Já bych v F4 chtěl:
-
Košatější dialogy. Ne jako v F3, kde mám na výběr 3 odpovědi, který maj stejnej účinek.
-
Vyváženost klanů. Hlavně ne žádnou extrémně kladnou nebo zápornou skupinu. Jako Cézar v NV, kterej byl totální magor ke kterýmu se nedalo přidat ani omylem nebo starostlivá Nová Kalifornie. Mě se zamlouvalo mírně xenofobní bratrstvo v F1, který se staralo pouze o sebe a vůbec je nenapadlo zachraňovat nějaký civilsty v pustině. Pěkná vyváženost skupin byla ve hře Gothic 1.
-
Pořádný perky. Chtěl bych dostávat zajímavý schopnosti. Perk typu "dostáváš 5 bodů k výbušninám" je na nic.
-
Perky zaslouženě. Kupříkladu perk "Ajťák" bych dal automaticky za 50 hacknutých počítačů a ne za postřílení stovky nájezdníků. Něco podobnýho je už v NV, ale tam jsou takový perky jenom pro ozdobu.
-
Smysluplnější dovednosti. Třeba dovednost zdravotník je ve Falloutu k ničemu. Proč si dávat XP na zdravotníka, když zlomenou nohu vyléčíte 1 hodinou v posteli. Já bych zaved, že zlomeniny by dokázali uzdravit pouze v nemocnici nebo ten, kdo má 80% dovedností léčení. Stejně tak ten, kdo ještě nemá alepoň 50% by nemoh použít stimpack a musel by si vystačič s jídlem. Spaní by mohlo obnovit maximálně 40% zdraví. Na použití Rad X nebo Rad Way by bylo speciální školení CO
-
Lepší rozdělování XP Body by se automaticky rozdělovali podle toho, kde jsem je získal. Skušenosti k energetickým zbraním bych dostával za používání energetických zbraní. Skušenosti k otvírání zámků bych dostával za otvírání zámků a ne za kladení min. Dovednosti nad 80% bych získal pouze speciálnim výcvikem u některých NPC (jako je tomu u Gothiku)
-
Rozumná obtížnost hry. I při 100% za zbraně by se měli na mapě nacházet oponenti, kterejm je lepší se vyhnout.
-
Rychlý cestování po mapě Když jsem v F1/F2 cestoval po mapě přez hory, tak se rychlost cestování snížila nebo v poušti mě zastavovala "žízeň", nájezdníci nebo radškorpioni. V F3 neni při cestování cejtit ani odpor vzduchu.