Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 10:11 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 237 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další

Tak jak? Hodnoťte jako ve škole
1 34%  34%  [ 24 ]
2 20%  20%  [ 14 ]
3 28%  28%  [ 20 ]
4 17%  17%  [ 12 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 71
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 9:45 am 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 19, 2011 1:47 pm
Příspěvky: 19
Je rozdíl mezi kritizováním a pliváním. ::klanim

Co jsi chtěl říct tím že jsem nezažil? Hral jsem všechno co jsem uvedl kromě FNV, ale já se tady bavím o F3. ::cry

Nedělám ze sebe znalce, jen mě sere když ze sebe chce někdo udělat znalce za každou cenu. ::roll

Myslíte si že kdyby Fallout 3 běžel na engine Unreal Tournament že by byl lepší?
::ZIIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 10:15 am 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4203
Bydliště: † Telenom
Buď tak laskav a přestaň se vyžívat v používání sta různých barev ve svých příspěvcích. Jedna, defaultní bílá, je naprosto dostačující.

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 11:25 am 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 19, 2011 1:47 pm
Příspěvky: 19
:D V pravidlech o tom ale není zmínka ::hladit Chtěl jsem jen některé texty zvýraznit a odlišit od ostatních :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 12:31 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4203
Bydliště: † Telenom
V pravidlech není zmínek o mnohém, co se sluší a nesluší. Zdejší osazenstvo veskrze umí číst dlouhé texty a umí v nich najít to podstatné, žádný strach. Barevnost čitelnost a přehlednost tvých textů zhoršuje, nevylepšuje ji.
Konec této debaty, je to offtopic.

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 12:45 pm 
Stalker
Stalker
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 04, 2010 8:52 am
Příspěvky: 2129
Bydliště: Prajzská
Equilibrium píše:
Je rozdíl mezi kritizováním a pliváním. ::klanim

Jistě, tak proč tady na nás pliveš?
Equilibrium píše:
Co jsi chtěl říct tím že jsem nezažil? Hral jsem všechno co jsem uvedl kromě FNV, ale já se tady bavím o F3. ::cry

Tak si ještě jednou přečti moji předchozí odpověď, dokud ti nebude jasně srozumitelná.
Equilibrium píše:
Nedělám ze sebe znalce, jen mě sere když ze sebe chce někdo udělat znalce za každou cenu. ::roll

Jako ty děláš tady ze sebe, znalce lidí.
Equilibrium píše:
Myslíte si že kdyby Fallout 3 běžel na engine Unreal Tournament že by byl lepší?

Ne, byla by to tatéž hra.

_________________
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be evil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 1:02 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
Equilibrium píše:
JJ chtěl jsem to tu napsat později, ale napíšu to už teď. Pročítal jsem si všechny vlákna okolo F3 a FNV a vaše žluč je mi k blití.

skvělý začátek ::ano
Equilibrium píše:
Všichni rádoby nadšenci F1 a F2 tady plivají na F3... vím proč...protože prostě nejsou schopni přenest přes srdce že je to teď střílečka a plivají na systém VATS. Podle mě je to tak že absolutně nepochopili co se s jejich Falloutem stalo.
Být tohle rok stará myšlenka, prosím. Ovšem říci tohle teď, když vyšel FNV, to chce koule, to ti povím. Nevím, jestli sis toho všiml, ale FNV je založeno ze 100% na stejných herních principech jako F3, z nichž je malá část mírně poupravená. A teď naprostá bomba - většina těch, co F3 nemůže cítit, má FNV více či méně rádo. Ba co dím, někteří jsou z něj nadšeni. Ještě bych také rád podotknul, že "nám" jsou souboje víceméně u prdele. U F3 zabírají 90% herní doby a jsou dost nedotažené. Takže vlastně ano, máš pravdu, z F3 se stala FPS s mírnou příměsí RPG. I to by nám bylo jedno, kdyby se hra tak i sama presentovala. Ve FNV jsou souboje mnohem více vypulírované a také zabírají podstatně menší (a logicky lépe podloženou, to je třeba také říci) část herní doby.
Toto tvé tvrzení je levé

Equilibrium píše:
1. Transformaci z 2D do 3D prostředí Oblivionu...
| SPOILER
(Ačkoliv jsem Oblivion nikdy nehrál a vím jen, že to je milník ve světě PC grafiky (ve své době nejkrásnější a nejreálnější ztvárnění světa))

Oblivion nikdy nebyl milníkem PC grafiky. Prakticky jde o stejný engine, jako u Morrowindu, který je o tři roky starší. Jde samozřejmě o novější verzi renderovacího jádra, ale stále to stojí na té staré technologii. Prakticky to bylo rozšířené o technologie normal/bump mappingu, HDR, Bloom. Dále pak přešli z Pixel shaderů 1. generace na generaci třetí a také přidali LOD, což ovšem není žádný technologický zázrak.
Chybí - dynamické stíny a osvětlení, které se běžně používaly už rok dva před Oblivionem, chybí, byť se o jejich implementaci snažili a v některých presentacích je tato technologie vidět. Z toho je jasné, že nešlo něco nového, ale o rozšíření starého enginu, který ovšem má své meze díky tomu, že filozoficky vychází ze starých postupů. Dále oproti Morrowindu přibyla nesmyslná omezení výtěžnosti grafické paměti, takže při pokusech o vyšší zátěž se Oblivion stává nestabilním, zatímco Morrowind nikoliv.
Z obecnějšího hlediska pak přibyla technologie Radiant AI, která je ovšem k smíchu. Ne proto, že je vyvinuta Bethesdou, ale protože je blbá a nefunkční.
Equilibrium píše:
...ZVLÁDL Fallout 3 naprosto bravurně.

Převzetí enginu beze změn dva roky poté, co byl za svým technologickým zenitem, není bravurní práce.

Ovšem jinak ti rád řeknu, že někteří RPG hráči preferují izometrii (či dnes 3d pseudoizometrii) díky její přehlednosti. u F3 by však díky zvolenému konceptu byla stejně na nic. Jestli je hra 2D nebo 3D, to je opravdu 95% lidí úplně šum a fuk.

Equilibrium píše:
Ano chybí tam prvky z F1 a F2, ale podle mě se dílko povedlo a můj pohled na svět F1 a F2 přesně odpovídá F3.
dokud chceš polemizovat, je třeba mimo slov "podle mě dobrý" přidat i argumentaci. Jinak jde stále jen o tvé dojmy a nemáš pak ani nejmenší oporu pro kritiku našeho pohledu

Equilibrium píše:
2. Trošku z toho cítím závist. Protože nyní si lidi co měli rádi klid a pohodičku a NEakčnost F1 a F2 museli přezbrojit své 486 na něco pořádně nadupaného co nestojí pár šušňů v zastavárně na rohu.

F1/F2 mají dnes po převedení pod DX9 minimální požadavky:
Intel Processor - Pentium III
AMD Processor - Athlon XP 1500+
Nvidia G. Card - GeForce 6100
ATI Graphics Card - Radeon X1200 128mb
RAM (Memory) - 0.512 GB
Hard Disk Space - 0.75 GB

Pokud však někdo vlastní Win95/98, pak se spokojí i se staršími DX3/5 specifikacemi:
Pentium 90 MHz, 16 MB RAM, DirectX 3.0a or 5.0, 2x CD-ROM, SVGA, DirectSound-compatible sound card.

je doufám jasné, že 486 to neutáhly. Z těch jsme museli přezbrojit už před třinácti lety. Navíc 486 ve své době stály 50 a více tisíc. Dnes a ve své době stálo PC, které by utáhlo F3 15-20 000, přičemž věř tomu, že většina měla PC, které by to utáhlo, ovšem třeba nestačila jen grafika (což je směšná představa, když to uměla utáhnout grafika tou dobou již dva roky stará). A taková grafika pak stojí 1500-3000.

Tvá myšlenka pak kulhá ne na obě, ale na všechny čtyři nohy, neboť i psychologie zná jev, který bych nazval "obrana ega/snaha o zachování ksichtu". Ten říká, že když uděláme něco, co by mohlo ohrozit náš obraz v očích jiných, přičemž stále existuje možnost zamlčení pravého stavu věci, pak, pokud toto zamlčení přinese minimální či žádné ztráty našeho společenského kreditu, volíme právě tuto možnost.
Jinými slovy: kdybychom si kvůli F3 koupili nové PC, či velmi drahé komponenty, pak bychom nehledě na kvalitu hry tuto chválili, neboť bychom nechtěli, aby naše investice času a peněz vypadala jako jeden velký fail.

Z toho jasně vyplývá, že železo na F3 jsme už z většiny dávno měli.

Věř pak, že náš herní rozhled nezačíná a nekončí starými fallouty. máme tu dokonce sekci "Ostatní hry" ::shock


Equilibrium píše:
3. Nyní Vás F3 hodila do děje, buď přežij a nebo zdechni a to si myslím byl i smysl ve F1 F2... pořád jste tam měli úkoli vybombardovat horu protivníku v nějaké základně a nebo donest čip. To okolo jste plnit nemuseli. A to tady bylo zachováno.
V f1/2 jsem zdechnul nespočetněkrát. v F3 dvakrát. tvé vidění RPG jako hromady koncepčně generických úkolů je směšné.

Equilibrium píše:
4. Plivete tady na VATS, prej je to k ničemu... já teda nevím hoši, ale začínal jsem ve SKILLS na 7, nyní mám skoro všechno na 10 (v F1 a F2 jste si toto mohli také zvedat skilly, tak nevím kde jste na tom byli že bambulky do fallouta nepatří).
tvá vyjadřovací impotence má hranice nedozírných rozměrů. Fakt nevím, co se pokoušíš říct.

Equilibrium píše:
Kdyby jste jen trošku byli všímaví a důmyslní pochopíte že VATS je sakra dobrej pomocník a můžete vyřidit několik protivníku aniž by jste někam běželi a schovávali.
teda sorry, ale já i bez VATS dávám protivníky s prstem v nose. Mám dojem, žes nikdy nehrá žádnou pořádnou FPS

Equilibrium píše:
Stačí si vzít perk: "Řádění smrtky" Kdy se vám po každem zabitem v režimu VATS obnoví akční body... pak jen naplánujete zásahy tak aby na poslední střelu někoho zabili a po ukončení hnedka zmáčkli V znovu a znova všechny pokosili dokud nebudou všichni mrtví.
jo, taky znám hry, které se hrají samy. pokud toužíš po "budovatelské strategii", doporučuji ti Tropico 3, pokud po akčním sandboxu, pak si sežeň Just Cause 2. Nevím jak ty, ale já nehledám ve hře snadnost ale výzvu. Z Ramba si dělali prdel už v osmdesátých letech, dnes, koukám, se nám tento princip zase vrací do her.
Equilibrium píše:
Chápu, že to není hexadecimální pohyb a plánování, ale jistá funkčnost teď já pak ty tu je. Plivu na Vás kteří to nepochopili protože v tom vidíte úplně něco jiného.
huh?
teď já, pak ty v realtimu z principu nemůže fungovat. To by musela být hra übersimulací boje, kde by se využívalo např. krycí palby. zbytku tvého sdělení nerozumím.

Equilibrium píše:
5. Vůbec si nepřipadám jako superman a je celkém logické že nájezdníka zabijete 10mm pistolkou, ale Pána Supermutantů už musím kropit Pomstou. A to mám energozbroj. Asi mám jinou verzi Fallouta než ostatní.
asi. a nebo jsi jen FPS panic
Equilibrium píše:
Možná jediná věc co mi chybí je funkce oprava/dokotor/zlodějina apod... které jste mohli aplikovat na sobě nebo na někom jiném. Mnohá zranění jde přece jen ošetřit i jinak než stimpakem. A neohánějte se Modama a upravama rozbíjení zbraní a armorů, hraju to tak jak to bylo nastavené z továrny. Auta, mobily, lodě, hračky...vždy fungují nejlépe na tovární nastavení.
::lol jasně, a proto je Oblivion hratelnej až po aplikaci OOO.


Equilibrium píše:
6. Prej je fallout pustá hra... kámo všechny kellnerovy zápisky jsem našel sám a bez pomoci.. bez návodu... bez ničeho
yo bro, whatcha mean?

Equilibrium píše:
Jsem tady zaregistrovanej sotva pár dní ale F3 hraju už 2měsíce a pořád nejsem na konci (protože to nechci skončit rychle) Vzal jsem si perk průzkumník a chci najít všechno co ve falloutu je.
o tom nepochybuji, spoustu lidí sběr všeho možného baví. Já tak nějak zastávám názor, že 1000,- (+-) za pole XxY, v jehož některých buňkách se mohou nacházet pointery na další menší pole XxY, kde jsou náhodně rozesety desítky objektů s různými ID, jež při shodě své polohy v poli s polohou objektu, mohu zanést do "osobní databáze" objektů, je docela dost velká pálka. Mám za to, že sběr kamení nebo plechovek od piva v reálném světě je mnohem levnější a přínosnější.

Equilibrium píše:
A klidně používám i cheaty na otvírání dveří protože, prostě chci všude vlézt a všechno prolézt.
jo, už víme, že ti je výzva u zadele. proč si ty předměty rovnou nenajdeš v GECKu a nenarveš je do jedné bedny, z níž je pak vyzvedneš?
Equilibrium píše:
Viz třeba šrotiště... procházel jsem to tam třikrát a nikdy jsem nic nenašel. Pak potkám borca a zjistím že tam někde je ukrytá skříňka a když tam dojdu buch je tam.
no jo, skripting, úžasný to vynález

Equilibrium píše:
Když jsem fallouta poprvé hrál, děj mě hafo rychle zavedl do DC a byl konec... teď sito vychutnávám jinak a nemůžu si to vynachválit. Je to tak rozmanitej svět, ve kterým bych musel všechno projít šachovnicovým systémem a trvalo by mi to cca rok.
rozlehlý != rozmanitý, pleteš si pojmy

Equilibrium píše:
A ani jednou jsem si nevzpoměl že mi chybí "kudlanka" ono vidět radškorpiona ve 3D je trošku jinej hardcore než ve 2D. Přiznávám, že to pro mohé hráče šachů a Jagged aliance může být šok.
nechci tě dále shazovat, takže místo označení za idiota jen řeknu, že o 3D vs. 2D jsem psal už výše

Equilibrium píše:
7. na FNV se chystám, tak budu mít srovnání, ale promě je F3 něco co k serii patří a jde to s dobou. Dokonce bych byl i pro abych se do světa mohl teleportovat jak Matrix a cítit radioktivní prach na své tváři reálně.
žjóva
Equilibrium píše:
Half 1 bomba luxus, hrací doba 8hodin...
Half 1 oposing hardcore, hrací doba 4hodiny
half 1 blue super ale hraci doba 2 hodiny? fuj.
pak přišel Half 2.... půlka lidí uchcávala a druhá pulka na to plivala...
pak Half 2 Ep1... už jen pro nadšence
když jste postříleli poslední příšeru v Half Ep2... řekli jste si: half 1 ??? To už je minulost....
Half Life 1 i 2 jsou výtečné hry. Ne! No cože? my hráli a chválili 3D hru? My hráli a chválil FPS? Nebortí se ti teď trochu svět?

Equilibrium píše:
Ano fallout byl luxus... když jste prolézali kráter a skládali puzzle o FEV viru běhal vám mráz po zádech a hltali ho plnými sousty.... ale je konec... je to minulost kterou jsme si jako děcka prožili a už nejde jinak prožít jako třeba první sex. A můžeme to jen svým dětem doporučit, ale je to už minulost.
mimochodem F3 už je taky minulost

Equilibrium píše:
Už nikdy nebude žádenj Fallout 8 kde budeš prolízat Vault 1 a zjístíš že všechno bylo úplně jinak jako v SAW... Možná jo, ale budeš na to plivat jako dnes pliveš na F3.
budu předstírat, že jsem tvou explozi vyjadřovací impotence pochopil, a jen řeknu:"To víš že jo, ty rozumbrado. A te´d mi vysvětli, proč neplivu na FNV"

Equilibrium píše:
Toť asi fšechno co mám k pár členům tohoto fóra. Za doplňky díky, ale většina z nich se mi zdá jako "patlanina". A je mi líto že jsem se tu setkal s lidmi kteří místo fandění kritizují... Kdyby totiž za něco stáli tak by vydali vlastní verzi fallouta, ale na to nemají tak jen špiní nečí práci. ::roll
my se opravdu neposadíme na prdel jenom proto, že někdo udělal. Když to totiž udělá blbě, tak se na kriticky podíváme. Dokonce narozdíl od tebe neprskáme vzteky jako malí fracci, ale naopak umíme argumentovat.

Equilibrium píše:
prostě F3 je nutnost pro to aby byl grafický engine.... další Fallouti už mohou stavět na engine a zabývat se více příběhem a rozmanitostí. stejně jak Half 1 připravil půdu pro Half2... toť moje myšlenka dne.
to není myšlenka dne, to je bullshit pětiletky. F3 má stejný(!!!!) engine jako Oblivion.

Existuje také něco, čemu se říká dělba práce (jinými slovy ten dělá to a ten zas tohle). Existují grafici (těch je dokonce několik druhů), programátoři (těch je dokonce také několik druhů), level designéři, world designéři, spisovatelé a spousta dalších.
Jediný, kdo makal jsou programátoři, kteří vyvíjeli algoritmy pro herní mechaniku tohoto nového konceptu a grafici, kteří vymodelovali a otexturovali 99% všech modelů v F3. Pak ještě možná level designéři, kteří navrhli podobu lokací. Nevím o tom, že by tito lidé měli nějaký vliv na ty, kteří dělají world design, příběh a dialogy. Lidé zodpovědní za tuto stránku hry jsou (soudě podle výsledků jejich práce) lemplové

Half life 1 je sama o sobě skvělá hra. Half life 2 je sama o sobě skvělá hra. F1 a F2 jsou samy o sobě skvělé hry. F3 je sám o sobě paskvil. FNV je sama o sobě skvělá hra.

Equilibrium píše:
Omlouvám se všem koho jsem urazil. A za gramatické a diakritikální chyby, jsem technik z češtiny sjem měl vždycky 4ku ale z deskriptivni geometrie za 1...

deskripce je primitivní předmět stojící všeho všudy na deseti principech, tím mě vážně nedojmeš


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 2:14 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki ::ano ::lol
Equilibrium ::rofl

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 3:19 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 19, 2011 1:47 pm
Příspěvky: 19
Krásný rozbor... ale vesměs jsi jen otáčel proti mě vybrané věty... Neboj nebudu prskat jak malé dítě, jsem na nedemokratické chování na forech zvyklej. Je mi líto že takto skvělou hru kazí něco takového jako je toto vlákno ale zase na druhou stranu chápu že když je tady flame war tak je tad ymísto pro to aby jsme si to vyříkali tak jak to je.


Smejki píše:
Equilibrium píše:
JJ chtěl jsem to tu napsat později, ale napíšu to už teď. Pročítal jsem si všechny vlákna okolo F3 a FNV a vaše žluč je mi k blití.

skvělý začátek ::ano

Bohužel je to to co cítím z mnoha vláken o F3.

Smejki píše:
Equilibrium píše:
Všichni rádoby nadšenci F1 a F2 tady plivají na F3... vím proč...protože prostě nejsou schopni přenest přes srdce že je to teď střílečka a plivají na systém VATS. Podle mě je to tak že absolutně nepochopili co se s jejich Falloutem stalo.
Být tohle rok stará myšlenka, prosím. Ovšem říci tohle teď, když vyšel FNV, to chce koule, to ti povím. Nevím, jestli sis toho všiml, ale FNV je založeno ze 100% na stejných herních principech jako F3, z nichž je malá část mírně poupravená. A teď naprostá bomba - většina těch, co F3 nemůže cítit, má FNV více či méně rádo. Ba co dím, někteří jsou z něj nadšeni. Ještě bych také rád podotknul, že "nám" jsou souboje víceméně u prdele. U F3 zabírají 90% herní doby a jsou dost nedotažené. Takže vlastně ano, máš pravdu, z F3 se stala FPS s mírnou příměsí RPG. I to by nám bylo jedno, kdyby se hra tak i sama presentovala. Ve FNV jsou souboje mnohem více vypulírované a také zabírají podstatně menší (a logicky lépe podloženou, to je třeba také říci) část herní doby.
Toto tvé tvrzení je levé

Rozumím co chce pán říci ale trošku se ztrácím v tom jaký vztah to má k tomu co jsem psal já.
F3 má stejný pricnip VATS jako FNV jupí, FNV má lepší VATS a 90% hráčů se líbí. Neboli F3 splnila svůj úkol a ukázalo se že VATS na který ve F3 plivete je účelný. V našem světě se tomu říká vývoj. Ti lidi co VATS programovali vymysleli něco co je pro fallouta typický souboj, ve F3 se ti nelíbil protože to bylo něco nového a nevěděli jestli se ti bude líbit. Spoustě lidí se líbil a proto je ve FNV upravenej. Co v tom hledáte za absurditu? Je to prostě normální a nechápu proč tedy F3 VATS pomlouváte? Dneska řekneš že trabant je hrozné auto ale tenkrát to bylo auto úplně mega ultra našlapaný...

Smejki píše:
Equilibrium píše:
1. Transformaci z 2D do 3D prostředí Oblivionu...
| SPOILER
(Ačkoliv jsem Oblivion nikdy nehrál a vím jen, že to je milník ve světě PC grafiky (ve své době nejkrásnější a nejreálnější ztvárnění světa))

Oblivion nikdy nebyl milníkem PC grafiky. Prakticky jde o stejný engine, jako u Morrowindu, který je o tři roky starší. Jde samozřejmě o novější verzi renderovacího jádra, ale stále to stojí na té staré technologii. Prakticky to bylo rozšířené o technologie normal/bump mappingu, HDR, Bloom. Dále pak přešli z Pixel shaderů 1. generace na generaci třetí a také přidali LOD, což ovšem není žádný technologický zázrak.
Chybí - dynamické stíny a osvětlení, které se běžně používaly už rok dva před Oblivionem, chybí, byť se o jejich implementaci snažili a v některých presentacích je tato technologie vidět. Z toho je jasné, že nešlo něco nového, ale o rozšíření starého enginu, který ovšem má své meze díky tomu, že filozoficky vychází ze starých postupů. Dále oproti Morrowindu přibyla nesmyslná omezení výtěžnosti grafické paměti, takže při pokusech o vyšší zátěž se Oblivion stává nestabilním, zatímco Morrowind nikoliv.
Z obecnějšího hlediska pak přibyla technologie Radiant AI, která je ovšem k smíchu. Ne proto, že je vyvinuta Bethesdou, ale protože je blbá a nefunkční.
Equilibrium píše:
...ZVLÁDL Fallout 3 naprosto bravurně.

Převzetí enginu beze změn dva roky poté, co byl za svým technologickým zenitem, není bravurní práce.

Ovšem jinak ti rád řeknu, že někteří RPG hráči preferují izometrii (či dnes 3d pseudoizometrii) díky její přehlednosti. u F3 by však díky zvolenému konceptu byla stejně na nic. Jestli je hra 2D nebo 3D, to je opravdu 95% lidí úplně šum a fuk.

Bravurní práce je překreslit ho tak jak fallout vypadá... kde pustina má stejnou barvu, stejný odstín, stejné množství šutrů, stejné množství radioaktivity a barelů s toxickým materiálem jako ve F1a2. Proč říkám bravurní? Protože vzali software který se osvědčil už předtím na Oblivionu. Proč vymýšlet něco nového když můžeme použít něco co už se nám jednou osvědčilo. To je třeba úspěch Toyoty. Vezmou zámek na dveřích a má konstrukční chyby. Tak ho vylepší aby fungoval. Když příjde další auto, tak do něj namontují znova ten stejný zámek protože už nemá dětské chyby. A nevytváří nesmyslně úplně jinej zámek jak třeba u VW, kde každá generace aut má nový typ zámku a holt každa nová generace trpí dětskými nemocemi.
Nebo vývojáří software jako třeba autocad nebo microstation.... mění svůj engine? Ne.... je to pořád to stejné akorát ho vylepšují.
Promiň s tímhle myšlením se bohužel ztotžňuji protože je efektivnější než vymýšlet pořád něco nového.
95% lidí je jedno jestli to je 2D nebo 3D? Hmm moc lidí neznám kdo by ujížděli na plošinovce Duke Nuke Forever.... ::rofl

Smejki píše:
Equilibrium píše:
Ano chybí tam prvky z F1 a F2, ale podle mě se dílko povedlo a můj pohled na svět F1 a F2 přesně odpovídá F3.
dokud chceš polemizovat, je třeba mimo slov "podle mě dobrý" přidat i argumentaci. Jinak jde stále jen o tvé dojmy a nemáš pak ani nejmenší oporu pro kritiku našeho pohledu


Jak jsem psal předtím... obrazovka je písčitého odstínu, všude písek, kamení, uschlé stromy, rozbombardovanéa zasypané silnice. Nevím ale nedokážu si tento svět představit ve světě Half Life, Unreal nebo Quake...

Smejki píše:
Equilibrium píše:
2. Trošku z toho cítím závist. Protože nyní si lidi co měli rádi klid a pohodičku a NEakčnost F1 a F2 museli přezbrojit své 486 na něco pořádně nadupaného co nestojí pár šušňů v zastavárně na rohu.

F1/F2 mají dnes po převedení pod DX9 minimální požadavky:
Intel Processor - Pentium III
AMD Processor - Athlon XP 1500+
Nvidia G. Card - GeForce 6100
ATI Graphics Card - Radeon X1200 128mb
RAM (Memory) - 0.512 GB
Hard Disk Space - 0.75 GB

Pokud však někdo vlastní Win95/98, pak se spokojí i se staršími DX3/5 specifikacemi:
Pentium 90 MHz, 16 MB RAM, DirectX 3.0a or 5.0, 2x CD-ROM, SVGA, DirectSound-compatible sound card.

je doufám jasné, že 486 to neutáhly. Z těch jsme museli přezbrojit už před třinácti lety. Navíc 486 ve své době stály 50 a více tisíc. Dnes a ve své době stálo PC, které by utáhlo F3 15-20 000, přičemž věř tomu, že většina měla PC, které by to utáhlo, ovšem třeba nestačila jen grafika (což je směšná představa, když to uměla utáhnout grafika tou dobou již dva roky stará). A taková grafika pak stojí 1500-3000.

Tvá myšlenka pak kulhá ne na obě, ale na všechny čtyři nohy, neboť i psychologie zná jev, který bych nazval "obrana ega/snaha o zachování ksichtu". Ten říká, že když uděláme něco, co by mohlo ohrozit náš obraz v očích jiných, přičemž stále existuje možnost zamlčení pravého stavu věci, pak, pokud toto zamlčení přinese minimální či žádné ztráty našeho společenského kreditu, volíme právě tuto možnost.
Jinými slovy: kdybychom si kvůli F3 koupili nové PC, či velmi drahé komponenty, pak bychom nehledě na kvalitu hry tuto chválili, neboť bychom nechtěli, aby naše investice času a peněz vypadala jako jeden velký fail.

Z toho jasně vyplývá, že železo na F3 jsme už z většiny dávno měli.

Věř pak, že náš herní rozhled nezačíná a nekončí starými fallouty. máme tu dokonce sekci "Ostatní hry" ::shock

486 = něco zastaralého.
Nekulhá, má myšlenka je myšlena takto: Kvůli tomu abych si mohl zahrát trojku musel jsem si koupit nové železo a tak mě ta hra stála víc než jen 1500 za cdčko!
Můj společenský kredit tady na tomto foru a všeobecně v cyberprostoru bude takový jaký je sám kyberprostor tudíž nulový. Ty nevíš kdo jsem já a já nevím kdo jsi ty a je nám to úplně fuk, a nepotřebuju si nic dokazovat, ty mě nazveš imbecilem já něčím jiným, ale chleba kvuli tomu levnější nebude a tudíž tady tvá teorie kulhá na všechny packy stonožky.
Pokud jste ho měli ... tak takové keci o falloutu že jsou nuda od vás neberu. To je jak kdyby jste si koupili need for speed a nadávali že nemůžete v té hře jezdit pomalu.

Smejki píše:
Equilibrium píše:
3. Nyní Vás F3 hodila do děje, buď přežij a nebo zdechni a to si myslím byl i smysl ve F1 F2... pořád jste tam měli úkoli vybombardovat horu protivníku v nějaké základně a nebo donest čip. To okolo jste plnit nemuseli. A to tady bylo zachováno.
V f1/2 jsem zdechnul nespočetněkrát. v F3 dvakrát. tvé vidění RPG jako hromady koncepčně generických úkolů je směšné.

Nebudu počítat kolikrát jsem zdechnul v F3... Je to o tom přístupu, buď jdeš do boje s tím co máš (counterstrike) a jedeš do konce a po souboji si zapneš pipboye a nebo to hraješ divným systémem vystřelíš, pip boy, stimpack, vystřelíš, pip boy, stimpack...atd...Potom asi neumřeš ale primárně k čemu to je když se beztak loadneš za rohem? Kničemu. A asi mám fakt jinýho fallouta, protože před pár supermutantama jsem i s energozbrojí musel utéct.

Smejki píše:
Equilibrium píše:
4. Plivete tady na VATS, prej je to k ničemu... já teda nevím hoši, ale začínal jsem ve SKILLS na 7, nyní mám skoro všechno na 10 (v F1 a F2 jste si toto mohli také zvedat skilly, tak nevím kde jste na tom byli že bambulky do fallouta nepatří).
tvá vyjadřovací impotence má hranice nedozírných rozměrů. Fakt nevím, co se pokoušíš říct.

V F1 a F2 jsi si nedávál sílu, vnímaní, inteligenci? A nezvyšoval sis ji v bratrsvu oceli?
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Kdyby jste jen trošku byli všímaví a důmyslní pochopíte že VATS je sakra dobrej pomocník a můžete vyřidit několik protivníku aniž by jste někam běželi a schovávali.
teda sorry, ale já i bez VATS dávám protivníky s prstem v nose. Mám dojem, žes nikdy nehrá žádnou pořádnou FPS

Nebudu teď hledat vlákno odkud to mám, ale kdosi tady psal že Vats je úplně k ničemu, a že je to na nic a že dokáže pistolkou ukuchtlat supermutanta nebo enklávský vojáky aby získal dobrý materiál hned na začátku hry. Také dávám protivníky bez VATS na první ráno headshotem ale najdou se i lokace kde si vychutnám vats a brokovnici.
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Stačí si vzít perk: "Řádění smrtky" Kdy se vám po každem zabitem v režimu VATS obnoví akční body... pak jen naplánujete zásahy tak aby na poslední střelu někoho zabili a po ukončení hnedka zmáčkli V znovu a znova všechny pokosili dokud nebudou všichni mrtví.
jo, taky znám hry, které se hrají samy. pokud toužíš po "budovatelské strategii", doporučuji ti Tropico 3, pokud po akčním sandboxu, pak si sežeň Just Cause 2. Nevím jak ty, ale já nehledám ve hře snadnost ale výzvu. Z Ramba si dělali prdel už v osmdesátých letech, dnes, koukám, se nám tento princip zase vrací do her.

Nevím co tím jsi chtěl říct? Pokud dáváš všechny prstem v nose v F3, tak zkus toho Vietconga bez hudu... teda jestli ti to neubere na společenském kreditu hrát takhle starou hru. Nebo Dooma 3 bez úpravy gamy korekce, v noci, sám v bytě s 3D zvukem... Na to fakt už člověk musí mít žaludek. :wink:
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Chápu, že to není hexadecimální pohyb a plánování, ale jistá funkčnost teď já pak ty tu je. Plivu na Vás kteří to nepochopili protože v tom vidíte úplně něco jiného.
huh?
teď já, pak ty v realtimu z principu nemůže fungovat. To by musela být hra übersimulací boje, kde by se využívalo např. krycí palby. zbytku tvého sdělení nerozumím.

Kdesi jsem zachytil že jistý člověk pojednává o tom že akční body nejsou přepočítávány na chůzi a když někoho trefí do nohy, že ji směle dále používá, nebo když někoho trefí do ruky tak že po něm dál střílí. Kdyby tobě šlo o kejhák tak střílíš klidně i nohou jen kvuli tomu abys přežil napadení. To je naprosto normální.
Smejki píše:
Equilibrium píše:
5. Vůbec si nepřipadám jako superman a je celkém logické že nájezdníka zabijete 10mm pistolkou, ale Pána Supermutantů už musím kropit Pomstou. A to mám energozbroj. Asi mám jinou verzi Fallouta než ostatní.
asi. a nebo jsi jen FPS panic

Ne nepochopil jsi to... a nárážku na sex jsem také čekal ::bez_chlupu
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Možná jediná věc co mi chybí je funkce oprava/dokotor/zlodějina apod... které jste mohli aplikovat na sobě nebo na někom jiném. Mnohá zranění jde přece jen ošetřit i jinak než stimpakem. A neohánějte se Modama a upravama rozbíjení zbraní a armorů, hraju to tak jak to bylo nastavené z továrny. Auta, mobily, lodě, hračky...vždy fungují nejlépe na tovární nastavení.
::lol jasně, a proto je Oblivion hratelnej až po aplikaci OOO.

Nezajímá mě Oblivion a už vůbec ne OOO... pochybuju že něco takového je ve FNV...
Smejki píše:
Equilibrium píše:
6. Prej je fallout pustá hra... kámo všechny kellnerovy zápisky jsem našel sám a bez pomoci.. bez návodu... bez ničeho
yo bro, whatcha mean?

Kdosi tady nadávál že je F3 pustá hra já říkám pravej opak.
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Jsem tady zaregistrovanej sotva pár dní ale F3 hraju už 2měsíce a pořád nejsem na konci (protože to nechci skončit rychle) Vzal jsem si perk průzkumník a chci najít všechno co ve falloutu je.
o tom nepochybuji, spoustu lidí sběr všeho možného baví. Já tak nějak zastávám názor, že 1000,- (+-) za pole XxY, v jehož některých buňkách se mohou nacházet pointery na další menší pole XxY, kde jsou náhodně rozesety desítky objektů s různými ID, jež při shodě své polohy v poli s polohou objektu, mohu zanést do "osobní databáze" objektů, je docela dost velká pálka. Mám za to, že sběr kamení nebo plechovek od piva v reálném světě je mnohem levnější a přínosnější.

Viz. předšlá odpověď.
Smejki píše:
Equilibrium píše:
A klidně používám i cheaty na otvírání dveří protože, prostě chci všude vlézt a všechno prolézt.
jo, už víme, že ti je výzva u zadele. proč si ty předměty rovnou nenajdeš v GECKu a nenarveš je do jedné bedny, z níž je pak vyzvedneš?

Protože otevřít dveře... nejdou všechny... včera jsem zkoušel národní gardu a ee... nejde to... hlavně takové dveře, které se chovají: "Tyto dveře se otvírají někde jinde"... :wink:
Navíc to by asi nebylo ono... furt je lepší si to projít sám... narvat si inventář... to by nebylo ono a navíc pořád věřím skrytejm věcím uvnitř engine který si nenaloaduješ GECKem. Programátoři jsou děsný svině. (viz ikonka Fallout 2 a 16tibitové barvy)
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Viz třeba šrotiště... procházel jsem to tam třikrát a nikdy jsem nic nenašel. Pak potkám borca a zjistím že tam někde je ukrytá skříňka a když tam dojdu buch je tam.
no jo, skripting, úžasný to vynález
Pořád je co nového objevovat a otom fallout je a tak nesouhlasím s tím že fallout 3 není nástupcem F 1 a 2....
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Když jsem fallouta poprvé hrál, děj mě hafo rychle zavedl do DC a byl konec... teď sito vychutnávám jinak a nemůžu si to vynachválit. Je to tak rozmanitej svět, ve kterým bych musel všechno projít šachovnicovým systémem a trvalo by mi to cca rok.
rozlehlý != rozmanitý, pleteš si pojmy

ne, myslel jsem rozmanitý... máš tam jezírka, mosty, vysílače, DC, řeku, město, poušť... svět není tak velký... je skoro stejný jako GTA SA.
Smejki píše:
Equilibrium píše:
A ani jednou jsem si nevzpoměl že mi chybí "kudlanka" ono vidět radškorpiona ve 3D je trošku jinej hardcore než ve 2D. Přiznávám, že to pro mohé hráče šachů a Jagged aliance může být šok.
nechci tě dále shazovat, takže místo označení za idiota jen řeknu, že o 3D vs. 2D jsem psal už výše

nechci tě schazovat, ale je pravda že kudlanky mě bylo vždycky líto a nechtěl jsem je ve 2D falloutech zabíjet protože to bylo prostě chudák bezbrané zvíře které chtělo jen v pustině přežít. Ale narazilo opět na člověka který ho svýma prostředkama vyhubil.

Smejki píše:
Equilibrium píše:
Half 1 bomba luxus, hrací doba 8hodin...
Half 1 oposing hardcore, hrací doba 4hodiny
half 1 blue super ale hraci doba 2 hodiny? fuj.
pak přišel Half 2.... půlka lidí uchcávala a druhá pulka na to plivala...
pak Half 2 Ep1... už jen pro nadšence
když jste postříleli poslední příšeru v Half Ep2... řekli jste si: half 1 ??? To už je minulost....
Half Life 1 i 2 jsou výtečné hry. Ne! No cože? my hráli a chválili 3D hru? My hráli a chválil FPS? Nebortí se ti teď trochu svět?

Nebortí, ale nepochopil jsi o čem tady mluvím. Mluvím o tom že původní fallouty jsou minulost a F3 i když se jmenuje F3 je pro mě F3... stejně tak jak bylo GTA 1 a GTA 2 plošinovka zvrchu a GTA 3 Liberty City bylo už 3D... Asi o pár let dříve proběhl stejný flame war na GTA foru jako je teď tady... ale GTA 3 ~ 3 SA už si každej pochvaloval... třeba příjde Fallout 3 Old Vegas a bude to hardcore největšího kalibru...
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Ano fallout byl luxus... když jste prolézali kráter a skládali puzzle o FEV viru běhal vám mráz po zádech a hltali ho plnými sousty.... ale je konec... je to minulost kterou jsme si jako děcka prožili a už nejde jinak prožít jako třeba první sex. A můžeme to jen svým dětem doporučit, ale je to už minulost.
mimochodem F3 už je taky minulost
Minulost? Tohle se dá říct o F1 a F2 protože už to dneska děcka neznají... Ale třeba Counterstrike z roku 1999 je taky minulost? Když se dodnes hraje?

Smejki píše:
Equilibrium píše:
Už nikdy nebude žádenj Fallout 8 kde budeš prolízat Vault 1 a zjístíš že všechno bylo úplně jinak jako v SAW... Možná jo, ale budeš na to plivat jako dnes pliveš na F3.
budu předstírat, že jsem tvou explozi vyjadřovací impotence pochopil, a jen řeknu:"To víš že jo, ty rozumbrado. A te´d mi vysvětli, proč neplivu na FNV"
vysvětlil jsem předtím. Pro FNV připravil půdu F3 bez F3 by to nešlo kdyby napřed vydali FNV byl by to FNV na kterej by jsi nadával protože by prostě nebyl vychytanej. Nechápu tu zášť nad F3 a trošku se bojím že asi jako jedinný na světě budu s FNV nešťastnej.
Smejki píše:
Equilibrium píše:
Toť asi fšechno co mám k pár členům tohoto fóra. Za doplňky díky, ale většina z nich se mi zdá jako "patlanina". A je mi líto že jsem se tu setkal s lidmi kteří místo fandění kritizují... Kdyby totiž za něco stáli tak by vydali vlastní verzi fallouta, ale na to nemají tak jen špiní nečí práci. ::roll
my se opravdu neposadíme na prdel jenom proto, že někdo udělal. Když to totiž udělá blbě, tak se na kriticky podíváme. Dokonce narozdíl od tebe neprskáme vzteky jako malí fracci, ale naopak umíme argumentovat.

Jo jenže mě to příjde že prskáte vzteky jak si Betsheda mohla dovolit z naší plošinovky udělat 3D kdo jim k tomu dal povolení?!

Smejki píše:
Equilibrium píše:
prostě F3 je nutnost pro to aby byl grafický engine.... další Fallouti už mohou stavět na engine a zabývat se více příběhem a rozmanitostí. stejně jak Half 1 připravil půdu pro Half2... toť moje myšlenka dne.
to není myšlenka dne, to je bullshit pětiletky. F3 má stejný(!!!!) engine jako Oblivion.
Bez Halfa 1 by nebyl Half 2 bez F12 by nebyl F3 a bez F3 by nebyl FNV který díky tomu svýmu vývoji je vyladěnej a má proto největší hodnocení, že?
Smejki píše:
Existuje také něco, čemu se říká dělba práce (jinými slovy ten dělá to a ten zas tohle). Existují grafici (těch je dokonce několik druhů), programátoři (těch je dokonce také několik druhů), level designéři, world designéři, spisovatelé a spousta dalších.
Jediný, kdo makal jsou programátoři, kteří vyvíjeli algoritmy pro herní mechaniku tohoto nového konceptu a grafici, kteří vymodelovali a otexturovali 99% všech modelů v F3. Pak ještě možná level designéři, kteří navrhli podobu lokací. Nevím o tom, že by tito lidé měli nějaký vliv na ty, kteří dělají world design, příběh a dialogy. Lidé zodpovědní za tuto stránku hry jsou (soudě podle výsledků jejich práce) lemplové

Half life 1 je sama o sobě skvělá hra. Half life 2 je sama o sobě skvělá hra. F1 a F2 jsou samy o sobě skvělé hry. F3 je sám o sobě paskvil. FNV je sama o sobě skvělá hra.

Nechápu v čem je to paskvil? V tom že můžeš postavičce ustřelit hlavu ruku nohu? On je strašně rozdíl v dialogu když ti napíšu: "Smajlíku porouchal se nám vodní čip musíš jít ven a najít ho jinak umřeme" a nebo "Utekl táta, bež než příjdou správci a budou tě tak dlouho tlouci protože si myslí že ty o tom něco víš!"
Možná jsou ti tví world designeři trotlové, ale možná zase měli příkaz nedělat hru příliš složitou. Marně vzpmínám jak jsem hrál Lineage 2 a marně tam běhal jak <|> a snáhěl nějaký cetky, což zabralo tuny a tuny hodin vysedávání u komplu... jen abych si poskládal jednu část brnění ze tří částí. To naštěstí ve falloutu nehrozí.

Smejki píše:
Equilibrium píše:
Omlouvám se všem koho jsem urazil. A za gramatické a diakritikální chyby, jsem technik z češtiny sjem měl vždycky 4ku ale z deskriptivni geometrie za 1...

deskripce je primitivní předmět stojící všeho všudy na deseti principech, tím mě vážně nedojmeš

primitivní mě příjde váš názor na F3 bez hlubšího zamyšlení... ::rock
každej fanoušek rocku je fanoušek rocku a i když se objeví skupina která to úplně neumí nezhazuje ji. Vy ze sebe děláte fanoušky Falllouta... ale vůbec mi tak nepřipadáte. ::love2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 3:56 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Tohle je jako, kdyby se bavil němý s hluchým :D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 4:24 pm 
Stalker
Stalker
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 04, 2010 8:52 am
Příspěvky: 2129
Bydliště: Prajzská
Nedemokratické chování? Takže když většina je jiného názoru než jedinec, tak je to nedemokratické? ::rofl
Citace:
Jak jsem psal předtím... obrazovka je písčitého odstínu, všude písek, kamení, uschlé stromy, rozbombardovanéa zasypané silnice. Nevím ale nedokážu si tento svět představit ve světě Half Life, Unreal nebo Quake...

Ve světě Half-Life, předpokládám, že myslíš engine, by se tento svět vyjímal ještě tak 3x lépe.
Citace:
Ne nepochopil jsi to... a nárážku na sex jsem také čekal ::bez_chlupu

Narážka na sex tam v podstatě ani není ::zed
Citace:
Nezajímá mě Oblivion a už vůbec ne OOO... pochybuju že něco takového je ve FNV...

Musí tě zajímat, když jsi o něm začal psát první ty. A pokud vím, tak je nebo se chystá i overhaul přídavek na FNV, dokonce i na dle tebe dokonalý F3.
Citace:
ne, myslel jsem rozmanitý... máš tam jezírka, mosty, vysílače, DC, řeku, město, poušť... svět není tak velký... je skoro stejný jako GTA SA.

Množství objektů a rozloha ještě nedělají dobrou hru. Naše nechuť k F3 je založena na jiných věcech.
Citace:
Jo jenže mě to příjde že prskáte vzteky jak si Betsheda mohla dovolit z naší plošinovky udělat 3D kdo jim k tomu dal povolení?!

Plošinovky to nebyly. A zase, vůbec nejde o grafické provedení.
Citace:
primitivní mě příjde váš názor na F3 bez hlubšího zamyšlení... ::rock

Že by to bylo tím, že se náš kritický názor nesnažíš ani pochopit a hned na nás hážeš špínu, cpeš nám tvůj jediný a správný názor a pak mluvíš o primitivitě?

_________________
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be evil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 4:32 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
fórum si, koukám, pořídilo trollíka na hraní. já už nemám sílu reagovat. to je jeden vlastňák vedle druhýho. ::rofl


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 4:34 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
BlackViper píše:
Nedemokratické chování? Takže když většina je jiného názoru než jedinec, tak je to nedemokratické? ::rofl
Citace:
Jak jsem psal předtím... obrazovka je písčitého odstínu, všude písek, kamení, uschlé stromy, rozbombardovanéa zasypané silnice. Nevím ale nedokážu si tento svět představit ve světě Half Life, Unreal nebo Quake...

Ve světě Half-Life, předpokládám, že myslíš engine, by se tento svět vyjímal ještě tak 3x lépe.
v Source enginu bys mohl udělat tak maximálně to metro. Source opravdu není dělaný na open wolrd.

Ovšem pokud odhlédneme od tohoto, pak ano, bylo by to technologicky o tři třídy výš


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 5:16 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Smejki píše:
fórum si, koukám, pořídilo trollíka na hraní. já už nemám sílu reagovat. to je jeden vlastňák vedle druhýho. ::rofl

Já se vůbec divím, že jsi vůbec na takové nesmysly reagoval. Že ty se nudíš :D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 5:34 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4203
Bydliště: † Telenom
Pánové, no tak.. :-)

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 3 - hodnocení, flamewar a jiné radosti
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 11:02 pm 
Stalker
Stalker
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 04, 2010 8:52 am
Příspěvky: 2129
Bydliště: Prajzská
Smejki píše:
Ovšem pokud odhlédneme od tohoto, pak ano, bylo by to technologicky o tři třídy výš

Tak jsem to myslel :)

_________________
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be evil.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 237 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny