Jimm.ik píše:
Včera večer jsem konečně zdárně došel do cíle a musím říct, že jsem na rozpacích. Když sem sledoval rozhovory s vývojáři kteří se rozplývali nad tím jak se pustina v NV bude lišit od CW jsem byl natěšený jak malé děcko. Výsledek? Kdyby byl začátek ve Vaultu tak nevidím prakticky žádný rozdíl. Jo pustina je hezky barevná, jo je pár nových věcí, ale větší změny mi přišli v datadisku F3 Point Lookout než v NV. Taky se mi nelíbí neviditelné bariéry to mě opravdu dost štve. Co mě vadí ještě víc jsou chyby v příběhu, nelogická řešení problémů. Na druhou stranu dialogy doznaly změnu k lepšímu, stejně tak, pro mě, povedený strip. Pomocníci jsou taky dost nápadití. Celkově sem měl při hraní strach udělat rozhodnutí sám na sobě abych nějak nepokazil příběh (např. zabití Ceasara). Určitě si dám druhé kolo a uvdím, třeba změním názor. Možná něco vylepší patche. Každopádně mi NV přijde jako krok k omezenému světu a jasně nalajnovanému příběhu. Toť můj názor
to jsi hral asi jinou hru, ja si po xhodinove parbe pustil okamzite F3 ze zvedavosti a je to uplne odlisny, jak vzhledem, tak konceptem cele krajiny - v F3 chodis proste po kopcich, ktere autori vytvorili bez nejakeho hlubsiho premysleni
v New Vegas se snazis jit celou dobu po silnicich s tim, ze sestoupit ze silnice je boj o zivot a kdyz uz sestoupis, tak jdes do krajiny, kde pri jejim modelovani nekdo premejslel - vsechno tam ma nejaky vyznam, vsechno tam je logicky usporadany a celkove to na me pusobi uhlazenejsim a uveritelnejsim dojmem - nepripadam si ze chodim po pravekejch kopcich, kde je sem tam nejaka ruina, ale ze opravdu chodim po zdevastovane krajine po silnici a kolem me se to v pisku hemzi ruznou haveti, asi tak nejak bych se pohyboval po postapo krajine i ve skutecnosti...
a jake neviditelne bariery mas na mysli?