Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Nové perky a úprava stávajících
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=44&t=13109
Stránka 3 z 4

Autor:  Reinar [ pát úno 02, 2018 8:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Leden pryč a stále žádné vyjádření typu "tenhle perk tam nechci". Dávám tomu ještě týden. Pokud nikdo nic do 11.2. nenavrhne, perky budu brát jako schválené a zanesu je do systému.

Autor:  Livjatán [ úte kvě 08, 2018 10:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Tabulka perků chybí.
Ještě mě napadlo, že pojídáč hadů je celkom OP perk v našem univerzu. Klidně bych nechal, že otrava na něj nemá vliv ale podmínil bych to nějakým handicapem. Třeba v momentě otravení musíš do minuty vypít určité množství vody (půl litru) aby se jed "naředil", když nemáš vodu- jsi otrávený. Voda se dá koupit u obchodníka a zase by to podpořilo obchod. Prostě mi připadá perk v této podobě příliš silný. Rád bych slyšel i názor ostatních. Netrvám na úpravě s vodou je to jenom nápad.

Autor:  Miro [ úte kvě 08, 2018 12:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Ono se poslední akce taky začaly jedy mnohem více používat, takže význam perku vzrostl.

Autor:  Reinar [ úte kvě 08, 2018 1:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Livjatán píše:
Tabulka perků chybí.

http://templari.tecka.eu/index.php?go=levelovani#perky

Autor:  cheky [ úte kvě 08, 2018 4:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Pojídač hadů mi přijde v pohodě, je to perka na celkem velkém lvl a tak by měl být silný. Nechal bych ho.

Autor:  Livjatán [ úte kvě 08, 2018 8:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Já si pamatuji řeči o tom, že žádný perk by neměl být moc silný a zvýhodňovat výrazně konkretního hráče. Perk dává permanentní imunitu bez postihu. Takových perků je i ve Falloutu málo a když už se výdáš na cestu k nějaké výhodě tak máš zase někde jinde postih. Teď mě to přijde jako Barbarský válečník bez postihu, jako by mohl používat i palné zbraně.

Autor:  cheky [ úte kvě 08, 2018 8:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Tak to zvedkel na 7.lvl?

Autor:  Mogh [ úte kvě 08, 2018 8:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Ja by som skôr šiel cestou zrušenia imunity na otrávené zbrane. Osobne hlavne z organizátorského hladiska, pretože keď chcem hru vám sťažiť (a teda spraviť zaujímavejšou) tak v počte jedno agresívne CP vs 8 hráčov moc iných možností než otrávená zbraň nie je.

Teda Pojídač hadov by dával len na jedy z jedla a pitia.

Autor:  Livjatán [ úte kvě 08, 2018 8:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Mě by se líbilo nějaký handicap. Prostě totální imunita mi přijde moc silná ve srovnání s ostatními perky. Když se nelíbí můj návrh s vodou (mimo jiné by to podpořilo ekonomiku u obchodníka, který by prodával i vodu a hráči by si ji měli motivaci kupovat i herně, né že hra končí za dvě hodiny, to vydržím bez vody a po hře se napiju) tak něco jiného. Třeba -1HP, které by bylo "neobvazatelné" ale po herní smrti hráč hraje s normálním počtem HP. Nebo když otrava proběhne dvakrát za herní život tak ta druhá způsobí instantní smrt.

Autor:  Miro [ úte kvě 08, 2018 9:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Na jedy z jídla a pití je to zase dost slabý perk.

Hodně jsem zvažoval, jestli je lepší pojídač nebo apatykář (může vyrobit jen 1 protijed pro celou akci, ale zase může vyrábět i další věci). Ve srovnání těchto 2 perků by možná stálo za to dát pojídače na nižší level a fungoval by pouze 1x za akci.

Autor:  cheky [ úte kvě 08, 2018 10:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

No, silný... já jsem ho měl asi čtyři roky a nepoužil jsme jej nikdy. Kdybych si místo něj vzal jakýkoliv jiný perk, dost by mi to pomohlo.
V kontextu Dzikiho gonu je ten perk samozřejmě veselý, protože ho měli oba Zewelláci, ale jenom jeden z Drancířů, takže chudák Firejs. :-D
A perků na totální imunitu je tam víc, třeba Očkovaný nebo Železné plíce, jestli se nepletu.

Autor:  Miro [ stř kvě 09, 2018 5:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Já ho na Dziki gonu neměl a zemřel kvůli tomu po škrábanci přes zápěstí. ;)
Dal jsem si ho tam teď při perkové amnestii.

Autor:  cheky [ stř kvě 09, 2018 6:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Aha!
Každopádně je zajímavé sledovat, jak se věci, které byly doposud jen teoretické, dostávají do praxe. ::)

Autor:  Reinar [ pát bře 01, 2019 5:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

Mám nápad na perk. Je dosti kostrbatý, ale třeba vás napadne, jak ho upravit, aby byl použitelný.

Záhadný cizinec
Jednou za čas se ve tvé blízkosti zjeví neznámý člověk, který ti chce pomoct.
Jednou za hru můžeš udělat nějakou akci jménem imaginární postavy, případně se do této imaginární postavy na krátký čas (15 sekund?) převtělit (a využít ji třeba k průzkumu nebo boji).

Potenciálně jde o perk silnější než Přízeň boží.

Autor:  cheky [ pát bře 01, 2019 9:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové perky a úprava stávajících

To bych spíš viděl jako variantu Infiltrátora. Když si sundáš insignie a změníš jednoduše rysy obličeje (brýle s umělým knírkem, klobouk, atp.) můžeš vystupovat jako Tajemný cizinec.

Fakt hustej obrázek!
Tajemný cizinec z komiksu Macanudo od Linierse. Velmi tajemný. velmi doporučuji.
Image

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]