Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon pro 09, 2024 6:19 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Modding FNV (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: sob říj 23, 2010 10:01 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Tohle téma nabízí prostor k diskuzi kolem moddingu Falloutu New Vegas.

Dodržujte, prosím, >>PRAVIDLA této sekce<<!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 1:23 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Hm, já teda ne. Nebo alespoň ne v kombinaci RPG\FPS. To si pak můžu střílet do stropu a vyjde to prakticky nastejno. Nedělá mi to vůbec radost - ono když se proplížíš hotelem plným uprchlých vězňů, poctivě schováváš všechna těla apod. a potom, když přijde jeden z posledních zástělů, místo hlavy, kterou máš v hledáčku, trefíš lustr tři metry nad protivníkem (a to samé se stane, i když k němu nakráčím podstatně blíž - to mě vedlo k zamyšlení, jestli náhodou ten lustr nějaký galakticky silný elektromagnet).
Nesedí mi to, a to tak že vůbec.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 1:54 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Netvrdím, že každá rána jde mimo - ale minimálně headshot by měl být daleko smrtelněší a alespoň ve chvílích, kdy mě nepřítel nevidí, bych se měl trefovat stoprocentně. Syndrom sedící kachny se zkrátka projevit musí!

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 1:59 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Tak klidový postoj by se měl obecně projevit, že jo. Ale snažil jsem se svůj požadavek držet při zemi tím, že stojící nepřítel, který o mě neví, by měl být jasná trefa (nebo alespoň trefa, kdy bez ohledu na skill, je možnost selhání minimální - třeba v závislosti na štěstí či stavu zbraně).

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 2:13 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Justy: Nechápu, v čem se tedy rozcházíme. Tohle je i můj názor. Vždyť jsem úplně poprvé napsal (a i ve svých dojmech), že když přesně mířím na hlavu a oponent stojí, tak prostě musím zasáhnout. A ne aby byla přesnost samotná ovlivňována skillem (což je můj dojem a jsem si jím jistý - v Unreal Tournamentu mám se snajperkou nastříleno opravdu hodně a vím, kdy mířím přesně). Kdyby minul druhý zásah, pochopím to. Ale ten první prostě MUSÍ jít přesně, pokud přesně mířím.

Další, co jsem napsal byly faktory, které by ovlivňovat přesnost alternativně mohly, aby to neobtěžovalo hráče jako (podle mě) současný stav velkého vlivu hodnoty skillu na přesnost samotnou. Ideálně by měly statistiky ve skillu rozhodovat na delší vzdálenost danou dostřelem zbraně. Nebo nesouhlasíš?

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 2:24 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Střílel, byť, poměrně logicky, ne tolikrát jako ty.

I tak to ale podle mě není odpověď při střelbě na 3 (slovy tři!) metry. Každý trefí člověka na tři metry, i když mačká spoušť palcem nohy.

No dobře, možná může minout, ale taková možnost by měla být opravdu minimální!

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 2:40 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Aha, to bude možná kámen úrazu. Netrefím zpravidla, pokud soupeř klečí. Ale, to by se nestávalo i v interiéru, ne?

Pravdu máš s tím silencerem - to se netrefím ve většině případů, ale chápu to. Zkusím využít jinou zbraň v současnosti používám jen 10mm.

Tak mě napadá, že čistě gameplayové mody z F3 by mohly fungovat i na F:NV, ne? Mám někdo mod, který maximalizoval headshoty jak na hráčově straně, tak na protivníkově.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 3:08 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Carlos píše:
Netvrdím, že každá rána jde mimo - ale minimálně headshot by měl být daleko smrtelněší a alespoň ve chvílích, kdy mě nepřítel nevidí, bych se měl trefovat stoprocentně. Syndrom sedící kachny se zkrátka projevit musí!
smrtelné headshoty byly umírněné právě kvůli tomu, co předváděl F3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 7:42 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Smejki píše:
Carlos píše:
Netvrdím, že každá rána jde mimo - ale minimálně headshot by měl být daleko smrtelněší a alespoň ve chvílích, kdy mě nepřítel nevidí, bych se měl trefovat stoprocentně. Syndrom sedící kachny se zkrátka projevit musí!
smrtelné headshoty byly umírněné právě kvůli tomu, co předváděl F3


To je teda docela ironie, protože já jsem si ještě dodatečně stáhl mod, který upravil headshoty jak na hráčské tak na ostatních postavách takovým způsobem, že headshot se rovnal prakticky vždy smrti. V otevřeném prostranství to bylo fajn.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 7:45 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Carlos píše:
To je teda docela ironie, protože já jsem si ještě dodatečně stáhl mod, který upravil headshoty jak na hráčské tak na ostatních postavách takovým způsobem, že headshot se rovnal prakticky vždy smrti. V otevřeném prostranství to bylo fajn.

A přesně někde tady škodí FPS Falloutu, např.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 7:54 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: ned říj 24, 2010 8:21 am
Příspěvky: 96
F3 dovedla, krasne simulovat strhavani spouste :D . (Teda bylo to strhavani mysi, ale vysledek stejny) U FNV jsem si toho nevsiml nebo spis umim strilet z mysi. :-)

_________________
Tenhle net neni pro stary.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 8:14 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Say [Bot] píše:
Carlos píše:
To je teda docela ironie, protože já jsem si ještě dodatečně stáhl mod, který upravil headshoty jak na hráčské tak na ostatních postavách takovým způsobem, že headshot se rovnal prakticky vždy smrti. V otevřeném prostranství to bylo fajn.

A přesně někde tady škodí FPS Falloutu, např.


Jsem toho názoru, že když už mířím v FPS stylu, chci podle toho taky výsledky. Rána do hlavy prostě vyřadí vždycky z boje, pokud teda rána jen neškrábne - a těžko mi někdo vysvětlí, že zásah do hlavy škrábne v drtivé většině případů. V tomhle se zkrátka neshodnem.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 8:21 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Hra není simulací reality, ledaže by byla simulátor. Tyhle mechanismy jsou klíčové pro vyváženost. Já se tedy do hlavy už takto většinou trefuji, kdyby každý zásah znamenal smrt, výzva veškerých soubojů by byla ta tam


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modding (všeobecná diskuze)
PříspěvekNapsal: úte říj 26, 2010 8:29 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Pokud to platí i opačně, tak ne nutně. I díky tomu, že se nepřátelé vyskytují převážně v přesile. Když se posílí na obtížnosti, tak to taky dost umí využít.
Na druhou stranu pro filuty, co si stoupnou doprostřed palby a jen míří (směšně a pomalu) na hlavy, je to samozřejmě zjednodušení jak prase.
Nicméně ten mód byl dobrej obzvlášť v kombinaci s modem Zombie Apocalypse, který se stal mojí nálepkou za Left 4 Dead a později i jediný důvod, proč hrát F3.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hledají se módy
PříspěvekNapsal: stř říj 27, 2010 5:17 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1597
Bydliště: Záhorská nížina
Justy píše:
Ve F1 a F2 taky headshot nebyl nic ultimátního..

S vysokým zbraňovým skillom, so šťastím väčším ako 6 a s perkom Better Criticals, boli zásahy do hlavy (obzvlášť do oka) smrtonosné. Momentálne mi takto vo F2 padá "Instant Death" približne pri jednom výstrele z piatich.

To je však vedľajšie, na NMA som si všimol link so zoznamom modov, ktoré pridávajú do FNV pôvodné fallouťácke zbrane:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... 539#824539

(ak to sem nepatrí, pokojne to celé zmáznite)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 223 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny