Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

DLC - The Pitt
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=70
Stránka 5 z 7

Autor:  demlos [ stř dub 21, 2010 3:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

vitekc45c píše:
taky sem the pitt hral na "zaplavu trogu" a chtel byt to skusit znovu a najit lepsi reseni ale nechci hrat vsechno znova jelikoz mam zaklad + broken steel + pl +oa hotovo na 100% tak me zajima co se stane kdyz pitt vypnu nahraju hru ulozim pitt panu a pak pockam na signal a znou do pittu tak mam otazku de to vubec???

No dost tažko ti rozumiet(hlavne:"...ulozim pitt panu"),a aj nejaké čiarky vo vete by sa zišli.. Ale tak asi takto: Tým že v data files vypnes The Pitt,tak nedocieliš to že ti v saveoch zmizne že si to už hral. Kolké dlc v poradí si vlasne hral TP? Ked si to hral až po všetkých ostatných dlc tak problém nie je, jednoducho si načitaš save pred TP a ideš znovu. Ak si ho hral napr. ako prvé,tak bohužial,ostatné si budeš musiet zopakovat..

Autor:  demlos [ stř dub 21, 2010 3:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Nickless píše:
Tomek píše:
Nickless píše:
...Tak prostě diskutujme. Čekám netrpělivě na odpověď :)

... přišel bys na lepší řešení, rád se do Pittu vrátim....


To co popisuješ je spíše krásně neutrální řešení.

Snažil jsi se promluvit s oběma stranami dříve, než jsi uzavřel rychlý soud nad zůčastněnými stranami. Kladné řešení neexistuje protože v žádném případě jsi nepomohl "trpícím a utlačovaným".

Na záporném řešení nezáleží, záporná postava stejně nemá morální zábrany a jde jen za svým osobním prospěchem, která strana ti zaplatí více za tu kopeš. Nebo to skončí masakrem obou stran už jen proto, že můžeš, vyrabuješ co není přibité, co je přibité na to vezmeš páčidlo a odcházíš.

..ved Tomek ani nepisal že vymyslel bohovské superkladné riešenie.To sa ani nedá.Hra nám to neukáže,pretože výsledok rozhodnutia sa ukáže až v buducnosti.. Ja som to pochopil tak, že je to podla neho najlepšie možné riešenie ak hráš za ´kladasa´. Oprav ma Tomek ak sa mýlim :wink:

Autor:  Tomek [ stř dub 21, 2010 5:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Nickless píše:
To co popisuješ je spíše krásně neutrální řešení.

No, proto sem psal, pokud příjdeš na lepší, sem s ním.
I neutrální řešení je jeřešení, i když ten výsledek neni tak uspokojující, jako třeba po vymydlení ufounů. Všem tam zůstala naděje, že se to zlepší a co hlavně, zbavil sem je parchanta Wernhera, kterej na lidi kašle a chtěl si tam z toho udělat tak akorát hampejz. Mohli to autoři trochu dotáhnout, Ashur (a pro možnost volby i Midea) mě měli třeba poslat do Pustiny pro nějaký diagnostický přístroj, s tím by zjistili, proč je Marie imunní... vyrobili by lék... já bych byl zachránce. Jenomže to je jen to "kdyby"...
deblos píše:
...Oprav ma Tomek ak sa mýlim

Ano, asi tak... už v průběhu překladu sem tušil, že z Pittu nejde odejít jako "super vítěz", ale furt sem si říkal, že to hra třeba nějak poskládá z dialogů ze základní hry... neposkládala :-(

Autor:  guda [ pát dub 23, 2010 7:25 pm ]
Předmět příspěvku:  The Pitt

Zdravim vas .Hledal jsem zde na foru reseni problemu ktery mam ale nenasel jsem ho ,pokud sem jen hledal spatne omlouvam se za to .Mam stazeny vsechny pridavky do Fallouta 3 ale funguji me jen 2 . Point Lookout a Broken Steel .

Ostatni se ve hre neaktivovaly i kdyz jsem je nainstaloval spravne(doufam).Napriklad u Pittu kdyz jdu do lokace kudy se mate dostat do pridane casti hry, tak tam je vse .Tunel s otroky a otrokari , ale to je vse.Muzu jit i do tunelu k drezine a tam taky koncim.Na zacatku ukolu mate prijmout radiovou zpravu a to je ten pruser zadnou sem neprijal a to plati i u Zety a Anchorage.Ostatni dva pridavky bezi bez problemu (Point Lookout a Broken Steel).

Autor:  nuke [ pát dub 23, 2010 7:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Teda.... Taketo dačo som ešte nepočul. Nainštalované to máš isto, ak tam ten tunel + otrokov máš, ale ten zvyšok, prečo to nejde... ::scratch BS sa spustí až po MQ, Pitt by mal do pip boya pridat rádio. Niečo ako Werners distress call ( či tak nejako ) to tam tiež nemáš ?

Autor:  Smejki [ pát dub 23, 2010 7:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

guda píše:
Zdravim vas .Hledal jsem zde na foru reseni problemu ktery mam ale nenasel jsem ho ,pokud sem jen hledal spatne omlouvam se za to .Mam stazeny vsechny pridavky do Fallouta 3 ale funguji me jen 2 . Point Lookout a Broken Steel .

Ostatni se ve hre neaktivovaly i kdyz jsem je nainstaloval spravne(doufam).Napriklad u Pittu kdyz jdu do lokace kudy se mate dostat do pridane casti hry, tak tam je vse .Tuneli s otroky a otrokari , ale to je vse.Muzu jit i do tunelu k drezine a tam taky koncim.Na zacatku ukolu mate prijmout radiovou zpravu a to je ten pruser zadnou sem neprijal a to plati i u Zety a Anchorage.Ostatni dva pridavky bezi bez problemu (Point Lookout a Broken Steel).

máš nějaké mody? máš správně patche (US vs. UK)?

Autor:  guda [ pát dub 23, 2010 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Image
Tak takhle to vypada.Mam nainstalovany patch 1.7 uk .A ano mam mody z nexusu.

Autor:  Tomek [ pát dub 23, 2010 8:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

guda píše:
Zdravim vas .Hledal jsem zde na ...

Hele, víš, že si mě zatim nepřesvědčil ?
Pitt - tunel, otroci, vozík... to je hezká věc, ale tam Pitt nezačíná, ten začíná o kilometr na východ, setkáním s Wernherem.
Zeta - na radiosignál se zatim vyprdni. Můžeš potvrdit, že si v Pip-Boy čtverečkem označil!!! první úkol pro Zetu a že na mapě světa nepřibyla směrová šipka směřující zhruba někam na střed mapy ? Pokud tam bude a Ty dojdeš na místo určení, tak se nic nestane ? Pro srandu popiš, cos tam přesně našel.
Anchorage - i zde si udělal čtvereček v Pip-Boy vedle prvního úkolu pro OA a na mapě opět nepřibyla nová značka směřující z Megatuny zhruba na jih ?
Samo vždy jde označit pouze jeden úkol, nikdy né víc.

Autor:  guda [ pát dub 23, 2010 9:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Tak sem testoval co jsi napsal u Pittu sem edostal zadnou zpravu do pipboye a Wernera sem nepotkal proste tam nikde neni.Jediny co sem po ceste k pitu potkal byl nejaky ubozak , ktreryho honily raidri . Byly na nem vybusniny ktere i kdyz mam 100 bodu v explosives nejde zachranit . Nejmenoval se Werner.

Anchorage sel sem na misto jak si popsal a nasel sem je tam . Dostal sem se az k simulatoru a tam opet koncim , protoze dal to nejde .Z inventare sem vyhazel vsechno . Zbrane , leky , munici ....zustal me pouze oblek ktery mam mit na sobe kdyz chci zacit simulaci .Bohuzel simulace nejde spustit protoze na sobe pry nemam pozadovany oblek. :)
Image

Zeta hm tak tady sem nasel jen ztrozkotany ufo.
Image



p.s. Nevim o cem bych te mel presvedcovat ? O tom ze to nejde? Kdyby to fungovalo tak sem nepisu a nemrhal bych vasim casem.

Autor:  Tomek [ pát dub 23, 2010 9:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

guda píše:
Tak sem testoval co jsi napsal u Pittu ...

Tak pokud máš u OA na sobě oblek od Olin, klikl si na správný místo a box se za Tebou nezavřel...
Stejně tak u Zety, pokud si (dle screenu) došel až k tomu UFU a mimozemšťanovi!(proč si neposbíral vzácné náboje a nevzal nejlepší pistoli z F3?), tak v obou případech máš asi skutečnej problém :-(
V ruce držíš nějakou super zbraň, asi modová?... abys zjistil, jestli dělají problém právě ty módy, můžu Ti nabídnout jen tohle: Ulož někde (třeba na: http://www.edisk.cz) svoje save, do SZ mi dej odkaz, já to stáhnu, spustim na své hře a podám info.
Jinak mě napadá už jen povypínat všechny módy a odzkoušet. Mám ale dojem, že jejich vypnutím se Ti z inventáře můžou ztratit položky, co si v těch módech poscháněl...

Autor:  guda [ pát dub 23, 2010 11:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Tak sem to otestoval jeste jednou .Vypnul sem vsechny mody (29) a dal sem new game . Kdyz jsem vybehl z Vaultu tak se nahral Broken Steal . ~ sem aktivoval vsechny mista na mape (je to jen na zkousku tak co) .Dostal sem se do Point Lookout .

Image

Bohuzel ostatni pridavky nejdou .(zeta ,pitt, oa) Takze nejspis sem si temy mody rozhasil F3 natolik ze i kdyz je vypnu tak to nepomuze . Doufam ze pomuze reinstal .
p.s. Ta zbran je Dragunov sniper a je supr . S tim savem by to snad ani neslo , protoze mam nahrano hodne moc modu a ten save by si nerozchodil .

Autor:  Tomek [ sob dub 24, 2010 3:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

guda píše:
... S tim savem by to snad ani neslo , protoze mam nahrano hodne moc modu a ten save by si nerozchodil .

Ale rozchodil, mám v tom dvoucifernou zkušenost. Jediné, co to hodí je tabulka, že některé položky nejsou dostupné a jestli chci pokračovat.... já ano, Ty ale né :-)

Autor:  guda [ sob dub 24, 2010 6:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Jasne mas pravdu .Tim co sem napsal sem te nechtel urazit nebo cokoliv jinyho . Zajiste mas vetsi prehled nez mam ja .Jsem jen pouhy uzivatel . Preinstalovani hry pomohlo . ::kawaii

Image

Image

Takze tenhle topic je vyreseny .

Autor:  Smejki [ sob dub 24, 2010 7:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Tomek píše:
guda píše:
... S tim savem by to snad ani neslo , protoze mam nahrano hodne moc modu a ten save by si nerozchodil .

Ale rozchodil, mám v tom dvoucifernou zkušenost. Jediné, co to hodí je tabulka, že některé položky nejsou dostupné a jestli chci pokračovat.... já ano, Ty ale né :-)

Bacha u FOOK(1 i 2). musí být aktivní od úplně nové hry, jinak se hra šparjcne u postupu na nový level

Autor:  Tomek [ sob dub 24, 2010 12:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

guda píše:
...Takze tenhle topic je vyreseny .

Urazit ? ... né, sem v pohodě ::kawaii Podstata je, že věc je vyřešená. Odzkoušením by sme zjistili, jestli ten bug neni uloženej přímo v tom save. Mimochodem, zkoušel si původní save na nové instalaci ? chodí to ?

Stránka 5 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]