Psychotic píše:
Samozřejmě nikoho z vás nenapadne zohlednit, že v 3D grafice se slušnými modely (bez toho to už dnes nejde, někdo může říct, že na grafice nezáleží, to je pravda, ale nezáleží na rozdílu v grafice FIFA 07 a FIFA 09, na rozdílu grafiky F2 a F3 HODNĚ záleží) prostě nelze udělat rozsáhlé prostředí, tuny a tuny malých kravinek, reálný rozpis dne každé postavy, propojení měst a 250 konců - a kdyby ano, trvalo by to tak dlouho, že by to mohli zase předělat, protože hardware a grafika už jsou zase někde jinde. Proto nechápu, proč prostě nestačí již zmíněné "F3 je dobrá hra" a šmytec. Ke starým Falloutům už se to nevrátí, už nebude tolik možností a protože hry jsou dnes mnohem více rozšířené mezi lidmi, takže TA ZLÁ CENZURA už MUSÍ být všude, jinak by je žalovali a sedřeli z nich kalhoty. I Interplay by to cenzuroval, pokud není jeho vedení úplně -vy víte co-. Tak si nestěžujte... a pařte.
A proto Fallout nikdy nebyl o cool grafice. I když jak se to vezme, mě je grafika původních Falloutů sympatická, jenom bych uvítal 3D isometric do budoucna (tzn. to samo co v F1 a F2, jenom libovolně otočitelné, tak jak tomu bylo ve
Van Buren project). Sám sis argumentoval jeden z nedostatků F3. Rozsáhlé prostředí udělat jde, ale dnešní průměrní hráči to neocení, radši půjdou rozstřílet pár dalších mozků a pokud možno co nejrychleji se proklikají tunou ,,nepodstatnyho" textu, že?
Vždycky bych ti mohl odpovědět stejně:
Tak nepochvaluj... a nepař