Forum Vaultu Šílené Brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

DLC - The Pitt
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=70
Stránka 7 z 7

Autor:  Smejki [ úte dub 27, 2010 12:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

guda píše:
Hral ale nedohral .Mel jsem je z Levelu a sralo me ze porad padaj .

zkousel jsi zvýšit art_cache_size?

Autor:  guda [ úte dub 27, 2010 9:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

V dobe kdy jsem hral Fallouta jsem jeste nemel internet . Neskousel a abych rekl pravdu vidim to prvne . Bral jsem to tak ze mam nepovedeny kusy a dal je brachovy jako "skvely" darek . ::lol Takze nic neni ztraceno a urcite to vyzkousim.

Autor:  Smejki [ úte dub 27, 2010 9:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Carpe Fallout ::knez

Autor:  guda [ úte dub 27, 2010 9:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: The Pitt

Ok zaridim se podle tvy rady .

Autor:  whack [ stř lis 17, 2010 9:05 am ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Alebo sa musím pridať k otrokárom, alebo ukradnúť batoľa nevinnej naivnej matke, ktorá je ako kladná postava. Tak to fakt nie je výhra! Tento DLC je výborný až po tento moment. Vyriešil som to tak, že dieťa som neukradol, ale otrokárov (okrem matky) postrieľal. Otroci sa obrátili samozrejme aj tak proti mne, lebo som im nedoniesol decko. Škoda.

Autor:  starline77 [ stř pro 29, 2010 12:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Dohrál jsem dnes komplet celý Fallout 3, zakončil to datadiskem The Pitt. Jediný, co nevím, kde najít věci, co mi při vstupu do Pittu ukradli. Můžete mě nasměrovat? Je to sice asi jedno, když mám vše dohraný, ale tak nějak z principu :-)

P.S.: tak už jsem to našel, je to v bedýnce před vstupem do Arény, jak tam pořád stojí ta baba a po zabití všech tří soupeřů se dají ty věci z kufru vzít. Já si je tak našel až na závěr celé hry. A teď už vzhůru do Vegas :-)

Autor:  Olin [ sob úno 26, 2011 2:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Mám menší problém. Nebo spíš větší.
Jak se ve scrapyardu (doufám teda) sbírá to železo (Ign..něco) tak nahoře kde jsou wildmans na tý věži tak tam propadávám do textur a musim to brát přez TLC v konzoli. Ví někdo co s tim

Autor:  Tomek [ sob úno 26, 2011 2:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Olin píše:
Mám menší problém. Nebo spíš větší.
Jak se ve scrapyardu (doufám teda) sbírá to železo (Ign..něco) tak nahoře kde jsou wildmans na tý věži tak tam propadávám do textur a musim to brát přez TLC v konzoli. Ví někdo co s tim

Restartovat hru a klidně víckrát, někdy save před, ale vždy restart... mě to vždy pomohlo.

Autor:  Smejki [ sob úno 26, 2011 8:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Olin píše:
(Ign..něco)

ingot - nejjednodušší výrobek o celáren

Autor:  Olin [ sob úno 26, 2011 11:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Smejki píše:
Olin píše:
(Ign..něco)

ingot - nejjednodušší výrobek o celáren

Jo to vim jenom sem si nevzpoměl na to got na konci

Autor:  Olin [ stř bře 09, 2011 10:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Hele dá se to nějak resetovat ? Nějak sem si ppozějc uvědomil že zabít Ashura bylo špatný a ukrsát to dítě, neni to cesta klaďasů. Hru mám už dohranou. Všechny DLC i Broken Steel. Ale odznačení nefugnuje je nějakej trik na to ?

Autor:  Smejki [ stř bře 09, 2011 11:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

hmmm. resetovat celé questy.... půjde to, ale rychlejší bude lodanout starý save, anebo odehrát Pitt odznova.

resetování questů je primitivní. najdeš v gecku ID questu a dáš žádanou hodnotu příkazem setstage (0-255, 0 je zpravidla nezadáno, nenastartováno). potíž ale s tím, že k chování NPC i různých scénových skriptů celá řada proměnných, které bys sáhodlouze dohledával procházením skriptovacích kódů... a pak bys je musel nastavit. Stejně tak musíš oživit postavy a nastavit jim jejich privátní proměnné... zahraj znovu

Autor:  Olin [ čtv bře 10, 2011 4:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Smejki píše:
hmmm. resetovat celé questy.... půjde to, ale rychlejší bude lodanout starý save, anebo odehrát Pitt odznova.

resetování questů je primitivní. najdeš v gecku ID questu a dáš žádanou hodnotu příkazem setstage (0-255, 0 je zpravidla nezadáno, nenastartováno). potíž ale s tím, že k chování NPC i různých scénových skriptů celá řada proměnných, které bys sáhodlouze dohledával procházením skriptovacích kódů... a pak bys je musel nastavit. Stejně tak musíš oživit postavy a nastavit jim jejich privátní proměnné... zahraj znovu

Tak ono je to fuk. Dá se to vzít tak že muj kladnej hrdina zabil otrokáře. To mě prsotě zajímalo spíš jen tak okrajově že bych si to teoreticky resetnul. Moje starý savy jsou dávno po DLC. Ono sem jako první šel do MotherShip Zeta hned při Questu pro Moiru a pak sem postupně vzal OA,TP a pak PL

Autor:  Smejki [ čtv bře 10, 2011 5:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

On pitt je morálně celkem šedý, takže ani jedno řešení není pro klaďase (snad jediná situace podobného typu v celém F3)

Autor:  Olin [ čtv bře 10, 2011 9:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: F3 - The Pitt (DLC)

Smejki píše:
On pitt je morálně celkem šedý, takže ani jedno řešení není pro klaďase (snad jediná situace podobného typu v celém F3)

Jo no ono ukrást dítě a tak. A Ashur řiká že ten lék bude pro všechny. No to je fuk . Udělal sem tam horší věci

Stránka 7 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]