Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte bře 19, 2024 11:15 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: úte říj 12, 2010 3:27 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř srp 18, 2010 6:38 am
Příspěvky: 14
Bydliště: Seyda Neen
Citace:
... naprosto žádné (aspoň já jsem nezaregistroval) odkazy na filmy, literaturu, politiku / ideologii ...


Co mě praštilo do očí:
  • Hned na začáku mi docvakla souvislost mezi označením "domovského" vaultu a kultem Overseera.
  • Slizoun z Megatuny mi připomněl jednoho sériového vraha ze Skotska.
  • Ten dědek, kterému patří luxusní barák na jihozápadě mapy, má vedle svého stolu sniperku. Z horní terasy jeho věže se tak dá terorizovat široké okolí; podobně to dělal i jistý Amon Goeth.
  • Byl bych přísahal, že Three Dog byl inspirován Walterem Dangerfieldem. Než jsem ho potkal.
  • "Duck and Cover": nevěděl jsem sice, že to byla oficiální příručka z padesátých let, ale vzpomněl jsem si na South Park.
Nesmím zapomenout ani na jména jako Fawkes, J. R. MacReady nebo místní název Dunwich.

Ale když jsem viděl seznam kulturních referencí [ http://fallout.wikia.com/wiki/User:Dunc ... tural_Refs ] ...

_________________
Hier stehe ich und kann nicht anders.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 11:52 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Nerevar píše:
Citace:
Ono to bude kombinace obojího zřejmě. VždyŤ to je jen retexturovaný Oblivion s jinými itemy a příběhem.


To je jako říct, že DeusEx je jen retexturovaný Unreal s jinými itemy a příběhem. Mně osobně to nevadí ani trochu, DeusEx, Unreal, Oblivion ani F3 nepovažuji za nejhorší. Mimo jiné taky proto, že si tvůrci dali tu práci dát dohromady aspoň trochu uvěřitelný příběh. Stínování, počty polygonů a jiné fajnovosti ať vezme čert.

Obrázek


Příběh F3 v kostce: "Můj otec je neuvěřitelný debil, samaritán, ale debil. Když jsem se mu narodil, chtěl pro mě to nejlepší a tak se ubytoval ve Vaultu, kterýmu vládne paranoidní kretén. Do vaultu nikdo nesmí a z něj taky ne - pokud teda nechce. Můj kreténský otec chce uprostřed zóny supermutantů postavit čističku, přestožestačilo prstem naslepo píchnout do mapy a dopadl by určitě lépe. Můj otec je tak moc velký debil, že neměl lepší nápad, než v opuštěným vaultu hrát pseudo-videohru na klid, když ho z toho dostanu, zabije se, aby ho nezabila Enkláva. Na mě asi je, abych lítal po Pustině jako ten kretén a dodělal jeho nesmyslnou práci (i přesto, že s jeho zápisníkem bych mohl postavit čističku jinde)."

Chtěl jsem varovat před spoily, ale... Má to cenu?

EDIT: Mimoto Black Viper reagoval na něco úplně jiného, co s příběhem tak docela nesouvisí.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 1:50 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř srp 18, 2010 6:38 am
Příspěvky: 14
Bydliště: Seyda Neen
| SPOILER
Citace:
Příběh F3 v kostce: "Můj otec je neuvěřitelný debil, samaritán, ale debil. Když jsem se mu narodil, chtěl pro mě to nejlepší a tak se ubytoval ve Vaultu, kterýmu vládne paranoidní kretén. Do vaultu nikdo nesmí a z něj taky ne - pokud teda nechce. Můj kreténský otec chce uprostřed zóny supermutantů postavit čističku, přestožestačilo prstem naslepo píchnout do mapy a dopadl by určitě lépe. Můj otec je tak moc velký debil, že neměl lepší nápad, než v opuštěným vaultu hrát pseudo-videohru na klid, když ho z toho dostanu, zabije se, aby ho nezabila Enkláva. Na mě asi je, abych lítal po Pustině jako ten kretén a dodělal jeho nesmyslnou práci (i přesto, že s jeho zápisníkem bych mohl postavit čističku jinde)."


Nebo třeba takhle:

Můj tatík byl sice nadprůměrně intligentní, současně ale i poněkud emocionálně nestabilní. Protože před válkou pár hovadům z Vault-Tecu přišlo jako dobrý nápad rozjet zvrácený experiment s obyvateli vaultů, Stojednička byla pojata jako do důsledků dovedená Orwellova antiutopie. Neustálá konfrontace s debilním "Velkým bratrem", nadprůměrná inteligence, velmi povrchní znalost Bible a emocionální nestabilita vedla u taťky k rozvinutí tak zvaného mesiášského komplexu.

Spolu s mojí mámou dal tatík dohromady pár vědců, a začal s nimi v utajení pracovat na spáse celého lidstva (nebo aspoň celého Východního pobřeží). V utajení třeba proto, aby mu to Velký bratr nezatrhl, nebo - to je pravděpodobnější - chtěl udělat patřičný dojem, jak se na pořádného spasitele sluší a patří. To vysvětluje umístění jeho tajné laboratoře někam, kam byste se odvážili jen při totální absenci pudu sebezáchovy - do mutantních lovišť (Kapitol byl nejspíš beznadějně obsazený už tenkrát).

Z nějakého důvodu (možná právě probíhalo mutantí rojení) máma nemohla rodit někde "v civilizaci. Stává se to i ve špičkově vybavených porodnicích, takže není zas tak překvapivé, že máma nepřežila porod v poněkud improvizovaných podmínkách, odkázána na péči pár vědců, jejichž znalosti medicíny byly hlavně teoretického rázu. Citově labilní taťka se z toho sesypal a vzal si do hlavy, že její smrt způsobila jeho posedlost "živou vodou pro všechny" (což se alespoň zčásti zakládalo na pravdě). Dosavadní práci nechal tam, kde mu vypadla z ruky, sebral potomka (mě) a vrátil se do bezpečí Stojedničky. (Zda mu za to Velký bráška jenom pohrozil prstem, není nikde doloženo, ale nedělejme si iluze.)

Dalších dvacet let ho žralo svědomí, jednak, že nechal umřít moji mámu, druhak, že se vykašlal na rozdělanou práci a na lidi, kteří kvůli němu nejspíš riskovali životy (kromě jiného). Proto jsem byl asi jediný (jelikož mě "chránil" tak pečlivě, že si "ošklivé" informace nechával zasadně pro sebe), koho překvapilo, když práskl do bot podruhé. Lítal jsem po Pustině jak magor, abych ho našel, i když by stačilo znát jen pár věcí, abych se mohl vydat někam, kde je největší koncentrace vědců (mimo vaulty). Ale možná - tatíkova labilita se s věkem nezlepšovala, spíš naopak - chtěl prostě dokázat, jestli těch jeho posledních dvacet let života stálo aspoň za tu nedodělanou práci. (To se mu náhodou podařilo, protože jsem v Pustině nezařval.)

Když jsem se seznámil s tou semetrikou doktorkou Li, musel jsem uznat, že setkání s ní pro taťku asi nebyl žádný příjemný zážitek (ať už mezi nimi bylo v minulosti cokoli - ony tyhle zhrzené nápadnice ...). Moc jsem se nedivil, že se vydal hledat chybějící kolegy/součástky/informace hledat sám a že jsem ho našel v umělým spánku, kde ho profesor Zlé Dítě proměnil v hafana. Už jsem v Pustině potkal pár zdivočelých mozků v plechovce, takže si dovedu snadno představit, jak přesvědčiví dokážou být. Citově nestabilní nejsem, ale i já jsem nakonec skončil jako hračka Zého Dítěte, tak proč bych se divil tatíkovi?

Kdyby někdo začal zabíjet lidi kolem mě s tím, že hned přestane, když mu řeknu něco, o čem nemám ani tuchy, nejspíš bych se královsky bavil a opakovaně bych ho posílal do někam. Táta byl ale citově nestabilní, a metody plukovníka Podzimka prostě nevydýchal.

Já jsem byl nakonec moc líný na to, abych luštil jeho poznámky (ani doktorka Li jim moc nerozuměla), tak jsem radši dodělal to, co měl táťka už skoro hotové. Nejsem prostě drsňák, co dokáže s pár lidma postavit tryskáč jen na základě konstrukčních plánů.


Skutečně je to tak málo uvěřitelné?

No flame.

_________________
Hier stehe ich und kann nicht anders.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 2:50 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Kravina může být popsaná vznešeně, latinsky nebo třeba hieroglyfem a stále to bude kravina :wink:

Nejde mi ani tak o to, kde je laboratoř, či co ho k tomu mohlo vést (přestože to stále považuju za chujovinu) - jde spíš o alibismus autorů: Laborka je tam, kde je, aby nebyla snadno přístupná pro tebe (hráče), zatímco všichni ostatní tam lezou jako by to bylo na fotobuňku, tvůj otec (ne tvůj, to bych si nedovolil říct - myslím herního) se chová jako kretén a ve hře se nedozvíme proč - neřkuli, vývojáři si to snad ani neuvědomují (možná to tak vyplynulo samovolně?).
Abych to zkrátil, co do dějové linky se hra chová ve stylu Serious Sama, aniž by si někdo uvědomil, že RPG je možná třeba trochu jiný styl hry (a o dost zábavnější imho) - dějové lokace a posuny děje jsou tam, kde jsou, protože se nikomu nechtělo nic vymýšlet a tak to má blbý hráč zřejmě považovat za deus ex machina.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 10:03 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: ned říj 24, 2010 8:21 am
Příspěvky: 96
Vite, jak docilite, aby hrac odpalil atomovku z Megatun, nezavisle na tom jestli hraje za zlosyna nebo dobraka ?

Premistite ji do Little Lamplight. :D

_________________
Tenhle net neni pro stary.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: pát lis 05, 2010 7:50 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř srp 18, 2010 6:38 am
Příspěvky: 14
Bydliště: Seyda Neen
Carlos píše:
Kravina může být popsaná vznešeně, latinsky nebo třeba hieroglyfem a stále to bude kravina


Tak dobře.

| SPOILER
- NPC v některých typech oblečení/zbroje odhalují větší plochu kůže než když "si odloží". Sice chápu, že v liberální Americe je asi nepřekonatelný problém, když by se ve hře označené jako 18+ měla objevit nahota, ale když je oblečené/oblečenému raiderce/raiderovi vidět do výstřihu, i když má pod šatama prokazetelně nátělník až ke krku ... (žádné odkazy na neoficiální "nude" mody, v názvu tématu je "primárně").

- chodit po Pustině v kraťasech a bez rukávů je velmi praktické. Zejména raideři to preferují. Proč by si jinak pořizovali právě takovou zbroj?

- oblečení/zbroj je zásadně z jednoho kusu (vršek, spodek, boty, často ještě vesta a opasek). A například kravaťácká uniforma se podle pohlaví aktuálního držitele automaticky přepíná mezi módy obleček/kostýmek.

- zatímco některá NPC hulí o sto šest, já si zakouřit nemůžu. Sjíždět se ale můžu podle chuti. (Možná proto, že fet se produkuje i v postapokalyptické budoucnosti, ale cigarety jsou dvě stě let staré.)

- některá NPC jsou nejspíš trvale pod vlivem (soudě podle péče, kterou musí věnovat svým dementálním účesům). Když jim ale ustřelíte ručičku nebo nožičku, okamžitě hynou. Střízlivého člověka by snad spíš přepadl šok, sjetému by to bylo jedno (než by zaúčinkovala ztráta krve).

- v některých případech zásah z pouhé pistole odhodí NPC hned o pár metrů. Zákon akce a reakce je asi jenom pro sraby.

- zbraně mají většinou katalogové názvy, chybí už jenom rok výroby. Asi se předpokládá, že postava hráče v minulosti prošla dlouhodobým a intenzívním výcvikem, takže zabitému protivníkovi neukořistí prostě nějakou bouchačku, ale hned "Desert Eagle" ... pardon, to není z F3. (Svůj počítač s sebou nosím skoro pořád, ale typové označení bych musel hledat na faktuře. A to se živím programováním.) Počeštěné verzi by ale rozhodně slušela zbraň pojmenovaná třeba "PsH-115 vz. 14" (prkno s hřebíkem, metr patnáct dlouhé, standard z roku 14).

- mutanti mají v krvi nejenom agresivitu, ale i krutost a zlovolnost. Proto se s nimi nedá jednat jinak než ohněm a olovem (až na jedinou čestnou výjimku). Tak tohle mě irituje dost zásadně: "zlý = ošklivý" a současně "zlý = geneticky daná vlastnost"? Hodné Bratrstvo pro samotný soucit kašle na své poslání (záchrana znalostí a technologií), aby mohlo veškeré úsilí vynaložit na konečné řešení mutantí otázky? A je tak soucitné, že do jeho pevnosti se bez konexí zkrátka nedostanete? Tak s tím se - milá Bethesda - jdou vycpat.

- profesor Zlé Dítě mi dá za úkol vybít všechny jeho "hosty". Když to udělám, má radost a za odměnu mě propustí (i s taťkou), karma dolů. Když spustím čínskou invazi karma jde nahoru (euthanasie je dobrá, tak asi proto), profesor se vzteká, že si nebude mít s kým hrát, a za trest mě vyhodí (i s taťkou). Uniklo mi něco?

- v Pitt(sburghu) před mýma očima (když jsme u těch historických referencí) pěkně po esesácku odstřelili tři otroky/dělníky. Hodný dozorce mi ale za odvedenou práci dá jednu z nejúčinnějších střelných zbraní ve hře. Za odměnu, ne na podporu povstání. (Nekomentuji "skutečnost", že útočná puška s opravdu funkčním tlumičem je účinnější než bez něj.) Je to lágr pracovní, koncentrační, pionýrský nebo skautský?

- tamtéž jsem se tomu pokusil hned po příchodu zabránit. Scharfuhrera (nebo co to bylo za šarži) jsem propašovanou pistolkou střelil pěkně do zátylku a jeho samopalem jsem potom srovnal jeho soukmenovce, co mu přišli na pomoc. Tak jsem přišel ke slušnému arzenálu, ale když bylo po všem, žádné popravy, žádný teror, prostě klídek. Ještě jednou: Je to lágr pracovní, koncentrační, pionýrský nebo skautský?

- jinde jsem se stal obětí lobotomie, ale mé schopnosti to nijak neovlivnilo. Znamená to, že Lone Wanderer ve skutečnosti není řízen svým mozkem? (Asi ano, řídí ho přece hráč.)

- Enkláva mohla prakticky kdykoli srovnat Citadelu se zemí. Z nějakého důvodu tu možnost až do poslední chvíle ponechává hráči.

- únos na emzáckou loď? WTF?

- BethesdaScript, nebo jak se to vlastně jmenuje. Navrhnout a implementovat programovací jazyk zvládne údajně každý průměrný IT doktorand. UnrealScript je z osmadevadesátého, a co všechno se s ním dá dělat (kromě toho, že je elegantní). Ale to asi vysvětluje, proč jsou v F3 některé věci jaksi nedotažené. S tímhle nástrojem asi opravdu lépe udělat nešly.


Nakydal jsem dost hnoje, Carlosi? Představoval sis to nějak takhle?

_________________
Hier stehe ich und kann nicht anders.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 3:20 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: sob lis 06, 2010 4:18 pm
Příspěvky: 1
Otroctví.

V antice, na americkém Jihu, z nacistických ani z bolševických lágrů se neutíkalo z nějaké touhy po svobodě.

Otrokáři, modročepičáři za Stalina v Rusku ani esesmani za Hitlera v Německu ve skutečnosti nikdy nebyli za vyvrhele a nebylo možné je beztrestně pobít. Už vůbec za to mezi průměrnými lidmi nešlo získat uznání a obdiv.

Z propuštěných otroků se většinou stávali dozorci, z uprchlých otroků banditi. Nebo zkrátka pochcípali. Tečka.

Pojetí otroctví ve většině her mi pije krev. A to tak, že velmi.

_________________
Just because you are paranoic doesn't mean that someone isn't after you.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: pon lis 29, 2010 5:18 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 15, 2009 3:56 pm
Příspěvky: 59
vadí mi:

-nelogické i jiné souvislosti, které vyjmenoval Nerevar
-po útěku z vaultu TOTÁLNĚ stereotypní (obzvláště cestování metrem) - když jsem tuto "hru" hrál podruhé, už jsem si jen jednou rukou podpíral hlavu, přecházel z mikrospánku do mikrospánku a druhou rukou držel W pro pohyb dopředu (popřípadě V pro VATS - popřípadě natočil myš pro změnu směru)
-vyspělé zbraně si můžete sehnat už na začátku
-téměř nulová motivace
-stabilita

možná si ještě na něco vzpomenu, tohle určitě není všechno

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: čtv led 20, 2011 5:00 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 19, 2011 1:47 pm
Příspěvky: 19
Primárně mi vadí jen to že když střílím AKčkem do hlavy a dám kritickej zásah na umření, rozlítne se celej borec (borka, mutant, zvíře,ghúl) nasračky po okolí. Sakra, když mu střílím na hlavu nebo jen na ruku tak a´t mu upadne jen ta ruka na kterou střílím.

Pak mi vadí že Vás děj rychle vtáhne do okolí DC kde je všeho strašně moc. (pokud někomu vadí cestování metrem ať zkusí Hru METRO 2077... nebo tak nějak... luxus hra v noci ve tmě.

A pak mi vadí že nejde babu vyslíknout do naha a vyspat se s kýmkoliv budu chtít.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2015 9:57 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 7:06 pm
Příspěvky: 1135
Bydliště: Náhodná Lokace - Zřícený vorvaň
Příběh
Dialogy
Upadnutí do stereotypu
AI
Nevyváženost oponentů
V porovnání s F:NV naprosto imbecilní zbraně, způsob opravování, nemožnost modifikování.
Jeden. typ. munice.
Neexistence železnejch mířidel
Little Lamplight. A s tím související nesmrtelnost dětí, jestli chápete, kam tim mířím.
Metro
Krátká smyčka rádií
Harold

_________________
Život je jako lopata. Rovná násada a na konci zahnutej plech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: čtv črc 16, 2015 2:45 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11601
v štyrke bude zase nesmrteľný aportujúci čokel a obávam sa, že aj hlavný hrdina ::knez

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: pát črc 31, 2015 8:52 am 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: pát črc 29, 2011 2:13 pm
Příspěvky: 108
To není posranost, ale marketingová nutnost. V dnešní době by realisticky vypadající 3D hra umožňující zabíjení dětí dostala takovej rating, že by ji neprodávali ani v sexshopu a v půlce zemí by ji rovnou zakázali. O mediálním tažení proti vydavateli ani nemluvě. Taková je holt doba. Druhej problém jsou otevřený sexuální scény a nahota. Ne že by to nešlo, ale s ratingem X by měli zlomek prodeje. Proto ty přiblblý zatmívačky.
(Ale zajímavý je, že prodávání dětí do otroctví v F3 už prošlo. Zřejmě mají dobroserové jinak nastavené priority :-? . Nesmrtelný děti v F3 mi tak nevadily, ale nesmrtelný kinderlegionáři byli k posrání, když jsem se rozhod vystřílet celej tábor legie)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: sob srp 01, 2015 9:47 am 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: pát črc 29, 2011 2:13 pm
Příspěvky: 108
dokud budou mít všechny NPC umělou demenci, tak je nesmrtelnej společník jednoznačně plus. Většinou jsem se nemoh ubránit dojmu, že společník má někde v rodokmenu lumíka. Když se Veronika vrhla s energopěstí na párače tak to nebyl úplně nejchytřejší krok :) Smrtelný společníci jsou za současného stavu AI akorát pro vztek, protože buď hned chcípnou (ať už skrz nepřátele nebo friendly fire), nebo je potřeba imrvére savovat. Ale klidně bych umožnil masochistům si tu nesmrtelnost vypnout :)
btw, ve FNV byli společníci taky nesmrtelný, kromě opruzmódu (teda hardcore modu), kde to byla jednoznačně nejvíc hardcore věc na celém módu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: sob srp 01, 2015 1:22 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
shane píše:
btw, ve FNV byli společníci taky nesmrtelný, kromě opruzmódu (teda hardcore modu), kde to byla jednoznačně nejvíc hardcore věc na celém módu :)

Nene. Nejvíc hadrkór bylo, že měli mušku jak českej myslivec ve stavu běžného podroušení. Během tří čtyř soubojů tak dokázali vyflusat energočlánky za dobrý půl nosnosti inventáře.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co vám PRIMÁRNĚ vadí na F3?
PříspěvekNapsal: sob srp 01, 2015 3:55 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: pát črc 29, 2011 2:13 pm
Příspěvky: 108
Hardcore ve FNV je vopruz. Kdyby tam byl alespoň nějakej reálnej nedostatek potřebných věcí. Plus to kazej takový vychytávky, jako že nemůžeš spát jinde než v posteli a i když se všude válej matrace a karimatky, tak je nemůžeš sebrat a nosit (o spaní na holé zemi ani nemluvě), o rozdělání ohně tam asi nikdy neslyšeli, případně že máš sice všude haldu prázdnejch flašek a špuntů, ale naplnit do nich vodu, to už je nad duševní a fyzické schopnosti obyvatel Mojave :) To že limonáda dehydratuje* už jen takovej bonus. Zkoušel jsem to a po nějaký době jsem to vypnul. Velká výzva to nebyla a hlídání statistik a klikání na inventář byl docela vopruz. Jedinej slušnej hardcore byl v první půlce Dead Money, kde jsem měl všeho málo, byl tam ten jedovatej plyn, těžko zabitelný příšery a ty elektronický vychytávky co po nějaký době odpálily můj obojek a zabily mě. Pak už to pokazila možnost vyhrát haldu žetonů v blackjacku a nakoupit za ně spoustu munice a stimpaků.

Jo, schopnost společníků vysmažit během triviální přestřelky stovky nábojů taky stojí zato.

*alkohol sice dehydratuje, ale ne těch půl procenta co je v sarsaparille a podobnejch kvašenejch limčách. To by pivaři umřeli žízní.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny