Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

5. V. 2278: Dziki gon
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=44&t=13170
Stránka 9 z 10

Autor:  cheky [ čtv kvě 10, 2018 8:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Kdyby hra trvala ještě 5 minut, mohli jsme tu slavnou knížku mít! :-D

Autor:  Reinar [ čtv kvě 10, 2018 8:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

cheky píše:
Kdyby hra trvala ještě 5 minut, mohli jsme tu slavnou knížku mít! :-D

Ty bys chtěl kupovat knížku od Lászla? To jako vážně? Leda v případě, že bys ji zaplatil ze svého a následně byl vržen do jámy vystlané skelnou vatou.

Autor:  cheky [ čtv kvě 10, 2018 9:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

V pohodě, víček na ni pár mám a aspoň bych si měl v jámě co číst.

Autor:  Firejs [ pát kvě 11, 2018 2:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Henry Thorn píše:
Byla to super hra a kašlete na to! ;) Hlavní je, že to dopadlo a sešli jsme se.
---
Mě jen mrzí, že jsem nenahodil zamýšlenou otázku na debriefu, když jsme doposlechli pásku BoS - Jak udělat akci pro aspoň 20+ hráčů? TVŠB na to má, jak jsme se přesvědčili např. na Paranoidu 2 anebo na starém Brahminíně. Teda nevím, jak moc zlé je to s tou Frýdeckou raketovou základnou, ale to se s majiteli nedá nějak domluvit? (Např prohledávání rozvalin, boje s kmeny lovců lwbek, karavana drancířů, robot Enklávy, sklad BoSu, já nevím...) Taky propagace není nicmoc a hodilo by se nalákat nové hráče (byť by to melo být např. hlavně jednou do roka). Problém je fest Junktown v červnu anebo srpnový Fallout larp a zářijový apo week, tohle všechno bere lidi.
A teď co s tím?

Datum: květen, ideál. Nějak prostředek, kdy už je relativně teplo, ale nejsou zas až takový hrozný vedra (i když co se teď dèje..), Junktowny a lidi si neberou letní dovolený.

Typ akce: larpový sandbox, 'uzavřený' prostor s jasnè distribuovanou mapou (jako na Paranoidu), základní tábor s barterovým tržištěm, ohništěm, noclehárnou, bunkry, tábor divochů, vyznačená stezka karavany, zvěř a rostliny na lov v lese, atd atd

Nalákání nových hráčů: udělat to více vstřícnější a možná, možná dát nějak do názvu akce Fallout, promo video, půjçovna kostýmů a zbraní pro nováčky.. tohle by chtělo debatu širší. Tohle univerzum má obří potenciál, jen záleží, jestli to nechat nadále v punkové rovině anebo si fakt sednout na např Paranoid 3 a udělat to velký a jedinečný odlišující se od všech ostatních akcí, kde nestojíš frontu na pivo do kelímku, nejsou tam shit kostýmy a jde o nejsilnější a nejvěrnější akci Falloutu vúbec respektující její odkaz ze starých dílů.


Myslím, že Templáři jsou unikátní právě v tom, že jsou punkový a hardcore a tím pádem i hodně ale opravdu hodně nepřístupní běžným larpistům - a už vůbec ne pro lidi co se jedou čtyři dny ožírat na Junktown protože je to zrovna v módě. Z těch pár templářských akcí na kterých jsem byl, jsem došel k závěru, že ani nechtějí být masově přístupnými. Viz třeba Plán bílý - tři hodiny pochodu, pak tři hodiny ve studené a mokré díře a nakonec pět výstřelů z kuličkovky a balení a cesta zpátky.

Navíc dělat akci pro širokou veřejnost, najmout areál, řešit cenotvorbu, platby předem i na místě, plánovat rozpočet aby skončil v plusu, řešit desítky postav, dopravu materiálu i lidí, každodenní dotazy hráčů na mailu, na messengeru, propagaci, spoustu excelových tabulek... To je práce jako na kostele. Však to sám dobře víš. A jakmile vybíráš vstupné, tak ti řádově naskakují požadavky na kvalitu - na akci zdarma všichni chápou, že krabice je čerpadlo a fakt zírají, když vidí tu spoustu práce na kartonových jezčích... Platicí hráč z venku řekne - "co to sakra je?"

A nakonec - není problém udělat akci, kde přijede sto lidí v kostýmech a budou se mečovat v lese a pak půjdou na pivo. Je problém lidi dostat na akci, která slibuje tři dny beze spánku, zimu a hlad. A ještě aby za to zaplatili*... Jako jde to, loni se nám podařilo dostat na takovou akcí lidí cca padesát, ale bylo za tím hodiny a hodiny práce týmu lidí.

*samozřejmě může být i velká tempářksá akce zdarma, ale pak to bude opět punkové a nepřístupné

Autor:  cheky [ pát kvě 11, 2018 6:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

::love2
------------------
Až teď mi došlo, že jsme na Dziki gon nesl jeden drancířský tesák pro Petra a jeden pro Firejse, aby měli unifikované zbraně. :-( No... tomu říkám dlouhé vedení. :D

play3r píše:
Nejdůležítější otázka. Jsou ti ježci k jídlu? A jestli moc dobře nechutnají, spraví to kečup?

Bohužel jsou otrávení. Zkoušeli jsme z nich vypálit aspoň alkohol, ale omylem jsme vypálili jenom nervový jed zvaný "ježičok". To vedlo následně k vývoji plynových granátů Ježkosmrad a Prdoprda.
Kečup coby neutralizátor jedu jsme ještě nezkoušeli, a to proto, že vše, z čeho by se dal udělat kečup, jsme už vypálili na chlast. :-(
------------------
Henry, v zásadě máš pravdu. Problém je jede: Kdo by to dělal? To je celé. Protože já jsem zkoušel trochu fotit kvalitní promo fotky (a nemám problém půjčit si dost dobré aparáty), trochu umím s Gimpem a ano, myslím, že moje zvadlo na Křižník Přátelstwí je víc propacované, než Moghovo na Dziki gon; jo, jsme na FB a Reinar to háže na LARP.cz, ale nakonec jsem si uvědomil, že mě tohle vlastně nebaví. Baví mě si sem tam zahrát - řekněme pětkrát, šestkrát do roka dát dva dny na templářskou akci, a mezitím nějaký malý komunitní život. Nebaví mě fotit promo fotky, nebaví mě natáčet složité věci, nebaví mě psát na FB a lákat lidi. A proto to nedělám.
Ale co mě napadlo, kontaktovat nějaké jiné podobné skupinky, pakliže jsou. Jak byl minule Mogh s těmi Wasteland Rats, tak ti vypadají celkem přístupně, ne? Až pojede s nima Moghh příště, třeba by se pár lidí od nás mohlo přidat. Nebo bychom je pozvali, aby hráli nějakou skupinu v našem univerzu.

Autor:  Henry Thorn [ sob kvě 12, 2018 9:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Díky za komentáře.. aspoň jsem se vyjádřil a nějak se to probralo. Paranoid trojka... kdyby byla v tom samém prostoru, byla by šance na větší počet kvalitních hráčů? V roce 11 a 12 jsem čuměl, jaktože nás není víc, kor na 12ce. Kontaktování skupinek zní dobře. Ale máte pravdu, kdo by to na tom dělal.. TVŠB mi imponujou hlavně svojí opravdovou postapovostí-žádný umělý osvětlení, reprobedny a kapely, atd ale pochodně a starý baterky a improvizace s PA nástroji.. To mě baví. I první Junktown byl ještě jakžtakž takovej, hlavně brigády předtím, když jsem po večerech sedávali u hořících bubnů od pračky před bunkrama. Tak to asi nechat jak to je..

Autor:  Livjatán [ ned kvě 13, 2018 6:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Já myslím, že naše hry by klidně snesly více hráčů. Nemyslím si, že jsme nějak HC. Spíše se snažíme, pokud možno, simulovat postapo. Jako velkou překážku vidím celkem obsáhlý a nepřehledný Lore, který tvoří hráči sami a zapojit se do hry pro nováčka není jednoduché. Takže nám zbývá osobní pozvání ale jelikož na ostatní akce v ČR jezdí jenom Mogh, nových hráčů moc nevidíme. IMHO by pomohlo sepsat a představit Templáře na wiki jako to má třeba Oldtown: http://pl.old-town.wikia.com/wiki/Old_Town_Wiki . Ale zase, kdo by to dělal. Nikomu z nás se do toho moc nechce :(.

Autor:  Firejs [ ned kvě 13, 2018 8:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Lore není třeba moc studovat do hloubky - ano je složité, a hodně (a když se k tomu ještě připojí postavy, perky, pravidla uff...) ale když je na začátku hry dobře vysvětlená aktuální situace tak to jde. Já jsem třeba až do konce hry netušil co je nějaké to Těřličko a proč tam je vůbec nějaká vědma (to asi nevím do dnes) ale nijak mi to nebránilo. Hlavní je znát strany, mít obecný přehled o světě a pak si přečíst Intro od Mogha, které to - alespoň v tomhle případě u Drancířů jasně ohraničilo a věděl jsme co je cílem (i když jsem měl pocit, že mí nadřízení to neví). :)

Já třeba buduju larpové povědomí kudy chodím, dělal jsem i dvě přednášky před veřejností (desítky lidí) a zatím jsem sice ulovil jen jednoho dalšího hráče, ale to se časem poddá, lidi pochopí, že to je aj pro dospělé. :)

Autor:  viky [ ned kvě 13, 2018 2:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Kdyby mne Drancíři nechali na začátku mluvit a vyslechli si celé intro, věděl bys víc. ;)

Autor:  cheky [ čtv kvě 17, 2018 8:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Jako org prosím ještě o vrácení nevyužitých víček a také o údaje o cenách pro agregovaný ceník.

Autor:  viky [ čtv kvě 17, 2018 8:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Víčka už jsou na cestě.

Autor:  cheky [ čtv kvě 24, 2018 9:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

S těmi penězi to Firejs shrnul dobře. Ale napadlo mě peníze dávat spíš než před hrou až po ní. Číselné hodnocení akcí jsme zrušili, nemělo smysl, ale mohli bychom se třeba dohodnout, že by po akci člověk ohodnotil od 0 do 100 korunami její kvalitu (pět stupňů - po 25 korunách, tj 5 = 0, 4 = 25, 3 = 50, 2 = 75, 1 = 100 Kč.). Anebo by nehodnotil vůbec, pokud by neměl peníze, ono už jen to jízdné umí sáhnout hluboko do vrecka. Bylo by to zcela dobrovolné. Autor hry zveřejní číslo účtu a jestli mu někdo něco pošle nebo ne, to by se nijak nesoudilo. Ale byla by ta možnost. Protože třeba ty Moghovy lightsticky nerostou na stromech, že jo.

Autor:  Reinar [ pát kvě 25, 2018 1:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Hlasuji, toto není marný nápad!

Autor:  Firejs [ pát kvě 25, 2018 3:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

A kdo bude pravidelně posílat málo - dostane zákaz se účastnit. :D

Ale není to marný nápad. Já bych se tomu nebránil. Ovšem tu anonymitu u účtů už dneska asi nezaručíš.

Autor:  cheky [ úte kvě 29, 2018 4:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 5. V. 2278: Dziki gon

Firejs píše:
Ovšem tu anonymitu u účtů už dneska asi nezaručíš.

Jak to?

Stránka 9 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]