem...:D).

Autor:  play3r [ úte říj 10, 2017 8:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Tak stačí pár dolarů a mutant je na světě 1url.cz/LtIEP :P. Nebo nakoupit stereoidy a na rok se zavřít do posilky :D.

Stránka 5 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]