Forum Vaultu Šílené Brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Spolubojovníci
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=537
Stránka 1 z 2

Autor:  Dragoon [ ned srp 23, 2009 9:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Spolubojovníci

Ahoj, mam takovej dotaz. Už mě nebavilo chodit po mapě sám a tak sem si najmul kolegu ve zbrani - Charona z lokace Underworld. Je to skvělej bojovník o tom žádná, ale horší je, že cokoli zabije ( A neni toho zrovna málo ;-), tak se mi za to nepřipíšou žádný zkušenosti, což mě docela vytáčí. V obou minulejch Falloutech s tim problém nebyl a zkušenosti za zabitý potvory spolubojovníkama se normálně připsali. A těď mě zajmá, je to tak schálně a nebo to je prostě chyba hry a musim reinstalovat a patchovat ? Pokud to výrobce opravdu udělal schválně, používal někdo z Vás spolubojovníky ? Vyplatěj se vůbec ? Protože to dost krade zkušenosti. Díky moc za odpověď(i).

Autor:  Say [Bot] [ ned srp 23, 2009 11:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

Je to jak píšeš. Spolubojovnící jsou sucks ::idea

Autor:  Mortimer [ ned srp 23, 2009 11:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

Kradnu expy? Uh, kupil som si otroka, dal som jej .32 pistol, k tomu naboje(ha! a az potom si uvedomil ze hunting rifle ich pouziva) a ked som sa chystal na nejaky zatah, len som v dialke zacul vybuch a otroka som uz nenasiel... Takze zatial to vyzera, ze spolubojovnici ozaj sux ::zed

Autor:  Say [Bot] [ pon srp 24, 2009 7:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

Morty píše:
Kradnu expy? Uh, kupil som si otroka, dal som jej .32 pistol, k tomu naboje(ha! a az potom si uvedomil ze hunting rifle ich pouziva) a ked som sa chystal na nejaky zatah, len som v dialke zacul vybuch a otroka som uz nenasiel... Takze zatial to vyzera, ze spolubojovnici ozaj sux ::zed

Na co náboje? ::lol Spolubojovníci jich maji nekonečně mnoho :|

Autor:  Mortimer [ pon srp 24, 2009 10:39 am ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

madafaka urvem si ftaka ::zed ::zed

a ja som si myslel, ze to je jak fallout ::scratch

Autor:  SharkCB [ pon srp 24, 2009 10:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

To není úplně pravda. Nekonečně nábojů mají obyčejně jen pro zbraň, kterou mají jako standardní v inventáři a pro tu to obyčejně mají v definici (nebo zbraň, kterou plánovaně někde ve skriptu dostanou). Pro všechy ostatní zbraně jim musíš náboje dát. Např Fawkes má v inventáři 2 položky, které slouží pro to, aby měl nekonečně nábojů pro normální a laserový rotační kulomet. Když se na něj podíváš v GECKu, uvidíš u něj v inventáři položky Ammo5mmRobot a AmmoElectronChargePackRobot. Když mu dáš něco jiného, pak mu musíš dát i náboje...

Jinak existuje mod na fallou3nexus, který způsobí, že pokud zasáhete během boje cíl aspoň jednou, připíšou se XP vám (ale nezkoušel jsem ho, nezdá se mi to fér):
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4807

Autor:  Dragoon [ úte srp 25, 2009 6:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

Jasný, takže závěr je ten, že to neni chybou hry že se nepřipisujou zkušenosti za potvory který zabije spolubojovník, prostě to tak výrobce hry chtěl. Mě to nepřipadá jako 2x šťastný řešení, podle mě to spolubojovníky docela znehodnocuje. Má na to někdo jinej názor ? Používá je někdo a je s nima spokojenej ? (Nevadí mu že kradou zkušenosti.) Díky za názor

Autor:  toudi_sk [ úte srp 25, 2009 8:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

Morty, prichádza vytriezvenie z hry? Toto je F3 a nie Fallout :wink:

Dragoon píše:
Jasný, takže závěr je ten, že to neni chybou hry že se nepřipisujou zkušenosti za potvory který zabije spolubojovník, prostě to tak výrobce hry chtěl. Mě to nepřipadá jako 2x šťastný řešení, podle mě to spolubojovníky docela znehodnocuje. Má na to někdo jinej názor ? Používá je někdo a je s nima spokojenej ? (Nevadí mu že kradou zkušenosti.) Díky za názor
nazakladaj flame prosím ::rofl toho na tému Bethesda bolo dosť

ako FPS je to dobrá hra a chvíľu ma aj dosť bavila (asi po 11 taký istý interiér metra),
ale už to neberte ako RPG, fakt stačilo

a recept na spolubojovníkov? dosiahni level 20 a nejaké expy ti už môžu byť fuk,
mal som nejakého xichta (xichtku? ::scratch tie unisex tváre ::ble ) z Bratstva, ale s prehľadom u mňa vedie Fawkes ::rock

Autor:  SharkCB [ úte srp 25, 2009 8:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

Já už jsem se na spolubojovníky vykašlal z následujících důvodů:

1. Jak už jsi psal, kradou XP. Aby se ti připsaly XP, musíš potvoru připravit prý o 40% života. Zdá se to docela férové,
ale potom, co se ke mně přidal Fawkes s laserovým rotačákem s nekonečným střelivem (prý za dobrou karmu), jsem už
nedostal XP snad ani za veverku (kromě pár headshotů odtřelovačkou) poté, co jsem vystřílel náboje pro svůj... Naštěstí
se uplatnil bod 2. a tak jsem ho ani nemusel poslat k vodě...
2. Díky jejich AI je jejich životnost minimální. Je jednodušší se v reálném životě starat o malé dítě, než ve FO3 o
spolubojovníka. Proto se často používají mody, které mu nastaví status essential, aby byl nesmrtelný - to pak ale není
žádná hra. A nemusí jít jenom o boj. Já jsem o Fawkese přišel tak, že jsem prozkoumával satelity a on šel všude za mnou,
protože jsem mu zapomněl říci "Počkej tady". Jenže nahoře zřejmě není definovaná žádná navmesh, kudy se má NPC
pohybovat. A tak sletěl dolů a objevila se jen zpráva "Fawkes zemřel". Zkusil jsem i jiné spolubojovníky, ale málokterý
přežil první skutečný boj... Jo a Žeryka (Dogmeat) mám zavřeného v Megatuně, protože by nepřežil ani jeden výlet.
Asi bych mu měl v GECKu udělat boudu... ::lol
3. Pokud slezete (seskáčete) dolů ze skály, spolubojovník to neudělá. Hledá si za vámi jinou cestu a snaží se k vám co
nejrychleji dostat. Výsledkem toho je, že na něj jednak musíte čekat a navíc ho často uvidíte někde v dáli, jak běží
jak sprinter ve zrychleném filmu, aby vás dostihnul...

Takže pokud "spolubojovníka", tak jedině pro zábavu. Dcera si taky hraje s FO3 a pořád chtěla "kámošku". Tak jsem jí stáhnul ten mód s Clover z fallout3nexus a upravil jí ho. Počeštil, naučil jsem Clover kouřit (když má co), chodit spát ve 22:00 do postele, když jí dá volno (koupené "Téma lásky") a díky novému sandboxu pro "domov" leze po baráku v "sexy noční košilce" (pokud jí neztratí, takže dcera pro ní musí mít pořád nějakou u sebe), sedí, jí, pije whisky (vlatně tedy spíš sedí, žere a chlastá). Jednou jí ale naštvala, když jí nechala čekat v Megatuně s Žerykem a ona jí ho zatím odstřelila, takže jsem jí ho musel oživit... ::lol

Autor:  toudi_sk [ úte srp 25, 2009 8:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: spolubojovníci

ajo na tie šprinty a čakačky som zabudol ::ano mal som ku koncu len Žeryka a Fawkesa
+ verných kamarátov Savea a Loada, bo bez nich by som bol veru na tom svete furt
sám ako prst niekde

a neuvažoval si vydať taký malý DLC Sims like game Fallout 3 mod? ::rock

Autor:  martinrehakcz [ úte dub 06, 2010 1:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spolubojovníci

to si děláš srandu s tím žerykem,já ho tahám všude a je nesmrtlenej,bojoval asi se třema mutantama a já mu házel pod nohy granáty a ani to s ním nehlo,tak nevím,jestli je něco špatně.Mám origo cz GOTY verzi a žádný mody

Autor:  toudi_sk [ úte dub 06, 2010 2:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spolubojovníci

martinrehakcz píše:
to si děláš srandu s tím žerykem?
nie, nemám dôvod, hral som origo F3 na najľahšiu obtiažnosť ... možno pár minoritných modov, hlavne na výzor pipboya

Autor:  cheky [ úte dub 13, 2010 5:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spolubojovníci

Svůj názor na mužatku z BoS jsem zde již psal. Dnes jsem pobíhal Pustinami s Fawkesem. Pohoda borec. Kudy já se plížím, on to vystřílí. Párači nejsou problém. Dávám si pozor, abych mu nelezl do výstřelu a klasickým klešťovým obchvatem dorážím protivníky ranou z boku. Šetřím munici a expy se mi hrnou, jen to cinká. Navíc ten grázl ustojí trojnásobný zásah raketou a ještě mi nosí kořist. Pohodička. Kde jsem nechal Křížovku, to nevím. (Vault 78->Enkláva) Dogmeata jsem enchal sedět v domě na Arlingtoně, a když jsem zdrhal u Rivet City s Liovou, tak se objevila hláška, že zařval. Nevím proč.
Takže tak. Společníci jsou psychologicky stejně ploší jako zbytek Failoutu, takže mi je jedno, jestli se někde ztratili, sekli nebo nestíhají. Já jdu - a Pustiny duní pod mými kroky. Jestli jde někdo se mnou, je to jeho věc. Jestli jde někdo proti mne, zemře bez ohledu na okolnosti.
Ale dík za hlášku, že se mu nemusím starat o munici ani výzbroj. Jo a granáty házet umí! ::ano Ve správný čas a vhodně.

Autor:  nuke [ úte dub 13, 2010 6:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spolubojovníci

chekotay píše:
Jo a granáty házet umí! ::ano Ve správný čas a vhodně.

To vážne alebo len sarkazmus ? Ja síce behám všade so Sydney a užívám si klasické AI spolubojovníkov vo Falloute 3 ::roll Ale aspon sa nenudím a nikdy neviem kedy po vstupe do interiéru začne bezhlavo nabiehať do gulometnej palby. Ale celkovo je s ňou sranda. Určite väčšia ako u tých originálnych followerov. Jo a čo sa týka tých granátov: nehrozí aby som jej nejaké dával. A ak aj nejaké zdvihne z mrtvol pekne si ich od nej vypýtam :-D Riskovať že mi ho z zápale boja hodí pod nohy sa mi nechce.

chekotay píše:
Dogmeata jsem enchal sedět v domě na Arlingtoně, a když jsem zdrhal u Rivet City s Liovou, tak se objevila hláška, že zařval. Nevím proč.

Zrejme bug. Je tam jeden s Dogmeatom práve pri riešení tejto úlohy ( zdrhanie do citadely )

EDIT ( príklad aké to tam je zabugované ): After the Enclave takes over "Project Purity", with three followers escaping through the tunnels, the male lab scientist (Alex Dargon) turned into Dogmeat after the loading screen to "Taft Tunnels". Dogmeat was acquired earlier in the game and was supposed to be waiting at Megaton. I tried reloading the Auto Save, but Dogmeat would keep appearing. (confirmed Xbox 360 and PC)
The four quest companions you guide through Taft Tunnel seem to mess up the game's standard companion handling. Examples: one or more of your standard companions spawn in the tunnel; one of the four quest followers turns into Dogmeat; Dogmeat will relocate to Vault 101 after you reach The Citadel. Any spawned followers may remain in their waiting state in the tunnel, so if you're missing any after this quest, look for them in the second part of Taft Tunnel.
After dying near the end of the Taft Tunnels, upon reloading, the companions (Dogmeat AND Charon) spawned behind Dr. Li et al, even though they were both originally waiting outside My Megaton House. Upon completion of "The Waters of Life" and returning home, the companions were nowhere to be found, until the Taft Tunnels were searched again. Both companions were waiting in the tunnel as if they were told to and began following again once instructed to do so. (PS3, PC, and Xbox 360)

Autor:  cheky [ úte dub 13, 2010 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spolubojovníci

To myslím vážně. Zatím si na něj nemohu stěžovat. Nečekám od něj nic, protože je mi jasné, že na nějakou UI se Bethesda nezmohla. Nějaká kooperace nebo krytí zad v žádném případě. Prostě beží za mnou a pálí po všem, co vidím červeně. Stejný sidekick, jako ve starých klasických arkádách.
Takže si nestěžuju.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]