Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Nový Sfall jede pomaluuu
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=7&t=1213
Stránka 1 z 1

Autor:  vitr [ čtv črc 08, 2010 8:40 am ]
Předmět příspěvku:  Nový Sfall jede pomaluuu

Zas po roce se vracím k Fo2 a jako vždy přecházím na nejnovější HiRes Patch a Sfall.. Zaměním odpovídající dll a konfigurační soubory, nastavím jak jsem zvyklý, ale fallout v DirectX/windowed módu jde nějak hrozivě pomalu. Přičítám to přechodu na Win7 64bit, takže to samé zkouším na EEE PC s XP SP3, ale problém je úplně stejný. 8bit fullscreen funguje normálně a na C2D E8600 @ 4,05 GHz (na rozdíl od EEE) funguje normálně i DirectX fullscreen, sekaný/zpomalený je jen windowed mode.

Tušíte co s tím? Zásadně jsem hrával fallouta v okně a vedle měl puštěný seriál :))

Starší Sfall běží dobře (stejně jako dřív) i když jak teď na to koukám, taky žere podezřele hodně CPU - blíží se 100% vytížení jednoho jádra.

Autor:  JaW [ čtv črc 08, 2010 9:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nový Sfall jede pomaluuu

jagged one píše:
Zas po roce se vracím k Fo2 a jako vždy přecházím na nejnovější HiRes Patch a Sfall.. Zaměním odpovídající dll a konfigurační soubory, nastavím jak jsem zvyklý, ale fallout v DirectX/windowed módu jde nějak hrozivě pomalu. Přičítám to přechodu na Win7 64bit, takže to samé zkouším na EEE PC s XP SP3, ale problém je úplně stejný. 8bit fullscreen funguje normálně a na C2D E8600 @ 4,05 GHz (na rozdíl od EEE) funguje normálně i DirectX fullscreen, sekaný/zpomalený je jen windowed mode.

Tušíte co s tím? Zásadně jsem hrával fallouta v okně a vedle měl puštěný seriál :))

Starší Sfall běží dobře (stejně jako dřív) i když jak teď na to koukám, taky žere podezřele hodně CPU - blíží se 100% vytížení jednoho jádra.

Jaký máš důvod používat nejnovější sfall, když ten starý jede dobře?
Máš nainstalovaný nejnovější DirectX9? (myslím, že to byl březen 2010)
Zkus se zeptat tady http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=38116

Autor:  vitr [ čtv črc 08, 2010 9:39 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nový Sfall jede pomaluuu

JaW píše:
Jaký máš důvod používat nejnovější sfall, když ten starý jede dobře?

od verze 1.42 uplynulo přes rok, 2.10 má spoustu dalších vychytávek - třeba neomezený počet save pozic (nebo aspoň nevyčerpatelný:)

JaW píše:
Máš nainstalovaný nejnovější DirectX9? (myslím, že to byl březen 2010)

yep, bez toho to ani neběží, hned to nahlásilo error a musel jsem stahovat..


JaW píše:


jdu na to, díky..

Autor:  vitr [ sob črc 10, 2010 9:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nový Sfall jede pomaluuu

Tak jsem ještě testoval a zjistil jsem, že problém nastává jen při určitých rozlišeních... Používal jsem okno velikosti 1280x990 a stejné rozlišení a hra byla nesmírně pomalá. Teď jsem přešel na 1024x768 a vše je okey.. při 1680x1050 taky.. ale třeba 1280x1024 nejde..

Ale stejně mě zaráží, že fallout kompletně vytěžuje jádro nataktované na 4,05GHz ..

Autor:  JaW [ sob črc 10, 2010 10:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nový Sfall jede pomaluuu

Zajímavé. Možná když to postneš na NMA, tak to začne někdo řešit.

Autor:  valcik [ úte srp 03, 2010 5:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nový Sfall jede pomaluuu

jagged one,
v sfall 2.10 sa dá nastaviť "odpočívanie" CPU:

Kód:
;Set a number of milliseconds to idle each input loop
;Set to -1 to disable
;Set to 0 to idle only if other processes are waiting for processor time
;Set to 1 (or some higher number if needed) to prevent 100% cpu use
ProcessorIdle=1


Pretože s hodnotou 1 mi hra znateľne spomalila, testujem hodnotu 0.1 - zdá sa, že sfall dokáže použiť aj desatinné číslo. Zaťaženie CPU kleslo pod 25% a hra beží ako obvykle.

Autor:  JaW [ úte srp 03, 2010 5:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nový Sfall jede pomaluuu

Zajímavé.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]