Měl jsem za to, že jsme spoustu z těch otázek vyjasnili v dřívější diskuzi po PIII, ale je dobře, že zde znovu padají, pokud nejsou zodpovězené.
- Jako premisu předem uvádím, že motivace Zewellu a otce Miroslava nejsou vždy stejné. - Zewell se na konci PIII z hlediska své filozofie přiklonil k divošskému bojování proti "zlé badabum", a to především ve smyslu odmítnutí atomových a jiných zbraní hromadného ničení (tuto myšlenku samozřejmě velmi prosazovala moje postava - viz motivace dále). To se má v dalším hraní projevit tak, že pokud bude ve hře podobná zbraň, Zewell to bude hrát tak, aby ji nikdo neměl k dispozici (včetně samotného Zewellu) a bude se ji snažit zničit. Na PIII se to projevilo likvidací vojáka Bratrstva oceli. Zároveň však Zewell zcela neodmítá klasickou techniku (světlo, elektřina apod.). O palných zbraních je to k interní diskuzi, sám jsem uvažoval dál hrát svoji postavu na chladné/barbarského válečníka, protože by to sedělo ideologicky a zároveň je reálně málo používám. Jestli by to tak měl hrát celý Zewell není zatím rozhodnuto. Takže výsledek je, že 3/4 Zewellu (1/4 přešla k Drancířům) opustila určité technické možnosti universa a zároveň Lovci lebek svolili používat určité techy za podporu své věci. Potkali se teda na půli cesty. Mně to dává smysl, jestli někomu ne, tak to pojďme dál rozdiskutovat. - Ohledně oslabení/posílení... jak už jsem psal, je za mě klíčové pro další setting to hrát tak, že "Moghovy akce jsou jako ruský film", tedy nemělo to dobrý konec. A to především pro Drancíře a Zewell. Těšín, Olomouc a další významní hráči se postavili na nohy výrazně lépe. Teda D a Z se z výrazné vojenské síly (stovky duší) stali spíše skupinou elitních stalkerů/bojovníků/odborníků na přežití v pustině (vyšší desítky duší). Drancíři byli posíleni dezertéry ze Zewellu, což Zewell oslabilo. Zewell zároveň získal Lovce lebek, které jsem v rámci PIII nevnímal jako pár ztroskotanců, ale docela schopnou družinu, která minimálně v okolí osady Přátelstwí dokázala projevit svůj vliv. Výsledek za mě je tedy +/- 1:1, jak říkáte. - "otec Miroslav" - Moghu, byl bych docela nerad, abys tu postavu někam "tlačil", protože ty říkáš, že to hraje na všechny strany, já říkám, že to je její podstata od té doby, co se na templářích objevila. Herně to spíše většina lidí nemá možnost vědět, ale otec je prostě dvojitý agent, navenek se jevící jako jasný přívrženec Zewellu. Kooperace s Olomoucí je spíše jemná agenstká práce, ovšem když je v sázce mnoho, tak i hrubá (zastřelení kněze, který na Lomené skále hovořil příliš mnoho). Primární motivací pro něj je zachovat ty zbytky lidstva, protože srny a potulní psi se na křesťanství (nebo spíše základní křesťanskou morálku) konvertují blbě, že jo... A pro tento cíl je ochoten učinit jakýkoliv ústupek. Rozhodně to není ortodoxní inkvizitor jako otec Andresson z Hellsingu, naopak, církev mu dala vzdělání a výcvik, ale její cíle považuje spíše za podružné (ve smyslu, že narozdíl od arcibiskupa vlastně fakt vůbec nepotřebuje, aby celá pustina chodila v neděli do kostela a dávala desátek na jeho tlustý břích. Aneb takové to "víra nerovná se církev"). Tudíž když se na PIII naskytla možnost, jak omezit použití zbraní, které přispěli ke skáze lidstva, tak se jí chytil. Jestli kvůli tomu bude dělat šamana? Ale jistě. Znamená to konec spolupráce s Olomoucí, respektive to, že to bude chtít mít s Olmučáky rozházené? Ale vůbec, ty si taky bude chtít udržet nakloněné, však je to centrum vzdělanosti a obchodu. - Je spoutu navenek ukázkových knězů, kteří jsou pedofily, spoustu ukázkových věřících, kteří jsou bossové drogových kartelů. A taky je spoustu lidí, kteří v životě nebyli v kostele, ale fakticky žijí v souladu s písmem... Za otce je lepší to druhé. :)
|