KOCOUR píše:
- Svobodu! Něco jako Mount and Blade jen v reáliích Falloutu a samozřejmě v lepší grafice a v pohledu první osoby po celou dobu, a ne jen při bitvách.
- Auto, koně, osedlanou brahmínu, balón nebo prostě NĚCO jako dopravní prostředek, s nákladnim prostorem.
- NPC budící dojem vlastní osobnosti, zažil sem to v dragonage a v mass effectu, a od tý doby mi to v ostatních hrách chybí.- inteligentní hádanky a hlavolamy u kterejch budu po vyřešení hrdej na to že sem je vyřešil, a ne že budu mít pocit že je hra vyřešila za mně, nebo že sem k jejich řešení došel prostě pokusem a omylem. samozřejmě v různejch obtížnostech a různý druhy. K tomu ještě třeba odhalování nějaký tý záhady, či vyšetřování zločinu.
- Důraz na přežití: Pustější pustinu, Těžkej nedostatek jídla a vody (nutnost jíst a pít), a z toho plynoucí tlak na hráče prozkoumávat a riskovat. Moderní zbraně nahradit improvizovanejma nebo primitivnějšíma (kuše, luky, předovky ze starý trubky, improvizovaný podomácku vyrobený zbraně ala metro 2033 a to včetně nutnosti reciklovat munici.
- Vícero možností řešení problémů a plnění úkolů mimo jiné třeba mírová řešení jinak bojových úkolů/bojové řešení jinak mírových úkolů v závislosti na reputaci u dané frakce či NPC.
-bojový sistém a stealth sistém, taktický sistém, prostě deus ex.
To co je červeně považuju za důležitý to ostatní by mi udělalo radost.
PS. možnost rychlého cestování by mohla bejt podmíněná mimo jiné vlastnictvím dopravního prostředku.
Zajímavý nápady, ale zbraně bych nenahrazoval, jen bych ty předválečný udělal hodně raritní, takže desert eagle, P-90 nebo třeba sniperka by nebyly tak dostupný jako v jedničce a dvojce.
Taky by se mi líbilo, aby se dalo zadělat na další díly, aby tam byla lokace, která měla bejt ve Van Burenovi, orbitální raketová stanice, ze který by na konci hry vyletěly (ať už že by to spustil hráč nebo finální boss) rakety...