Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Lidstvo dospělo do fáze, kdy dopad asteroidu již není hrozbou, leč řešením.
Právě je úte zář 26, 2017 8:19 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: ned říj 17, 2010 5:24 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 4:35 pm
Příspěvky: 5
Ahoj. Chci se zeptat. Rád bych si udělal FT trochu realističtější - především co se týká vlastností a účinků zbraní. Chtěl bych aby všechny zbraně měly větší účinek.
Ale vzhledem k tomu že zbraní je ve hře poměrně dost nechce se mě předělávat statistiky u všech zbraní zvlášť. Napadlo mě ale, že kdybych dokázal změnit vlastnosti jen u nábojů kterých je ve hře jen pár druhů mělo by to fungovat také. Usuzuji podle toho, že když použiju ruzné druhy munice např s větší půrazností, nebo poškozením atp. tak efekt na účinek ve hře je velmi výrazný.

Bohužel ale nevím kde tohle nastavit pokud to vůbec jde.
Nehledě na to že ve složce kde jsou náboje tj. Fallout Tactics\core\entities\items\Ammo - nemám všecny druhy.
Má s tímto někdo nějaké zkušenosti?

Také by mě zajímalo jestli nevíte o nějakém programu který dokáže otevřít .ent soubory. Na internetu jsem nic nenašel a editor entit který je součástí hry moc nemusím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: ned říj 17, 2010 9:58 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11125
Bydliště: Brno
Ano, tvá úvaha je zcela správná. S munici si můžeš pohrát perfektně - pro Děti Apokalypsy jsme vyvinuli celou řadu různých nábojů, s výjimkou čokoládových asi všechno, co si dokáže lidská mysl představit. :-) Stříbrné, selhané, podkaliberní, explozivní, zápalné (9mm zápalný, to byl rachot), elektrické, otrávené, protipancéřové, protikevlarové, dokonce existovala i zbraň, do které hráč z jedné strany sypal 7,62 a z druhé strany létaly rakety. :-DNa obrazovce vidíš obličej jakéhosi kripla. Moment, tento terminál je vypnutý!
Soubory entit pro Fallout Tactics otevírá překvapivě editor entit pro Fallout Tactics a nic víc, protože proč? Jediná další cesta, jak změnit strohý a jednoduchý editor v něco s růžovým pozadím a kytičkama na okrajích oken je obětovat velkému Cthulhoo třicetiletou krásnou pannu nadívanou mořskými okurkami. Jiná šance na úpravy vlastností entit - a munice je entita - není.

Pokud se ti zdá, že nemáš všechny entity, tak je to možná tím, že jich je asi jeden a půl gigabyte zabalených v komprimovaných souborech. Rozbal to v Commanderu, tuším.

_________________
Only one man can kill this many Russians. Bring his guitar to me!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pon říj 18, 2010 8:02 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
ak sa chces zatulat do kalnych vod editing-u a modding-u priprav si pevne nervy ::kawaii

urcite si prestuduj tuto cast brahminy venovenej FT editovaniu/moddingu

(sory za diakritiku vo fakulte na chodbe mame len sun-microsystem kde sa zahadne neda prepnut klavesnica a navyse to pisem po stojacky)

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: čtv říj 21, 2010 6:21 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 4:35 pm
Příspěvky: 5
Nazadar tak moc se modifikace nedaří - změnil jsem si vlastnosti u některých zbraní a nábojů, ale teď nevím jak to zakomponovat zpět do hry aby to fungovalo v normální kampani.
Ale až na tento malý detail je to jinak docela pohoda :D

Nemáte nějaké rady. V návodech jsme to nenašel. Řeší se tam jen přidání své postavy do hry ale jak úpravit předměty pro herní kampaň to jsme nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 12:15 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11125
Bydliště: Brno
Ze všeho nejdřív ti poradím vytvořit si maličkou mapku a na ní zkoušet všechny své pokusy.
Teoreticky by se měly všechny změny promítnout hned - tedy pokud přepisuješ základní soubory, což ti velmi nedoporučuji - ale spíš se i při změně v editoru používají stále staré. Takže je nutné všechny změněné předměty znovu vložit. Mám takový mlhavý dojem, že tak nějak to bylo.

Otázkou také je, zda ukládáš změněné soubory tam, odkud se načítají pro hru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 8:20 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 4:35 pm
Příspěvky: 5
Právě tak jsme si myslel že to bude. rozbalil jsme si soubor Entities0.bos - tam jsou všechny předměty ve hře. Zbraně munice, auta,... Načetl jsem do editoru jednu zbraň ( pistole Bereta - ta co je hned na začátku ) a změnil její statistiky. pak jsem vzal munici 9mm ( ta co je ve hře nejrozšířenější ) a dal jí bonus k poškození 60%. Oba soubory jsem pak nahrál zpět do entities0.bos do příslušných složek, ale ve hře ( originální kampani ) se to nějak neprojevilo ::scratch - divné navíc bylo, že ty soubory co jsem chtěl nahradit, ať jsme dělal co jsme dělal, se v původním souboru entities0.bos nepřepsali i když jsem tam kopíroval ty stejné.
Moc to tedy nechápu. Ten problém je podle mě právě v tom, že se nepřepřepisují ty soubory. Ale za boha nevím jak to udělat aby se přepasali.
Nebyla by nějaká rada?
A ještě z kterého souboru hra načitá soubory?? Já myslím že z toho entities0.bos.

Kolega měl pravdu že poštět se do vod modingu je trochu náročnější na nervy :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 8:30 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11125
Bydliště: Brno
Huh, teď už fakt vařím z vody, ale na soubor Entities.bos si nepamatuju. Je to snad nějaká složka core, nebo local, nebo tak nějak. Projeď celý souborový systém.
IMHO je archív Entities.bos jen instalační a hra tahá soubory z rozbalených adresářů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 8:37 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 4:35 pm
Příspěvky: 5
Divné ale je že pokud udělám úmyslně nějaký sek v souboru entities_0.bos tak se hra nespustí?? To by nasvědčovalo že nějaké soubory skutečně od tam tahá??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 8:40 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 11:05 pm
Příspěvky: 1061
chekotay píše:
IMHO je archív Entities.bos jen instalační a hra tahá soubory z rozbalených adresářů.

Jenže to rozbalíš až ty, když chceš editovat, pokud jenom hraješ, tak archívy zůstávjí zabalené.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 9:19 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 4:35 pm
Příspěvky: 5
Takže už jsem na to přišel.
Musí se rozbalit soubor Entities_0.bos
Natáhnout do editoru soubor .ent co chci změnit - uložit. Pak ten soubor vzít a nahrát ho do příslušného adresáře ve složce D:\Program Files\Fallout Tactics\core\entities
Např. Pokud chci změnit vlatnosti zbraní -- v našem případě vyberem pistol beretta ( to je ta co má Stitch v inventáři hned na začátku ) -- Spustím editor a v rozbaleném souboru Entities_0.bos si najedu do složky entities\weapons\Pistols -- vyberu soubor berettaPistol.ent --- zmením statistiky jak chci.
Pak vypnu editor - vezmu ten změněný soubor beretty a vložím ho do složky D:\Program Files\Fallout Tactics\core\entities\weapons\Pistols
Pokud tam složku pistols nemáte, musíte ji vytvořit. Důležité je aby se jmenovala Pistols -- jinak to nebude fungovat!
A také je nutné začít novou hru aby to jelo. Pokud máte nějaké savy jsou vám na nic.

Stejný systém funguje i u všech dalších předmětů.
Přeji mnoho zábavy :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 5:10 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11125
Bydliště: Brno
Jo, tak jsem to nějak myslel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 5:33 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 8094
takže podobné ako v moddingu F2, ak chceš zmenu, treba to dať do adresára, ak ho nemáš, ťahá originál z .bos?

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 5:40 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1322
Bydliště: Záhorská nížina
toudi_sk píše:
takže podobné ako v moddingu F2, ak chceš zmenu, treba to dať do adresára, ak ho nemáš, ťahá originál z .bos?

Presne tak. Okrem toho, je to prvá vec na ktorú natrafíš po otvorení "readme" k editoru. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: pát říj 22, 2010 5:54 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11125
Bydliště: Brno
...až jednou nebudu mít co dělat, taky si ho přečtu! :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Herní modifikace FT
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 8:41 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř lis 03, 2010 8:37 pm
Příspěvky: 1
Mám dotaz, chtěl jsem si zahrát FOT se svou bandou, ale po dosažení levelu mi mutant nedostal skillpointy, nevíte kde mám chybu? Vše ostatní bylo OK. (byla to jedinná přidaná postava)

Druhý problém je, že nemůžu postavy vybavit, ze zbraní mám ve výběru jen Rocket Launcher, z munice jen 2mm a náboje do plamenometu atd, děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny