Intro:V Ciezsyně se koná porada nejvyššího štábu Slezska:
"Nyní," pravil Miro, "když nám průzkumníci donesli chuťnoučké TPSF, máme konečně dostatek potravy na cestu."
"Chutňučké a chrumkavé ako zamlada," zasnil se Mogh, ghoul, který již mnoho pamatoval.
"Kdy tedy vyplujete?" zeptal se Reinar, velitel Drancířů.
"Nikam se nepopluje," zachmuřila se Viky. "Nádrže mého křižníku jsou téměř prázdné."
"A v čem je problém?" nechápal Reinar. "Však do Szczecina to je po proudu. To dáte, stačí vytáhnout kotvu a pak akorát dávat pozor, aby vás Olza někde nevynesla na břeh."
"Třesky plesky!" zavrčela Viky, podivnou hříčkou osudu - a neschopností hráčů v minulých hrách - nejvýše postavena osoba v kraji. "Křižník potřebuje mít možnost manévrování, taky budeme chtít vyplout na moře a konečně, co kdybychom se chtěli vrátit?"
"Ale prosím vás, co byste se vraceli, tady už to znáte," zkoušel ji ukecat Reinar.
"Ne! Už jsem řekla. Potřebujeme nutně palivo!"
"Palivo!" zvolal Miro. "Kde vzít a nekrást?"
"Palivo!" zvolal současně s ním Reinar. "Kde vzít a ukrást?"
"Palivo?" vykřikl Linot, který zrovna zametal listí pod oknem a tak mimoděk vyslechl poradu, na kterou nebyl pozván. "Jaké palivo? Lidi! Tady byla válka o palivo! Světová válka, totální válka! Celá planeta se dvacet let rvala o každý galon mazutu a vy chcete teď sehnat palivo pro válečnou loď?!" Vzrušeně rozhazoval rukama, až uklouzl a spadl z římsy radniční věže dolů. Naštěstí dopadl na nákladního poláka a tak se mu nic nestalo.
"Má pravdu ten chlapec," zastal se Linota Mogh. "Kedysi bolo paliva dosť, no potom sa začala vojna. Teraz už nie je nič. Ach, kedysi boli mazutové sklady v každom väčšom meste, pre potreby vojska..."
"To je ono!" zvolal Chekotay, který do té doby mlčel a a jen si vybíral špínu zpoza nehtů špičkou halapartny. "Potřebujeme větší město a neporušený sklad a já vím, kde by tohle mohlo být!" Vytáhl z kapsy mapu, notně prokousanou od myší, krys a krtkopotkanů a prostrčil prst jednou z děr. Reinar pochopil okamžitě.
"Brno!"
"Je to tak, drahý příteli," přikývl Chekotay. "Již dávno jsme z náznaků odhalili, že v Brně stával zodolněný mazutový sklad. Hned vedle hlavního nádraží."
"Kterého?" zeptali se Miro a Viky unisono.
"Jednoho z nich," mávl Chekotay rukou. "Je tam stálý tlakově odolný sklad ve 2. třídě odolnosti a podle údajů, které jsme získali, do něj byly navezeny palivové zásoby těsně před atomovým úderem. Vojsko je nestihlo spotřebovat - atomovka mu nemohla ublížit."
"Dobře, ale když ne tehdejší vojsko, mohl je použít někdo později," zamručel Miro. "Taková nafta se hodí na kde co."
"To je pravda," bodl Chekotay prstem do vzduchu. "Jenže já si myslím, že tam je něco, co zabránilo komukoliv, aby tu naftu získal."
"Proč si to myslíš?" zahleděla se na něj Viky s podezřením.
"Protože jsem tam poslal celou řadu stalkerů, a žádný z nich se nikdy nevrátil. Je tedy jasné, že tamní nafta je v bezpečí."
"To je logické," uznala Viky, která se styděla, že ji to samotnou nenapadlo.
"Takže půjdeme dobrovolně do díry, z níž se nevrátila cela řada elitních drancířských stalkerů, protože je tam pravděpodobně rozsápal jakýsi strašlivý páračomutant?" ujišťoval se Miro.
"Ja som za!" rozzářil se Mogh nadšením. Všichni přítomní si ihned lupli Rad-X.
"Přesně tak," ujistil Mira Chekotay. "Najdeme naftu, zjistíme, co se stalo stalkerům, a vylootujeme všechno, co není přibité."
"To zní jako skvělý plán," souhlasil Reinar.
"Nuže, stalkeři," vstala Viky od stolu a z brašny vylovila česko-vietnamský slovník. "Karavana žluťáků odjíždí z Ostravy do Brna již zítra odpoledne! Hurá za dobrodružstvím!"

Typ hry: Průzkum/survival/bojovka/družinovka pro děti i dospělé.
Zbraně: Chladné + NERF. Ty budou vydány na místě tomu, kdo nemá vlastní; stejně tak veškerá munice bude dodána.
Další výbava:
- kostým, nejlépe s přílbou a případně rukavicemi. Prostor je špinavý a členitý.
- svítilna, ideálně když to nebude halogen s pěti sty lumeny. Kdo nemá, nafasuje na místě.
- jestli máte plonkovní lightsticky, tak tohle je super šance je použít. :-)
Pravidla:
Hráči bojují s páračomutantem (dále jen PRČMTTM). Když jej trefí, ať chladnou nebo NERfkou, páračomutant (dále jen PRČMTT) zakvílí a zmizí v tmách, jeho útok je odražen.
Když je ale hráč zasažen páračomutantími (dále jen PRČMTTÍM) pařáty, je zabit. Dále zůstává s družinou, ale nesmí střílet, nesmí ovládat žádné prvky, a své světlo zhasne nebo přepne na červené.
Pokud budou zabiti všichni členové družiny, stalkeři prohráli.
Úkolem družiny je prohledat objekt - přičemž je zakázáno chodit do částí, které jsou odděleny červeno-bílým řetězem, dále je zakázáno mačkat jakékoliv tlačítka - a najít všechny kanystry s palivem.

Nemusíte se s nima tahat, stačí urvat papírek na madle a ten vzít sebou.
V areálu jsou ještě další dva typy herních předmětů: Čokoláda, po jejímž snězení se zabitý hráč vrací do hry...

...a muniční truhlík s dalšími náboji.

A možná tam bude ještě jedna věc, jestli si pamatujete na Pohasínající naději...

Naděje je důležitá.
Stejně důležitá je soupiska, takže pište, kdo dorazí! Sraz bude v sobotu 9. XI. v 11:00 hodin před krytem Denis na Nových sadech v Brně. Kdo přijde pozdě, bude mít smůlu, neboť do krytu se nedovolá.
HINT: Obtížnost si volíte sami: Když zůstanete ve skupině, je páračomutant (dále jen PRČMTT) prakticky neschopný ničeho, než hulákání ve tmě. Naopak když budete mít pocit, že je příliš veselo, můžete se rozdělit na skupinky, a já už si vás cestou odlovím.
Pokud by děcka byla podělaná strachy (doslova), tak výkřik "Čeky, stop!" samozřejmě zastaví akci; a nejbližší vypínač elektrického osvětlení v mnoha případech skutečně dokáže rozsvítit (zdaleka ne vždy).