jagged one píše:
Zas po roce se vracím k Fo2 a jako vždy přecházím na nejnovější HiRes Patch a Sfall.. Zaměním odpovídající dll a konfigurační soubory, nastavím jak jsem zvyklý, ale fallout v DirectX/windowed módu jde nějak hrozivě pomalu. Přičítám to přechodu na Win7 64bit, takže to samé zkouším na EEE PC s XP SP3, ale problém je úplně stejný. 8bit fullscreen funguje normálně a na C2D E8600 @ 4,05 GHz (na rozdíl od EEE) funguje normálně i DirectX fullscreen, sekaný/zpomalený je jen windowed mode.
Tušíte co s tím? Zásadně jsem hrával fallouta v okně a vedle měl puštěný seriál :))
Starší Sfall běží dobře (stejně jako dřív) i když jak teď na to koukám, taky žere podezřele hodně CPU - blíží se 100% vytížení jednoho jádra.
Jaký máš důvod používat nejnovější sfall, když ten starý jede dobře?
Máš nainstalovaný nejnovější DirectX9? (myslím, že to byl březen 2010)
Zkus se zeptat tady
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=38116