Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon pro 10, 2018 12:31 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 8:44 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
No... ne.
Pokud supermutant, tak tohle: https://www.youtube.com/watch?v=n44RvANA4kk
A jsem ochotný tomu staty ještě zvednout, aby hráč byl opravdu ultimátní mašina na zabíjení lovící párače ke snídani, ale musí to být maska jak víno, přes to nejede vlak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 6:58 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 346
Bydliště: U Merkuru
Já bych ještě možná nakousl perk srab. Nevím jak ho upravit ale v této podobě je prakticky nehratelný. Použil jsem ho jednou za celých deset let. Nebo to převést jako trait? Nebo ho zrušit?

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 7:25 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1094
Ja by som ho previedol na trait - a všeobecne, traity by mali byť také, čo sú skôr dané roleplayom hráča, trebárs aj barbarský válečník.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 7:32 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 826
Takových perků, které využiješ velmi málo, máme povícero: Chabé tělo, Šílenej bombarďák, Očkovaný.

Co s nima? Nechal bych je, i když jsou slabší, ať mají hráči volbu. Každopádně pokud nechceš Sraba, vem si Mutaci a zbav se ho. Čímž jsem si uvědomil, že správa profilů s výběrem Mutace nepočítá.

A při tom mě napadlo, že Mutace by mohla fungovat tak, že člověk si ji vybere, ale musí s ní nejdřív odehrát jednu akci, a až po ní z Mutace udělá jiný perk.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 8:59 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
Anebo zavedu 8. level, na kterém si člověk může vyměnit nějaké starší perky. :D
Anebo se s tím smířit... popř. začít novou postavu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 10:00 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 346
Bydliště: U Merkuru
Já nevím, proč ho nepřepracovat? Když to srovnám s kamikadze nebo pojídačem hadů...

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 10:22 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
No tak ale navrhni jak má vypadat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 4:32 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
Jak tak nad tím uvažuji, ona i ta otrava by možná mohla probíhat déle, třeba půl hodiny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 4:34 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 10, 2010 9:09 pm
Příspěvky: 806
Jakože by to nebylo HP/minuta, ale něco delšího? Tady zase bude rozpor bitva vs standardní larp. Na bitvě je asi ok současný stav, u klasického larpu mi trochu vadí, že otrava = smrt, pokud nemáš zrovna antidotum v kapse.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 4:44 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
Ano, přesně tak. Vyjma jednoho případu také byla vždy otrava použita s dovětkem určujícím delší časové rozpětí.
Safra, angličtina tohle rozlišuje; jak do češtiny přeložit poison a venom?

EDIT:
Mohli bychom také rozlišovat otravy a oběhové jedy, ale to není moc elegantní, a tak mě napadla změna působení otravy: Do pěti minut (anebo ihned po zásahu?) klesnou HB na 1 a nelze se nijak uzdravit, leda napřed zbavit otravy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 5:16 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1094
Ja by som nechal časy viazané na HP, s tým, že by org určoval dĺžku respawnu - tj na bitve by bol respawn 1HP/min a otrava by prebiehala rovnako rýchlo, na larpe, keď chcem aby smrť postavy mala väčší dopad, než že si posedím 5min v chládku, tak si určím respawn 1HP/ 5 min a aj otrava by fungovala pomalšie. Podobne by mohla fungovať "prirodzená" obnova HP - v bitve 1HP/15 min, na larpe násobok podľa dĺžky respawnu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 5:41 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
To zdvojování se mi moc nelíbí. Teď si vezmi Kladivo na čarodějnice, tam se celkem hodilo, že jsme byli za deset minut zase fit, ne? Navíc na LARPech je možno striktně vyžadovat respawn na mrtvolišti, což může být i deset minut chůze daleko, takže ty časy se protáhnou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 5:50 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1094
Ja som to ale práve nemyslel striktne na bitve toľkoto, na larpe toľko. Išlo by o to, že sa vychádza zo základu 1min/HP a org si podľa toho, akú dlhú a dynamickú akciu plánuje si môže určiť koeficient, ktorým sa tento základ násobí - a podľa neho sa odvíjajú aj ostatné časy.
Takže konkrétne Hon na čarodenice, hoci je myslený ako larpová akcia, Miro dopredu vedel, že bude prebiehať len jednu noc a bude veľmi akčná, tak by nechal respawn 1min/HP. Naopak paranoid bol 48h larp a mierený skôr na prehľadávanie než boj, takže tam by dlhší respaw a aj "chýbanie" postavy po smrti, podľa mňa pasoval (a vôbec, nemali sme na paranoide2 dlhší respawn?).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon říj 23, 2017 5:55 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 13012
Bydliště: Brno
Myslím, že neměli, ale chodilo se až k bráně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2018 10:36 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 346
Bydliště: U Merkuru
Nějak nemůžu najít, kolik radaway snižuje radů...

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny