Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Herní modifikace FT http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=8&t=1376 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | r162939 [ ned říj 17, 2010 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Herní modifikace FT |
Ahoj. Chci se zeptat. Rád bych si udělal FT trochu realističtější - především co se týká vlastností a účinků zbraní. Chtěl bych aby všechny zbraně měly větší účinek. Ale vzhledem k tomu že zbraní je ve hře poměrně dost nechce se mě předělávat statistiky u všech zbraní zvlášť. Napadlo mě ale, že kdybych dokázal změnit vlastnosti jen u nábojů kterých je ve hře jen pár druhů mělo by to fungovat také. Usuzuji podle toho, že když použiju ruzné druhy munice např s větší půrazností, nebo poškozením atp. tak efekt na účinek ve hře je velmi výrazný. Bohužel ale nevím kde tohle nastavit pokud to vůbec jde. Nehledě na to že ve složce kde jsou náboje tj. Fallout Tactics\core\entities\items\Ammo - nemám všecny druhy. Má s tímto někdo nějaké zkušenosti? Také by mě zajímalo jestli nevíte o nějakém programu který dokáže otevřít .ent soubory. Na internetu jsem nic nenašel a editor entit který je součástí hry moc nemusím. |
Autor: | RastiC [ pon říj 18, 2010 8:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
ak sa chces zatulat do kalnych vod editing-u a modding-u priprav si pevne nervy urcite si prestuduj tuto cast brahminy venovenej FT editovaniu/moddingu (sory za diakritiku vo fakulte na chodbe mame len sun-microsystem kde sa zahadne neda prepnut klavesnica a navyse to pisem po stojacky) |
Autor: | r162939 [ čtv říj 21, 2010 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Nazadar tak moc se modifikace nedaří - změnil jsem si vlastnosti u některých zbraní a nábojů, ale teď nevím jak to zakomponovat zpět do hry aby to fungovalo v normální kampani. Ale až na tento malý detail je to jinak docela pohoda Nemáte nějaké rady. V návodech jsme to nenašel. Řeší se tam jen přidání své postavy do hry ale jak úpravit předměty pro herní kampaň to jsme nenašel. |
Autor: | cheky [ pát říj 22, 2010 12:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Ze všeho nejdřív ti poradím vytvořit si maličkou mapku a na ní zkoušet všechny své pokusy. Teoreticky by se měly všechny změny promítnout hned - tedy pokud přepisuješ základní soubory, což ti velmi nedoporučuji - ale spíš se i při změně v editoru používají stále staré. Takže je nutné všechny změněné předměty znovu vložit. Mám takový mlhavý dojem, že tak nějak to bylo. Otázkou také je, zda ukládáš změněné soubory tam, odkud se načítají pro hru. |
Autor: | r162939 [ pát říj 22, 2010 8:20 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Právě tak jsme si myslel že to bude. rozbalil jsme si soubor Entities0.bos - tam jsou všechny předměty ve hře. Zbraně munice, auta,... Načetl jsem do editoru jednu zbraň ( pistole Bereta - ta co je hned na začátku ) a změnil její statistiky. pak jsem vzal munici 9mm ( ta co je ve hře nejrozšířenější ) a dal jí bonus k poškození 60%. Oba soubory jsem pak nahrál zpět do entities0.bos do příslušných složek, ale ve hře ( originální kampani ) se to nějak neprojevilo - divné navíc bylo, že ty soubory co jsem chtěl nahradit, ať jsme dělal co jsme dělal, se v původním souboru entities0.bos nepřepsali i když jsem tam kopíroval ty stejné. Moc to tedy nechápu. Ten problém je podle mě právě v tom, že se nepřepřepisují ty soubory. Ale za boha nevím jak to udělat aby se přepasali. Nebyla by nějaká rada? A ještě z kterého souboru hra načitá soubory?? Já myslím že z toho entities0.bos. Kolega měl pravdu že poštět se do vod modingu je trochu náročnější na nervy |
Autor: | cheky [ pát říj 22, 2010 8:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Huh, teď už fakt vařím z vody, ale na soubor Entities.bos si nepamatuju. Je to snad nějaká složka core, nebo local, nebo tak nějak. Projeď celý souborový systém. IMHO je archív Entities.bos jen instalační a hra tahá soubory z rozbalených adresářů. |
Autor: | r162939 [ pát říj 22, 2010 8:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Divné ale je že pokud udělám úmyslně nějaký sek v souboru entities_0.bos tak se hra nespustí?? To by nasvědčovalo že nějaké soubory skutečně od tam tahá?? |
Autor: | Jarkeld [ pát říj 22, 2010 8:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
chekotay píše: IMHO je archív Entities.bos jen instalační a hra tahá soubory z rozbalených adresářů. Jenže to rozbalíš až ty, když chceš editovat, pokud jenom hraješ, tak archívy zůstávjí zabalené. |
Autor: | r162939 [ pát říj 22, 2010 9:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Takže už jsem na to přišel. Musí se rozbalit soubor Entities_0.bos Natáhnout do editoru soubor .ent co chci změnit - uložit. Pak ten soubor vzít a nahrát ho do příslušného adresáře ve složce D:\Program Files\Fallout Tactics\core\entities Např. Pokud chci změnit vlatnosti zbraní -- v našem případě vyberem pistol beretta ( to je ta co má Stitch v inventáři hned na začátku ) -- Spustím editor a v rozbaleném souboru Entities_0.bos si najedu do složky entities\weapons\Pistols -- vyberu soubor berettaPistol.ent --- zmením statistiky jak chci. Pak vypnu editor - vezmu ten změněný soubor beretty a vložím ho do složky D:\Program Files\Fallout Tactics\core\entities\weapons\Pistols Pokud tam složku pistols nemáte, musíte ji vytvořit. Důležité je aby se jmenovala Pistols -- jinak to nebude fungovat! A také je nutné začít novou hru aby to jelo. Pokud máte nějaké savy jsou vám na nic. Stejný systém funguje i u všech dalších předmětů. Přeji mnoho zábavy |
Autor: | cheky [ pát říj 22, 2010 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Jo, tak jsem to nějak myslel. |
Autor: | toudi_sk [ pát říj 22, 2010 5:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
takže podobné ako v moddingu F2, ak chceš zmenu, treba to dať do adresára, ak ho nemáš, ťahá originál z .bos? |
Autor: | valcik [ pát říj 22, 2010 5:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
toudi_sk píše: takže podobné ako v moddingu F2, ak chceš zmenu, treba to dať do adresára, ak ho nemáš, ťahá originál z .bos? Presne tak. Okrem toho, je to prvá vec na ktorú natrafíš po otvorení "readme" k editoru. |
Autor: | cheky [ pát říj 22, 2010 5:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
...až jednou nebudu mít co dělat, taky si ho přečtu! |
Autor: | HavranRyc [ stř lis 03, 2010 8:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Herní modifikace FT |
Mám dotaz, chtěl jsem si zahrát FOT se svou bandou, ale po dosažení levelu mi mutant nedostal skillpointy, nevíte kde mám chybu? Vše ostatní bylo OK. (byla to jedinná přidaná postava) Druhý problém je, že nemůžu postavy vybavit, ze zbraní mám ve výběru jen Rocket Launcher, z munice jen 2mm a náboje do plamenometu atd, děkuji. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |