V postatě souhlasím PD321 má dobré nápady.
Jen ještě pár věcí...
1-posílení survinal modu a možností hráče
a) více typů zranění které jde léčit jenom specifickými pomůckami a zdravotnického materiálu (třeba tlakový obvaz,mast proti popáleninám,ortézy všechno fungující) které budou fungovat na určité druhy zranění,některá by mohl vyléčit jen doktor
b)-větší využití atomborderu a plynové masky.(víc radiace,víc míst zasažených jedovatými látkami)
A s tím spojené opravdu nebezpečné oblasti i pro hráče na maximálním levelu. Možnost se opít.
c)možnost dopravního prostředku ve kterém můžete opravdu jezdit a řídit ho.(auto,obrněný transportér)
2)uvěřitelnost světa
a)Větší pole,stáda brahmín(dvojrožců či jiných hospodářských zvířat) aby bylo vidět z čeho lidé žijí.
b)méně borderu-aby nebyl i na obydlených místech všude poházený předválečný šrot,odpadky,konzervy,staré motorky a auta-přeci jen 200 let po apokalypse toho moc nezbude.
c)Vaulty-větší,vybavenější aspoň s 10 patry s lepším logistickým zázemím(hydroponické farmy). Stejna tak bunkry bratrstva oceli nobo staré armádní objěkty.Klidně i nějaký nedotknutý Vault s najivními obyvateli.
d)možnost rozbíjet věci v okolí a třeba se probourat do sejfu /místnosti pomocí výbušnin.
e) Lidé se vám nesvěří hned se svými nejtěžšími problémy,nutnost si získat jejich důvěru.(malé qvesty,dobré řečnictví)
3)Bojový systém.
a)málo munice, silní nepřátelé, možnost využívat více okolní krajiny pro boj(využitelná schopnost pastí ne jenom na odstraňování věcí a kladení min ale třeba že i na připravených místech moci něco nemilého na nepřítele připravit)
b)Reálnější zbraně-Plamenomet nestřílející jen na 4m přede mě, opravdu silné energetické zbraně.
Silnější výbušniny-možnost jejich výroby.
c)-lepší možnost se krýt za překážkami. Inteligentnější nepřátelé(kteří i častěji utíkají nebo vůbec neútočí,já bych si teda netrouf na chlápka v energozbroji který si nese rotační kulomet,jen s trubkou nebo oštěpem.)