Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Debaty nad pravidly
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=44&t=12774
Stránka 6 z 7

Autor:  cheky [ úte říj 10, 2017 8:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

No... ne.
Pokud supermutant, tak tohle: https://www.youtube.com/watch?v=n44RvANA4kk
A jsem ochotný tomu staty ještě zvednout, aby hráč byl opravdu ultimátní mašina na zabíjení lovící párače ke snídani, ale musí to být maska jak víno, přes to nejede vlak.

Autor:  Livjatán [ úte říj 10, 2017 6:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Já bych ještě možná nakousl perk srab. Nevím jak ho upravit ale v této podobě je prakticky nehratelný. Použil jsem ho jednou za celých deset let. Nebo to převést jako trait? Nebo ho zrušit?

Autor:  Mogh [ úte říj 10, 2017 7:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Ja by som ho previedol na trait - a všeobecne, traity by mali byť také, čo sú skôr dané roleplayom hráča, trebárs aj barbarský válečník.

Autor:  Reinar [ úte říj 10, 2017 7:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Takových perků, které využiješ velmi málo, máme povícero: Chabé tělo, Šílenej bombarďák, Očkovaný.

Co s nima? Nechal bych je, i když jsou slabší, ať mají hráči volbu. Každopádně pokud nechceš Sraba, vem si Mutaci a zbav se ho. Čímž jsem si uvědomil, že správa profilů s výběrem Mutace nepočítá.

A při tom mě napadlo, že Mutace by mohla fungovat tak, že člověk si ji vybere, ale musí s ní nejdřív odehrát jednu akci, a až po ní z Mutace udělá jiný perk.

Autor:  cheky [ úte říj 10, 2017 8:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Anebo zavedu 8. level, na kterém si člověk může vyměnit nějaké starší perky. :D
Anebo se s tím smířit... popř. začít novou postavu.

Autor:  Livjatán [ úte říj 10, 2017 10:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Já nevím, proč ho nepřepracovat? Když to srovnám s kamikadze nebo pojídačem hadů...

Autor:  cheky [ úte říj 10, 2017 10:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

No tak ale navrhni jak má vypadat.

Autor:  cheky [ pon říj 23, 2017 4:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Jak tak nad tím uvažuji, ona i ta otrava by možná mohla probíhat déle, třeba půl hodiny.

Autor:  Miro [ pon říj 23, 2017 4:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Jakože by to nebylo HP/minuta, ale něco delšího? Tady zase bude rozpor bitva vs standardní larp. Na bitvě je asi ok současný stav, u klasického larpu mi trochu vadí, že otrava = smrt, pokud nemáš zrovna antidotum v kapse.

Autor:  cheky [ pon říj 23, 2017 4:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Ano, přesně tak. Vyjma jednoho případu také byla vždy otrava použita s dovětkem určujícím delší časové rozpětí.
Safra, angličtina tohle rozlišuje; jak do češtiny přeložit poison a venom?

EDIT:
Mohli bychom také rozlišovat otravy a oběhové jedy, ale to není moc elegantní, a tak mě napadla změna působení otravy: Do pěti minut (anebo ihned po zásahu?) klesnou HB na 1 a nelze se nijak uzdravit, leda napřed zbavit otravy.

Autor:  Mogh [ pon říj 23, 2017 5:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Ja by som nechal časy viazané na HP, s tým, že by org určoval dĺžku respawnu - tj na bitve by bol respawn 1HP/min a otrava by prebiehala rovnako rýchlo, na larpe, keď chcem aby smrť postavy mala väčší dopad, než že si posedím 5min v chládku, tak si určím respawn 1HP/ 5 min a aj otrava by fungovala pomalšie. Podobne by mohla fungovať "prirodzená" obnova HP - v bitve 1HP/15 min, na larpe násobok podľa dĺžky respawnu.

Autor:  cheky [ pon říj 23, 2017 5:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

To zdvojování se mi moc nelíbí. Teď si vezmi Kladivo na čarodějnice, tam se celkem hodilo, že jsme byli za deset minut zase fit, ne? Navíc na LARPech je možno striktně vyžadovat respawn na mrtvolišti, což může být i deset minut chůze daleko, takže ty časy se protáhnou.

Autor:  Mogh [ pon říj 23, 2017 5:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Ja som to ale práve nemyslel striktne na bitve toľkoto, na larpe toľko. Išlo by o to, že sa vychádza zo základu 1min/HP a org si podľa toho, akú dlhú a dynamickú akciu plánuje si môže určiť koeficient, ktorým sa tento základ násobí - a podľa neho sa odvíjajú aj ostatné časy.
Takže konkrétne Hon na čarodenice, hoci je myslený ako larpová akcia, Miro dopredu vedel, že bude prebiehať len jednu noc a bude veľmi akčná, tak by nechal respawn 1min/HP. Naopak paranoid bol 48h larp a mierený skôr na prehľadávanie než boj, takže tam by dlhší respaw a aj "chýbanie" postavy po smrti, podľa mňa pasoval (a vôbec, nemali sme na paranoide2 dlhší respawn?).

Autor:  cheky [ pon říj 23, 2017 5:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Myslím, že neměli, ale chodilo se až k bráně.

Autor:  Livjatán [ úte kvě 08, 2018 10:36 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Debaty nad pravidly

Nějak nemůžu najít, kolik radaway snižuje radů...

Stránka 6 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]