Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát bře 29, 2024 12:20 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 376 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 5:48 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
------ Omáčka kolem ------

Od osmé hodiny ranní se snažím rozjet Fallouta 3 a mám docela zvláštní problém s češtinou. Poctivě jsem hledal na internetu, na stránkách výrobce, googloval, fóroval (šílené brahmíně jsem věnoval circa čtyři hodiny času v kuse s malinkou pauzičkou kdy jsem si odskočil k volbám) a zdá se, že jsem měl štěstí na unikátní problém.

------ Specifikace problému ------

Při spuštění Falloutu 3 se zapnutou češtinou mi hra najede normálně, ale po loadingu mi nejde vidět kurzor myši (Přímo po loadingu před prvním MENU ve hře). Hra nereaguje na klávesnici, ani na myš a na obrazovce cirkulují loga výrobce atp. Magická kombinace ctrl+alt+delete mi umožní dostat se do Task Managera a hru ukončit.


------ Specifikace používaného HW ------

Procesor: AMD Athlon(tm) II X2 240 Processor (2 CPUs), ~2.8GHz
Grafická karta: NVIDIA GeForce 8600 GTS (Typ DAC: Integoravný RAMDAC)
Paměť RAM: 2048MB
Flashnutý Award Modular BIOS na v6.00PG

Poznámka: Pochybuji že je problém hardwarového rázu, nebo operačním systémem, protože hru rozjedu bez sebemenších problémů bez češtiny.



------ Specifikace používaného SW ------

Operační systém: Windows 7 Ultimate 64bitový (6.1, build 7600) - včetně všech aktualizací k dnešnímu datu
Verze rozhraní Directů: DirectX 11 - k dnešnímu datu poslední verze
Kodeky: Combined Community Codec Pack (CCCP) release ze dne 9.9.2009 - k dnešnímu datu poslední verze
Antivir: Avira Personal - k dnešnímu datu poslední verze, počítač je čistý jako brahmíní prdelka (nebrat doslovně)

Verze Falloutu 3: 1.7.0.3 EN/US Game of The Year (všechny datadisky)
Potlačení kontroly CD/DVD pomocí jednoduchého xlive.dll - 0% zásah do originálních souborů (žádné cracky ani podobné věci)
Používám FOMM 0.11.9
Screenshot módů:
Kód:
http://www.uloz.to/4955518/fomm1.jpg

Kód:
http://www.uloz.to/4955519/fomm2.jpg

Poznámka: I když vypnu naprosto všechny módy a nechám jenom původní, čeština stále nefunguje a mám stejný problém

Používám ArchiveInvalidation Invalidated! verze 1.0.6
Poznámka: I když AII vypnu, čeština stále nefunguje a mám stejný problém

------ Výpis Fallout_default.ini (duplicitní Fallout.ini) ------

[General]
SStartingCell=
SCharGenQuest=0001f388
SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=

STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=Fallout3.esm

sEssentialFileCacheList=Data\Fallout.esm|Data2\Fallout.esm, Data\Music\Special\MainTitle.mp3, Data\Fallout - Sound.bsa|Fallout - Sound.bsa, Data\Fallout - Voices.bsa|Fallout - Voices.bsa, Data\Fallout - MenuVoices.bsa|Fallout - MenuVoices.bsa
sUnessentialFileCacheList=Data\Fallout - Meshes.bsa|Data2\Fallout - Meshes.bsa, Data\Fallout - Textures.bsa|Data2\Fallout - Textures.bsa, Data\Music\Dungeon\*.xma, Data\Music\Base\*.mp3, Data\Music\Battle\*.mp3, Data\Music\Explore\*.mp3, Data\Music\Public\*.mp3, Data\Music\Special\*.mp3
bPreCullActors=1
bTaskletActorSceneGraphUpdates=0
bTaskletActorAnimMovementUpdates=1
bAnimationUseBlendFromPose=1
bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=0
SMainMenuMusicTrack=special\maintitle.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
SBetaCommentFileName=\\vault\Fallout\Fallout3\Beta_Comment.txt
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantCount=20
uGridsToLoad=5
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=36
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SMainMenuMovieIntro=
SIntroSequence=
sIntroMovie=Fallout INTRO Vsk.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
bUseThreadedBlood=0
bUseThreadedMorpher=0
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
bPreemptivelyUnloadCells=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=26214400
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=1
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=0
bExternalLODDataFiles=1
bCheckCellOffsetsOnInit=0
uGridDistantTreeRange=5
bCreateShaderPackage=0
bWarnOnMissingFileEntry=0
bAllowScriptedAutosave=0
uGridDistantTreeRangeCity=4
uGridDistantCountCity=4
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bUseThreadedAI=0
bChangeTimeMultSlowly=1
bCheckPurgedTextureList=0
bAnimateDoorPhysics=0
sLanguage=ENGLISH
bLoadFaceGenHeadEGTFiles=1

[Display]
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=0
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bImageSpaceEffects=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=0
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=5
iLocation X=5
bFull Screen=1
iAdapter=0
iScreenShotIndex=0
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=5
fFarDistance=1000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=20
bShowMenuTextureUse=1
fLightLODDefaultStartFade=1000.0
fLightLODRange=500.0
fLightLODMinStartFade=200.0
fLightLODMaxStartFade=3500.0
fShadowLODDefaultStartFade=200.0
fShadowLODRange=200.0
fShadowLODMinStartFade=100.0
fShadowLODMaxStartFade=1000.0
fSpecularLODDefaultStartFade=500.0
fSpecularLODRange=300.0
fSpecularLODMinStartFade=200.0
fSpecularLODMaxStartFade=2000.0
fGamma=1.0000
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
bDoStaticAndArchShadows=0
bDoActorShadows=1
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=100.0000
fEyeEnvMapLOD2=800.0000
fEyeEnvMapLOD1=500.0000
fEnvMapLOD2=1800.0000
fEnvMapLOD1=1500.0000
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
iActorShadowCount=4
bIgnoreResolutionCheck=0
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
iPresentInterval=1
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
uVideoDeviceIdentifierPart4=0
uVideoDeviceIdentifierPart3=0
uVideoDeviceIdentifierPart2=0
uVideoDeviceIdentifierPart1=0
iShadowFilter=0
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=256
bShadowsOnGrass=0
bActorSelfShadowing=0
iActorShadowCountInt=2
iActorShadowCountExt=2
fPipboy1stPersonFOV=47.0
fDefault1stPersonFOV=55.0000
bLODNoiseAniso=1
iMaxAnisotropy=8
fLandLOFadeSeconds=15.0

[Controls]
bAlwaysRunByDefault=1
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=1

[Water]
bUseWaterShader=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterRefractions=1
bUseWaterDepth=1
bUseWaterHiRes=0
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterLOD=1
bReflectExplosions=0
bAutoWaterSilhouetteReflections=1
bForceHighDetailReflections=0
bForceLowDetailReflections=0
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFPS=12

[Audio]
fASFadeInTime=3.0
fASFadeOutTime=10.0
fRegionLoopFadeInTime=5.0
fRegionLoopFadeOutTime=5.0
fAudioDebugDelay=0.0
bEnableAudio=1
bEnableAudioCache=1
bMultiThreadAudio=0
bEnableEnviroEffectsOnPC=0
; cache sizes in kilobytes
iAudioCacheSize=2048
iMaxSizeForCachedSound=256
bUseAudioDebugInformation=1
fAudioDebugDelay=0.0000
fDefaultMasterVolume=1.0000
fDefaultFootVolume=0.5000
fDefaultMusicVolume=0.3000
fDefaultRadioVolume=0.5000
fDefaultEffectsVolume=1.0000
fDefaultVoiceVolume=0.7500
iMaxImpactSoundCount=32
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fPlayerFootVolume=0.6500
iCollisionSoundTimeDelta=150
iRadioUpdateInterval=250
fMinSoundVel=90.0000
fDialogMinDistance=125.00
fDialogMaxDistance=1800.00
fMainMenuMusicVolume=0.6
fDBVoiceAttenuationIn2D=2.0
fCollisionSoundHeavyThreshold=60.0
fDialogueFadeDecibels=6.0
fDialogueFadeSecondsIn=2.0
fDialogueFadeSecondsOut=1.0
fDialogueHeadPitchExaggeration=2.0
fDialogueHeadRollExaggeration=2.0
fDialogueHeadYawExaggeration=2.0
fHardLandingDamageThreshold=500.0
fWoodMediumMassMin=7.0
fWoodLargeMassMin=15.0
fStoneMediumMassMin=5.0
fStoneLargeMassMin=30.0
fEarthMediumMassMin=5.0
fEarthLargeMassMin=30.0
fSkinMediumMassMin=5.0
fSkinLargeMassMin=30.0
fMetalMediumMassMin=8.0
fMetalLargeMassMin=25.0
fRadioDialogMute=0.50
fFilterDistortionGain=-7.5
fFilterPEQGain=-15.0
fFilterdBAttenuation=11.5

[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=1
bUseObstacleAvoidance=1
bBackgroundNavmeshUpdate=1

[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
bCloneModelsInBackground=0
iLastHDRSetting=-1

[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.016
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=0
fCameraCasterSize=10.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
iNumHavokThreads=1
fChaseDeltaMult=0.0500
bAddBipedWhenKeyframed=1
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40

[RagdollAnim]
bRagdollFeedback=1
fCameraDist=1000.0
fHierarchyGain=0.17
fVelocityDamping=0.0
fAccelerationGain=1.0
fVelocityGain=0.6
fPositionGain=0.05
fPositionMaxLinearVelocity=14.0
fPositionMaxAngularVelocity=18.0
fSnapGain=0.1
fSnapMaxLinearVelocity=3.0
fSnapMaxAngularVelocity=0.3
fSnapMaxLinearDistance=0.3
fSnapMaxAngularDistance=1.0

[FootIK]
fOnOffGain=0.5
fGroundAscendingGain=0.4
fGroundDescendingGain=0.4
fFootRaisedGain=0.9000
fFootPlantedGain=1.0000
bFootPlacementOn=1
fPelvisUpDownBias=0.75
fPelvisOffsetDamping=0.2
fVertErrorGain=0.5
fOriginalGroundHeightMS=-0.11
fAnkleOffset=0.2000
fRagdollFeedback=0.7

[LookIK]
fLookAtTargetGain=0.3
fLookAtGain=0.045

[Interface]
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneXWide=15
iSafeZoneYWide=15
iSafeZoneX=15
iSafeZoneY=15
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
fInterfaceTintB=0.8824
fInterfaceTintG=0.9843
fInterfaceTintR=0.6314
bUseImageSpaceMenuFX=0

iSystemColorTerminalRed=33
iSystemColorTerminalGreen=231
iSystemColorTerminalBlue=121

iSystemColorSystemRed=26
iSystemColorSystemGreen=255
iSystemColorSystemBlue=128

iSystemColorMainMenuRed=199
iSystemColorMainMenuGreen=255
iSystemColorMainMenuBlue=165

iSystemColorPipboyRed=26
iSystemColorPipboyGreen=255
iSystemColorPipboyBlue=128

iSystemColorHUDAltRed=255
iSystemColorHUDAltGreen=67
iSystemColorHUDAltBlue=42

iSystemColorHUDMainRed=26
iSystemColorHUDMainGreen=255
iSystemColorHUDMainBlue=128

fRSMFaceSliderDefaultMin=-3.5
fRSMFaceSliderDefaultMax=3.5

fPopUpBackgroundOpacity=0.87
fMenuBackgroundOpacity=0.76
bHideUnavailablePerks=0


[Loading]
sWelcomeScreen1=loading_screen01
sWelcomeScreen2=loading_screen_bethsoft
sWelcomeScreen3=loading_screen_BGS
sWelcomeScreen4=loading_screen_legal
sMainMenuBackground=main_background
sTitleMusic=MainTitle
sInitialSound=fx\ui\loadscreen\initial\ui_loadscreen_initial.wav
iMaxScreens=4
iMaxScreens_MainMenu=20
fLoadingTextUpdateInterval=10.0000
fLoadingBkgdUpdateInterval=10.0000
fMainMenuBkgdUpdateInterval=10.0000
fLoadingInitUpdateInterval=5.0000
iNumLocationSpecificScreens=1


[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=940
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=2
iDebugTextFont=3

[GamePlay]
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
bAllowHavokGrabTheLiving=0
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21

[Fonts]
sFontFile_1=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Grixel_Kyrou_7_Wide_12.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\Sandoval_22.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\Sandoval_24.fnt
sFontFile_8=Textures\Fonts\Vectroid_48.fnt

[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0

[BackgroundLoad]
bBackgroundPathing=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
iAnimaitonClonePerLoop=5
bUseMultiThreadedTrees=1
iExteriorPriority=50
iBackgroundLoadFaceMult=200
fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000
fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000
iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20
iBackgroundLoadExtraMinFPS=10
iBackgroundLoadExtraMax=3000
iBackgroundLoadExtraMin=5
iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2
iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7
iBackgroundLoadMilliseconds=1
iBackgroundLoadLoading=1
bUseBackgroundFileLoader=0
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bCloneModelsInBackground=0

[LOD]
fLODLandDropAmount=230.0000
fLodDistance=500.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=0
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultItems=3
fLODFadeOutMultObjects=5
fLODFadeOutMultActors=6
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=0.5000
fLODMultActors=1.0000
fLODMultItems=1.0000
fLODMultObjects=5
iFadeNodeMinNearDistance=500
fLODFadeOutPercent=0.6000
fFadeOutThreshold=0.3000
fFadeInThreshold=0.7000
fFadeInTimet=2.0
fFadeOutTime=2.0
fDistanceMultiplier=1
fLODBoundRadiusMult=10
fObjectLODMax=15.0
fObjectLODMin=1.0
fObjectLODDefault=5
fItemLODMax=15.0
fItemLODMin=1.0
fItemLODDefault=2
fActorLODMax=15.0
fActorLODMin=2.0
fActorLODDefault=5
fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=0.5000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODLandVerticalBias=0.0000
fTalkingDistance=1000.0000
iBoneLODForce=-1
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
bDisplayLODTrees=1
bDisplayLODBuildings=1
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000

[Weather]
fSunGlareSize=800.0000
fSunBaseSize=750.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255

[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=ogg

[Grass]
iMinGrassSize=80
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.0000
fGrassMinStartFadeDistance=0.0
fGrassMaxStartFadeDistance=7000.0
fGrassDefaultStartFadeDistance=3500.0
fGrassFadeRange=1000.0

[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255
SDefaultLandDiffuseTexture=DirtWasteland01.dds
SDefaultLandNormalTexture=DirtWasteland01_N.dds

[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0

[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1

[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.5000
fTreeDimmer=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fSunlightDimmer=1.5000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1

[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.7000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=1

[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050

[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
bUseWindowsMessageBox=0

[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8

[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.

SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.

[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Fallout - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Fallout - Voices.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Fallout - MenuVoices.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Fallout - Sound.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Fallout - Textures.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Fallout - Meshes.bsa
SInvalidationFile=
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=ArchiveInvalidationInvalidated!.bsa, Fallout - Textures.bsa, Fallout - Meshes.bsa, Fallout - Voices.bsa, Fallout - Sound.bsa, Fallout - MenuVoices.bsa, Fallout - Misc.bsa

[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif

[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000

[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0

[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Fallout Disc.
SCopyProtectionTitle2=Fallout Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

[Pipboy]
fBlurRadiusPipboy=3.5
fBlurIntensityPipboy=0.25
fScanlineScalePipboy=50
bEnableFlickerPipboy=1
bUsePipboyMode=1

[InterfaceFX]
fDefaultBurstDuration=200
fDefaultBurstIntensity=2
fMiniBurstDuration=200
fMiniBurstIntensity=1.5

;pulse effect
fPulseBrightenIntensity=0.25
fPulseRadiusIntensity=0.5
fPulseRate=0.0006

;pipboy menu transitions
fVertHoldChance=0.08
fShudderChance=0.20

fScanlineScaleMenus=50.0000
bEnableFlickerMenus=1
bEnableScanlinesMenus=1
bEnableScanlinesPipboy=1
fBlurRadiusMenus=0.3000
fBrightenMenus=1.7000
fBrightenPipboy=1.3000
bUseImageSpaceMenuFX=1
fBlurIntensityHUD=1.2000
fBlurRadiusHUD=2.0000
fScanlineFrequencyHUD=0.0000

fScreenLightBaseIntensity=0.6
fScreenLightRadius=6

[RenderedTerminal]
bUseRenderedTerminals=1
fRenderedTerminalFOV=0.15
fRenderedTerminalZoom=36
bDoRenderedTerminalScanlines=1
fRenderedTerminalScanlineScale=130.000000
fRenderedTerminalHPos=0.0
fRenderedTerminalVPos=0.38
fScreenLightBaseIntensity=1.2
fScreenLightRadius=80
fScreenLightColorR=0.68
fScreenLightColorG=0.74
fScreenLightColorB=0.62

fRaceSexMenuHPos=0.0
fRaceSexMenuVPos=-0.6
fRaceSexMenuZoom=70.0
fRaceSexMenuScale=0.5

[Decals]
uMaxDecalCount=100
bProfileDecals=0
bDecalOcclusionQuery=1

[TerrainManager]
fSplitDistanceMult=0.75
fBlockMorphDistanceMult=0.70
bUseNewTerrainSystem=1
bUseDistantObjectBlocks=1
fBlockLoadDistance=125000.0
fDefaultBlockLoadDistanceLow=50000.0
fLowBlockLoadDistanceLow=25000.0
fHighBlockLoadDistanceLow=50000.0
fDefaultTreeLoadDistance=25000.0
fLowTreeLoadDistance=10000.0
fHighTreeLoadDistance=40000.0

[VATS]
fVATSLightLevelMin=20.0
fVATSLightLevelMax=65.0
fVATSLightAngle=0.0
fVATSLightDistance=100.0
fVATSLightElevation=100.0
fVatsLightColorR=0.35
fVatsLightColorG=0.35
fVatsLightColorB=0.35

[ScreenSplatter]
bScreenSplatterEnabled=1


------ Co jsem již vyzkoušel? ------

Různé 1.7 patche GB,CZ,US
Různé češtiny (většina od Tomka, který může za to, že i když mi FO3 v angličtině nedělá problémy, chci si ho zahrát v báječné češtině)
různé kodeky
pročíst a prohledat fóra a weby a podobné věci
Vyspat se na to

------ Shrnutí ------

Fallout mi jede naprosto v pohodě, nemám sebemenší problémy atp. ale někde (v češtině?) je zakopanej krtkopotkan a já nemůžu přijít na to kde... Proto Vás moudré, zkušené a radioaktivitou zocelené uctívače Šílené Brahmíny žádám o pomoc!

Během psaní tohoto topicu nebylo ublíženo žádnému radioaktivitou zuboženému zvířeti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 Best Games
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 5:49 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 29, 2010 2:00 pm
Příspěvky: 2
Děkuju za odpověď, ono to sice jde obejít crackem, aby se hra spustila, ale přímo mě s..e, že když si člověk koupí originálku, má s tím větší problém než s pirátskou verzí.

_________________
Ahoj všem a slunce v duši :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 Best Games
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 5:54 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Jak říkám, snahu chovat se slušně jsi měl. dej to Ceneze zpět s požadavkem vrácení peněz (máš jednoznačné právo). Buzerace zákazníků musí mít tvrdou odezvu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 6:46 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Wujc, když myslíš češtiny, začnu asi první.
Předně si myslim, že tohle češtinama asi nebude, používá je několik set, možná tisíc lidí, Tvůj problém "zmizení myši a klávesnice" zatim nikdo nezaznamenal.
Nějak to shrnu a zeptám se.
1) Jak si to myslel, že Ti nejde ani klávesnice, když píšeš, že Ctrl+Alt+Delete Ti funguje.
2) co to je: "Zkoušel jsem Různé 1.7 patche GB,CZ,US" ? Jaké si vlastně instaloval ? Znamená to, že když: "Různé 1.7", že si dal 1.7 UK - 51,6 MB i 1.7 CZ - 282 MB ? Dál píšeš "US", takže si na UK verzi dal ještě i US verzi?

3) Abych se nezamotal, vyzkoušej tuhle konfiguraci:

Fallout3.esm
BrokenSteel.esm
czech.esp (12,7 MB (13 390 563 bajtů)
BS_CZ.esp (1,01 MB (1 067 176 bajtů))

Přesně! zachovej i pořadí, u všech ostatních faji zruš včetně u všech modů a napiš, spolu s infem co si přesně instaloval za Patche, jestli je stále myš neviditelná.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 7:03 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
Tomek píše:
Wujc, když myslíš češtiny, začnu asi první.
Předně si myslim, že tohle češtinama asi nebude, používá je několik set, možná tisíc lidí, Tvůj problém "zmizení myši a klávesnice" zatim nikdo nezaznamenal.
Nějak to shrnu a zeptám se.
1) Jak si to myslel, že Ti nejde ani klávesnice, když píšeš, že Ctrl+Alt+Delete Ti funguje.
2) co to je: "Zkoušel jsem Různé 1.7 patche GB,CZ,US" ? Jaké si vlastně instaloval ? Znamená to, že když: "Různé 1.7", že si dal 1.7 UK - 51,6 MB i 1.7 CZ - 282 MB ? Dál píšeš "US", takže si na UK verzi dal ještě i US verzi?

3) Abych se nezamotal, vyzkoušej tuhle konfiguraci:

Fallout3.esm
BrokenSteel.esm
czech.esp (12,7 MB (13 390 563 bajtů)
BS_CZ.esp (1,01 MB (1 067 176 bajtů))

Přesně! zachovej i pořadí, u všech ostatních faji zruš včetně u všech modů a napiš, spolu s infem co si přesně instaloval za Patche, jestli je stále myš neviditelná.

Tak Tomku předně ti chci poděkovat za rychlou reakci!
1) Ona se ta klávesnice a myš nechytala, prostě tam nebyl ukazatel myšítka
2) Ano, zkoušel jsem všechny dostupné 1.7 patche. Možná ti to zní hodně nelogicky, ale takové věci zoufalí lidé dělají a já už opravdu nevěděl čím to...
3) Návaznost na mastera zvládám obstojně, vyzkoušel jsem to několika způsoby a problém to nevyřeší

Já se stydím to napsat, ale už sem to tak nějak vyřešil a problém bylo vadných 10 prstů a jedna hlava, jak už to tak bývá...
Topic asi rychle poputuje na Brahmíní hřbitov.


Edit Wujc: Nechtěl jsem se strapňovat, ale zas na druhou stranu Vás (Hlavně Tomka za projevenou iniciativu) odměním krátkou a spíše smutnou jak vtipnou historkou jak to teda bylo: Ta US verze šla odkliknout během vteřiny po zapnutí (téměř okamžitě po loadingu) zatímco po aktivování češtiny musím chvíly čekat než tam proběhnou loga a pak jak naskočí menu tak se oběví myšítko a můžu normálně hrát... Jenže to jsem netušil a jak jsem byl natěšený že si zahraju, tak jsem furt klikal a nic a dvě kafe do toho udělali svoje, takže jsem okamžitě znervózněl; nešel alt+tab a když jsem spustil task managera, tak mi windows okamžitě psal že program Fallout 3 přestal pracovat... no a tak to začlo... nabyl jsem dojmu že je to rozbité a dál to znáte... to je ostuda... ::cool


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 7:15 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Wujc píše:
1) Ona se ta klávesnice a myš nechytala, prostě tam nebyl ukazatel myšítka
2) Ano, zkoušel jsem všechny dostupné 1.7 patche. Možná ti to zní hodně nelogicky, ale takové věci zoufalí lidé dělají a já už opravdu nevěděl čím to...
3) Návaznost na mastera zvládám obstojně, vyzkoušel jsem to několika způsoby a problém to nevyřeší

Já se stydím to napsat, ale už sem to tak nějak vyřešil a problém bylo vadných 10 prstů a jedna hlava, jak už to tak bývá...
Topic asi rychle poputuje na Brahmíní hřbitov.

Ále, každej dělá blbosti :-) a většina z nás začne "čarovat" když něco nejde, odemě se výsměchu nedočkáš, ale otázku bych měl: aspoň naznač čím to bylo.
Já to hned zkoušel a hra mi najede i bez použití myši, jen to je delší na čas. Po dvou obrazokách to chvilku čeká, pak vpravo najede menu a to jde ovládat bez myši jen šipkama a Enterem... hra najede.
Jo a s těma Patchema (UK/US a.j.). Jestli si to přečte třeba Say atd.... ::rock

Edit na Edit: takže závěr - hra Ti jede celá česky i se všema módama? (ty sou samo engliš).
Hele, PC znáš líp jak já, tak jen připomenu: ve FoMM myší :-) poskládej soubory tak, aby poslení !!! v načítání byl soubor: "BS_CZ.esp", hned nad ním předposlední: "czech.esp" a na ostatních nezáleží (většinou).


Naposledy upravil Tomek dne sob kvě 29, 2010 7:23 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 7:20 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
Tomek píše:
Wujc píše:
Já to hned zkoušel a hra mi najede i bez použití myši, jen to je delší na čas. Po dvou obrazokách to chvilku čeká, pak vpravo najede menu a to jde ovládat bez myši jen šipkama a Enterem... hra najede.
Jo a s těma Patchema (UK/US a.j.). Jestli si to přečte třeba Say atd.... ::rock

No já byl natěšenej strašně moc, takže jsem se k najetí do menu vůbec nedostal :)))) sem už strašně dlouho přemýšlel že bych si zase zahrál fallouta, navíc teďka ty datadisky a všelijaké módy, to dřív vůbec nebylo když jsem to hrál...
No a k těm patchům... však tam absolutně o nic nejde, já si to můžu patchovat sem a tam do zblbnutí a žádný negativní efekt to mít nebude. Samozřejmě jsem si udělal zálohu a při tom patchování to přepisuje ty samé soubory, takže patchnutí zpátky je defakto rollback... Určitě se ale někdo bude hádat, tak kdyžtak via. email, pošlu výpis ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 7:32 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Wujc píše:
... sem už strašně dlouho přemýšlel že bych si zase zahrál fallouta, navíc teďka ty datadisky a všelijaké módy, to dřív vůbec nebylo když jsem to hrál...

Ještě... tohle bude znít blbě, ale přežiju to.
Když to hraješ s našema češtinama a zjistli si nové možnosti v DLC a modech, tak tady: Mody česky si jeden v beta češtině můžeš zkusit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 8:03 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
Tomek píše:
Ještě... tohle bude znít blbě, ale přežiju to.
Když to hraješ s našema češtinama a zjistli si nové možnosti v DLC a modech, tak tady: Mody česky si jeden v beta češtině můžeš zkusit.

Supr! Neměl jsem ty dva soubory na posledním a předposlením místě, jinak je to teď úplně dokonalé :) Vše funguje jak má!
Chci se zeptat jenom tak offtopic, jestli náhodou nemáš nějaké pěkné fonty s diakritikou co by se tam hodily... Ty originální mi nešlapou s diakritikou, a zkoušel jsem:

sFontFile_1=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Grixel_Kyrou_7_Wide_12.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\Sandoval_22.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\Sandoval_24.fnt
sFontFile_8=Textures\Fonts\Vectroid_48.fnt

ale to se mi tam absolutně nehodí a teďka jedu na Arialu, ale to už není nikterak podstatné...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 8:39 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Wujc píše:
...Chci se zeptat jenom tak offtopic, jestli náhodou nemáš nějaké pěkné fonty s diakritikou co by se tam hodily... Ty originální mi nešlapou s diakritikou.... ale to se mi tam absolutně nehodí a teďka jedu na Arialu, ale to už není nikterak podstatné...

Fonty... tohle je nějaký divný.
Historie - první čeština na netu se objevila bez diakritiky, soubor byl jen v megách (mluvím o CZ do ZH)
Pak přišla i ta s "háčkama", takže kontroluj:

Fallout - Textures.bsa : 1,04 GB (1 118 985 822 bajtů)
czech.esp : 12,7 MB (13 388 340 bajtů)
Tenhle druhý soubor ale doznal malé změny, aby čeština do ZH psaná Cenegou nekolidovala po instalaci Patche 1.7 a DLC Broken Steel, takže pokud používáš naší češtinu do BS tak soubor: czech.esp by měl mít: 12,7 MB (13 390 563 bajtů). Ten je přiložen k češtině do BS.

Výpis z mého INI:
[Fonts]
sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt

Tohle neni moje parketa...
Ani jeden z těhlech Fontů nemám v: C:\WINDOWS\Fonts , takže se domnívám, že jsou v souboru hry: Fallout - Textures.bsa, Ty je tam nemáš (viz Tvůj výpis) a to je divný. Je to blbost, ale mě připadá, že Tvoje čeština do ZH je pouze: czech.esp (nenadávej mi).
Takže pokud ty Fonty odemě chceš, tak klidně, ale řekni, kde je mám najít?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 8:56 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
Tomek píše:
Fallout - Textures.bsa : 1,04 GB (1 118 985 822 bajtů)
czech.esp : 12,7 MB (13 388 340 bajtů)
Tenhle druhý soubor ale doznal malé změny, aby čeština do ZH psaná Cenegou nekolidovala po instalaci Patche 1.7 a DLC Broken Steel, takže pokud používáš naší češtinu do BS tak soubor: czech.esp by měl mít: 12,7 MB (13 390 563 bajtů). Ten je přiložen k češtině do BS.

Pužívám vaši češtinu, ale nějak mi asi unikl soubor Textures.bsa
Tomek píše:
Výpis z mého INI:
[Fonts]
sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt

Takhle se jmenují originální fonty, ale zřejmě to bude tím, že nemám českou instalačku, anebo ten gigovej balík textur, kdo ví...
Tomek píše:
Ani jeden z těhlech Fontů nemám v: C:\WINDOWS\Fonts , takže se domnívám, že jsou v souboru hry: Fallout - Textures.bsa, Ty je tam nemáš (viz Tvůj výpis) a to je divný.

Fonty jsou ve Fallout3/data/textures/fonts/
kromě vanilla fontů cos vypsal (ty jsou defaultně v textůrách)
Tomek píše:
Je to blbost, ale mě připadá, že Tvoje čeština do ZH je pouze: czech.esp (nenadávej mi).
Takže pokud ty Fonty odemě chceš, tak klidně, ale řekni, kde je mám najít?

No blbost to rozhodně není... já mám czech.esp a ty další k datadiskům (nadávat ti bych si nedovolil) :)
A najít je nejde, protože jsou to ty přepsané origoš vanilla, takže jdu stahovat nějaký ten giga balík textůr :D

EDIT: Tomku díky moc za tvůj čas, to bude asi všechno, já už nebudu otravovat! Máš u mě obrovský obdiv (spolu s ostatními) že jste dali dohromady takovej kus práce (myslím češtinu) a že se o to tak pěkně staráte!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 9:11 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Wujc píše:
... Fonty jsou ve Fallout3/data/textures/fonts/...

Počkej, počkej, nikam neutíkej :-) já se chci taky něco přiučit :-)
Koukni na: SCREEN žádný Fonty v tý složce nejsou ?
Koukni do SZ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 9:23 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
Tomek píše:
Wujc píše:
... Fonty jsou ve Fallout3/data/textures/fonts/...

Počkej, počkej, nikam neutíkej :-) já se chci taky něco přiučit :-)
Koukni na: SCREEN žádný Fonty v tý složce nejsou ?
Koukni do SZ...

Dělám to nerad (zrovna jsem vylezl z Vaultu), ale budiž!
Takže tu složku fonts si klidně vytvoř. Nemusí se jmenovat fonts, to je jenom pro pořádek, nazvy to třeba ABCD
Takže teď máš Fallout3/data/textures/ABCD/
prázdnou složku, do které si můžeš dát jakkékoliv fonty které se ti zobrazí ve hře.
fonty pro fallouta musí mít vždy dva soubory - ".fnt" a ".tex"
tady máš třeba ten arial se kterým to teďka hraju
http://www.uloz.to/4956998/arial-16.tex
http://www.uloz.to/4956999/arial-16.fnt
Jenom bych chtěl předeslat že nejsem autorem fontů, ani nemám souhlas autora (fonty jsem našel na ulici a mám na to 2 svědky)
No a pak si v .ini co používá tvůj fallout přepiš lajnu [Fonts] na
sFontFile_1=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_2=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_3=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_4=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_5=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_6=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_7=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
sFontFile_8=Textures\ABCD\Arial_16.fnt
Nejsem si jistý, ale mám pocit, že je třeba dbát na malá,velká písmena ::roll
No a tím to hasne... celý fallout má jiné fonty :) Z prvu je to nezvyk, ale nakonec seš rád za každou změnu :)
No a když chceš změnit jenom určité fonty, třeba v titulcích, nebo na boku když dostáváš expy atp. tak změníš jenom určitý řádek ;)

EDIT: Doufám že brzo vyjde brand new update na češtinu se spešl písmem ::rofl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98%
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 11:54 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob kvě 29, 2010 4:33 pm
Příspěvky: 7
Tak na závěř... Hra mi jede na 100% se vším všudy. Velké díky Tomkovi. ::rock


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Na co je aktivování rádiových věží ???
PříspěvekNapsal: ned čer 06, 2010 2:33 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv kvě 20, 2010 11:34 pm
Příspěvky: 12
Těch věží tam je několik a po zapnutí prostě najdeš v blízkým okolí vstup (třeba kanál) a zdroj vysílání.
Všude teda je mrtvo (aspoň, co si pamatuju). Jde jen o to, že objevíš další lokace, kde je trocha nějakýho toho arzenálu ...

tady je mám vyzobaný ještě z dob minulých :)

| SPOILER
Signal Alpha Lima
Broadcast Tower KB5

Signal Echo Foxtrot
Broadcast Tower LP8

Signal Kilo Bravo
WKML Broadcast Station (Fort Constantine)

Signal Oscar Tango
Broadcast antenna tower (Jury Street Metro Station)

Signal Oscar Zulu
Relay Tower KX-B8-11 (Republic of Dave)

Signal Papa November
Broadcast antenna tower (Charnel House (SW of Fort Bannister, NW of the Evergreen Mills))

Signal Sierra Romeo
Broadcast Tower KT8

Signal Sierra Victor
Broadcast antenna tower (SE of Jocko's Pop & Gas Stop)

Signal Yankee Bravo
Broadcast antenna tower (Canterbury Commons)

Ranger Emergency Frequency
(Statesman Hotel)

Mama Dolce's
People's Republic of America Radio

Recon Craft Theta Beacon
pod vaultem 92 - vlevo dole (přímý střed linky mezi Tower LP8 a Tower KX-B8-11 - mírně níž)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 376 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny