Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=6&t=739
Stránka 9 z 27

Autor:  valcik [ pát bře 18, 2011 10:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Cerny_kot píše:
.. když tahle hra vyšla tak já tenkrát měl amigu 1200:)

Kurňa, to ja som sa ešte trápil s osembitovým Atari 800! ::)
Mad Max je celkom dobrý a zaujímavý film, ale s odstupom času na ňom vidím veľa chýb. Príbeh sa mi páčil, o to pokoj, no niektoré rekvizity alebo kulisy mi dnes pripadajú trošku nedokonalé.
Vodný svet, ten je pozerateľný aj v pokročilom veku.
Ako už ale bolo spomenuté, nič sa nevyrovná dobre napísanej knihe, Stalker (resp. Piknik u cesty) je skvelým príkladom.

Autor:  Cerny_kot [ pát bře 18, 2011 11:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Jedine co mě štve na hře, je ta grafika, moje oči už jsou unavené z věčného zaostřování malých předmětů, škoda že to není ve vetším rozlišení, ikdyž tam mam patch na velké rozlišení, tak je to furt nějak kostičkované a písmo mi přímo likviduje oči:( hlavně není poznat jestli v těch detailech je něco duležitého nebo ne:(

Autor:  Cerny_kot [ pát bře 18, 2011 11:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

valcik píše:
Cerny_kot píše:
.. když tahle hra vyšla tak já tenkrát měl amigu 1200:)

Kurňa, to ja som sa ešte trápil s osembitovým Atari 800! ::)
Ako už ale bolo spomenuté, nič sa nevyrovná dobre napísanej knihe, Stalker (resp. Piknik u cesty) je skvelým príkladom.

Stalkera jsem viděl předevčírem. hned jsem to rozeslal kamošum do polska bo se furt flakaj nějakyma mrtvýma zonam tam u nich.
Napinavý film ikdyž tam o jde o velké hov**. ale já tu atmoferu opuštěných industrialních zon které pohltina příroda miluju.
četl jsem že ten film točili v talinu.. no já bych to hadal na ostravu:)) a závěr je nejlepší, jak ta holčička z nudy si posouvá sklenice. to mě uzemnilo uplně:)

Autor:  valcik [ pát bře 18, 2011 12:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Filmový Stalker nie je až taký dobrý, ako bola knižná predloha. Ruský režisér to posunul trocha filozofickým smerom, kniha bola viac dobrodružná a vedeckofantastická, určite si ju prečítaj, ak na ňu natrafíš.
Keď spomínaš ten fallouťácky patch pre vysoké rozlíšenie, ten práve zaviní, že celá herná grafika vrátane písma sa zobrazuje zmenšená. Nikdy som si naň nezvykol, aj na 19 palcovom monitore to hrávam v základnom rozlíšení a hoci je grafika trocha roztiahnutá, drobné predmety sú pekne viditeľné a nenamáha to zrak. :-)

edit:
..práveže na Amigách bola kostkovaná grafika, pri Falloute už je to dobré! ::)

Autor:  Cerny_kot [ pát bře 18, 2011 2:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Na Amize bylo pár her s neuvěřitelnou grafikou jako HireGuns nebo Sindycate, resident evil, víc si nepamatuju. ale aj tak to byly pařby do rána a dny v kuse. ted jsem asi už moc rozmlsaný grafickou kvalitou jako je Mafia2, fallout3 atd.
Ale FO1 má dobrý příběh a to ocenjuju. ze začátku jsem nadaval že jsem koupil jakousi 8bitovou kravinu ale po chvili hraní jsem z toho zcvokl, v hlavě si to dokresluju a prožívám si ten život po svém, hra je jen vodítko.

Autor:  toudi_sk [ pát bře 18, 2011 2:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Cerny_kot píše:
ted jsem asi už moc rozmlsaný grafickou kvalitou jako je Mafia2, fallout3 atd.

::rofl r u kidding, right? :D

Autor:  Cerny_kot [ pát bře 18, 2011 4:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

toudi_sk píše:
Cerny_kot píše:
ted jsem asi už moc rozmlsaný grafickou kvalitou jako je Mafia2, fallout3 atd.

::rofl r u kidding, right? :D

Čert hodnosti Vemeno říká: Yes, sir, I am serious:)

Autor:  Cerny_kot [ pát bře 18, 2011 4:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Tak jsem si právěl přečetl, že Fukušimský mrak přijde i do čech. ale prej se nemusíme obávat velkých rizik - tohle říkali po černobylu taky. Děcka, za 14 dni si prostě nehrajte na hřišti v písku a v trávě a netrhejte a nejezte houby:) jako za starých časů:)

Autor:  valcik [ sob bře 19, 2011 10:57 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Cerny_kot píše:
Na Amize bylo pár her s neuvěřitelnou grafikou jako HireGuns nebo Sindycate, resident evil, víc si nepamatuju.

Hm, to mi pripomenulo skvelú amigovskú adventúru Beneath a Steel Sky, ktorú som si odohral cez emulátor. Výborná vec, skvelá grafika i príbeh.
Animácie v moderných 3D Falloutoch mi pripadali úplne obyčajné, modely majú síce detailné textúry, ale môjmu hráčskemu oku to pripadá bezduché a generické. Naproti tomu, grafické spracovanie v pôvodnom Falloute má punc originality, invencie a tvorivosti, ktorý sa nedá nahradiť žiadnou z moderných a nablýskaných D3D funkcií.

Autor:  brumla [ stř bře 30, 2011 11:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

Cerny_kot píše:
Na Amize bylo pár her s neuvěřitelnou grafikou jako HireGuns nebo Sindycate, resident evil, víc si nepamatuju. ale aj tak to byly pařby do rána a dny v kuse. ted jsem asi už moc rozmlsaný grafickou kvalitou jako je Mafia2, fallout3 atd.
Ale FO1 má dobrý příběh a to ocenjuju. ze začátku jsem nadaval že jsem koupil jakousi 8bitovou kravinu ale po chvili hraní jsem z toho zcvokl, v hlavě si to dokresluju a prožívám si ten život po svém, hra je jen vodítko.

hired guns, syndicate i resident evil vysly i na pc. zrovna hired guns pc verze nebyla ani na svoji dobu graficky zadna bomba, resident evil (ostatne jako snad vsechny porty z ps1) byl graficky taky dost zaostaly

jinak mne se nahodou vetsina her zobrazenych v izometrickym naheldu libi i ted, kdyz k tomu pridas patch na vyssi rozliseni, muze z toho vzniknout graficky skvost (jako treba u ps:t) ::)

Autor:  Maxidejf [ pon čer 27, 2011 3:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

valcik píše:
Animácie v moderných 3D Falloutoch mi pripadali úplne obyčajné, modely majú síce detailné textúry, ale môjmu hráčskemu oku to pripadá bezduché a generické. Naproti tomu, grafické spracovanie v pôvodnom Falloute má punc originality, invencie a tvorivosti, ktorý sa nedá nahradiť žiadnou z moderných a nablýskaných D3D funkcií.
Tak jest! ::knez

Autor:  pesus [ pon srp 08, 2011 6:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

i já naprosto souhlasím

Autor:  toudi_sk [ pon zář 12, 2011 9:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

vo Falloute nejdú zdvihnúť hádzacie nože zo zeme? alebo len mne ::scratch

neviem kde mám nainštalovanú akú verziu hry, mám minimálne 2 (z toho jedna má "dúhové" farby) ale napr. v ani jednej prerobené zatváranie tlačítka Boj/ Combat

rozohral som to za unarmed mlátičku (sila, odolnosť a hbitosť 9), len aby som to nemusel rozohrať odznova, keď kvôli nízkej vnímavosti nebudem mať perk avareness

Autor:  JaW [ úte zář 13, 2011 9:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

toudi_sk píše:
vo Falloute nejdú zdvihnúť hádzacie nože zo zeme? alebo len mne ::scratch
jdou

toudi_sk píše:
neviem kde mám nainštalovanú akú verziu hry, mám minimálne 2 (z toho jedna má "dúhové" farby) ale napr. v ani jednej prerobené zatváranie tlačítka Boj/ Combat
Pokud mluvíš o té tvé animaci, tak tu určitě ve Fo1 nenajdeš. Ta čeština je z roku 2008.
A mám takový pocit, že ani poslední instalátor na Fo2RP to ještě v sobě nemá. Ten už je taky skoro 2 roky starý.

Autor:  toudi_sk [ úte zář 13, 2011 10:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Skum Pitt - diskutujeme o Falloutu u Gamma piva

u Garla po mne Daria a Tolia hádzali nože a na konci bitky ležali na zemi, hlásili sa ako nože, ale nešli zdvihnúť, ešte to preverím

aha, tak pohľadám v kompe a nahrám si to :-D

Stránka 9 z 27 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]