Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Nový Sfall jede pomaluuu http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=7&t=1213 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vitr [ čtv črc 08, 2010 8:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Nový Sfall jede pomaluuu |
Zas po roce se vracím k Fo2 a jako vždy přecházím na nejnovější HiRes Patch a Sfall.. Zaměním odpovídající dll a konfigurační soubory, nastavím jak jsem zvyklý, ale fallout v DirectX/windowed módu jde nějak hrozivě pomalu. Přičítám to přechodu na Win7 64bit, takže to samé zkouším na EEE PC s XP SP3, ale problém je úplně stejný. 8bit fullscreen funguje normálně a na C2D E8600 @ 4,05 GHz (na rozdíl od EEE) funguje normálně i DirectX fullscreen, sekaný/zpomalený je jen windowed mode. Tušíte co s tím? Zásadně jsem hrával fallouta v okně a vedle měl puštěný seriál :)) Starší Sfall běží dobře (stejně jako dřív) i když jak teď na to koukám, taky žere podezřele hodně CPU - blíží se 100% vytížení jednoho jádra. |
Autor: | JaW [ čtv črc 08, 2010 9:14 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nový Sfall jede pomaluuu |
jagged one píše: Zas po roce se vracím k Fo2 a jako vždy přecházím na nejnovější HiRes Patch a Sfall.. Zaměním odpovídající dll a konfigurační soubory, nastavím jak jsem zvyklý, ale fallout v DirectX/windowed módu jde nějak hrozivě pomalu. Přičítám to přechodu na Win7 64bit, takže to samé zkouším na EEE PC s XP SP3, ale problém je úplně stejný. 8bit fullscreen funguje normálně a na C2D E8600 @ 4,05 GHz (na rozdíl od EEE) funguje normálně i DirectX fullscreen, sekaný/zpomalený je jen windowed mode. Tušíte co s tím? Zásadně jsem hrával fallouta v okně a vedle měl puštěný seriál :)) Starší Sfall běží dobře (stejně jako dřív) i když jak teď na to koukám, taky žere podezřele hodně CPU - blíží se 100% vytížení jednoho jádra. Jaký máš důvod používat nejnovější sfall, když ten starý jede dobře? Máš nainstalovaný nejnovější DirectX9? (myslím, že to byl březen 2010) Zkus se zeptat tady http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=38116 |
Autor: | vitr [ čtv črc 08, 2010 9:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nový Sfall jede pomaluuu |
JaW píše: Jaký máš důvod používat nejnovější sfall, když ten starý jede dobře? od verze 1.42 uplynulo přes rok, 2.10 má spoustu dalších vychytávek - třeba neomezený počet save pozic (nebo aspoň nevyčerpatelný:) JaW píše: Máš nainstalovaný nejnovější DirectX9? (myslím, že to byl březen 2010) yep, bez toho to ani neběží, hned to nahlásilo error a musel jsem stahovat.. JaW píše: Zkus se zeptat tady http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=38116 jdu na to, díky.. |
Autor: | vitr [ sob črc 10, 2010 9:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nový Sfall jede pomaluuu |
Tak jsem ještě testoval a zjistil jsem, že problém nastává jen při určitých rozlišeních... Používal jsem okno velikosti 1280x990 a stejné rozlišení a hra byla nesmírně pomalá. Teď jsem přešel na 1024x768 a vše je okey.. při 1680x1050 taky.. ale třeba 1280x1024 nejde.. Ale stejně mě zaráží, že fallout kompletně vytěžuje jádro nataktované na 4,05GHz .. |
Autor: | JaW [ sob črc 10, 2010 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nový Sfall jede pomaluuu |
Zajímavé. Možná když to postneš na NMA, tak to začne někdo řešit. |
Autor: | valcik [ úte srp 03, 2010 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nový Sfall jede pomaluuu |
jagged one, v sfall 2.10 sa dá nastaviť "odpočívanie" CPU: Kód: ;Set a number of milliseconds to idle each input loop ;Set to -1 to disable ;Set to 0 to idle only if other processes are waiting for processor time ;Set to 1 (or some higher number if needed) to prevent 100% cpu use ProcessorIdle=1 Pretože s hodnotou 1 mi hra znateľne spomalila, testujem hodnotu 0.1 - zdá sa, že sfall dokáže použiť aj desatinné číslo. Zaťaženie CPU kleslo pod 25% a hra beží ako obvykle. |
Autor: | JaW [ úte srp 03, 2010 5:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nový Sfall jede pomaluuu |
Zajímavé. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |