Citace:
Já nad tím uvažoval. Dneska snad ani není třeba, aby se časopis zmiňoval o áčkové hře, protože reklama ji člověku nacpe do chřtánu sama
plus čtenáři Levelu, žiji v tom dojmu, jsou úzká vyprofilovaná skupina ne-mainstreamových hráčů okolo třiceti, kteří si herní časáky kupovali, kupují a kupovat budou. Takže se jim podbízet nemusí a měli by proto tyhle herní blockbustery zhodnotit objektivně.
A cílit na ty ostatní mimo ghetto není potřeba, protože časák klasické (mladší) kluky a holky nezajímá. Ti si prostě dvakrát kliknou na iPhonu a hotovo.
Citace:
Ale už jsem slyšel v hospodě opileckou věštbu, že to přijde, že za pět let vyroste nová generace
Mám chuť být k té predikci skeptický, ale Zemana ještě před pár lety taky nikdo na hradě nečekal. Navíc co se řekne v hospodě, to je pravda
Citace:
Jdeš rovnou za nosem a při desáté objevené lokaci jsi je viděl všechny
A přitom v NV byl na budovy použit taky jen jeden vzor, ale bylo jich tam buď méně a měly svůj účel v rámci děje nebo prostě byly rozvrstvené po větší ploše, navíc pouštní. Ve F4 jdu jakýmkoliv směrem a lokace ( spíš budovy ) se mi objevují jedna za druhou, že to ani nestíhám vnímat. Chybí mi tam větší města a území, která by byla něčím zvláštní a specifická a já bych si je zapamatoval. Chápu, že Commonwealth je divoký východ, který si neprošel žádným vývojem, neutvořil se tam žádný územní celek, žádná frakce tam za celou dobu nic nedokázala a všichni se tam prostě 200 let jen mlátí a střílí, ale i taková situace se dala vymyslet a nadesignovat tak, aby to dávalo trochu smysl.
A tou recenzí jsem myslel Level. Vojtu Bednáře neznám, ale čtyři z pěti je prostě moc. Oba recenzenti Fallouta 4 (Level a Games ) sice nepatří do jádra redakcí, ale recenze zadává šéfredaktor a ten je dává lidem, o kterých tak nějak už ví, jak píší, jaký mají názor a kolik tomu přibližně dají. Takže jí nedostal třeba L. Grygar ( který tam občas přispívá ) a který by hře dal maximálně 1/5
( ale jen hádám, nevidím do fungování redakcí )
A i kdyby se z hry odlepila cedulka Fallout, tak stejně zbyde FPS v ohavným enginu, bez příběhu, emocí, postav, dialogů, nějakého level designu. Ale pokud má člověk rád Sims a Sim City, prosím, třeba si tu užije vyrábění postelí a melounových políček.
Citace:
A prodejní čísla ukazují managementu Bethesdy/Zenimaxu že to dělají skvěle.
12 milionů??? Kdo to kruci kupuje? Pokud si to neobjednala vláda Číny jako součást standartního omluvného balíčku, který posílá lidem vyhnaným z domovů kvůli svým monstr projektům, tak nevím.
Lidi na Brahmíně jsou opravdu v kontextu dnešního herního světa (Falloutího určitě ) neandrtálci ve světě kromaňonců. Nebo naopak?