Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Další střelba na škole, prohnilý západ, to by se v Rusku... oh, wait!
Právě je pon říj 22, 2018 6:58 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Jak dále s traity?
Anketa končí za úte říj 24, 2017 12:30 am
1) Každá postava má jeden základní trait, který určuje její "třídu". 0%  0%  [ 0 ]
2) Rozšířit nabídku traitů přidáním dalších reálných, ve hře použitelných vlastností. 29%  29%  [ 2 ]
3) Nerýpat do toho a nechat to být, jak to je. 14%  14%  [ 1 ]
4) Traity zrušit a převést na perky. 57%  57%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: úte říj 10, 2017 12:30 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Traity jsou jakýsi převodník skutečných schopností hráče do herního světa. Dlouhodobě funguje jediný, Felčar: Hráč, který reálně ovládá první pomoc, může této schopnosti využívat i ve hře.
Zavádět nový pojem a specifické herní mechanismy kvůli jediné vlastnosti je ale takové divné a neelegantní. Asi by se daly najít i jiné schopnosti, které by stály za to převést do hry a hlavně podporovat u hráčů. Ale stejně tak by se daly traity i zcela zrušit a převést na perky. V zásadě existují tyto 4 možnosti:

1) Jako bychom hráli počítačovou hru: Traity fungují ještě silněji, než ve Falloutu, prakticky vytvářejí třídy, ve kterých (+-) se pak postava vyvíjí. Poskytují oporu i hraní role, pomáhají definovat herní postavu. Každá role má několik exkluzivních perků a naopak některé perky má nepřístupné. Maně mě napadá: Válečník (chladné, hrdý, primitiv), Střelec (palné, hrdý, technik), Křivák (zbabělec, primitiv), Felčar (hrdý, technik), Stalker (technik, cit pro Pustinu)...
Zisk traitu je čistě herní, každý hráč má právě jeden, perků je hodně. Tahle úprava je nejsložitější a nakopává základy.
Tato možnost má své kouzlo, ale na Templářích ji nechci vidět.

2) Návrat ke kořenům. Traity jsou slabší, ale je jich více. Postava může získat více traitů. Každý je podmíněn reálnou dovedností, takže templářské hraní zlepšuje vlastnosti skutečného člověka. Napadají mne hned zkraje Barbarský válečník, Střelec, Muničář, Technik, Malý chemik, Felčar, Týmový hráč, Lepší krytí...

3) Nerýpat do toho a nechat to tak, jak to je, protože to funguje.

4) Traity zrušit a stávající převést na perky.





Hlasování založeno: 10. X. 2017
Hlasování bude ukončeno: 24. X. 2017
Každý má 1 hlas, hlasování může změnit, pakliže jej debata přesvědčí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pát říj 13, 2017 6:23 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Vzhledem k roztroušenosti hlasů si myslím, že bude třeba to více prodiskutovat, ať už to dopadne jakkoliv.
Hlasoval jsem pro možnost 3. Podle mě by se mohl titul felčara zachovat jako jediný titul. Kdyby v budoucnu vznikl prostor pro existenci podobného titulu, mohl by se přidat. Například kdyby se zavedl Play3rův návrh robotů, mohl by vzniknout titul Mechanik, který by jako jediný mohl roboty opravovat. Tohle ale berte fakt jen jako příklad. Ostatní tituly, to jest hippie a technik, bych zrušil. Status hippie by mohly dostávat NPC na základě rozhodnutí organizátora a to po dobu jím stanovenou, případně do skončení akce.


Jinak napadlo mě ještě zavést titul Velitel. Za zabití velitele družstva je +15 xp. Nemyslím si, že to kdy vedlo k nějaké motivaci kohokoliv zúčastněného. Proto bych tento bonus buď zrušil, nebo bych veliteli dal nějakou vlastnost, která by způsobila, že by družstvo bylo motivováno si svého velitele chránit a aby velitel sám byl motivován neskákat po hlavě do boje. Momentálně mě ovšem nic nenapadá. Obrázek

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pát říj 13, 2017 8:29 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Titul Velitel = perk Vůdce?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pát říj 13, 2017 8:47 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Zajímavý nápad, určitě bych to zařadil na dlouhý seznam změn.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pát říj 13, 2017 9:15 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Cože, dlouhý? Já myslel, že už je skoro všechno vyřešené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pát říj 13, 2017 9:45 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Není, ještě pár věcí zbývá, hlavně perky. Dost se to kvůli množství bodů k projednání a diskusi k nim znepřehlednilo. A až skončíme s touto první várkou, mám připraveny další 3 návrhy.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: sob říj 14, 2017 8:34 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1080
Reinar píše:
Proto bych tento bonus buď zrušil, nebo bych veliteli dal nějakou vlastnost, která by způsobila, že by družstvo bylo motivováno si svého velitele chránit a aby velitel sám byl motivován neskákat po hlavě do boje.

Podľa mňa, toto by malo fungovať na základe RP než nejakých pridaných vlastností. Potom by bol aj ten bonus za zabitie veliteľa oprávnený. Možnosť velitel=perk vodca, pri tom ako funguje teraz, by nič v tomto ohľade neriešil. Veliteľ by generoval fragmi expy pre tím, teda by bol skôr motivovaný vrhať sa na steč*, než držať sa vzadu a veliť.

*hoci tento typ velenia má tiež niečo do seba a u Livjatána sa mi na PB veľmi páčil (až by jeden do neho nepovedal, že je srab :-D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: sob říj 14, 2017 8:57 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Spíš to vidím tak, že se velitel bude držet co nejdýl naživu, takže bude moct dorazit co nejvíce načatých nepřátel.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: ned říj 15, 2017 1:36 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 10, 2010 9:09 pm
Příspěvky: 781
Nevím, něco jako "dorážení načatých nepřátel" podle mě v praxi nefunguje. Jasně, když náhodou skončí někdo s 1HP, tak ho velitel může nonšalantně střelit od boku a zapálit si doutník... Ale fakticky nemá nikdo mimo tým tucha, kolik má která postava na bojišti HP.

Velitele bych určitě jako trait nebral. Jako perk bych to nenazýval velitel, ale týmový hráč jako ve falloutu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: ned říj 15, 2017 1:40 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Mno, myslím, že všechno, co dělá velitele velitelem, by měl dotyčný hráč zahrát v rámci role a nepotřebuje k tomu obezličky traitu. Ty vyšší expy za zabití velitele vlastně nemají opodstatnění jiné, než že jde o prestiž. Klidně je můžeme zrušit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 12:28 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Hmm, 3 hlasy pro rozšíření traitů, 2 pro převedení na perky. Mám chuť změnit hlas na možnost 4, aby to bylo nerozhodně, protože nechci, aby se už tak malý výběr perků ještě zmenšil :-?

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 2:22 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Opravdu ti přijde, že jich je málo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 2:41 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Ano, čert aby si vybral. Téměř každý má Životodárce, Pojídače hadů a Přízeň boží. Jsem lvl 6, už pro mě nemá smysl vzít si perk na sběr XP, takže to hned odpadá asi 6 perků. Nechci Kamikadze či Smysl pro smrt. Nechodím na patroly, takže "nemůžu" získat ozáření či infekci, tj. další 2 perky dolů. Takový perk Železné plíce zase nepotřebuju, protože jsem Drancíř a Zewell plynové granáty nemá. Šílenej bombarďák v podstatě to samé. Zbývá pár slabých perků typu Srab a Rychlý metabolismus (co to je 1 minuta, když už se nevraždíme jak v Quakovi), pak Infiltrátor, Těžko ho zabít (který nechci, mám na granáty štěstí). Takže výběr značně omezený. Když se 5 perků převede na titul, opravdu budem co chvíli poslouchat, jak někdo řve "kamikazde!", případně "přízeň boží!"?

Tituly by měly být imho někde bokem. Něco, co se na perk prostě nehodí a naopak. Třeba felčar je fakt hodně specifický. Si představte perk, který odemyká dalších 6 perků. Proto nehlasuju pro možnost 4.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 3:56 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 12904
Bydliště: Brno
Reinar píše:
Téměř každý má Přízeň boží.

Mají ho dva lidé. :-|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hlasovat: Jak dále s traity?
PříspěvekNapsal: pon říj 16, 2017 4:09 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 810
Myslím, že nad ním někdo uvažoval. Bavili jsme se o tom na jedné z těch 2 posledních akcí, nebo možná tady na fóru (něco v souvislosti s mařením Moghových plánů na jeho mordakcích). Což při počtu hráčů a při počtu hráčů s úrovní aspoň 4 tak či onak dělá vysoké číslo. A není divu, mimo bitvy to je silný perk.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny