Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 9:37 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: sob kvě 22, 2010 7:13 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Last Hope (v1.06)
---------------------


Informácie (viac nájdeš v priloženom súbore "readmeLH.txt")
-------------

Táto modifikácia upravuje pôvodnú hru Fallout 2. Jedná sa o konverzný mod, ktorý úplne zmení nielen príbeh, ale i celé herné prostredie. Last Hope je dielom jediného autora, ktorý na vývoji modu pracuje už niekoľko rokov. Ako sami zistíte, odviedol kus výbornej práce.

Návod je písaný pre šieste vydanie modu (v1.06), je teda pravdepodobné, že jednotlivé úlohy alebo herné situácie, sa oproti novším verziám môžu mierne líšiť. Postupne doplním a upravím.

Čaká tu na nás:

- nová, veľká mapa sveta
- upravené náhodné stretnutia, pozmenená obtiažnosť
- nové mestá
- nové postavy (NPC)
- upravený dizajn niektorých zbraní, pribudli i zbrane úplne nové
- vozidlá, ktoré sú síce nepojazdné, ale dajú sa využiť na skladovanie predmetov
- nové predmety, ktoré budú potrebné pri plnení niektorých úloh
- nové úlohy



Herné prostredie
--------------------

Dobrodružstvo sa začína vo väznici, kde sa ocitneš v úlohe jedného z trestancov. Tu ťa strážcovia práve postavili pred náročný test - ak chceš opäť uzrieť denné svetlo, musíš najskôr preukázať svoje schopnosti. Očakáva ťa tu pár pästných súbojov a natrafíš aj na logické hádanky.

Autor modu sám doporučuje, aby si každý vytvoril vlastnú postavu. Často narazíš na úlohy, pri ktorých treba namiesto slov používať strelné zbrane a niektoré situácie si vyžiadajú istú šikovnosť pri okrádaní; pustiny sú drsné a nehostinné.

Obrázek



..na návode priebežne pracujem, postupne ho budem rozširovať o ďalšie lokácie. Uvítam každú kritiku, návrh a pripomienku - pokojne sem píšte vaše postrehy! V každej lokácii sa snažím opísať všetky postavy a úlohy, no niektoré sú prístupné až neskôr. Ak niektorú úlohu nemôžeš získať, alebo dokončiť, prejdi k ďalšej a neskôr sa vráť.


Naposledy upravil valcik dne sob črc 24, 2010 8:10 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: sob kvě 22, 2010 7:17 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
1. WASTELAND FORREST
-------------------------------------

| ČTI
1.1 Execution Chambers

Po krátkom rozhovore s väzniteľmi ťa čaká prvá úloha. Z okolitých miestností musíš získať 6 predmetov, tak pohyb, pohyb! Zatiaľ nemáš svoj verný PipBoy a možnosti liečenia sú pomerne obmedzené, dávaj si pozor na zranenia. Pohybuj sa plížením, pretože ak vstúpiš do súboja bez plíženia, priláka to vzdialených protivníkov a poriadne sa zapotíš.

Ak si teda získal všetkých 6 kameňov, ktoré sú rozmiestnené v okolitých kobkách, pristúp k masívnej kovovej bráne. Pomocou schopnosti "Science/Veda" zistíš, že zámok je prepojený s nádobou, ktorá leží na pravej strane dverí. Vlož tam 6 kameňov a brána sa otvorí.

Za bránou ťa osloví strážca, ktorý ťa vyzve na pästný súboj. Nezostáva iná možnosť, než jeho výzvu prijať. Potýčka je pomerne tuhá, musíš ho ťažko poraniť (aspoň za 60 HP), aby uznal tvoje kvality. Ak ti počas boja potečie do topánok, môžeš zakusovať zmutované jablká, ktoré si predtým pozbieral v okolitých kobkách. Po pästnom súboji zábava nekončí; strážca ti podá nôž a zápas pokračuje. Ak ho porazíš i druhýkrát, chlapík ti zhabe dýku a s mumlaním sa stratí. Môžeš sa pobrať do ďalšej časti bludiska.

Máš pred sebou ďalší logický test. V severnej časti tejto lokácie stojí strážca brány, ktorý ti nedá na výber - bránu otvorí až vtedy, keď mu prinesieš štyri kamene. Poďme ich teda pohľadať.

Jeden leží v priehlbni, ktorá je v juhovýchodnej časti mapy, ak ale tento kameň zodvihneš, zatvoria sa dvere a zostaneš uväznený v malej kobke. Preto treba po zodvihnutí kameňa položiť do tejto priehlbne niečo iné - výborne poslúži napríklad chvost porazeného radškorpióna. Ďalší kameň je v juhozápadnej časti, cestu znepríjemňujú vypasené zmutované mravce. Tretí kameň nájdeš v severozápadnej časti mapy, v prázdnej miestnosti, ktorá je však výdatne pokrytá pascami. Našľapuj opatrne! Posledný kameň je v malej kobke na severe, narazíš tu na húf škorpiónov. Ak sa šikovne priplížiš, môžeš ich likvidovať postupne, po jednom. Kamene ukáž strážcovi brány.

Posledným krokom je otvorenie hlavnej brány - v severnej časti mapy sú na stene štyri veľké spínače. Dva, ktoré sú na okrajoch, nechaj nedotknuté, treba zatlačiť tie, ktoré sú v strede.

Hurá, konečne denné svetlo!



1.2 Correction Camp

Keď vylezieš z podzemnej kobky, nemáš veľa možností. Väznica je obohnaná vysokým plotom a postávajú tu strážcovia s laserovými zbraňami, preto sa disciplinovane odober do kancelárie - je to miestnosť v severnej časti mapy.

Hlavný úradník, správca, ťa požiada o pomoc pri odhalení spiknutia medzi väzňami; zároveň od neho dostaneš akýsi ošklbaný hábit a pár zlaťákov. Hábit si navleč, slnko páli a radiácia je nebezpečná.. Teraz sa pusti do vyšetrovania.

Na dvore väznice si môžeš podiskutovať s Garym, je to väzeň oblečený v koženom brnení. Gary je pekná sviňa, ale za úplatok ti prezradí informácie o spoluväzňoch - dozvieš sa, že istý "Streetfighter" je kvôli veľkej výtržnosti zatvorený na samotke. Zájdi to overiť, samotka je v malej budove južne. Tu objavíš spomínaného výtržníka menom Nill, je zatvorený za silovým poľom v poslednej miestnosti. Podiskutuj s ním. Po krátkom rozhovore zistíš, že tento chlapík bol zapletený do hromadného úteku, ale stal sa obeťou spiknutia. Prezradí ti skutočného páchateľa, ktorým je istý Jeff a tiež sa dozvieš meno uprchnutého väzňa. Ak Nillovi sľúbiš, že sa zaňho prihovoríš u správcu, prezradí ti polohu blízkeho baníckeho mesta, kde jeho príbuzná Sharon prevádzkuje malý obchod.

Môžeš sa teda vrátiť ku správcovi, oznám mu výsledok svojho pátrania a dostaneš povolenie na opustenie väznice. Správca ťa poverí dolapením uprchlého väzňa. Pri bráne teda oslov strážcu, ktorý deaktivuje silové pole a môžeš sa vydať na cesty.



1.3 Station

Hneď za väznicou je malá, opustená stanica, nie je tu nič zaujímavé. Pozbieraj čo sa dá a hybaj na juhozápad.



1.4 Car Repear

V starom autoservise toho veľa nezostalo, objavíš tu však jednu zálesácku príručku. V suteréne, do ktorého sa dostaneš cez poklop, leží kus papiera s poznámkou. Prečítaj si ju (cez inventár), získaš tak mapu Svätyne, do ktorej treba ihneď zamieriť.



2. Sanctuary
-------------

Keď sa tu rozhliadneš, neobjavíš nič zaujímavé, ale studňa v strede mapy je tajným vchodom do starého úkrytu. Vlez tam, v truhlici objavíš starú-známu kombinézu, vaultsuit so šťastnou trinástkou na chrbáte. Dôležitejší je však PipBoy, ktorý je súčasťou kombinézy - od tejto chvíle si jeho hrdým vlastníkom. (Zapni ho, chvíľku ho nechaj na pokoji a uvidíš svoj parádny screensaver, padajúce bombičky. Heh, no nič, poďme ďalej) Z truhlice nezabudni vyštrachať aj antiradiačné tabletky a môžeš sa vydať na prvú dlhšiu cestu, smerom k baníckej usadlosti Miners Town.


Naposledy upravil valcik dne stř kvě 18, 2011 5:40 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: ned kvě 23, 2010 8:11 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned kvě 23, 2010 8:07 am
Příspěvky: 8
Poznamka:
1) Autor pocital s tim, ze budete hrat za hodne charaktery, takze vetsina ukolu ma prave jedno reseni, to dobre - linearni. Muzete zvolit i duhou variantu, ale v tom pripade neziskate pokracovani v pribehu ani nesplnite questy (az na par vyjimek, kdy musite predstirat zleho, aby vas zavedli ke zlemu muzi).
2) Divejte se peclive na mapach a sbirejte vse, co je volne dostupne. Byly implementovany nove predmety a jejich pouziti.
3) ukladejte VELMI casto, klidne do vsech 10 slotu. Hra ma tendenci pravidelne spadnout- memory leak?
4) S dynamity setrete, popr. tweaknete jejich mnozstvi. Ve hre je minimalne 7 mist, ale jen 5 dynamitu!
5) pred Canvile si hru specialne ulozte na jine nez obvykle misto.

# Vezeni:
1) Pass the trials in the catacombs of death.
Nachazite se ve vstupni hale, ke ktere nalezi 6 mistnosti a v nichz musite sebrat 6 kamenu. Pobijte vsechny skorpiony a vlozte 6 kamenu do hrnce. Po otvereni dveri probehnete k dalsi zkousce. Chlapika v kapi nezabijejte, je potreba pouze jej prizabit (almost dead), nejprve pestmi, v druhe casti zkousky zase nozem. Po uspesnem zvladnuti zkousky odevzdejte nuz a utikejte nahoru. Na treti obrazovce se nachazi posledni cast zkousek. Promluvte si s hlidacem v kapi, ktery stoji u dveri. Musite opet sbirat kameny, tentokrat 4. Doporucuji nechat si v inventari jeden skorpioni ocas, jenz pouzijete nahradou za kamen lezici na "tlakove podlozce". Opet si promluvte se strazcem a posledni veci, co vas ceka na teto obrazovce, je umisit dve prostredni paky do vodorovne polohy. Hura nahoru.

2) Find out within prisoners who were associated in the incident.
Bezte do budovy v horni casti mapy a promluvte si s chlapikem za pultem, vezenskym spravcem. V dialogu mu nabidnete, ze mu pomuzete vysetrit, kdo byl zapleten v pokusu o utek z vezeni. Promluvte si s chlapkem v kozenem brneni a zaplatte mu za informace. Dovedou vas do budovy s celami ve spodni casti mapy, kde v cele v hornim rohu stoji chlapek v modre cepici. Vyzpovidejte ho. Vratte se za spravcem a reknete mu pravdu (druha odpoved je taky odpoved, ale neni spravna :) ). Za odmenu vam bude nabidnut dalsi ukol, ktery vas zavede mimo vezeni za chlapkem, ktery mel za ukol sledovat uprchle vezne a ktery se jiz nejakou dobu neozyva. Musite zjistit, co se s nim stalo.-> Miners Town

3) najdi vault oblek- poznamka vedouci ke spec. lokaci, kde naleznete kyzeny vault suit (a jeste dulezitejsi pipboy), je ulozena ve skrini v kanale na posledni mape pred odchodem z vezeni. Listek si pak staci jen precit a na world mape se objevi nova lokace ;) Pozn. Musite mit na sobe kapi, jinak nebudete moct vylezt ven.

# Miners Town.

{200}{}{Find Billy's missing book.}-ztracena kniha je za popelnici v kanale- 200xp
{201}{}{Get broc flowers for Holy.}-knez dava knizku science, kdyz predstirate, ze jste hloupi. Jinak potrebuje broc flowers
{202}{}{Murphy wants you to clean his mine from rats.}- easy,ale jeste opravit pristroj? a bacha na dynamit.
{203}{}{Eliminate Dogs gang members. Find out what happened to Drake.}- easy, strelecka brozurka dole
{204}{}{Find and eliminate gang leader Mirx.}- serifuv druhy quest
{205}{}{Try to restore old trade contract between Miner's and Farmer's.}- ukol dostanete zadan ve Farmers
{206}{}{Find and destroy the source of mantis raids in the area.}- az dostanete quest od serifa, pujde odstrelit jeskyne
{207}{}{Track down and "deal" with Scott and his companions.}- paklize se projdete kolem kostela, narazite na chlapka pouzivajici zmizik. Rekne vam par informaci a pozada vas, abyste nasli uprchleho vezne Scota

# Gang Base Quests

{400}{}{Find and eliminate gang leader Mirx.}-3000Xp pokud namluvite chlapkovi stojicimu u dveri s napisem motel, ze jste namezdni zoldak, zavede vas k Mirxovi.
{401}{}{Get drink for slaver in return for location of hiden gold.}- pokecejte s holohlavym chlapkem o pokladu, ktery je schovan nekde v Old Hotelu. BUdete na to potrebovat flasku piva, aby vam chlapik rekl druhou (tu nejpodstatnejsi) cast historky.- 1000Xp a 2200 penez

Po vystrileni celeho gangu nezapomente otevrit klece veznu, za kazdeho je 100Xp

# Lost City
Abyste se dostali dovntitr, musite jit az k pravemu spodnimu okraji mapy, kde je skala a hned za ni vstup do stok.
Duchovi reknete, ze jste vzdy potiral zlo a dostanete Hunting rifle. U vstupnich vrat lezi dynamit.

# Farmers town Quests

Majiteli benzinky dejte nejake penize (od 500 po 1000), dostanete az 750xp navic. Chlapek v baru vam za vecera a nuke colu povi lokaci UMB.

{600}{}{Find a plow for oldie.}- shovel lopata, lezici za domem v poli za 400xp
{601}{}{Get a new rope for Oldie's well.}- lano nakoupite v Golden Valley, ktere se nachazi daleko na vychode mapy
{602}{}{Oldie needs broc flowers and scorpion tail samples to finish his potion.}
{603}{}{Local merchant Bob wants you to find and will pay for ten gecko pelts.}-odmena 1000 a 300xp
{604}{}{Bob needs wrench and pliers to repair his old junk.}-koupite je u pumpare, odmena 2 stimpaky a 500xp
{605}{}{Dr.Karl needs heart pills for his pacients.}- Po vyreseni ukolu, ktery vam zadal Jack uz zbyva dostat 400xp za pilulky.
{606}{}{Derek needs weapon supplies to guard the town. }-chlapek, ktery vam proda 10 hunting rifle za 4500 penez - odmena 2000xp
{607}{}{Convince Bulls to hand over smuggled weapons.}-promluvte si se sefem a reknete mu, ze vas poslal Derek, za 3000 penez vam proda pasovane granaty, odmena za 700xp
{608}{}{Find out who robbed Jack the medic owner.}- Zadani muzete dostat az pote, co vam doktor Karl nakaze najit pilulky na srdce. Zajdete za Jackem a zeptejte se na ne. Povi vam, ze mu je nekdo nedavno ukradl. Ukol ma dve zakladni reseni, v obou budete muset vlezt do kanalu, ktery je vedle budovy, kde sidli Bulls. Najdete zde chlapika jmenem Gordon. Pred tim, nez s nim promluvite, vemte 3 roby ze stribrne bedny a zaprednete v nem hovor. Reseni 1-nenasilne) bez ohledu na to, co vam Gordon rekne, pouzijte dynamit na dvere (nezapomente vylezt nahoru, jinak se po explozi spusti bojovy mod)- nasledne z knihovny vemte pilulky. Reseni 2) Gordon vam rekne, ze loupez maji na svedomi bratri Falconovi, kteri casto obchoduji v male vesnici na severu. Zajdete tam. Ve stanu mezi 8-16 hodinou prebyva obchodnik, ktery vam prozradi, ze Falconovi prebyvaji ve vesnici hlavne v noci. Vyjdete na svetovou mapu a vratte se v noci, priblizne uprostred spodniho okraje mapy najdete bratrsky trojlistek. Dejte se do hovoru s tim, co stoji sam. Rekne vam, ze vinikem je Gordon, ktery je podvedl. Sup zpet do Farmers za Gordonem. Sotva vlezete do kanalu, Gordon po vas hodi granatem a jelikoz ma jeste jeden, meli byste ho zabit rychle. Nasledne se opet musite dostat za zminene dvere. Lockpicknout se mi je nepodarilo, takze dynamit byl tou druhou volbou. Pak uz jen jdete za Jackem. Odmena: 2000$, 1000xp a dvoje baleni pilulek.
{609}{}{Try to restore old trade contract between Miner's and Farmer's.}- bude vas to stat 3000 a hodne behani- odmena 1500xp a metal armor od Murphyho (->Golden Valley quest s Metal armor)
{610}{}{Find out who commited Stockmen's robbery.}- zatim se nepodarilo zjistit, jak ho primet s vami mluvit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: ned kvě 23, 2010 8:19 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned kvě 23, 2010 8:07 am
Příspěvky: 8
takze tady jsem skoncil já, nejenze jsem chtel dokoncit stockmana, ale taky se objevila prace a uz tri mesice stojim na miste.
Jsem sice uz v UMB a Golden Valley, ale zatimco UMB mi prozradili ve Farmers, Golden City mi nikdo neprozradil a musel jsem si jej najit sam na mape. Pokud vite, jak se k nemu prokecat, prozradte prosim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: pon kvě 24, 2010 9:12 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
3. Minners Town
----------------------

| ČTI
3.1 Downtown

Hneď po príchode do baníckeho mestečka si uvedomíš, že tvoj fialový hábit tu pôsobí ako päsť na oko - je to jasný odznak tvojho "spoločenského postavenia". Okrem toho, Nill vo väznici spomenul akýsi obchod, ktorý vlastní jeho príbuzná Sharon, poďme ju teda navštíviť. Ak si mal na ceste pustinou šťastie a stal si sa náhodným svedkom prestrelky, istotne ti v batohu hrkoce pár zbytočných zbraní. Skúsenému oku zároveň neunikne, že radiácia začala páchať prvé škody, preto sa snažíš odkladať spánok aj čítanie kníh až do chvíle, kým sa ti nepodarí získať prvý radaway. Vráťme sa však znova do baníckeho mesta:

Pri studni v južnej časti, začuješ hlasité lamentácie. Hm, postáva tu starý muž a zúfalo hľadá svoju knihu. (..tu sa ti mysľou preženie spomienka na príbeh, v ktorom Vyvolený bojoval proti Enkláve. Tiež tam pátral po knihe, ale to bola slávna Lavender Flower Book, že.) Pokojne mu prisľúb pomoc. Hoci z tohto veľká odmena nepozerá, máš tušenie, že kniha je blízko.

Len pár krokov severne natrafíš na vodnú nádrž, vedľa ktorej stojí farmár Colin. Síce sa ti snaží predať brahminu, ale napokon z neho vytiahneš aj pár informácií. Farmár sa posťažuje na nájazdy mantisov, ktoré sa sem zlezajú prilákané vôňou krmiva. Keď sa ich snažil rozohnať lopatou, zaútočili naňho! Mutácia zatrápená, akoby nestačili mravce a krysy.. Kúsok severne si okamžite všimneš malú jaskyňu, ale vchod je zablokovaný masívnym závalom. Neskôr, až ťa miestny šerif poprosí o pomoc s likvidáciou mantisov, vrátiš sa sem s kúskom dynamitu - pomocou neho zával odstrániš a dostaneš sa do jaskyne. Až sa ti podarí zlikvidovať všetky mantisy, ktoré sa tu usídlili, vráť sa znova k farmárovi Colinovi. Keď mu tú dobrú správu oznámiš, Colin ti venuje užitočnú mapku; tá navýši tvoje zálesácke schopnosti. (táto mapa pridáva +15% ku skillu Outdoorsman, ak ju máš v inventári)

Pri záchodoch, ktoré sú v juhovýchodnej časti lokácie, stojí kšeftár Johnie; ten má na predaj pár drobností, ale tvojmu zraku neunikne okrúhly prielez do podzemia. Pretože slnko stúpa k zenitu a okolitý vzduch sa vlní horúčavou, odťahuješ poklop a svižne zoskakuješ do chladivého šera opustenej bane.



3.2 The Mine

V starej bani vládne tma a šero, preto hrabneš do batohu, uchopíš jednu svetlicu a zapáliš ju. Okolité tiene sa rozostúpia a vtedy uvidíš knihu, ktorá leží na zemi kúsok od rebríka. No áno, tú predsa hľadal starý muž, ktorého si pred chvíľkou stretol, hurá! (Keď zvedavo prelistuješ niekoľko stránok, trocha sa prekvapíš - je to zväzok žurnálov, ktoré pojednávajú o molekulárnej chémii. Hmm.. Zvláštne čítanie pre starého baníka. Vtom si spomenieš na budovu, ku ktorej ten muž chvátal - záchody! No jasné.. V pustine sa k dobrému papieru dostaneš len výnimočne, hehe.) S lepšou náladou a s ťažším batohom sa vydávaš na dôkladný prieskum bane.

V južnej časti narazíš na krysy, ktoré hravo rozháňaš; na severe to ale vyzerá lepšie. Objavíš tu miestnosť, z ktorej vedie prielez na povrch, ale v prístupe ti bráni banský zával. Zdá sa, že bez poriadnej výbušniny sa tam nedostaneš. V západnej chodbe o chvíľku nájdeš dynamitovú nálož, trhaviny sú však v pustine vzácne. Rozhodni sa teda sám, ako v tejto chvíli s dynamitom naložíš.

Na konci západnej chodby uvidíš lúč svetla - pred sebou máš prielez, ktorý vedie na povrch. Uistíš sa, že si pobil všetky krysy a šplháš hore, do obytnej štvrte baníckeho mestečka.



3.3 Residental

V južnej časti obytnej štvrte postáva flákač Mike, ktorý ti za malý poplatok poskytne informácie o miestnych udalostiach. To je veľmi užitočné, získaš tým ďalšiu prácu:
- za 50$ ťa Mike pošle k šerifovi, ktorý má problém s akýmsi gangom.
- za 100$ sa dozvieš o problémoch, ktoré má istý Murphy.
- za 150$ utrúsi niečo o kňazovi, ktorý potrebuje pomoc.
Viac ti Mike neporadí, pokračuješ teda v obhliadke mesta.

Pomaly kráčaš južnou časťou obytnej štvrte, postáva tu len pár miestnych obyvateľov. Keď sa však priblížiš ku dverám miestneho kostola, odrazu máš nepríjemný pocit, akoby ťa niekto špehoval. Vtom začuješ i tichý hlas, ktorý vychádza z blízkeho tieňa. Ako o chvíľku zistíš, ukrýva sa tu strážca, za ktorým ťa poslal riaditeľ väznice. Muž ti poskytne nové informácie a úlohu - uprchlý väzeň Scott už pravdepodobne opustil banícke mesto, preto sa musíš vydať po jeho stopách. Značíš si do PipBoya polohu blízkeho mesta Farmers Town. Potom sa so strážcom rozlúčiš; dohodli ste sa však, že sa na tomto mieste stretnete vo večerných hodinách, až získaš nové informácie o Scottovi.

V kostole natrafíš na kňaza, ktorý sa vo voľnom čase venuje písaniu rôznych receptov. Keď o tieto recepty prejavíš záujem, venuje ti kňaz jednu zo svojich kníh (Big book of science). Ak si zaplatil Mikemu 150$ za informáciu o práci, kňaz ťa poprosí, aby si mu nazbieral liečivé bylinky (Broc flower), ktoré rastú na poli za kostolom. Chlapík si z bylín vyrába mocný prášok, z ktorého ti za odmenu trochu usype. Ha, hneď sa ti zdalo, že svätý muž má akýsi neprítomný a zahmlený pohľad! Nuž, pri takejto spotrebe bylín..

V severnej časti tejto lokality sídli miestny šerif McKarty. Šerif ti oznámi, že mesto sužujú kŕdle mantisov a poprosí ťa o pomoc pri likvidácii tohto nepríjemného hmyzu. (Spomínaš na jaskyňu v západnej časti mesta? Práve tam sa mantisy zhromažďujú.) Ak si predtým zaplatil 50$ Mikemu, šerif ti porozpráva o nájazdníkoch, ktorí prepadli mesto pred krátkym časom a vyšle ťa na prieskum tábora, ktorý ti zaznačí do mapy. Tvojou úlohou je zlikvidovať gang, vedený Marcusom a zistiť, čo sa stalo s prieskumníkom menom Drake. Zároveň dostaneš svoju prvú zbraň, automatickú 10mm pištoľ. Spoločne s touto úlohou získaš povolenie na vstup do zbrojnice - je to zamknutá miestnosť vedľa šerifovej kancelárie. Teraz si tam môžeš vyzdvihnúť pár užitočných maličkostí, tak smelo do toho. Po porážke Marcusovho gangu však boj nekončí, šerif ťa poverí vystopovaním ďalšieho zločinca. Týmto mužom je Mirx, vodca gangu "Dogs", ktorý sa usídlil v starom hoteli blízko mesta. Šerif ti zaznačí do PipBoya ďalšiu lokáciu a prisľúbi ti pomoc v nastávajúcom súboji.

V chatrči južne od šerifovej kancelárii býva Murphy, majiteľ miestnych baní. Ak si predtým zaplatil Mikemu 100$ za informácie, môžeš teraz prijať deratizačnú prácičku v bani, ktorú zamorili krysy. (Jedná sa o lokáciu "The Mine", je prístupná z oboch častí baníckeho mesta, cez prielezy) Neskôr, až ťa obchodníci z mestečka Farmers Town požiadajú o obnovenie obchodných kontaktov s baníkmi, môžeš s Murphym dohodnúť podmienky budúcej spolupráce. Až dotiahneš obchodné rokovania do úspešného konca, spokojný Murphy ti venuje kovové brnenie a štedrú finančnú kompenzáciu.



3.4 Cave

Do jaskyní sa dostaneš zo západnej časti Miners Town, keď pomocou trhaviny odpraceš malý zával. Úlohou ťa poverí šerif McKarty. Jaskyňa má dve podlažia, ale zdá sa, že okrem húfu mantisov tu nie je nič zaujímavé. Vyhŕňaš si teda rukávy a vrháš sa do špinavej práce. Po vyčistení jaskyne chvátaš k farmárovi Colinovi, ktorého správa o vyhubení mantisov istotne poteší.


Naposledy upravil valcik dne stř kvě 18, 2011 5:40 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: pon kvě 24, 2010 9:21 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
4. Gang Base
-----------------

(Sem sa oplatí zájsť až po návšteve farmárskej komunity, zo začiatku môžu byť niektoré boje pomerne náročné. Rozhodni sa podľa vlastného uváženia.)

| ČTI
Blízko na severe je budova, prístup je síce zasypaný kamenným závalom a obložený pascami, ale objavíš tu telo nájazdníka, ktorý má vo vreckách trochu munície. Potom vykročíš smerom na východ, kde sa rozkladá dobre opevnený tábor.

Snažíš sa nadviazať rozhovor, no strážca ťa drsným spôsobom odbije. Zatínaš zuby, aby si neopatrnou poznámkou neprezradil svoje skutočné úmysly a pomalým krokom sa vydáš na obhliadku terénu. Zdá sa, že gang si nežije špatne, všade sa povaľujú fľaše nuka-koly a piva, čo ťa privádza na skvelú myšlienku - istotne by sa tu dali potrénovať zlodejské schopnosti, ktoré si získal vo väznici. Zozadu sa teda nenápadne priblížiš k strážcovi a opatrne mu hrabneš do vrecka. Vida, stimpak, to sa hodí! Povzbudený prvým úspechom, pokračuješ v obhliadke základne. Zdá sa, že okrem dobre stráženej chatrče v severnej oblasti tu nič zaujímavé nie je, pred chatrčou však stojí ozbrojená hliadka. Bez boja sa tam zrejme nedostaneš. Ktovie, či práve v tejto chatrči nie je uväznený Drake, ktorého hľadáš. Okrem toho, šerif ťa poveril aj likvidáciou gangu, je teda najvyšší čas pustiť sa do práce.

Narýchlo zahryzneš posledné rad-jablko, ktoré ti ešte zostalo a potom skontroluješ hlaveň zbrane, či nie je zanesená púštnym prachom. Vytipuješ si vhodnú streleckú pozíciu a vzduch sa otrasie prvými výstrelmi. Prestrelka je krátka, ale divoká; stráže sa zbiehajú zo všetkých strán. O chvíľku však nad táborom zavládne ticho, zarazíš si teda do predlaktia jeden stimpak a po chvíli už zostupuješ cez poklop v chatrči do podzemia.



4.1 Main Base

Tak, tu sa ukrývajú.. Máš pred sebou dve rozľahlé budovy, dobre strážené. Čo si však začal, to treba aj dokončiť, meníš zásobník a plížiš sa k prvému strážcovi. Ten padá k zemi pomerne rýchlo, no moment prekvapenia je fuč - okolie sa hemží pribiehajúcimi posilami a steny sú ožiarené zábleskami výstrelov. Tvrdý súboj pokračuje, dostal si sa priamo do veliteľského centra gangu. Po boji s odporom prehľadáš mŕtve telá a pri jednom z nich natrafíš na psie známky - zrejme patrili nezvestnému prieskumníkovi. Toho si síce neobjavil, ale nejaké dôkazy pre šerifa získať musíš, známky teda odkladáš do batohu.

Ešte krátko preskúmaš priľahlé stavby a zo skrinky zhrabneš streleckú príručku. Cez opustenú údržbársku šachtu vo východnej časti šplháš do zavalenej miestnosti, kde objavíš zabudnutú truhlicu. Konečne, je čas na doplnenie síl, spokojne teda zamieriš naspäť do Miners Town, podať hlásenie šerifovi McKartymu.




5. Old Hotel
----------------


| ČTI
Celá oblasť nesie stopy nedávneho, ťažkého boja. V okolitých budovách prekračuješ chladné mŕtvoly pôvodných obyvateľov a všade postávajú malé skupinky nájazdníkov. Očividne patria k ozbrojenej skupine - sú navlečení v koženom brnení a slušne vyzbrojení, ako si sa presvedčil nenápadným pohľadom do ich vreciek.

Šerif spomínal akýsi hotel, uvedomíš si a zamieriš priamo k nemu; stavba sa týči rovno pred tebou. Vstup je ale strážený a tento chlapík dáva pozor, aby sa okolo neho nikto neprešmykol. Zbraň zatiaľ vyťahovať nechceš, pretože netušíš, koľko nájazdníkov je vo východnej časti. Napokon strážcu oslovíš, no ten je veľmi nevrlý a siaha po zbrani. Popri tom zisťuje, čo ťa sem priviedlo a ty sa pohotovo vydávaš za nájomného žoldáka. Nových členov však prijíma a testuje vodca skupiny, strážca ťa teda zavedie do skladiska, kde šéf otrokárskeho gangu sídli.

Neskôr sa so strážcom pri hoteli môžeš porozprávať znova, ale tentokrát sa zrejme nedohodnete. Chlapík ťa drsne vyháňa, no tvojmu pozornému oku neunikli krvavé stopy, ktoré sa tiahnu dovnútra budovy. Otrokár na teba namieri zbraň a vtedy už sú ďalšie slová zbytočné. Spodné poschodie hotela je pomerne prázdne, stúpaš teda hore schodmi, kde už čaká uvítací výbor.

Severovýchodne od hotela je stará studňa; jej zaujímavý príbeh ti porozpráva jeden z otrokárov, ktorí strážia klietky vo východnej oblasti. Potom sa môžeš rozhodnúť sám, či túto studňu dôkladne preskúmaš.


5.1 Warehouse

Doprevádzaný dvomi strážcami, prechádzaš pomaly starým skladiskom priamo k Mirxovi. Ten sa však už dozvedel o tvojom spojenectve so šerifom a nedá ti na výber; po krátkom rozhovore spustí paľbu. Nasledujúci stret je divoký, pretože Mirxovi pribiehajú na pomoc jeho stráže, no v diaľke počuješ padať výstrely. Šerif dodržal slovo a dorazil včas, ako sa zdá. Stále špekuluješ nad tým, kto ťa Mirxovi zradil, keďže o tejto akcii vedel iba šerif a ty sám, ale táto otázka nie je príliš dôležitá. Preto sa poberáš naspať k hotelu, kde ešte zostali posledné skupinky otrokárov.



5.2 Slavers

Mieriš ku stavbe, ktorá sa rozkladá východne od hotela. Tu sa ti naskytne nečakaný pohľad - členovia gangu pochytali zopár obyvateľov a držia ich pod zámkom, v malých klietkach! Každý z uväznených je zdravý a silný; ideálny tovar na trhu s otrokmi. Začínaš opatrne nadväzovať rozhovor. Odpovede sú stručné a odmerané, no v budove pri klietkach stretneš chlapíka, ktorý je mierne opitý. Vyklopí ti príbeh o ukrytom zlate, ktorý sa dozvedel od jedného zo zajatcov. Najskôr však od teba žiada fľašu piva a ani sa nedivíš, slnko už opäť pripeká.

Tu zostáva len jediné; mal by si oslobodiť otrokov. Zdá sa, že stráže tú mizernú klietku neotvoria, preto vyťahuješ zbraň a využívaš moment prekvapenia. Po boji chvíľku manipuluješ s terminálom, ktorý ovláda zámky, až sa napokon dvere na klietkach otvoria. Otrokársky gang je definitívne rozprášený.


Naposledy upravil valcik dne stř kvě 18, 2011 5:43 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: pon kvě 24, 2010 9:29 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
6. Lost City
---------------

| ČTI
6.1 Entrance

Keď si sa prvýkrát vydal na cestu do Farmers Town, juhovýchodne od baníckej osady si zahliadol trosky starého mesta. Zvedavo teda meníš smer svojej cesty a po niekoľkých hodinách dorazíš pred vysoké oplotenie. Chvíľu bezradne krúžiš okolo uzamknutej hlavnej brány, ale potom si povšimneš prielez, ukrytý pod stromom v juhovýchodnej oblasti. Cez podzemný priechod sa dostaneš za oplotenie a vydávaš sa na prieskum.

Práve ukladáš do batoha zopár kníh a zásobníkov, keď si povšimneš nejasnú siluetu. Zmocní sa ťa podozrenie, že dlhý pobyt na slnku si vyžiadal svoju daň, no napriek tomu s prízrakom prehovoríš. Záhrobný hlas ti porozpráva príbeh o dávnom násilí a potom sľúbiš duchovi, že pri svojom putovaní budeš zlé skutky nemilosrdne trestať. Prelud sa síce zatvári nedôverčivo, no daruje ti svoju starú zbraň. Ešte dlho po opustení mŕtveho mesta uvažuješ, či to bol skutočný zážitok alebo iba sen, no lovecká puška v tvojich rukách je skutočná.

Pri bráne, ktorú sa ti podarilo otvoriť pomocou vypínača, zodvihneš zo zeme nálož dynamitu a potom vyrážaš opäť do pustín.



6.2 Under ground

V podzemí, do ktorého si sa dostal cez prielez, neobjavíš nič mimoriadne. V rýchlosti teda zbieraš pár zásobníkov, likviduješ otravné krysy, ktoré sa tu zahniezdili a po rebríku šplháš naspäť na denné svetlo.


Naposledy upravil valcik dne stř kvě 18, 2011 5:41 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 7:16 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
7. Farmers Town
----------------------

| ČTI
7.1 Gas Station

Keď sa blížiš pustinou k tichému a pokojnému mestu, už z diaľky vidíš starú čerpaciu stanicu. Zamieriš teda k nej a prehodíš pár slov s majiteľom, ktorým je starý Joe. Po chvíli zisťuješ, že starký vychováva adoptovaného syna, ale obaja sú v zlej finančnej situácii. Rýchlo sa rozhoduješ, či im ponúknuť pomoc.
- za dar 100$ dostaneš pár skúsenostných bodov a poďakovanie
- za dar 500$ získaš 100ks munície .223FMJ a viac skúseností
- za dar 1000$ ti Joe venuje tri stimpaky a dostaneš najviac skúsenostných bodov

Pri čerpacej stanici leží sídlo obchodníkov, ale kvôli prerušeným dodávkam tovaru majú svoj obchod zatvorený. Stráže sú nevrlé, dlho sa tam teda nezdržíš. Šéfka tejto organizácie ti však v krátkosti porozpráva o plánoch na spoluprácu, ktorú chce uzatvoriť s mestečkom Miners Town. Požiada ťa o pomoc s nadviazaním kontaktov a pretože ľudí v Miners Town už poznáš, prikývneš. Keď sa vrátiš s odpoveďou od baníkov, musíš sa rozhodnúť, či obchodníkom pomôžeš uzatvoriť novú dohodu. Tu však nepostačí len dobrá vôľa, požiadajú ťa aj o nenávratnú pôžičku vo výške 3000$, ktoré treba zaplatiť Murphymu v Miners Town.

Smerom na východ natrafíš na malý dom, ten patrí Jackovi. Môžeš tu predať pár zbytočných predmetov. Ak hľadáš lieky na srdce pre doktora Karla, Jack ťa požiada o pomoc - lieky mal, ale stal sa obeťou prepadnutia. Porozpráva ti historku o tom, ako ho tri postavy vo fialových róbach okradli a poprosí ťa, aby si týchto lúpežníkov odhalil a potrestal.



7.2 Residental

Západná časť obytnej štvrte je pustá, zamieriš teda k baru, ktorý leží severne. Konečne si dopraješ vychladené pivko a potom prehodíš pár slov s Annou, ktorej tento podnik patrí. Tá ťa upozorní na starého pútnika, ktorý sem chodí každú noc popíjať svoj drink. Pretože sa blíži večer, vycucneš ešte pár pív a keď sa starý farmár objaví, pustíš sa zvedavo do debaty. Chlapík ti porozpráva príbeh o starej vojenskej základni, ktorú objavil v pustinách a presnú polohu ti zaznačí do PipBoya. Pri bare postáva lovec Mark, ten sa však pustí do rozhovoru len v prípade, ak zháňaš kože geckonov pre Boba. Keď mu ponúkaš túto prácu, Mark zodvihne pohľad od svojho pohára s Gamma pivom a dohodne si s tebou stretnutie v loveckej oblasti, ktorá leží na severe mesta (Hunting Area).

Južne od baru sídli obchodník Quincy, u ktorého si môžeš nakúpiť pár kúskov vzácneho dynamitu. Keď sa spýtaš na zbrane pre Dereka, Quincy ti dá tip: zbrane síce na sklade nemá, ale pošle ťa k vojenskej skupine s názvom "The Bulls", ktorá sídli na východnej strane tejto štvrte. Neskôr, keď sa v meste Golden Valley pustíš do opravy poškodeného stroja, Quincy ti opraví poškodenú súčiastku, ktorú mu prinesieš. (Pri oprave súčiastky pozorne sleduješ, ako si starý Quincy počína. Fortelná prácička, heheh.)

Pár krokov od obchodu je nemocnica, ktorú prevádzkuje Dr. Karl, tu si môžeš konečne kúpiť radaway. Keď sa nedočkavo usadíš a vpustíš si do žíl blahodárnu chemikáliu, prehodíš s doktorom pár slov. Ten sa posťažuje na nedostatok liekov a požiada ťa o pomoc; potrebuje tabletky na podporu srdcovej činnosti. Zároveň utrúsi poznámku o meste, ktoré leží ďaleko na východe, ale presnú polohu tohto mesta ti neprezradí.

Na východnej strane štvrte sa rozprestiera opevnené sídlo, v ktorom sídli organizácia "The Bulls". V kancelárii obchodníka objavíš vstup do suterénu, kde môžeš za 4500$ nakúpiť pušky pre Dereka. Neskôr, pri pátraní po pašovaných zbraniach oslovuješ muža, ktorý postáva pri rečníckom pulte. Požiadaš ho o zastavenie pašeráckych aktivít, o ktorých si sa dozvedel od Dereka, a po krátkom vyjednávaní zaplatíš kompenzáciu za narušený obchod. Potom dostaneš kľúč od skladiska, kde sú uskladnené granáty, pre ktoré ťa Derek poslal.

Vonku, za budovou v ktorej sídlia "The Bulls", objavuješ prielez, ktorý ťa privedie do malej podzemnej kobky - tu sídli Gordon. Pri hľadaní páchateľov, ktorí okradli Jacka, nenápadne kontroluješ Gordonovu truhlicu. Tu sú ukryté tri fialové róby, ktoré mali oblečené páchatelia krádeže, pritláčaš teda Gordona ku stene. Ten okamžite zvalí vinu na istých bratov Falconov a hneď prezrádza aj miesto, kde sa ukrývajú. Značíš si do mapy novú lokalitu, ale po návšteve bratov Falconov odhalíš zaujímavé okolnosti. Keď si to chceš s Gordonom ujasniť, stretnutie už neprebieha tak hladko, ako predtým. Chlapík však precení svoje sily a po krátkom boji otváraš pomocou trhaviny jeho sklad. No vida, okrem zlata je tu ukrytá celá korisť z lúpežného prepadnutia, ktorú teraz môžeš zaniesť starému Jackovi. (zájdi najskôr k Jackovi, aby si dokončil úlohu. Tabletky vrátiš doktorovi až potom.)

Pri nemocnici natrafíš na budovu, v ktorej sídli miestna domobrana. Derek, vodca tejto organizácie, ťa požiada o doplnenie zásob - potrebuje pár stimpakov a nejaké zbrane. (pušky, ktoré Derek požaduje, môžeš dodať bez nábojov. Pokojne teda pred odovzdaním zásielky vyprázdni všetky zásobníky, získaš tak 100ks munície .223FMJ) Až mu tieto zásoby zoženieš, Derek ťa poverí ďalšou úlohou; tentokrát je znepokojený pašovaním zbraní. Kráčaš teda na východ, kde sídlia The Bulls.

V severovýchodnej časti štvrte býva chlapík menom Bob, ktorý predáva pár maličkostí a okrem toho ti ponúkne aj prácu. Ako prvé chce kože z geckonov, preto ťa posiela do baru, kde sa máš stretnúť s lovcom Markom. Neskôr Bob zistí, že jeho staré náradie je v zlom stave a požiada ťa o nové kliešte a kľúč. Predošlá práca vyniesla pekný zisk, preto súhlasíš a kráčaš na juh, k čerpacej stanici, starý Joe ti tam predá všetko potrebné.

Hneď vedľa Boba, severne, býva starý farmár. Ten sa sťažuje na zlodejov, ktorí mu ukradli pluh a hneď má prvú prosbu - požiada ťa, aby si mu priniesol lopatu. Toto mu pokojne sľúbiš, pretože lopatu si si všimol pohodenú v blízkom kukuričnom poli, vedľa domu. Stačí tam len zabehnúť a zodvihnúť ju. Starký sa poteší a pretože si taký dobrák, hneď poprosí o ďalšiu láskavosť. Potrebuje, aby si mu zohnal nové lano na opravu studne. Zohnať lano bude fuška, ale až to zvládneš, farmár si ťa obľúbi a pošle ťa pre isté prísady, potrebné na výrobu protijedu. Lúčiš sa teda a odchádzaš do opustenej, východnej mestskej štvrte.



7.3 Gecko

Východná časť mesta je opustená, ale v rozpadnutom skladisku nachádzaš zopár užitočných predmetov. V starej chladničke ležia tri chvosty radškorpióna, pre ktoré ťa vyslal starý farmár; natrháš ešte pár liečivých kvetov a mieriš naspäť do mesta.



7.4 Hunting Area

Tu sa môžeš stretnúť s Markom, ak ste sa predtým dohodli v bare u Anny; spoločne vyrazíte na lov geckonov. Mark uchopí svoju loveckú pušku, za opasok zastrčí zálesácky nôž a potichu sa plížite pomedzi stromy k miestu, kde sa geckoni schádzajú kvôli potrave. Nie je to ďaleko a o chvíľu zapraskajú prvé výstrely. Zakrátko si na pažbu pridávaš desať zárezov, zatiaľ čo Mark spokojne sťahuje geckonov z kože. Starý Bob sa istotne poteší, až mu odovzdáš úlovok. Pretože Mark sa počas boja trošku flákal, nenápadne ho oberáš o pár zásobníkov do loveckej pušky a potom vykročíš naspäť k obytnej štvrti.




8. Small Village
--------------------


| ČTI
8.1 Tribal Settlement

Krátko po svitaní dorazíš do malej osady, v ktorej sídli zopár domorodcov. Okolitá pôda je zúrodnená, všade vidíš dobre opatrované a zavlažované pozemky. Na okraji dediny posedáva v malo stane Mark, miestny kupec. Po krátkom rozhovore sa nenápadne spýtaš na bratov Falconov, opäť používaš osvedčenú taktiku a tváriš sa ako nájomný žoldák, ktorý hľadá prácu. Dozvieš sa, že krátko po polnoci prechádzajú cez osadu karavány, ktoré však dedinu opustia vždy pred svitaním. Vyčkávaš teda trpezlivo do polnoci.

Keď odbije hodina duchov, v južnej časti dediny zavládne čulý ruch - karavána práve dorazila. Vodca ti za malý poplatok prezradí zaujímavé novinky. Lúpežné prepadnutie vo Farmers Town zorganizoval a zaplatil prefíkaný Gordon, ktorý si na túto špinavú prácu najal bratov Falconov. Zlostne zamieriš naspäť k farmárskej osade, za Gordonom.


Naposledy upravil valcik dne stř kvě 18, 2011 5:44 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: stř kvě 26, 2010 10:25 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
9. UMB
----------


| ČTI
9.1 Courtyard

Po celodennom putovaní prichádzaš k predvojnovej základni, ktorú ti do mapy zakreslil chlapík v bare. Kráčaš popri budovách, väčšinou sú pevne pozamykané a stoja pri nich členovia akéhosi ozbrojeného oddielu, oblečení v kovovej zbroji.

Jedna z väčších budov zrejme slúži ako velieľské stanovisko, usídlil sa v nej Klint, vodca miestnych ozbrojencov. Ako sa od neho dozvedáš, táto skupinka je oddielom rangerov. V základni, ktorú strážia, došlo ku katastrofe a spodné podlažia sú zamorené jedovatým plynom. Z obavy, aby sa vražedná látka nedostala na povrch, uzatvorili rangeri prístup do spodných podlaží. Hm, celý príbeh znie pekne, ale v prvej chvíli pochybuješ, či je skutočne pravdivý. Nenápadne teda kontroluješ Klintovi vrecká a oberáš ho o prístupovú kartu, s ktorou kráčaš ku strážcovi v západnej časti základne.

Pomocou ukradnutej karty si sa dostal do stráženej oblasti. Jedna budova má pevné a dobre uzamknuté dvere, ďalšia je zničená a zavalená. V poslednej však nachádzaš vstup do spodných podlaží a funkčný bezpečnostný terminál. Chvíľku sa s počítačom pohrávaš a objavíš prístup k "Núdzovému čistiacemu programu", ktorý zvedavo aktivuješ. Zdá sa však, že to nemalo nijaký význam, sklamane teda kráčaš späť do východnej časti základne.

Tu začuješ pohyb v malej budove. Keď zvedavo skúmaš dvere, ktoré boli predtým pevne zamknuté, z budovy sa vyhrnú akési pojazdné roboty. Zdá sa, že bezpečnostný program, ktorý si predtým aktivoval, stále funguje. Kráčaš ďalej do severozápadnej časti základne, kde si si predtým všimol veľkú, pevne uzamknutú budovu. Rovnako i tu, dvere sa náhle otvárajú a z budovy sa vyvalí ďalší oddiel robotov. O chvíľu zapraskajú prvé výstrely a rozpúta sa tvrdý boj - bezpečnostné roboty zaútočili na rangerov, ktorí sa zbiehajú zo všetkých strán a opätujú paľbu. Zapájaš sa do súboja, ale keď zničíte aj posledného robota, rangeri obrátia zbrane proti tebe; zrejme si uvedomili, že si zasahoval do bezpečnostného systému. Pretože ti nedali na výber, meníš zásobník a pokračuješ v boji o holý život.

S pocitom, že si tu spôsobil viac škody, než úžitku, opúšťaš potom základňu a mieriš naspäť k farmárskemu mestu.



9.2 Base level 1

Spodné podlažie je rozdelené na dva samostatné bloky, ako zisťuješ po krátkom prieskume.

Západný blok je zničený, hlavná chodba je zasypaná závalom a zdá sa, že s týmto si neporadí ani poriadna nálož dynamitu. Vzduch je plný jedovatých výparov a bez ochranného odevu sa dusíš pri každom nádychu, preto rýchlo vyberáš obsah najbližších skriniek a prcháš hore schodmi.

Východná časť vyzerá zaujímavejšie. Vstup síce blokuje energetické pole, ale s tým si hravo poradíš; vrátiš sa na povrch a pomocou trhaviny vyradíš záložný generátor, v severozápadnej časti základne. Teraz už stačí vypnúť dodávku energie pomocou bezpečnostného terminála, ktorý si predtým objavil v západnej časti základne. Keď je silové pole vypnuté, pokračuješ v prieskume spodného podlažia.


Naposledy upravil valcik dne stř kvě 18, 2011 5:45 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Last Hope - návod
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 11:34 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
10. Golden Valley
---------------------


| ČTI
10.1 The River

Doktor z Farmers Town neklamal - po dlhom putovaní si dorazil do stredne veľkého mesta, ktoré leží ďaleko na východ od farmárskej oblasti. Popri tom, ako sa snažíš zo svojho odevu povytriasať púštny piesok, prehodíš pár slov s Darrenom, ktorý stojí na stráži priamo pri vstupe do mesta. Zhovorčivý chlapík ti v krátkosti porozpráva o miestnych pomeroch a keď zistí, že tvoja zručnosť so zbraňami za nič nestojí, venuje ti streleckú príručku. Darren sa zmieni aj o vojenskej základni, ktorá leží v západnej časti mesta. Potom ti ponúkne obchod - ak zoženieš kovovú zbroj, vymení ju za svoju prístupovú ID kartu, ktorá ti umožní vstup do vojenského sektoru.

Na západ od mostu natrafíš na chlapíka menom Dan, ten býva spoločne so svojim malým synom v neďalekej budove. Dan nevyzerá dobre, telo má dobité a vidíš aj zopár vážnych poranení. Po chvíli zisťuješ, že blízko domu sa usadila partia miestnych chuligánov, ktorí terorizujú obyvateľov. Pre každý prípad odistíš zbraň a vydáš sa na obhliadku terénu; s výtržníkmi však nie je rozumná reč. Nastávajúci súboj pre teba nie je žiadnou výzvou a po chvíli spokojne referuješ Danovi, že situácia je vyriešená.



10.2 Downtovn

Po príchode do tejto rozľahlej a husto obývanej oblasti zamieriš do najbližšej budovy, v ktorej sa nachádza miestna knižnica. Správkyňou je Jasmine, ktorá ti prezradí zopár informácií. Najskôr sa pohodlne posadíš k počítaču, z ktorého vydoluješ užitočné informácie o liečení, naučíš sa pár vedeckých poznatkov a získaš aj nové zručnosti v ovládaní zbraní. Potom ťa Jasmine požiada o malú prácičku, stratila sa jej kniha "Lavender Flower Book". Deja vu? Znova tá zatrápená kniha! Podozrivým je miestny opilec Bob, ktorého okamžite nachádzaš v blízkej budove, severovýchodne od knižnice. Vyprázdňuješ mu nenápadne vrecká a knihu nesieš k Jasmine.

V západnej časti vstupuješ do obchodu so zbraňami. Majiteľom je pomerne šikovný chlapík, ktorý sa v zbraniach naozaj vyzná. Na skúšku mu podávaš svoj 10mm automatický kolt, ktorý ti za pár drobných zaujímavým spôsobom vylepší. Potom prehrabneš regály s tovarom a spokojne kupuješ lano, potrebné na opravu studne vo farmárskej oblasti.

Z juhozápadu dolieha slabý hluk, vykročíš teda týmto smerom a po chvíli sa ocitneš v miestnom kasíne. Majiteľkou je Mary, ktorá ti hneď prezradí, že má problémy so šerifom Miltonom. Ten jej zakazuje predaj alkoholických nápojov a Mary ťa poprosí o pomoc. Prikývneš, a pretože šerif je rozumný chlapík, zakrátko vyjednáš pre Mary celkom rozumnú dohodu. Natešená majiteľka sa pustí do úprav kasína, no vtedy narazí na ďalší problém. Súčiastky, ktoré potrebuje na opravu hracích automatov, ležia v suteréne, zamorenom krysami. Čaká ťa teda ďalšia špinavá práca, vyťahuješ kolt a kráčaš dole schodmi do suterénu. Krysy svoje územie zúrivo bránia, ale tvoje odhodlanie je pevné. O chvíľu si pridávaš na pažbu ďalšie zárezy a vyberáš si od Mary svoju zaslúženú odmenu.

V severnej časti sídli šerif Milton, u ktorého po krátkom rozhovore získaš prvú úlohu. Žiada ťa o prešetrenie únosov, ktoré sa tu nedávno odohrali a vyšle ťa k malej jaskyni v severnej časti mesta, kde sa usídlil podozrivý gang. Vyšetrovanie ale odhalí nečakané súvislosti a keď po oslobodení väzňov podávaš hlásenie šerifovi, ten len neveriaco krúti hlavou.

Na námestí stojí malá, dobre strážená budova. Stráže ťa zahrnú len nadávkami a posmeškami, naštvane teda lezieš dovnútra. Nie je to o nič lepšie, prefíkaný obchodník Balis ti nechce ukázať tovar, kým preňho nevykonáš istú špinavú prácu. Posiela ťa do kasína, vymáhať hotovosť, ktorú požičal hazardnému hráčovi Jimovi. Po rozhovore s pašerákom Keelom si chceš Basila trošku preklepnúť a prácu príjmaš. Keď však záležitosť s dlžníkom urovnáš, Basil poruší dohodu a nechce s tebou obchodovať ani teraz, vydierač mizerný. Trvá na tom, aby si predtým vyslobodil chlapíka, ktorého drží pod zámkom šerif Milton. Toto však odmietaš a vtedy Basil ukáže pravú tvár. Chladne ťa požiada, aby si ho nasledoval, ak nechceš skončiť s guľkou v hlave. Poslúchneš ho, pretože je to skvelá príležitosť na prieskum jeho tajných aktivít. Zakrátko zistíš, čo sa ukrýva pod stráženým poklopom v rohu Basilovho obchodu, pretože stráže ťa odvádzajú do podzemnej väznice (Dark Caves). Keď sa z väznice vrátiš, pred obchodom už čaká oddiel Basilovych mužov. Zosypú sa na teba v okamihu, keď vystrčíš nos z budovy a strhne sa krásna pouličná prestrelka. Po nej počkáš, kým vychladne hlaveň automatu a vykročíš za šerifom, aby si mu ohlásil výsledky svojho vyšetrovania.



10.3 Dark Caves

Basilove stráže ťa zamkli do cely v súkromnej väznici, ktorú prevádzkuje vážený Basil. Už je jasné, kam sa podeli unesení obyvatelia - sú pozamykaní v okolitých celách. Krátko zhodnotíš situáciu a dávaš sa do pohybu. Cez mreže siahneš do vrecka neopatrného strážcu, ktorý stojí pred celou a oberáš ho o kľúč. Navliekaš si boxer, do 10mm samopalu zarazíš plný zásobník a opatrne odomykáš celu. Strážcov preberie zo zamyslenia krátka dávka, ktorou prederavíš prvého z nich. Po krátkom boji odomykáš cely ostatných väzňov. Zvyšné stráže bezhlavo prchajú a ty sebakriticky uznávaš, že si veľmi hrubo porušil väzenský poriadok. Meníš zásobník a po rebríku šplháš naspäť, aby si túto udalosť dôkladne prejednal s Basilom.



10.4 Caves

Jaskyňe, do ktorých ťa vyslal šerif Milton, vyzerajú celkom prívetivo. Členovia gangu ti vôbec nevenujú pozornosť, spokojne odpočívajú a tak sa rýchlo dostávaš k vodcovi skupiny. Keel, veselý chlapík, ti objasní zopár okolností. Za únosy ľudí je zodpovedný miestny obchodník Balis, aspoň podľa tvrdenia pašerákov. Odchádzaš to dôkladne prešetriť. Keď sa sem po úspešnom vyriešení prípadu vrátiš, Clark ťa požiada o pomoc pri oprave čističky vzduchu. Hoci nie si príliš zdatný mechanik, bez námahy vyťahuješ z pokazenej mašiny filter. Súčiastku síce opraviť nedokážeš, ale Clark ti poradí, aby si ju zaniesol obchodníkovi Quincymu do Farmers Town. Je to síce dlhá cesta, ale až sa vrátiš a dokončíš opravu, Clark ti slušne zaplatí.



10.5 Aston office

Vo východnej štvrti sídli skupina ozbrojencov, ktorých vedie Aston. Snažíš sa dohovoriť so strážcom, ktorý stojí pri bráne, no tento drzý chlapík patrí k typu ľudí, na ktorých platí iba násilie. Naťahuješ si boxer a dávaš mu lekciu slušného správania.

Aston, na ktorého tvoj štýlový príchod urobil dojem, ťa požiada o malú láskavosť. V kanáloch sa usídlila akási divoká beštia, ktorá tam už pár dní vyčíňa. Vydávaš sa teda na prieskum kanálov a onedlho už o svojom úspešnom love podávaš hlásenie Astonovi. Ten je prekvapený i potešený a o pár dní ťa poveruje ďalšou úlohou; tentokrát musíš zaobstarať dodávku paliva do generátora, ktorý zásobuje mesto elektrinou.



10.6 Ground level

Tu, v západnej časti mesta, sa rozkladá dobre strážená vojenská oblasť. Strážcovi, ktorý ťa pozorne sleduje spoza plota, podávaš ID kartu, ktorú si získal od Gordona. To však nestačí, chlapík ti prehľadá batoh a naštve sa, keď zbadá tvoje zásoby jetu a mentatov. Prikáže ti, aby si tento kontraband odložil do blízkej skrinky a konečne ťa nechá prejsť bránou.

V južnej budove natrafíš na doktora Freda, ktorý sa zaoberá vývojom zbraní. Nenápadne nakukneš do jeho skrinky, kde ležia akési technické nákresy, tie vyzerajú dôležito a tak ich nenápadne premiestňuješ do svojho batoha.

Seržant, ktorý dozerá na výdaj materiálu v miestnom sklade, na teba ošklivo zazerá. Uvedomíš si, že vo svojej koženej zbroji pôsobíš na prvý pohľad ako votrelec, preto zatiaľ rozhovor so seržantom odkladáš.



28.5.2010:
V tomto bode môj návod končí, pretože som narazil na gamekiller-bug v meste Canville. Hneď, ako vydá autor modu novú verziu, budem v písaní pokračovať.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny