Tak nastalo obdobie dlhých zimných večerov a myslím, že to je správny čas na odohranie ďalšieho PnP. Časovo sa odohráva pár týždňov po prvom, Miro doviedol strateného Kohna, utečenci z Bialska odišli späť rekolonizovať svoje mesto. V Cieszyne život plynie pokojne ďalej. Po technickej stránke využijem na Chekyho formát s pár úpravami. Hra bude mať 28 ťahov, v každom ťahu môžete spraviť dve akcie - kvôli dynamike jeden ťah bude predstavovať štvrtinu dňa (rozpis pribudne). Vzhľadom na pohostinnosť Krížnika jedlo stačí riešiť len v rámci RP (tj občas spomenúť, že jete), čo by som skúsil zaviesť je spánok - každý deň musíte naspať aspoň 6h (tj využiť na spánok dve akcie behom štyroch ťahov), pri nedodržaní za spánkový deficit uberám -1 na hode kockou na deň). Taktiež chcem aby ste hrali za svoju postavu, využívanie CP nebudem brať v úvahu (tj žiadne zewell komando schované za hradbami, alebo posádka krížniku to za vás neodrú).
Miro využíval na Křižníku Přátelswí zaslúženú odmenu za nájdenie Kohna a čakal na Viky. No pri masáži a víne, ktoré mohlo konkurovať najlahodnejšiemu Olmutzkému omšovému buď čas ubiehal prekvapivo rýchlo, alebo sa Viky vrátila nečakane skoro. "Pani radná?" Miro pozdvihol pohár na privítanie. "Áno, konečne áno." usmiala sa Viky. "Myslel som, že rokovania rady bývajú dlhšie." "Dnes to boli len nejaké úvodné škriepky, jedno hlasovanie a potom to Kohn rýchlo rozpustil." "O čom sa hlasovalo?" vycítil Miro znepokojený tón vo Vikynom hlase. "Odvolanie Kohna z pozície Prezydenta." "To snáď nie. Po tom čo sme si dali toľko roboty, aby sme ho tam dosadili... Neprešlo to?" spýtal sa Miro zbožne. "Hlasovanie navrhol Schneider, Šmíd bol za, ja s Kohnom proti. Wasserman a Kušnier sa zdržali, Miller sa nezúčastnil." "Kušnier nehlasoval proti? No ale návrh nedostal väčšinu hlasov, takže neprešiel a Kohna máme tam kde ho potrebujeme." "Kušnier asi trucoval - požadoval, aby sa Garbařovi zrušil prístup na snem a Kohn sa tým nechcel zaoberať. A návrh bol len odsunutý na budúci týždeň, Wasserman navrhol, aby nehlasovala len rada, ale celý snem." "Tak účasť na sneme je pre cechových majstrov, Garbař cech nemá, takže by nemal mať ani prístup. Ale to odvolávanie by mohol byť problém." zamyslene odvetil Miro. Zo zadumania ho však vytrhol lomoz z paluby. Po pár sekundách buchotu sa rozrazili dvere a do miestnosti vtrhla postava s rozstrapatenými pejzami a jarmulkou skĺznutou až na ucho. "Atentát! Niekto sa na nás pokúsil spáchať atentát." po tomto hysterickom výkriku Kohn zaostril a všimol si Mira: "Vy, vy toho čubčieho syna nájdete a my sa postaráme, aby visel z hradieb za tú časť tela, ktorú má správny žid obrezanú." "Pán Kohn, samozrejme sa pokúsime vyhovieť, ale čo keby ste sa najskôr trochu upokojil a skúsil nám povedať, čo sa stalo." vložila sa Viky. "Niekto sa nás pokúsil zavraždiť. Sprosto zamordovať. To sa stalo. Teda, pokojne sme si odchádzali z rokovania rady, však oni vedia, tiež tam boli. No a ešte nás pred sieňou začali obťažovať Kušnier a Garbař s tých ich záležitosťou. Boli hlučný a naťahovali to, i keď sme im povedali, že to budeme riešiť až na budúcom sneme. No a v tom sa spoza rohu prirútil niekto v tom mundúre, čo nosili Bertuberovi muži a skúsil sa nás prebodnúť. Isto by sme tam vypustili dušu, keby sa statočne nevrhli do rany pán Kušnier. No a predstavte si, že tí nýmandi, čo platíme v mestskej stráži, toho mordíra ani neprenasledovali! Toto si s Vojočkom ešte vydiskutujeme. Ale každopádne, toho zlosyna musíte nájsť. Kým si voľne behá po meste, náš život je v ohrození.
Quest: nájdi atentátnika. Sekundárny quest: zaisti dostatok hlasov za zotrvanie Kohna vo funkcii.
|