-------------------------------------------------------------------
Fallout 1.3.4 CZ a NPC mod 3.4 CZ od TeamX (21.09.2008)
-------------------------------------------------------------------
INFORMACE O INSTALÁTORU ČEŠTINY:
----------------------------------------------------
Za základ této nové instalace posloužila čeština, která je volně ke stažení na stánkách
překladu
http://move.to/FalloutIICZCo v instalátoru naleznete:
- neoficiální patch 1.3.4 od TeamX
http://www.teamx.ru opravující stovky chyb v původní hře
(viz výpis níže). Zahrnuje patch 1.1 pro US verzi (v UK je již obsažen)
- children patch. Původní instalace neobsahuje children patch,
který přidává do UK (ta z Levelu a Score) děti.
- možnost nainstalovat okamžitě s češtinou i NPC upgrade mod v3.4: Vaši spolubojovníci
Ian, Tycho a Katja teď budou levelovat (jeden level za každé čtyři hráčovy levely)
a budou měnit vzhled podle zbroje. Částečně je budete kontrolovat. Do dialogu přibyla věta
"Promluvme si o taktice v boji" a několik příkazů, podle kterých by se teď měli společníci
v boji chovat. Dogmeatovi teď můžete přikázat, aby počkal.
- pomocí Timeslipova (
http://timeslip.chorrol.com/sfall.html) modu sfall1_v1.18e
jde rolovat kolečkem myši v inventáři i jinde ve hře.
Změny v české verzi 080921:
- byl zahrnut neoficiální patch 1.3.4 a NPC upgrade mod v3.4
Změny v české verzi 080127:
- byl zahrnut neoficiální patch 1.3.3
- možnost instalace NPC upgrade modu v3.3
- možnost instalace Timeslipova modu sfall1_v1.18e pro Win95/98 a Win2000/XP/Vista
Změny v české verzi 070202:
- byl zahrnut neoficiální patch 1.3.2
- možnost instalace NPC upgrade modu v3.1
- opravena chyba v PROTO.MSG řádek 522 až 524. Při bližším prozkoumání NPC postav se
nezobrazovaly žádné informace (chyba z ofic. verze, která byla odstraněna až v
neofic. angl. patchi 1.2)
- přidán soubor fallout.cfg (zapíná titulky a ruší vyskakující okna pro registraci
při nové instalaci.)
- opravena chyba kdy soubory SWING.FRM a THRUST.FRM byly vzájemně přehozeny.
- přidány počeštěné soubory FRM z Falloutu 2, které nebyly ve Falloutu 1 přeloženy:
AUTOMAP (automapa se skenerem), EDTRCRTE (obrazovka tvorby postavy),
EDTREDT (obrazovka postavy), EL_BOS, EL_BOS2, EL_MIL1 (tlačítka výtahu)
SEZNAM OPRAV ZAHRNUTÝCH V PATCHI 1.3.4 (23.srpna 2008) :
---------------------------------------------------------------------------------
Všeobecné chyby:
- Opraveno množení se společníků.
- Opraveno několik chyb a nedodělky kolem karavaních tras.
- Opraveny vážné chyby při útoku paladinů na Katedrálu a menší chybky při útoku
na Vojenskou základnu.
- Scripty NPC postav byly optimalizovány.
- Matka párač je správně rozpoznána jako "ona".
- Od teď, když zničíte Vejce párače, připíše se vám do statistik jako zabití párače.
- Od teď se vám bude zobrazovat správný konec pokud zabijete jako prvního Vůdce nebo
odpálíte Základnu jako první.
- Brahmíy teď mluví jen ve speciální náhodné lokaci.
- Opravena chyba v animaci kožené bundy (hmmaxxat.frm převzat z killapova patche).
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Opraveno zdvojené číslování řetězců v obj_dude.msg, combatai.msg, pipboy.msg
("řekni mi o", bojové hlášky, holodisky).
- Opraveny chybné hlášky NPC postav z patche 1.3.3.
- Roboti série "Mr. Handy" teď budou správně používat své zbraně (opraven chybný
"Body Type" parametr).###
Shady Sands:
- Questy zničení doupěte radškorpionů a Tandin návrat již nejsou přehozené v
rozhovoru s Katrinou.
- Curtisův "zemědělský" quest nemůže být vyřešen bez toho, že by se hráč o
vyřešení nijak nezasloužil.
- Jarvis se po vyléčení otravy postaví (na nohy).
- Aradesh už nebude zapomínat, že je na hráče naštvaný. (pozn.: vývojáři to
udělali tak, že hráč musí Aradeshe urazit dvakrát, než se skutečně nasere).
- Děti v západní části už chodí po setmění konečně na kutě.
- Tandiny reakce by teď měly být správné.
- Pokud hráč nevyčistil doupě radškorpionů, už se nemůže stát, že by mohl
Aradeshovi říct, že už tak učinil.
- Tandin rozhovor "Nevíš něco o" "Razlo" od teď funguje tak jak má.
- Razlo nebude s hráčem mluvit pokud je "Vrah dětí" nebo berserk a nebo přijde
po 19.hodině.
- IN<4: odstraněn "inteligentní" rozhovor s kuchařkou.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Reakce Katriny na "hloupý" charakter je teď zobrazena v dialogovém namísto
v informacním okně.
- Opraveny "zlé" barvy v "dobrých" plovoucích textech u stráží.###
Nájezdníci:
- Odstraněna chyba, kdy jste mohli porazit Garla bez boje.
- Nemůžete se zeptat Diany na Tandi, pokud jsi ještě nedostal quest na její
záchranu.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- U Dianina dialogu se nebudou následně zobrazovat dvě větve dialogu během
rozhovoru.
Pokud je hráč už Garlův přítel, uvidí jen "přátelskou" část, ta pro "cizince"
bude skryta.
- Odstraněna "chytrá" možnost pro "hloupý" charakter v dialogu s Gwen.###
Junktown:
- Killian:
* opravena chyba, kdy se Killian duplikoval;
* již nedovolí hráči vplížit se a krást v jeho pokoji mezi 6:00-7:00 hodinou;
* v 19:00 hodin teď odejde do svého pokoje;
* opraven opakující se dialog po tom co se hráč neúspěšně pokusí otevřít
vnitřní dveře;
* opraven opakující se dialog po tom co se hráč v noci vloupá do jeho domu;
* v rozhovoru opravena hráčem nevyprovokovaná negativní reakce;
* opraveny volby v obchodování pro "hloupý" charakter.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
* Opravena chyba s nekonečným počtem zátek;
* "Hloupý" charakter teď může dostat úkol "Zbavit se Gizma" (možností pro "tupce"
je v dialozích více než dost, bohužel v jedné neutrální volbě "[Dále]", byly
poždavky na IQ příliš vysoké).###
- úkol "Získání důkazu proti Lebkounům":
* Opravena chyba při útoku Lebkounů na Trish v Neilově baru;
* Neil nebude zavírat dveře od Skum Pitt během naskriptované scény s Lebkouny;
* Odstraněna chyba, kdy jste se po zabití Lebkounů stále mohli zeptat Sherry na
svědectví proti nim. (o mrtvých jen dobře ;-);
* Jestliže je Sherry stále členem Lebkounů a ti jsou zabiti, tak zmizí.;
* Sherry už nebude chodit do pokoje po tom, co hráč uloží a načte hru;
* Během útoku Lebkounů se už nebudou Neilovy komentáře objevovat v jeho pokoji
namísto nad jeho postavou;
* Opravena chyba, kdy se Lars duplikoval;
* Opravena chyba, kdy Lebkouni vstávali z mrtvých;
* Opraveno kroužení stráží kolem Neilova baru po zabití lebkounů;
* Opravena chyba, kdy se Larsovy stráže duplikovaly po souboji s Lebkouny.
- Úkol "Zabij Killiana":
* Gizmo již nemůže najmout hráče bez jeho/jejího svolení;
* NPC "týmy" byly pozměněny tak, aby po zabití Killiana nemusel hráč pozabíjet
každého civilistu ve městě;
* Od teď již Izo dá hráči odměnu po uložení a nahrání pozice.
- Opravy v úkolu "Zachraň Saulovo a Trishino manželství":
* Od teď můžeš mluvit s Trish v Crash House.;
* Od teď můžeš mluvit s Trish o Saulovi v Crash House a v baru.;
* Úkol je dokončen po rozhovoru se Saulem i Trish.
- Úkol "Zachraň Sinthii":
* nájezdníkova animace je opravena, teď útočí na hráče tak jak má;
* nájezdník se nestane nepřátelský po uložení a načtení pozice;
* v případě, že hráčův společník zabije nájezdníka, Sinthia si už
nebude myslet, že hráč vyřešil situaci mírovou cestou.;
* třetí možnost vyřešení úkolu (omráčení nájezdníka v plíživém módu) od teď
funguje tak jak má;
* Sinthia odejde, když hráč zabije nájezdníka (tomuto bránila chyba ve skriptu);
* rozhovor Sinthie a Marcelle se nebude znovu opakovat po uložení a načtení pozice;
* Marcelle se nebude teď točit dokola jak káča po uložení a nahrání pozice;
* celý úkol by teď měl opravdu fungovat lépe.
* Marcelle už nebude usínat během tohoto úkolu.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Dr. Morbid:
* jeho dialog s "hloupým" charakterem už nebude náhle ukončen, po tom co Morbid
žádá zaplacení poplatku za vyšetření (přidány možnosti pro "hloupý" charakter);
* už nezačne vyšetření po zvolení možnosti "Nic, chci si jen popovídat;"###
* opraveno Dr.Morbidovo nekonečné lezení po žebříku dolů a nahoru během souboje.
- Marcelles teď chodí v noci spát.
- Odstraněna možnost se zeptat Sinthie "Chtěl bych nějaké informace o tvém šéfovi",
pokud je Gizmo již dávno mrtvý.
- Saulův soupeř už není "stůl". :)
- Opravena ne moc často se objevující "Error" hláška při Ismarcově zpěvu.
- Už se není možné ptát Neila na ztracenou trofej, když ji hráč vrátil.
- Jestliže jsi již mluvil se Saulem, nemůžeš se již ptát Gustofera "Kdo je Saul?"
- Pokud hráč vstoupí do města bez povolení, všechny stráže se stanou nepřátelskými.
- Opravena chyba s nekonečným počtem zátek a to u všech postav.
- Hráč nedostane léčbu zdarma od Dětí katedrály tím, že položí na zem všechny peníze
a odsouhlasením "přispěj tolik, kolik můžeš". Děti teď chodí v noci do hajan.
- Opravena chyba s "lidmi, kteří tu byli před" Dětmi: od teď odejde do jeho nového
"domova". Také teď chodí v noci spát.
- Opravena chyba, kdy Kalnor po hráči střílel, když se pokusil odejít v noci
z města hlavní bránou.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Už nebude možné ukrást Killianově stráži brnění (nalevo od dveří).
- Ringova stráž má teď správný typ nábojů pro svoji zbraň (10mm JHP).###
Hub:
- Opraveny chyby s vodní karavanou způsobenou počítadlem dní.
- Opravena chyba, kdy se chybně počítal čas při cestě na Irwinovu farmu.
- Už nedostaněte zkušenostní body pokaždé, když navštívíte jeskyni s Páračem.
- Kaneovo mrtvé tělo se už nebude "teleportovat" do přízemí, když si přijdete
spolu s šerifem Justinem pro Deckera.
- Z Jaina hlídače z řádu "Dětí Katedrály" teď vypadne správná (kovová) zbroj.
- Nemůžete použít volbu "obchod" k nakoupení zboží od Vanceho, pokud jste
neuplatili Lemmyho nebo nesplnili "test" při konverzaci s Vancem.
- Jakeovy ceny budou teď stejné bez ohledu na to, použijete-li tlačítko "Obchod"
či ne.
- Už nelze nekonečně krát dát Lemmymu zátky za to, aby vás představil Vancemu.
- Z Vanceho ochranky teď vypadne správná (kovová) zbroj.
- Opravena chyba, kdy se u Beth, Mitche a Jakea okamžitě obnovovaly zátky.
- Paní Stapletonová už nemá neomezený počet zátek.
- Od teď již nemůžeš uklidnit Hightowerův tým zabitím Dogmeata v Pahorcích.
- Opravena chyba v Cechu zlodějů, kdy se postavy společníků při přechodu do mapy
objevily za stěnou jeskyně.
- Ian a policista už nebudou umístěni na stejné místo, když si šerif a hráč
přijdou pro Deckera.
- Tycho už nebude v Deckerově podzemí chybně umístěn.
- Opravena chyba s obchodníky s vodou: nebylo možné dostat práci jestli se hráč
ptal na vodu a neměl dostatek peněz.
- Po ukončení úkolu "Vyčistěte Irwinovu farmu od nájezdníků" se teď zobrazí
informace o získání zkušeností.
- Hightower truhla má teď raději normální zámek (dříve elektronický. Dává to
větší smysl, když hráči Gilda zlodějů dala pro splnění úkolu normální paklíč).
- Policisté vstoupí do bojového modu jen pokud opravdu vidí hráče.
- John a Luke označí na mapě světa lokace, o kterých mluví.
- Opraveny chyby s farmáři u vstupu do Hubu. Opraven jejich denní a noční cyklus.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Opraven, ne často se objevující, "error" v Cleově dialogu.
- Kane teď pošle hráče pryč okamžitě, pokud se stane nepřítelem Podsvětí,
a ne až po rozhovoru s Deckerem (což by v tomto případě nemělo být nikdy možné).###
Pohřebiště:
- Mike od Blades už nebude dávat neomezené množství zátek a stimpaků.
- Razor už nebude dávat neomezené množství holodisků.
- Razor teď uráží mužský charakter "Ty hajzle! ..." a ženský
"Ty čubko! ...". Takhle to vývojáři měli původně v plánu.
- Opravena chyba, kdy Caleb při každém načtení pozice nebo když hráč vylezl
z mapy, měl zase při sobě hromadu zátek. Teď má zátky jen jednou za měsíc.
- Gabriel už nebude dávat neomezeně zkušenosti.
- Hráč se již neobjeví mimo viditelnou část mapy, když ho John vyhostí z města.
- Razor je teď v dokonalé harmonii a jednotě s jejími nohami :).
- Zackovy zátky se obnovují jen jednou za den a ne při každém nově započatém
rozhovoru.
- Stráž Gun Runnerovů se už nebude přesouvat do příkopu při uložení a načtení
pozice.
- Odstraněn hlas Nicole u plovoucího textu, po kterém pak spadla hra.
- Opravena chyba, kdy se postavy společníků při přechodu do jiné mapy objevovaly
na podivných místech.
- Opravena chyba s druhou slevou od Zacka.
- Jestliže hráč promluvil dříve s Zimmermanem než s Razor a nepřijal jeho úkol,
Razor již nebude hráče obviňovat ze zabití Gun Runnerů.
- Opravena chyba, kdy hráč získal od Chucka 2 body štěstí.
- Talius hráči nezadá úkol "Najdi špiona Dětí katedrály mezi Následovníky", který
nebyl tvůrci nikdy dokončen.
- Hlídka vodního příkopu na mapě s Gunrunnery nebude již hráče napadat, pokud je
nepřítel Blades, ale zaútočí pokud je nepřítel Gunrunnerů (proměnné byly
původně omylem přehozeny).
- IN<4: opraveny "inteligentní" rozhovory se Zackem, Gabrielem, Mikem a Gregem.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Zimmermanovy stráže teď zaútočí na hráče, pokud se na něm o něco pokusí
(například, když se ho pokusí okrást).
- Opravena chyba s nekonečným počtem zátek u Smittyho and Nicole.###
Nekropolis:
- Harry už nevezme hráče do Vojenské základny, po tom co byla zničena.
- Mutanti z vodárny nebudou útočit na hráče jestliže je nechá jít.
- Už se nedostanete přes Harryho stlačením '0' v rozhovoru.
- Harry dialogue no longer ends unexpectedly for stupid Dude.
- Hráč nedostane léčbu zdarma od Dětí katedrály tím, že položí na zem všechny
peníze a odsouhlasením "přispěj tolik, kolik můžeš". Pokud hráč zkusí smlouvat
a poté nepřijme jejich nabídku, nebude moci opustit rozhovor a začít mluvit
s touto osobou znovu.
- Již nebude možné nesčetně krát použít "past" nebo "paklíč" na skryté dveře za
50 zkušenostních bodů.
- Podmínky dehydratace a/nebo invaze pro každou ze tří map jsou teď nastaveny správně,
takže se nestane, že po vyjmutí čipu lokace Vodárna a Hotel vyschnou, a po následném
vyměnění čipu lokace Síň bude svěží a prospetrující; nebo vejít na jednu z map,
setkat se s okupanty, potom jít zabít Vůdce a po návratu najít zbytek ghoulů živých.
Bratrstvo oceli:
- Doktor (Lori)
* teď pomocí operace zvýší sílu správně, i když má hráč oblečenou zbroj.
* nezvýší inteligenci dvakrát ("chytrému" a poté po aplikaci Psycha
"hloupému" charakteru);
* možnost říci doktorovi, že je hráč ozářen je teď dostupná jen pokud opravdu je.
- Opravena chybějící část Kyleova rozhovoru po opravení energozbroje.
- Starší Bratrstva:
* opravena chyba s nekonečně se opakujícím rozhovorem po zničení Vojenské základny;
* opravena chyba, která neumožnila rozhovor o Katedrále a Vůdci.
- U Maxsona opraveny tyto chyby:
* Jestli jsi poprvé odmítl průzkumnický úkol a pak jsi žádal $1000, můžes dostat
$0, $500 nebo $1000;
* už nemůžeš nekonečně krát přijmout průzkumnický úkol a pak žádat odměnu;
* neočekávané ukončení rozhovoru pro gege postavy (IN <= 3).
- Přidán šestihodinový posun po použití terminálu k naučení se základů s počítačem
(odpovídající sdělení, že jsi se učil šest hodin).
- Pokud požádáš Tauluse poprvé o náboje a zbroj až po obdržení odměny za úkol
"Zachránit zasvěcence z Hubu", avšak ještě před vyzvednutím u Michaela,
nedostanete jen dvoje, ale správně troje náboje.
- Vree správně pokračuje k učebnímu terminálu po tom co jí hráč zablokoval
a následně uvolnil cestu.
- Opraven opakující se dialog pro "hloupý" charakter po chycení Rhombusem.
- Teď je možné dostat brokovnicové náboje ráže 12 od Mikea (desátá řádka v dialogu
nebyla vidět).
- Druhý rozhovor s Darrelem by měl fungovat správně (měl být jen jako plovoucí text).
- Teď už se hráč nedostane zpátky do bunkru, pokud byl vyhozen.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Teď už se hráč nemůže dostat do bunkru Bratrstva vypáčením dveří elektronickým
paklíčem.
- Opravena chyba v Kyleho dialogu z patche 1.3.3.###
Vault 13:
- Vodní hlídka se už nebude zasekávat ve výtahu na dolním patře.
- Opravena chyba, kdy vodní čip zůstal v hráčově inventáři po tom,
co ho odevzdal správni vaultu.
- Opraveny chybové plovoucí hlášky některých obyvatel vaultu.
- Ochranka už nebude útočit na hráče po uložení a nahání pozice.
- Získaná zkušenost z učebních terminálů se bude zobrazovat.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Opraven nekonečně se opakující smyčka ve Správcově dialogu po tom, co se
"hloupý" charakter stane nepřítelem Vaultu.###
Vojenská základna:
- Všichni mutanti (a jejich mrtvá těla) už nebudou mizet nebo se zničeho nic
objevovat po tom co hráč hru uloží a zase načte.
- Opravena chyba ve skriptu, která způsobovala, že roboti neustále "oslepovali"
sami sebe.
- Od teď bude změna v nastavení ochraného systému viditelná nejenom v boji.
- Počítače ochraného pole teď již pole správně zapnou a vypnou.
- Van Hagan nebude mluvit s poručíkovou mrtvolou.
- Hráč nemůže již uniknout poručíkově výslechu stisknutím klávesy 'A'.Alarm se
nespustí pokud je hráč uvězněný v cele).
- Neúspěšné použití výbušnin ke zničení silového pole nevypne dočasně emitor
ochranných polí.
- Hráčovi společníci budou umístěni do cel během Poručíkova výslechu.
- Opravena chyba s nekonečně se opakujícím výslechem hráče s inteligencí 4.
- Odstraněna chyba, kdy počítač kontrolující roboty po druhém použití používal
"hloupý" dialog, i když hráčova postava měla inteligenci větší než 4.
- Mutant blízko skladu s lékařskými zásobami na hráče zaútočí, pokud bude
spuštěn alarm. Jeho zabitím by se teď správně měla změnit hráčova karma a
statistiky zabití (zářezy, chcete-li
.
- Rozhovor s Abelem je teď možný a jde jej vyprovokovat, aby vypnul silové pole.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Sarah už neříká "Můžeš nás omluvit, hovoříme tu spolu!", pokud není Flip blízko
její cely.
- Sarah už neříká "Ne, díky, už přítele mám." ženskému charakteru.###
Katedrála:
- Následovníci Apokalypsy již nebudou používat bojové hlášky Paladinů Bratrstva Oceli.
- Když ti teď Lasher řekne, že ti dává symbol, tak už ho opravdu najdeš v inventáři.
- Zabitím chlapce teď z hráče udělá "Vraha dětí".
- Vůdce nechá hráče odejít pokud mu bude vyhrožovat Bratrstvem.
- Mutanti už nezmizí po uložení a načtení hry během boje s Vůdcem.
- Daneho odpovědi se budou zobrazovat celé.
- Opravena chyba ve Vůdcově doupěti, kdy se Morpheus a mutanti duplikovali.
- opravena naskriptovaná scéna s Morpheusem a Vůdcem ve Vůdcově doupěti.
- Opravena chyba s neviditelnými "Následovníci Apokalypsy" v Katedrále.
- Opraveny "hloupé" možnosti v rozhovorech s Zarkem a Calderem.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Morpheus má teď správný typ nábojů pro jeho zbraň (5mm).
- Lupič Zark a člen Dětí katedrály Slummer už nejsou vzájemně přehozeni.###
Kráter:
- Pokud bude mít hráč kritický neúspěch při odemykání dveří výtahu, nezobrazí
se hláška, že zlomil paklíč, pokud žádný nepoužil.
- Nelze opakovaně prozkoumávat neaktivní roboty a získávat za to zkušenosti.
Získaná zkušenost se teď zobrazuje.
Náhodná setkání:
- Už není možné, aby si hráč pokecal se psem v jedné z náhodných setkáních.
- Teď je možné se přidat k cestujícím obchodníkům (v poušti blízko Hubu,
Bratrstva nebo Junktownu) a dojít s nimi do jednoho z měst.
- Opravena chyba, kdy společníci "zamrzali" v lokacích s náhodnými setkáními.
- Pokud hráč použije láhev na vodu nebo leguána na Trenta, hra nespadne.
- Zabití dítěte v pobřežních lokacích "Rybář a syn" nebo
"Venkovani napadeni nájezdníky" teď z hráče udělá "Vraha dětí".
- Patrickovy věci už nebudete moci najít v láhvi od piva (zní to divně, ale kvůli
chybě ve skriptu byly v noci všechny jeho osobní věci kousek od něj v láhvi
od piva
- Opraveny Patrickovy odpovědi na hráčovy otázky ohledně napadených měst.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
- Zabití dítěte v náhodné lokaci teď bude mít vliv na hráčovu karmu a status
"Vrah dětí".
- Nepřátelé v náhodných lokacích už nenosí zbraně, které nemohou používat.###
Odstraněny nesprávné opravy z minulých verzí:
Hub:
- Po Deckerově smrti se jeho úkoly v PIPboy škrtnou.
- Paní Stapletonová už nemá neomezený počet knih.
Necropolis:
- Hráč si teď o questu může se Setem promluvit kdykoliv.
### OPRAVENO VE VERZI 1.3.4:
Náhodná setkání:
- S průzkumníkem Shady Shads, Lancem, se teď můžete setkat v jeho živé podobě
a ne jen jako s mrtvolou.
Zbytečné opravy (pro případné budoucí modifikace):
- Zkušenosti jsou teď zobrazeny při výhře nad Zaxem v šachu. Nejde také opakovaně
vstupovat do superpočítače a dostávat neomezeně zkušeností.###
Chyby enginu, které nemohou být zatím odstraněny:
- Podvádění pomocí klávesy 'A'.
- Smrt z ozáření bez zjevné příčiny během odpočinku v Bratrstvu.
- Hra v šachy se Zackem a nemožnost výhry. Podle skriptu by měla postava
s vysokou inteligencí vyhrát a získat 700 zkušenostních bodů.
(nějaký problém s generováním kritického úspěchu na ověření inteligence).
- Karavany: Cesta tam a zpátky sebere 2-3 dny z časového limitu, ale správně by
měla zabrat až 20 dní; Nekropolis: Cesta do Vojenské základny
zabere dva týdny z časového limitu a čtyři týdny v kalendáři.
- MacRae by měl hráči dát +1 na boj beze zbraně a +5% odolnost na zranění.
(Engine však nedovoluje upravovat odvozené hodnoty ze skriptů.)
- Ukládání a načítání pozice blízko "podrážděné" osoby může způsobit
nevyprovokovaný útok na hráče.
Většina z chyb v mapách zatím nemůže být opravena (neexistuje funkční editor map).
Co nejsou chyby:
- Deaktivovat pasti v Zařízení: Toto se zobrazí po tom co hráč deaktivuje
roboty pomocí Zaxe. Tenhle "úkol" se nikdy nepřeškrtne. -- Není to chyba.
Deaktivace robotů zapne laserové a plynové pasti na prvním patře. Pokud hráč
znovu aktivuje roboty, pasti se deaktivují a úkol zmizí. Může to být považováno
za chybějící úkol, ale ne jako chyba.
- IN<4: Ačkoli Taulus ví, že hráč osvobodil vězně, nedostane odměnu nebo zkušenosti,
dokud postava nebude chytřejší. -- Tohle každopádně chyba není. Taulus nemá rád
tupce a "smažky" (braním drog se snižuje inteligence), je to zcela jasně čitelné
v jeho skriptu. Tohle tedy v patchi nikdy změněné nebude.
Autoři
------
Alchemist <alchemist@fromru.com>
Mynah aka Avega <avega@mail.ru>
Wasteland Ghost <wasteland_ghost@mail.ru>
Opravy v lokalizaci:
Alexey aka AO <a_iakovlev@mail.ru>
Korektura anglické verze:
Tom Dude aka Dude101
Opravy NPC dialogů:
Nimrod
Autoři by rádi poděkovali všem lidem, kteří upozorňovali na chyby a to konkrétně
na těchto fórech: fallout.ru, AG, TeamX a NMA.
Zvláštní díky patří našim beta-testerům: Cyberjon, Dem, DIO, Rejete parla Societe,
Serious, viiri, XXLizardXX.
Obrovské díky Macbethovi za jeho výpisy chyb.
Díky "Heathland in darkness" z fallout.ru fóra za jeho seznam chyb.
Největší díky Nimrodovi [NMA] za jeho výpisy chyb a pomoc s opravami.
O nás
-----
Najdete nás na adrese:
http://www.teamx.ruJestli se k nám chcete přidat, pište Wasteland Ghostovi (
wasteland_ghost@mail.ru).
Na tuto adresu můžete také posílat chyby, na které jste narazili a nebo je napište
k nám do fóra.
Prosíme, aby jste neotravovali Interplay pokud narazíte na nějaké problémy s tímto patchem.
Nejsou v žádném případě zodpovědní za patche a modifikace vyrobené fanoušky a nebudou
poskytovat žádnou zákaznickou podporu.
--------
23.srpna 2008
---------------------------------------------------------------------------------
POZOR - ATTENTION - ACHTUNG - UWAGA
--------------------------------------------
Silně se doporučuje nainstalovat plnou instalaci hry Fallout (HUMONGOUS INSTALLATION),
což je nějakých 644MB. Odpadá vkládání CD do mechaniky a hra běží stabilněji.
********************************************
vytvořil: Jiri_auf_Wiedersehen (JaW)
Vault šílené brahmíny
http://madbrahmin.czvelikost: 3.66 MB
********************************************
P.S. Pokud najdete chyby nebo překlepy v češtině, pište na
mad.jaw@gmail.com nebo do fóra
http://madbrahmin.darktemplars.cz/phpBB ... .php?t=141
a do příští verze bude oprava již zahrnuta.