Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 7:43 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 5:28 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
toudi_sk píše:
to je taký problém orezať a navýšiť o 58 bodov ::scratch

Ořezat a roztáhnout? ::shock Na plochu? :-o No wai ::knez


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 5:31 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11614
nič iné nepoznáš? ::fuck

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 5:41 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
toudi_sk píše:
nič iné nepoznáš? ::fuck

No wai, checkpoint ::idea

Btw, no cemment ::fuck


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: pát lis 13, 2009 8:54 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 9:57 am
Příspěvky: 35
Zadne vice wallpaper-friendly verze nemam, hosi. Berte nebo nechte shnit. ::love2

Jo a tady je komplet. http://ixrevivalxi.deviantart.com/art/E ... -142604539

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 5:56 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 20, 2009 2:51 pm
Příspěvky: 105
dotaz k pribehu - kdo ho ma na svedomi, jaky ma zkusenosti se psanim nebo podobnou praci?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: čtv led 07, 2010 4:41 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 9:57 am
Příspěvky: 35
Myslim, ze prapuvodni verze pribehu vypadla z kooperace tria ja (momentalne studuju Socialni praci na Ostravske uni + prizivuju se psanim), Aranelka (snad nejake bioinzenyrstvi na UK), Destinero (MUNI, management nebo cestovni ruch). Domnivam se, ze pro vsechny zucastnene to byla jedna z prvnich kreativnich zkusenosti, a sem tam to podle toho taky vypadalo.

DD k lokacim jsem psal prubezne (prakticky az dodnes) po vzoru Van Burenu, tj. velice propracovanou formou. Pribeh samotny tomu casem nestacil a tak se do nej samozrejme zasahovalo. Vsechny DD a pribehovy zmeny jsem napsal sam.

Na podobu BGE mel jisty vliv taky Prebral (Jan Pohunek - zacinajici historik a spisovatel), Lubor Kasal (Wiki), DaVca (David Novotny - myslim, ze ted pracuje pro BI na Arma 2) a Zob (ryzi nadsenec a pracant). Ti do pribehu nikdy nevrtali, ale BGE se presto dotkli. Zvlaste Prebral (byv. Fallout Yurop) je neskutecny mazlik, ten kluk je talentovanejsi nez kdokoli, koho jsem kdy potkal :-)).

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 1:53 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:35 am
Příspěvky: 994
Bydliště: Earth
Jak to vypadá s BGE Forever? už jste to vzdali ?

_________________
Obrázekradiation disabled :( Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 10:49 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 9:57 am
Příspěvky: 35
Nevzdali

A chystáme další materiály.

A třinácté důchody pro potenciální programátory.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 11:42 am 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 20, 2009 2:51 pm
Příspěvky: 105
Citace:
Příště se tady snad budu rozplývat nad našimi NPC společníky, které považuju za jednu z nejsvětlejších a nejpromakanějších (a bohužel taky nejkomplikovanějších) složek BGE. Po vzoru Planescape: Torment (o kterém jsem mimochodem jenom četl) nebude žádný ze společníků duševně úplně normální a každý s sebou přinese nejenom oživení a zvýšení síly, ale taky věčné trable a někdy i vzájemné košaté provokace do party. Ale to už jsem dnes cinknul moc...

tak na tohle se neskutecne tesim ::rock
preci jenom, pokud mel f1 nejakou slabinu, byly to npc, z nichz nejvyraznejsi a nejzapamatovatelnejsi byl "happy-trigger" ian a cokl (ten jen diky tomu, ze to je cokl). ve f2 uz to bylo mnohem lepsi, ale ne vsechny postavy dostaly tolik prostoru, kolik by si zaslouzily (cassidy treba skoro zadny). verim, z v tomhle trumfnete i tu dvojku :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: úte črc 13, 2010 11:43 am 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 20, 2009 2:51 pm
Příspěvky: 105
edit: doublepost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2010 10:14 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 9:57 am
Příspěvky: 35
brumla píše:
Citace:
Příště se tady snad budu rozplývat nad našimi NPC společníky, které považuju za jednu z nejsvětlejších a nejpromakanějších (a bohužel taky nejkomplikovanějších) složek BGE. Po vzoru Planescape: Torment (o kterém jsem mimochodem jenom četl) nebude žádný ze společníků duševně úplně normální a každý s sebou přinese nejenom oživení a zvýšení síly, ale taky věčné trable a někdy i vzájemné košaté provokace do party. Ale to už jsem dnes cinknul moc...

tak na tohle se neskutecne tesim ::rock
preci jenom, pokud mel f1 nejakou slabinu, byly to npc, z nichz nejvyraznejsi a nejzapamatovatelnejsi byl "happy-trigger" ian a cokl (ten jen diky tomu, ze to je cokl). ve f2 uz to bylo mnohem lepsi, ale ne vsechny postavy dostaly tolik prostoru, kolik by si zaslouzily (cassidy treba skoro zadny). verim, z v tomhle trumfnete i tu dvojku :-)

Ty spolecniky asi prekoname snadno (a mozna nakonec budou i "ohlavene"). Ve FO1 nejsou moc dobry, nikdo se neobtezoval je prilis rozepisovat. I ve FO2 se najde nekolik kosatejsich postav, nez ti, se kteryma mas cestovat. To je podle me chyba, brat jim kus prostoru na ukor tech, s nimiz stravis ve hre jen zlomek casu (kupr. Lynette, ta byla myslim fakt propracovana).

Ale ono se to mluvi lehce o prekonavani orig her, kdyz ma clovek k dispozici neomezene casu. Kdyz zna tools uz ted 3x tak dlouho jako orig devs pri FO1, 2. Kdyz ma pro staveni map k dispozici 2x vice objektu. Kdyz nema za prdeli chief designera a PR manika, co vi o hrach strasny kulovy. Atd atd.

Spousta takovych veci jako cNPCs nas i stoji priserny cas navic.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2010 11:03 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
..okrem toho, Fallout sa vyvíjal práve v tom najhoršom období - prechádzalo sa z operačného systému DOS na Windows, vývojári si teda museli sami vyrábať všetky developerské nástroje a bojovať s nástupom moderného, často nekompatibilného hardware. (nové typy grafických zberníc a procesorov, diskových radičov či CPU sa objavovali takmer každý mesiac)

Držím vám palce, dúfam že svoj mod dotiahnete do hrateľnej podoby a nevidím dôvod, prečo sa s tým ponáhľať. Ak sa jedná o projekty vytvárané v rámci hobby (a voľného času), treba nastaviť optimálne pracovné tempo - aby sa z tvorivej zábavy nestala nudná drina.

Ještěřák píše:
Ty spolecniky asi prekoname snadno (a mozna nakonec budou i "ohlavene").

Na toto sa teším hádam najviac, už v jednotke boli tie nečakané rozhovory so "živými" spoločníkmi ohromne pútavé, dokázalo to NPC-čkam vdýchnuť charakter. Plánujete k "hlavám" pridať aj dabing, teda zvukovú stopu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2010 1:34 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:45 am
Příspěvky: 361
Bydliště: Forbidden in Heaven and useless in Hell
valcik píše:
Na toto sa teším hádam najviac, už v jednotke boli tie nečakané rozhovory so "živými" spoločníkmi ohromne pútavé, dokázalo to NPC-čkam vdýchnuť charakter. Plánujete k "hlavám" pridať aj dabing, teda zvukovú stopu?


nemyslím si že sa budú púšťať do dabingu. Za prvé, musel by byť nahovorený na veľmi dobrej úrovni (aby nepôsobil amatérsky), ale hlavne, je s tým šialené množstvo práce, zvlášť keď Jašter spomínal že on a jeho writeri sú schopní napísať 15-stránkové dialógy plné všelijakých drobností...mne osobne by stačili hlavy bez dabingu ala Cassidy v Mutants Rising

_________________
"U dveří stála, zvířatka malá, stříleli do nich, a bylo po nich."
A. a B. Strugackí, Brouk v mraveništi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2010 2:04 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1565
Bydliště: .....
Otazne je či si jašter pod pojmom "Ohlavené" predstavuje komplet hlavovú animáciu, alebo len obrázok, ako to bolo vo Wateland MERC (+ trochu lepšia úroven) :
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Racionálně zvídavé vlákno
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2010 2:06 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11614
::knez len nie Cassidy like xichty prosím

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny