Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Krátké dotazy 2 http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=12498 |
Stránka 5 z 26 |
Autor: | Wujc [ sob kvě 29, 2010 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Od osmé hodiny ranní se snažím rozjet Fallouta 3 a mám docela zvláštní problém s češtinou. Poctivě jsem hledal na internetu, na stránkách výrobce, googloval, fóroval (šílené brahmíně jsem věnoval circa čtyři hodiny času v kuse s malinkou pauzičkou kdy jsem si odskočil k volbám) a zdá se, že jsem měl štěstí na unikátní problém. Při spuštění Falloutu 3 se zapnutou češtinou mi hra najede normálně, ale po loadingu mi nejde vidět kurzor myši (Přímo po loadingu před prvním MENU ve hře). Hra nereaguje na klávesnici, ani na myš a na obrazovce cirkulují loga výrobce atp. Magická kombinace ctrl+alt+delete mi umožní dostat se do Task Managera a hru ukončit. Procesor: AMD Athlon(tm) II X2 240 Processor (2 CPUs), ~2.8GHz Grafická karta: NVIDIA GeForce 8600 GTS (Typ DAC: Integoravný RAMDAC) Paměť RAM: 2048MB Flashnutý Award Modular BIOS na v6.00PG Poznámka: Pochybuji že je problém hardwarového rázu, nebo operačním systémem, protože hru rozjedu bez sebemenších problémů bez češtiny. Operační systém: Windows 7 Ultimate 64bitový (6.1, build 7600) - včetně všech aktualizací k dnešnímu datu Verze rozhraní Directů: DirectX 11 - k dnešnímu datu poslední verze Kodeky: Combined Community Codec Pack (CCCP) release ze dne 9.9.2009 - k dnešnímu datu poslední verze Antivir: Avira Personal - k dnešnímu datu poslední verze, počítač je čistý jako brahmíní prdelka (nebrat doslovně) Verze Falloutu 3: 1.7.0.3 EN/US Game of The Year (všechny datadisky) Potlačení kontroly CD/DVD pomocí jednoduchého xlive.dll - 0% zásah do originálních souborů (žádné cracky ani podobné věci) Používám FOMM 0.11.9 Screenshot módů: Kód: http://www.uloz.to/4955518/fomm1.jpg Kód: http://www.uloz.to/4955519/fomm2.jpg Poznámka: I když vypnu naprosto všechny módy a nechám jenom původní, čeština stále nefunguje a mám stejný problém Používám ArchiveInvalidation Invalidated! verze 1.0.6 Poznámka: I když AII vypnu, čeština stále nefunguje a mám stejný problém [General] SStartingCell= SCharGenQuest=0001f388 SStartingCellY= SStartingCellX= SStartingWorld= STestFile10= STestFile9= STestFile8= STestFile7= STestFile6= STestFile5= STestFile4= STestFile3= STestFile2= STestFile1=Fallout3.esm sEssentialFileCacheList=Data\Fallout.esm|Data2\Fallout.esm, Data\Music\Special\MainTitle.mp3, Data\Fallout - Sound.bsa|Fallout - Sound.bsa, Data\Fallout - Voices.bsa|Fallout - Voices.bsa, Data\Fallout - MenuVoices.bsa|Fallout - MenuVoices.bsa sUnessentialFileCacheList=Data\Fallout - Meshes.bsa|Data2\Fallout - Meshes.bsa, Data\Fallout - Textures.bsa|Data2\Fallout - Textures.bsa, Data\Music\Dungeon\*.xma, Data\Music\Base\*.mp3, Data\Music\Battle\*.mp3, Data\Music\Explore\*.mp3, Data\Music\Public\*.mp3, Data\Music\Special\*.mp3 bPreCullActors=1 bTaskletActorSceneGraphUpdates=0 bTaskletActorAnimMovementUpdates=1 bAnimationUseBlendFromPose=1 bEnableProfile=0 bDrawSpellContact=0 bRunMiddleLowLevelProcess=1 iHoursToSleep=3 bActorLookWithHavok=0 SMainMenuMusicTrack=special\maintitle.mp3 bUseEyeEnvMapping=1 bFixFaceNormals=0 bUseFaceGenHeads=1 bFaceMipMaps=1 bFaceGenTexturing=1 SBetaCommentFileName=\\vault\Fallout\Fallout3\Beta_Comment.txt bDefaultCOCPlacement=0 uGridDistantCount=20 uGridsToLoad=5 fGlobalTimeMultiplier=1.0000 bNewAnimation=1 bFixAIPackagesOnLoad=0 bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1 bKeepPluginWhenMerging=0 bCreate Maps Enable=0 SLocalSavePath=Saves\ SLocalMasterPath=Data\ bDisableDuplicateReferenceCheck=1 bTintMipMaps=0 uInterior Cell Buffer=3 uExterior Cell Buffer=36 iIntroSequencePriority=3 bPreloadIntroSequence=1 fStaticScreenWaitTime=3.0000 SMainMenuMovieIntro= SIntroSequence= sIntroMovie=Fallout INTRO Vsk.bik iFPSClamp=0 bRunVTuneTest=0 STestFile1= bActivateAllQuestScripts=0 bUseThreadedBlood=0 bUseThreadedMorpher=0 bBorderRegionsEnabled=1 bDisableHeadTracking=0 bTrackAllDeaths=0 uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864 uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864 bPreemptivelyUnloadCells=0 iNumBitsForFullySeen=248 iPreloadSizeLimit=26214400 bUseHardDriveCache=0 bEnableBoundingVolumeOcclusion=1 bDisplayBoundingVolumes=0 bUseThreadedTempEffects=1 bUseThreadedParticleSystem=0 bExternalLODDataFiles=1 bCheckCellOffsetsOnInit=0 uGridDistantTreeRange=5 bCreateShaderPackage=0 bWarnOnMissingFileEntry=0 bAllowScriptedAutosave=0 uGridDistantTreeRangeCity=4 uGridDistantCountCity=4 iSaveGameBackupCount=1 bDisplayMissingContentDialogue=1 SSaveGameSafeCellID=2AEEA bUseThreadedAI=0 bChangeTimeMultSlowly=1 bCheckPurgedTextureList=0 bAnimateDoorPhysics=0 sLanguage=ENGLISH bLoadFaceGenHeadEGTFiles=1 [Display] fDecalLifetime=10.0000 bEquippedTorchesCastShadows=0 bReportBadTangentSpace=0 bStaticMenuBackground=1 bForcePow2Textures=0 bForce1XShaders=0 bHighQuality20Lighting=0 bAllow20HairShader=1 bAllowScreenShot=1 iMultiSample=0 bDoTallGrassEffect=1 bForceMultiPass=1 bDoTexturePass=1 bDoSpecularPass=1 bDoDiffusePass=1 bDoAmbientPass=1 bImageSpaceEffects=1 bDoCanopyShadowPass=1 bDrawShadows=0 bUseRefractionShader=1 bUse Shaders=1 iNPatchNOrder=0 iNPatchPOrder=0 iNPatches=0 iLocation Y=5 iLocation X=5 bFull Screen=1 iAdapter=0 iScreenShotIndex=0 SScreenShotBaseName=ScreenShot iAutoViewMinDistance=2000 iAutoViewHiFrameRate=40 iAutoViewLowFrameRate=20 bAutoViewDistance=0 fDefaultFOV=75.0000 fNearDistance=5 fFarDistance=1000.0000 iDebugTextLeftRightOffset=10 iDebugTextTopBottomOffset=20 bShowMenuTextureUse=1 fLightLODDefaultStartFade=1000.0 fLightLODRange=500.0 fLightLODMinStartFade=200.0 fLightLODMaxStartFade=3500.0 fShadowLODDefaultStartFade=200.0 fShadowLODRange=200.0 fShadowLODMinStartFade=100.0 fShadowLODMaxStartFade=1000.0 fSpecularLODDefaultStartFade=500.0 fSpecularLODRange=300.0 fSpecularLODMinStartFade=200.0 fSpecularLODMaxStartFade=2000.0 fGamma=1.0000 bAllow30Shaders=0 iTexMipMapMinimum=0 bDoStaticAndArchShadows=0 bDoActorShadows=1 fNoLODFarDistancePct=1.0000 fNoLODFarDistanceMax=10240.0000 fNoLODFarDistanceMin=100.0000 fEyeEnvMapLOD2=800.0000 fEyeEnvMapLOD1=500.0000 fEnvMapLOD2=1800.0000 fEnvMapLOD1=1500.0000 fGammaMax=0.6000 fGammaMin=1.4000 iMaxDecalsPerFrame=10 iActorShadowCount=4 bIgnoreResolutionCheck=0 fSpecualrStartMax=1000.0000 fSpecularStartMin=0.0000 iActorShadowIntMax=10 iActorShadowIntMin=0 iActorShadowExtMax=10 iActorShadowExtMin=0 bDynamicWindowReflections=1 fShadowFadeTime=1.0000 iPresentInterval=1 bDecalsOnSkinnedGeometry=1 uVideoDeviceIdentifierPart4=0 uVideoDeviceIdentifierPart3=0 uVideoDeviceIdentifierPart2=0 uVideoDeviceIdentifierPart1=0 iShadowFilter=0 bAllowPartialPrecision=1 iShadowMapResolution=256 bShadowsOnGrass=0 bActorSelfShadowing=0 iActorShadowCountInt=2 iActorShadowCountExt=2 fPipboy1stPersonFOV=47.0 fDefault1stPersonFOV=55.0000 bLODNoiseAniso=1 iMaxAnisotropy=8 fLandLOFadeSeconds=15.0 [Controls] bAlwaysRunByDefault=1 bBackground Mouse=0 bBackground Keyboard=1 [Water] bUseWaterShader=1 bUseWaterReflections=1 bUseWaterRefractions=1 bUseWaterDepth=1 bUseWaterHiRes=0 bUseWaterDisplacements=1 bUseWaterLOD=1 bReflectExplosions=0 bAutoWaterSilhouetteReflections=1 bForceHighDetailReflections=0 bForceLowDetailReflections=0 fTileTextureDivisor=4.7500 fSurfaceTileSize=2048.0000 fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000 fNearWaterIndoorTolerance=512.0000 fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000 fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000 uNearWaterPoints=8 uNearWaterRadius=1000 uSurfaceFPS=12 [Audio] fASFadeInTime=3.0 fASFadeOutTime=10.0 fRegionLoopFadeInTime=5.0 fRegionLoopFadeOutTime=5.0 fAudioDebugDelay=0.0 bEnableAudio=1 bEnableAudioCache=1 bMultiThreadAudio=0 bEnableEnviroEffectsOnPC=0 ; cache sizes in kilobytes iAudioCacheSize=2048 iMaxSizeForCachedSound=256 bUseAudioDebugInformation=1 fAudioDebugDelay=0.0000 fDefaultMasterVolume=1.0000 fDefaultFootVolume=0.5000 fDefaultMusicVolume=0.3000 fDefaultRadioVolume=0.5000 fDefaultEffectsVolume=1.0000 fDefaultVoiceVolume=0.7500 iMaxImpactSoundCount=32 fMaxFootstepDistance=1100.0000 fPlayerFootVolume=0.6500 iCollisionSoundTimeDelta=150 iRadioUpdateInterval=250 fMinSoundVel=90.0000 fDialogMinDistance=125.00 fDialogMaxDistance=1800.00 fMainMenuMusicVolume=0.6 fDBVoiceAttenuationIn2D=2.0 fCollisionSoundHeavyThreshold=60.0 fDialogueFadeDecibels=6.0 fDialogueFadeSecondsIn=2.0 fDialogueFadeSecondsOut=1.0 fDialogueHeadPitchExaggeration=2.0 fDialogueHeadRollExaggeration=2.0 fDialogueHeadYawExaggeration=2.0 fHardLandingDamageThreshold=500.0 fWoodMediumMassMin=7.0 fWoodLargeMassMin=15.0 fStoneMediumMassMin=5.0 fStoneLargeMassMin=30.0 fEarthMediumMassMin=5.0 fEarthLargeMassMin=30.0 fSkinMediumMassMin=5.0 fSkinLargeMassMin=30.0 fMetalMediumMassMin=8.0 fMetalLargeMassMin=25.0 fRadioDialogMute=0.50 fFilterDistortionGain=-7.5 fFilterPEQGain=-15.0 fFilterdBAttenuation=11.5 [Pathfinding] bDrawPathsDefault=0 bPathMovementOnly=0 bDrawSmoothFailures=0 bDebugSmoothing=0 bSmoothPaths=1 bSnapToAngle=0 bDebugAvoidance=0 bDisableAvoidance=0 bBackgroundPathing=1 bUseObstacleAvoidance=1 bBackgroundNavmeshUpdate=1 [MAIN] bEnableBorderRegion=1 fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000 iDetectionHighNumPicks=40 fQuestScriptDelayTime=5.0000 bCloneModelsInBackground=0 iLastHDRSetting=-1 [HAVOK] bDisablePlayerCollision=0 fJumpAnimDelay=0.7500 bTreeTops=0 iSimType=1 bPreventHavokAddAll=0 bPreventHavokAddClutter=0 fMaxTime=0.016 bHavokDebug=0 fRF=1000.0000 fOD=0.9000 fSE=0.3000 fSD=0.9800 iResetCounter=5 fMoveLimitMass=95.0000 iUpdateType=0 bHavokPick=0 fCameraCasterSize=10.0000 iHavokSkipFrameCountTEST=0 iNumHavokThreads=1 fChaseDeltaMult=0.0500 bAddBipedWhenKeyframed=1 fQuadrupedPitchMult=1.0000 iEntityBatchRemoveRate=100 iMaxPicks=40 [RagdollAnim] bRagdollFeedback=1 fCameraDist=1000.0 fHierarchyGain=0.17 fVelocityDamping=0.0 fAccelerationGain=1.0 fVelocityGain=0.6 fPositionGain=0.05 fPositionMaxLinearVelocity=14.0 fPositionMaxAngularVelocity=18.0 fSnapGain=0.1 fSnapMaxLinearVelocity=3.0 fSnapMaxAngularVelocity=0.3 fSnapMaxLinearDistance=0.3 fSnapMaxAngularDistance=1.0 [FootIK] fOnOffGain=0.5 fGroundAscendingGain=0.4 fGroundDescendingGain=0.4 fFootRaisedGain=0.9000 fFootPlantedGain=1.0000 bFootPlacementOn=1 fPelvisUpDownBias=0.75 fPelvisOffsetDamping=0.2 fVertErrorGain=0.5 fOriginalGroundHeightMS=-0.11 fAnkleOffset=0.2000 fRagdollFeedback=0.7 [LookIK] fLookAtTargetGain=0.3 fLookAtGain=0.045 [Interface] fKeyRepeatInterval=50.0000 fKeyRepeatTime=500.0000 fActivatePickSphereRadius=16.0000 fMenuModeAnimBlend=0.0000 iSafeZoneXWide=15 iSafeZoneYWide=15 iSafeZoneX=15 iSafeZoneY=15 bAllowConsole=1 bActivatePickUseGamebryoPick=0 bUseFuzzyPicking=1 fMenuBGBlurRadius=2.0000 fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000 fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000 fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000 fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500 fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500 fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500 iMaxViewCasterPicksGamebryo=10 iMaxViewCasterPicksHavok=10 iMaxViewCasterPicksFuzzy=5 fInterfaceTintB=0.8824 fInterfaceTintG=0.9843 fInterfaceTintR=0.6314 bUseImageSpaceMenuFX=0 iSystemColorTerminalRed=33 iSystemColorTerminalGreen=231 iSystemColorTerminalBlue=121 iSystemColorSystemRed=26 iSystemColorSystemGreen=255 iSystemColorSystemBlue=128 iSystemColorMainMenuRed=199 iSystemColorMainMenuGreen=255 iSystemColorMainMenuBlue=165 iSystemColorPipboyRed=26 iSystemColorPipboyGreen=255 iSystemColorPipboyBlue=128 iSystemColorHUDAltRed=255 iSystemColorHUDAltGreen=67 iSystemColorHUDAltBlue=42 iSystemColorHUDMainRed=26 iSystemColorHUDMainGreen=255 iSystemColorHUDMainBlue=128 fRSMFaceSliderDefaultMin=-3.5 fRSMFaceSliderDefaultMax=3.5 fPopUpBackgroundOpacity=0.87 fMenuBackgroundOpacity=0.76 bHideUnavailablePerks=0 [Loading] sWelcomeScreen1=loading_screen01 sWelcomeScreen2=loading_screen_bethsoft sWelcomeScreen3=loading_screen_BGS sWelcomeScreen4=loading_screen_legal sMainMenuBackground=main_background sTitleMusic=MainTitle sInitialSound=fx\ui\loadscreen\initial\ui_loadscreen_initial.wav iMaxScreens=4 iMaxScreens_MainMenu=20 fLoadingTextUpdateInterval=10.0000 fLoadingBkgdUpdateInterval=10.0000 fMainMenuBkgdUpdateInterval=10.0000 fLoadingInitUpdateInterval=5.0000 iNumLocationSpecificScreens=1 [Menu] fCreditsScrollSpeed=40.0000 iConsoleTextYPos=940 iConsoleTextXPos=30 iConsoleVisibleLines=15 iConsoleHistorySize=50 rDebugTextColor=255,251,233 iConsoleFont=2 iDebugTextFont=3 [GamePlay] bHealthBarShowing=0 fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000 fHealthBarSpeed=80.0000 fHealthBarHeight=4.0000 fHealthBarWidth=40.0000 fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000 fHealthBarEmittanceTime=1.5000 bAllowHavokGrabTheLiving=0 bEssentialTakeNoDamage=1 iDetectionPicks=21 [Fonts] sFontFile_1=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_2=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_3=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_4=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_5=Textures\Fonts\Grixel_Kyrou_7_Wide_12.fnt sFontFile_6=Textures\Fonts\Sandoval_22.fnt sFontFile_7=Textures\Fonts\Sandoval_24.fnt sFontFile_8=Textures\Fonts\Vectroid_48.fnt [SpeedTree] iTreeClonesAllowed=1 fCanopyShadowGrassMult=1.0000 iCanopyShadowScale=512 fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000 fTreeForceMinBudAngle=-1.0000 fTreeForceLeafDimming=-1.0000 fTreeForceBranchDimming=-1.0000 fTreeForceCS=-1.0000 fTreeForceLLA=-1.0000 fTreeLODExponent=1.0000 bEnableTrees=1 bForceFullLOD=0 fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500 fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500 [Debug] bDebugFaceGenCriticalSection=0 bDebugFaceGenMultithreading=0 bDebugSaveBuffer=0 [BackgroundLoad] bBackgroundPathing=1 bUseMultiThreadedFaceGen=1 bBackgroundCellLoads=1 iAnimaitonClonePerLoop=5 bUseMultiThreadedTrees=1 iExteriorPriority=50 iBackgroundLoadFaceMult=200 fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000 fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000 iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20 iBackgroundLoadExtraMinFPS=10 iBackgroundLoadExtraMax=3000 iBackgroundLoadExtraMin=5 iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2 iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7 iBackgroundLoadMilliseconds=1 iBackgroundLoadLoading=1 bUseBackgroundFileLoader=0 bBackgroundLoadLipFiles=0 bLoadBackgroundFaceGen=0 bLoadHelmetsInBackground=1 iAnimationClonePerLoop=5 bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0 bCloneModelsInBackground=0 [LOD] fLODLandDropAmount=230.0000 fLodDistance=500.0000 bUseFaceGenLOD=0 iLODTextureTiling=2 iLODTextureSizePow2=8 fLODNormalTextureBlend=0.5000 bDisplayLODLand=1 bDisplayLODBuildings=0 bLODPopTrees=0 bLODPopActors=0 bLODPopItems=0 bLODPopObjects=0 fLODFadeOutMultItems=3 fLODFadeOutMultObjects=5 fLODFadeOutMultActors=6 fLODMultLandscape=1.0000 fLODMultTrees=0.5000 fLODMultActors=1.0000 fLODMultItems=1.0000 fLODMultObjects=5 iFadeNodeMinNearDistance=500 fLODFadeOutPercent=0.6000 fFadeOutThreshold=0.3000 fFadeInThreshold=0.7000 fFadeInTimet=2.0 fFadeOutTime=2.0 fDistanceMultiplier=1 fLODBoundRadiusMult=10 fObjectLODMax=15.0 fObjectLODMin=1.0 fObjectLODDefault=5 fItemLODMax=15.0 fItemLODMin=1.0 fItemLODDefault=2 fActorLODMax=15.0 fActorLODMin=2.0 fActorLODDefault=5 fTreeLODMax=2.0000 fTreeLODMin=0.0200 fTreeLODDefault=0.5000 bLODUseCombinedLandNormalMaps=1 bForceHideLODLand=0 fLODLandVerticalBias=0.0000 fTalkingDistance=1000.0000 iBoneLODForce=-1 fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000 bDisplayLODTrees=1 bDisplayLODBuildings=1 fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000 fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000 fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000 fLODFadeOutActorMultCity=1.0000 fLODFadeOutItemMultCity=1.0000 fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000 fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000 fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000 fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000 [Weather] fSunGlareSize=800.0000 fSunBaseSize=750.0000 bPrecipitation=1 fAlphaReduce=1.0000 SBumpFadeColor=255,255,255,255 SLerpCloseColor=255,255,255,255 SEnvReduceColor=255,255,255,255 [Voice] SFileTypeLTF=ltf SFileTypeLip=lip SFileTypeSource=wav SFileTypeGame=ogg [Grass] iMinGrassSize=80 bGrassPointLighting=0 bDrawShaderGrass=1 iGrassDensityEvalSize=2 iMaxGrassTypesPerTexure=2 fWaveOffsetRange=1.7500 fGrassWindMagnitudeMax=125.0000 fGrassWindMagnitudeMin=5.0000 fTexturePctThreshold=0.0000 fGrassMinStartFadeDistance=0.0 fGrassMaxStartFadeDistance=7000.0 fGrassDefaultStartFadeDistance=3500.0 fGrassFadeRange=1000.0 [Landscape] bCurrentCellOnly=0 bPreventSafetyCheck=0 fLandTextureTilingMult=2.0000 fLandFriction=2.5000 iLandBorder2B=0 iLandBorder2G=0 iLandBorder2R=0 iLandBorder1B=0 iLandBorder1G=255 iLandBorder1R=255 SDefaultLandDiffuseTexture=DirtWasteland01.dds SDefaultLandNormalTexture=DirtWasteland01_N.dds [bLightAttenuation] fQuadraticRadiusMult=1.0000 fLinearRadiusMult=1.0000 bOutQuadInLin=0 fConstantValue=0.0000 fQuadraticValue=16.0000 fLinearValue=3.0000 uQuadraticMethod=2 uLinearMethod=1 fFlickerMovement=8.0000 bUseQuadratic=1 bUseLinear=0 bUseConstant=0 [BlurShaderHDRInterior] fTargetLUM=1.0000 fUpperLUMClamp=1.0000 fEmissiveHDRMult=1.0000 fEyeAdaptSpeed=0.5000 fBrightScale=2.2500 fBrightClamp=0.2250 fBlurRadius=7.0000 iNumBlurpasses=1 [BlurShaderHDR] fTargetLUM=1.0000 fUpperLUMClamp=1.0000 fGrassDimmer=1.5000 fTreeDimmer=1.0000 fEmissiveHDRMult=1.0000 fEyeAdaptSpeed=0.5000 fSunlightDimmer=1.5000 fSIEmmisiveMult=1.0000 fSISpecularMult=1.0000 fSkyBrightness=0.5000 fSunBrightness=0.0000 fBrightScale=2.2500 fBrightClamp=0.2250 fBlurRadius=7.0000 iNumBlurpasses=1 iBlendType=2 bDoHighDynamicRange=1 [BlurShader] fSunlightDimmer=1.0000 fSIEmmisiveMult=1.0000 fSISpecularMult=1.0000 fSkyBrightness=0.5000 fSunBrightness=0.0000 fAlphaAddExterior=0.2000 fAlphaAddInterior=0.7000 iBlurTexSize=256 fBlurRadius=0.0300 iNumBlurpasses=1 iBlendType=2 bUseBlurShader=1 [GethitShader] fBlurAmmount=0.5000 fBlockedTexOffset=0.0010 fHitTexOffset=0.0050 [MESSAGES] bBlockMessageBoxes=0 bSkipProgramFlows=1 bAllowYesToAll=1 bDisableWarning=1 iFileLogging=0 bSkipInitializationFlows=1 bUseWindowsMessageBox=0 [DistantLOD] bUseLODLandData=0 fFadeDistance=12288.0000 iDistantLODGroupWidth=8 [GeneralWarnings] SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information. SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save. This may result in errors. Saving again will clear this message but not necessarily fix any errors. [Archive] SMasterMiscArchiveFileName=Fallout - Misc.bsa SMasterVoicesArchiveFileName1=Fallout - Voices.bsa SMasterVoicesArchiveFileName2=Fallout - MenuVoices.bsa SMasterSoundsArchiveFileName=Fallout - Sound.bsa SMasterTexturesArchiveFileName1=Fallout - Textures.bsa SMasterMeshesArchiveFileName=Fallout - Meshes.bsa SInvalidationFile= iRetainFilenameOffsetTable=1 iRetainFilenameStringTable=1 iRetainDirectoryStringTable=1 bCheckRuntimeCollisions=0 bInvalidateOlderFiles=1 bUseArchives=1 SArchiveList=ArchiveInvalidationInvalidated!.bsa, Fallout - Textures.bsa, Fallout - Meshes.bsa, Fallout - Voices.bsa, Fallout - Sound.bsa, Fallout - MenuVoices.bsa, Fallout - Misc.bsa [CameraPath] iTake=0 SDirectoryName=TestCameraPath iFPS=60 SNif=Test\CameraPath.nif [Absorb] fAbsorbGlowColorB=1.0000 fAbsorbGlowColorG=0.6000 fAbsorbGlowColorR=0.0000 fAbsorbCoreColorB=1.0000 fAbsorbCoreColorG=1.0000 fAbsorbCoreColorR=1.0000 iAbsorbNumBolts=1 fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000 fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000 fAbsorbTortuosityVariance=2.0000 fAbsorbSegmentVariance=7.0000 fAbsorbBoltsRadius=5.0000 [TestAllCells] bFileShowTextures=1 bFileShowIcons=1 bFileSkipIconChecks=0 bFileTestLoad=0 bFileNeededMessage=1 bFileGoneMessage=1 bFileSkipModelChecks=0 bFileCheckModelCollision=0 [CopyProtectionStrings] SCopyProtectionMessage2=Insert the Fallout Disc. SCopyProtectionTitle2=Fallout Disc Not Found SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer. SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found [Pipboy] fBlurRadiusPipboy=3.5 fBlurIntensityPipboy=0.25 fScanlineScalePipboy=50 bEnableFlickerPipboy=1 bUsePipboyMode=1 [InterfaceFX] fDefaultBurstDuration=200 fDefaultBurstIntensity=2 fMiniBurstDuration=200 fMiniBurstIntensity=1.5 ;pulse effect fPulseBrightenIntensity=0.25 fPulseRadiusIntensity=0.5 fPulseRate=0.0006 ;pipboy menu transitions fVertHoldChance=0.08 fShudderChance=0.20 fScanlineScaleMenus=50.0000 bEnableFlickerMenus=1 bEnableScanlinesMenus=1 bEnableScanlinesPipboy=1 fBlurRadiusMenus=0.3000 fBrightenMenus=1.7000 fBrightenPipboy=1.3000 bUseImageSpaceMenuFX=1 fBlurIntensityHUD=1.2000 fBlurRadiusHUD=2.0000 fScanlineFrequencyHUD=0.0000 fScreenLightBaseIntensity=0.6 fScreenLightRadius=6 [RenderedTerminal] bUseRenderedTerminals=1 fRenderedTerminalFOV=0.15 fRenderedTerminalZoom=36 bDoRenderedTerminalScanlines=1 fRenderedTerminalScanlineScale=130.000000 fRenderedTerminalHPos=0.0 fRenderedTerminalVPos=0.38 fScreenLightBaseIntensity=1.2 fScreenLightRadius=80 fScreenLightColorR=0.68 fScreenLightColorG=0.74 fScreenLightColorB=0.62 fRaceSexMenuHPos=0.0 fRaceSexMenuVPos=-0.6 fRaceSexMenuZoom=70.0 fRaceSexMenuScale=0.5 [Decals] uMaxDecalCount=100 bProfileDecals=0 bDecalOcclusionQuery=1 [TerrainManager] fSplitDistanceMult=0.75 fBlockMorphDistanceMult=0.70 bUseNewTerrainSystem=1 bUseDistantObjectBlocks=1 fBlockLoadDistance=125000.0 fDefaultBlockLoadDistanceLow=50000.0 fLowBlockLoadDistanceLow=25000.0 fHighBlockLoadDistanceLow=50000.0 fDefaultTreeLoadDistance=25000.0 fLowTreeLoadDistance=10000.0 fHighTreeLoadDistance=40000.0 [VATS] fVATSLightLevelMin=20.0 fVATSLightLevelMax=65.0 fVATSLightAngle=0.0 fVATSLightDistance=100.0 fVATSLightElevation=100.0 fVatsLightColorR=0.35 fVatsLightColorG=0.35 fVatsLightColorB=0.35 [ScreenSplatter] bScreenSplatterEnabled=1 Různé 1.7 patche GB,CZ,US Různé češtiny (většina od Tomka, který může za to, že i když mi FO3 v angličtině nedělá problémy, chci si ho zahrát v báječné češtině) různé kodeky pročíst a prohledat fóra a weby a podobné věci Vyspat se na to Fallout mi jede naprosto v pohodě, nemám sebemenší problémy atp. ale někde (v češtině?) je zakopanej krtkopotkan a já nemůžu přijít na to kde... Proto Vás moudré, zkušené a radioaktivitou zocelené uctívače Šílené Brahmíny žádám o pomoc! Během psaní tohoto topicu nebylo ublíženo žádnému radioaktivitou zuboženému zvířeti |
Autor: | Krabath [ sob kvě 29, 2010 5:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 3 Best Games |
Děkuju za odpověď, ono to sice jde obejít crackem, aby se hra spustila, ale přímo mě s..e, že když si člověk koupí originálku, má s tím větší problém než s pirátskou verzí. |
Autor: | Smejki [ sob kvě 29, 2010 5:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 3 Best Games |
Jak říkám, snahu chovat se slušně jsi měl. dej to Ceneze zpět s požadavkem vrácení peněz (máš jednoznačné právo). Buzerace zákazníků musí mít tvrdou odezvu |
Autor: | Tomek [ sob kvě 29, 2010 6:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Wujc, když myslíš češtiny, začnu asi první. Předně si myslim, že tohle češtinama asi nebude, používá je několik set, možná tisíc lidí, Tvůj problém "zmizení myši a klávesnice" zatim nikdo nezaznamenal. Nějak to shrnu a zeptám se. 1) Jak si to myslel, že Ti nejde ani klávesnice, když píšeš, že Ctrl+Alt+Delete Ti funguje. 2) co to je: "Zkoušel jsem Různé 1.7 patche GB,CZ,US" ? Jaké si vlastně instaloval ? Znamená to, že když: "Různé 1.7", že si dal 1.7 UK - 51,6 MB i 1.7 CZ - 282 MB ? Dál píšeš "US", takže si na UK verzi dal ještě i US verzi? 3) Abych se nezamotal, vyzkoušej tuhle konfiguraci: Fallout3.esm BrokenSteel.esm czech.esp (12,7 MB (13 390 563 bajtů) BS_CZ.esp (1,01 MB (1 067 176 bajtů)) Přesně! zachovej i pořadí, u všech ostatních faji zruš včetně u všech modů a napiš, spolu s infem co si přesně instaloval za Patche, jestli je stále myš neviditelná. |
Autor: | Wujc [ sob kvě 29, 2010 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Tomek píše: Wujc, když myslíš češtiny, začnu asi první. Předně si myslim, že tohle češtinama asi nebude, používá je několik set, možná tisíc lidí, Tvůj problém "zmizení myši a klávesnice" zatim nikdo nezaznamenal. Nějak to shrnu a zeptám se. 1) Jak si to myslel, že Ti nejde ani klávesnice, když píšeš, že Ctrl+Alt+Delete Ti funguje. 2) co to je: "Zkoušel jsem Různé 1.7 patche GB,CZ,US" ? Jaké si vlastně instaloval ? Znamená to, že když: "Různé 1.7", že si dal 1.7 UK - 51,6 MB i 1.7 CZ - 282 MB ? Dál píšeš "US", takže si na UK verzi dal ještě i US verzi? 3) Abych se nezamotal, vyzkoušej tuhle konfiguraci: Fallout3.esm BrokenSteel.esm czech.esp (12,7 MB (13 390 563 bajtů) BS_CZ.esp (1,01 MB (1 067 176 bajtů)) Přesně! zachovej i pořadí, u všech ostatních faji zruš včetně u všech modů a napiš, spolu s infem co si přesně instaloval za Patche, jestli je stále myš neviditelná. Tak Tomku předně ti chci poděkovat za rychlou reakci! 1) Ona se ta klávesnice a myš nechytala, prostě tam nebyl ukazatel myšítka 2) Ano, zkoušel jsem všechny dostupné 1.7 patche. Možná ti to zní hodně nelogicky, ale takové věci zoufalí lidé dělají a já už opravdu nevěděl čím to... 3) Návaznost na mastera zvládám obstojně, vyzkoušel jsem to několika způsoby a problém to nevyřeší Já se stydím to napsat, ale už sem to tak nějak vyřešil a problém bylo vadných 10 prstů a jedna hlava, jak už to tak bývá... Topic asi rychle poputuje na Brahmíní hřbitov. Edit Wujc: Nechtěl jsem se strapňovat, ale zas na druhou stranu Vás (Hlavně Tomka za projevenou iniciativu) odměním krátkou a spíše smutnou jak vtipnou historkou jak to teda bylo: Ta US verze šla odkliknout během vteřiny po zapnutí (téměř okamžitě po loadingu) zatímco po aktivování češtiny musím chvíly čekat než tam proběhnou loga a pak jak naskočí menu tak se oběví myšítko a můžu normálně hrát... Jenže to jsem netušil a jak jsem byl natěšený že si zahraju, tak jsem furt klikal a nic a dvě kafe do toho udělali svoje, takže jsem okamžitě znervózněl; nešel alt+tab a když jsem spustil task managera, tak mi windows okamžitě psal že program Fallout 3 přestal pracovat... no a tak to začlo... nabyl jsem dojmu že je to rozbité a dál to znáte... to je ostuda... |
Autor: | Tomek [ sob kvě 29, 2010 7:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Wujc píše: 1) Ona se ta klávesnice a myš nechytala, prostě tam nebyl ukazatel myšítka 2) Ano, zkoušel jsem všechny dostupné 1.7 patche. Možná ti to zní hodně nelogicky, ale takové věci zoufalí lidé dělají a já už opravdu nevěděl čím to... 3) Návaznost na mastera zvládám obstojně, vyzkoušel jsem to několika způsoby a problém to nevyřeší Já se stydím to napsat, ale už sem to tak nějak vyřešil a problém bylo vadných 10 prstů a jedna hlava, jak už to tak bývá... Topic asi rychle poputuje na Brahmíní hřbitov. Ále, každej dělá blbosti a většina z nás začne "čarovat" když něco nejde, odemě se výsměchu nedočkáš, ale otázku bych měl: aspoň naznač čím to bylo. Já to hned zkoušel a hra mi najede i bez použití myši, jen to je delší na čas. Po dvou obrazokách to chvilku čeká, pak vpravo najede menu a to jde ovládat bez myši jen šipkama a Enterem... hra najede. Jo a s těma Patchema (UK/US a.j.). Jestli si to přečte třeba Say atd.... Edit na Edit: takže závěr - hra Ti jede celá česky i se všema módama? (ty sou samo engliš). Hele, PC znáš líp jak já, tak jen připomenu: ve FoMM myší poskládej soubory tak, aby poslení !!! v načítání byl soubor: "BS_CZ.esp", hned nad ním předposlední: "czech.esp" a na ostatních nezáleží (většinou). |
Autor: | Wujc [ sob kvě 29, 2010 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Tomek píše: Wujc píše: Já to hned zkoušel a hra mi najede i bez použití myši, jen to je delší na čas. Po dvou obrazokách to chvilku čeká, pak vpravo najede menu a to jde ovládat bez myši jen šipkama a Enterem... hra najede. Jo a s těma Patchema (UK/US a.j.). Jestli si to přečte třeba Say atd.... No já byl natěšenej strašně moc, takže jsem se k najetí do menu vůbec nedostal :)))) sem už strašně dlouho přemýšlel že bych si zase zahrál fallouta, navíc teďka ty datadisky a všelijaké módy, to dřív vůbec nebylo když jsem to hrál... No a k těm patchům... však tam absolutně o nic nejde, já si to můžu patchovat sem a tam do zblbnutí a žádný negativní efekt to mít nebude. Samozřejmě jsem si udělal zálohu a při tom patchování to přepisuje ty samé soubory, takže patchnutí zpátky je defakto rollback... Určitě se ale někdo bude hádat, tak kdyžtak via. email, pošlu výpis |
Autor: | Tomek [ sob kvě 29, 2010 7:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Wujc píše: ... sem už strašně dlouho přemýšlel že bych si zase zahrál fallouta, navíc teďka ty datadisky a všelijaké módy, to dřív vůbec nebylo když jsem to hrál... Ještě... tohle bude znít blbě, ale přežiju to. Když to hraješ s našema češtinama a zjistli si nové možnosti v DLC a modech, tak tady: Mody česky si jeden v beta češtině můžeš zkusit. |
Autor: | Wujc [ sob kvě 29, 2010 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Tomek píše: Ještě... tohle bude znít blbě, ale přežiju to. Když to hraješ s našema češtinama a zjistli si nové možnosti v DLC a modech, tak tady: Mody česky si jeden v beta češtině můžeš zkusit. Supr! Neměl jsem ty dva soubory na posledním a předposlením místě, jinak je to teď úplně dokonalé :) Vše funguje jak má! Chci se zeptat jenom tak offtopic, jestli náhodou nemáš nějaké pěkné fonty s diakritikou co by se tam hodily... Ty originální mi nešlapou s diakritikou, a zkoušel jsem: sFontFile_1=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_2=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_3=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_4=Textures\Fonts\Vectroid_28.fnt sFontFile_5=Textures\Fonts\Grixel_Kyrou_7_Wide_12.fnt sFontFile_6=Textures\Fonts\Sandoval_22.fnt sFontFile_7=Textures\Fonts\Sandoval_24.fnt sFontFile_8=Textures\Fonts\Vectroid_48.fnt ale to se mi tam absolutně nehodí a teďka jedu na Arialu, ale to už není nikterak podstatné... |
Autor: | Tomek [ sob kvě 29, 2010 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Wujc píše: ...Chci se zeptat jenom tak offtopic, jestli náhodou nemáš nějaké pěkné fonty s diakritikou co by se tam hodily... Ty originální mi nešlapou s diakritikou.... ale to se mi tam absolutně nehodí a teďka jedu na Arialu, ale to už není nikterak podstatné... Fonty... tohle je nějaký divný. Historie - první čeština na netu se objevila bez diakritiky, soubor byl jen v megách (mluvím o CZ do ZH) Pak přišla i ta s "háčkama", takže kontroluj: Fallout - Textures.bsa : 1,04 GB (1 118 985 822 bajtů) czech.esp : 12,7 MB (13 388 340 bajtů) Tenhle druhý soubor ale doznal malé změny, aby čeština do ZH psaná Cenegou nekolidovala po instalaci Patche 1.7 a DLC Broken Steel, takže pokud používáš naší češtinu do BS tak soubor: czech.esp by měl mít: 12,7 MB (13 390 563 bajtů). Ten je přiložen k češtině do BS. Výpis z mého INI: [Fonts] sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt Tohle neni moje parketa... Ani jeden z těhlech Fontů nemám v: C:\WINDOWS\Fonts , takže se domnívám, že jsou v souboru hry: Fallout - Textures.bsa, Ty je tam nemáš (viz Tvůj výpis) a to je divný. Je to blbost, ale mě připadá, že Tvoje čeština do ZH je pouze: czech.esp (nenadávej mi). Takže pokud ty Fonty odemě chceš, tak klidně, ale řekni, kde je mám najít? |
Autor: | Wujc [ sob kvě 29, 2010 8:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Tomek píše: Fallout - Textures.bsa : 1,04 GB (1 118 985 822 bajtů) czech.esp : 12,7 MB (13 388 340 bajtů) Tenhle druhý soubor ale doznal malé změny, aby čeština do ZH psaná Cenegou nekolidovala po instalaci Patche 1.7 a DLC Broken Steel, takže pokud používáš naší češtinu do BS tak soubor: czech.esp by měl mít: 12,7 MB (13 390 563 bajtů). Ten je přiložen k češtině do BS. Pužívám vaši češtinu, ale nějak mi asi unikl soubor Textures.bsa Tomek píše: Výpis z mého INI: [Fonts] sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt Takhle se jmenují originální fonty, ale zřejmě to bude tím, že nemám českou instalačku, anebo ten gigovej balík textur, kdo ví... Tomek píše: Ani jeden z těhlech Fontů nemám v: C:\WINDOWS\Fonts , takže se domnívám, že jsou v souboru hry: Fallout - Textures.bsa, Ty je tam nemáš (viz Tvůj výpis) a to je divný. Fonty jsou ve Fallout3/data/textures/fonts/ kromě vanilla fontů cos vypsal (ty jsou defaultně v textůrách) Tomek píše: Je to blbost, ale mě připadá, že Tvoje čeština do ZH je pouze: czech.esp (nenadávej mi). Takže pokud ty Fonty odemě chceš, tak klidně, ale řekni, kde je mám najít? No blbost to rozhodně není... já mám czech.esp a ty další k datadiskům (nadávat ti bych si nedovolil) :) A najít je nejde, protože jsou to ty přepsané origoš vanilla, takže jdu stahovat nějaký ten giga balík textůr EDIT: Tomku díky moc za tvůj čas, to bude asi všechno, já už nebudu otravovat! Máš u mě obrovský obdiv (spolu s ostatními) že jste dali dohromady takovej kus práce (myslím češtinu) a že se o to tak pěkně staráte! |
Autor: | Tomek [ sob kvě 29, 2010 9:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Wujc píše: ... Fonty jsou ve Fallout3/data/textures/fonts/... Počkej, počkej, nikam neutíkej já se chci taky něco přiučit Koukni na: SCREEN žádný Fonty v tý složce nejsou ? Koukni do SZ... |
Autor: | Wujc [ sob kvě 29, 2010 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Tomek píše: Wujc píše: ... Fonty jsou ve Fallout3/data/textures/fonts/... Počkej, počkej, nikam neutíkej já se chci taky něco přiučit Koukni na: SCREEN žádný Fonty v tý složce nejsou ? Koukni do SZ... Dělám to nerad (zrovna jsem vylezl z Vaultu), ale budiž! Takže tu složku fonts si klidně vytvoř. Nemusí se jmenovat fonts, to je jenom pro pořádek, nazvy to třeba ABCD Takže teď máš Fallout3/data/textures/ABCD/ prázdnou složku, do které si můžeš dát jakkékoliv fonty které se ti zobrazí ve hře. fonty pro fallouta musí mít vždy dva soubory - ".fnt" a ".tex" tady máš třeba ten arial se kterým to teďka hraju http://www.uloz.to/4956998/arial-16.tex http://www.uloz.to/4956999/arial-16.fnt Jenom bych chtěl předeslat že nejsem autorem fontů, ani nemám souhlas autora (fonty jsem našel na ulici a mám na to 2 svědky) No a pak si v .ini co používá tvůj fallout přepiš lajnu [Fonts] na sFontFile_1=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_2=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_3=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_4=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_5=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_6=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_7=Textures\ABCD\Arial_16.fnt sFontFile_8=Textures\ABCD\Arial_16.fnt Nejsem si jistý, ale mám pocit, že je třeba dbát na malá,velká písmena No a tím to hasne... celý fallout má jiné fonty :) Z prvu je to nezvyk, ale nakonec seš rád za každou změnu :) No a když chceš změnit jenom určité fonty, třeba v titulcích, nebo na boku když dostáváš expy atp. tak změníš jenom určitý řádek EDIT: Doufám že brzo vyjde brand new update na češtinu se spešl písmem |
Autor: | Wujc [ ned kvě 30, 2010 11:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s češtinou u EN verze, úroveň zoufalosti 98% |
Tak na závěř... Hra mi jede na 100% se vším všudy. Velké díky Tomkovi. |
Autor: | Stoupa [ ned čer 06, 2010 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Na co je aktivování rádiových věží ??? |
Těch věží tam je několik a po zapnutí prostě najdeš v blízkým okolí vstup (třeba kanál) a zdroj vysílání. Všude teda je mrtvo (aspoň, co si pamatuju). Jde jen o to, že objevíš další lokace, kde je trocha nějakýho toho arzenálu ... tady je mám vyzobaný ještě z dob minulých :)
|
Stránka 5 z 26 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |