Smejki píše:
Tomek píše:
sakra dobrej
asi mi špatně slouží paměť. můžeš převyprávět?
Můžu, zajímala by mě Tvoje reakce

Hráč, který na radiosignál jde pomoct nešťastníkům postupně zjišťuje, že tahle parta Psanců jsou pěkní hajzlové. Má velké štěstí, že je druhý, kdyby byl první, dopadne jak
Gary 23. Ve své hamižnosti šli tak daleko, že milého kluka zabili, usekli mu ruku (podle množství krve možná obráceně) - potřebovali Pip-Boy. Hráč zjistí, že tihle vrazi sou i pěkně neschopní. Přesto, že získali Garyho Pip-Boy, vyhořeli s jeho použitím, pak volali rádiem a dopředu měli se zachráncem jasno, jak jim otevře sklad - sejmou ho. To dokazují rozhovorama mezi sebou a player má velkej problém nezmáčknout kohoutek. Ve své dobrotě ale stále věří, že až sklad otevře, vše se v dobré obrátí, rozdělí si materiál, dostane metál...
K vlastní simulaci neni co napsat, je to prostě jen program, i když s vypnutou bezpečností, co si armáda nechala před mnoha lety udělat, to musí player projít.
Návrat není návratem vítěze, agresivita vrahů rychle přejde v masakr a tak jediné, co playerovi zbylo je zachránit
McGrawa, jediná čestná osoba těhlech vyděděnců. Zachráněnou Olinu mezi přátele moc nepočítám, sice poděkuje, ale za opravu výstroje si hned řekne o prachy... aspoň jednou to mělo být zadarmo, když už "nedala" něco jinýho

Dobře, máš pravdu, slovo "sakra" bych měl škrtnout, moc silný kafe, ale Ty by si mohl připustit, že určitý příběh a nová zjištění Wanderer v OA má, není to jen střílečka, nebo myslíš, že né?
Edit - musim se pochlubit

závěrečný scéně sem věnoval hodně hodin a nakonec sem došel k řešení, bez jedinného! výstřelu
