Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon čer 16, 2025 12:22 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 2:36 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř říj 27, 2010 5:16 pm
Příspěvky: 33
jedine preco ratam ze pouzivanie skilol a ucinost SPECIAL neobili oproti F3 zmenene je preto ze by to trvalo cele dlho prerobit.
Napriklad hram za snipa, vo vsetkych falloutoch (okrem F3 a new vegas) bol pre snipa dost dolezity perk perpection, ovplivnovala dostrel a presnost. v F3 a NW je mi uplne k nicomu, jedine co to dokaze je lepsie detekovat nepriatelov (neras VATS). Je to velmi nedotiahnute a hra mi pride moc jednoducha. na hard + HC som snad este nemal ani jeden zakys aebo sebevetsi problem nieco prejist.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 2:45 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Amaroun píše:
To Justy: Jo změna Charisma by byla asi lepší
No hurá. Jsem rád, že už nechceš +5 Speech :D

marduk píše:
co sa tyka dialogov v f1, f2 boli tam "len tri druhy", pre nizku inteligenciu, priemernu, vysoku
je to v biblii
nevim, co jsi četl, ale je to jak říká Milhaus. Byly tam ještě dialogy, které závisely jak na SPECIAL, třeba CH u Mirie a Davina, a taky odpovědi závisely na tvých skillech/dovednostech.

HellAngel píše:
jedine preco ratam ze pouzivanie skilol a ucinost SPECIAL neobili oproti F3 zmenene je preto ze by to trvalo cele dlho prerobit.
Napriklad hram za snipa, vo vsetkych falloutoch (okrem F3 a new vegas) bol pre snipa dost dolezity perk perpection, ovplivnovala dostrel a presnost. v F3 a NW je mi uplne k nicomu, jedine co to dokaze je lepsie detekovat nepriatelov (neras VATS). Je to velmi nedotiahnute a hra mi pride moc jednoducha. na hard + HC som snad este nemal ani jeden zakys aebo sebevetsi problem nieco prejist.
Mně se zdá, že je hra je udělaná tak, aby šly všechny úkoly vyřešit, i když máš postavu úplného lempla, což není moc ok. Je to zase udělané pro masy, které by jakýkoliv zásek od hry odradil. Jak říkám, zatím mi to tak připadá, protože vždy zkouším ve hře všechny varianty a mám nahraných přibližně 30 hodin.

Magické hadry, přesnost zbraní a ostatní kraviny opraví nějaký Fallout classic overhaul, ale ty úkoly asi fixnout nepůjdou.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 2:47 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1271
HellAngel píše:
jedine preco ratam ze pouzivanie skilol a ucinost SPECIAL neobili oproti F3 zmenene je preto ze by to trvalo cele dlho prerobit.
Napriklad hram za snipa, vo vsetkych falloutoch (okrem F3 a new vegas) bol pre snipa dost dolezity perk perpection, ovplivnovala dostrel a presnost. v F3 a NW je mi uplne k nicomu, jedine co to dokaze je lepsie detekovat nepriatelov (neras VATS). Je to velmi nedotiahnute a hra mi pride moc jednoducha. na hard + HC som snad este nemal ani jeden zakys aebo sebevetsi problem nieco prejist.


No... ja nedokážu pochopit jak statistika perception mohl ovlivňovat dostřel zbraně :-) Přesnost z hlediska vnímání/ uvědomování nějakých přírodních podmínek ( vítr) už jo ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 2:48 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Amaroun píše:
HellAngel píše:
jedine preco ratam ze pouzivanie skilol a ucinost SPECIAL neobili oproti F3 zmenene je preto ze by to trvalo cele dlho prerobit.
Napriklad hram za snipa, vo vsetkych falloutoch (okrem F3 a new vegas) bol pre snipa dost dolezity perk perpection, ovplivnovala dostrel a presnost. v F3 a NW je mi uplne k nicomu, jedine co to dokaze je lepsie detekovat nepriatelov (neras VATS). Je to velmi nedotiahnute a hra mi pride moc jednoducha. na hard + HC som snad este nemal ani jeden zakys aebo sebevetsi problem nieco prejist.


No... ja nedokážu pochopit jak statistika perception mohl ovlivňovat dostřel zbraně :-) Přesnost z hlediska vnímání/ uvědomování nějakých přírodních podmínek ( vítr) už jo ...

dostřel ne, ale přesnost. Blbě to napsal.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 2:58 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1271
JaW píše:
Mně se zdá, že je hra je udělaná tak, aby šly všechny úkoly vyřešit, i když máš postavu úplného lempla, což není moc ok. Je to zase udělané pro masy, které by jakýkoliv zásek od hry odradil. Jak říkám, zatím mi to tak připadá, protože vždy zkouším ve hře všechny varianty a mám nahraných přibližně 30 hodin.

Jop s tím se člověk musí u větších projektů (známější značky) asi smířit.... Ikdyž i tady byla situace, kdy jsem vyšel jako poražený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 3:18 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř říj 27, 2010 5:16 pm
Příspěvky: 33
dosrel nie, som zle napisal myslienku. Presnost.

JAW: presne so to napisal, je pre masy a ako si srpavis postavu je skoro jedno, co je skoda, ale zas na druhu stranu by to neoslovilo tolkych ludi. No skoda ale verim ze vyjde nieco co tu hru priblizi k dokonalosti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 3:23 pm 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Jsem rad, ze nejsem sam, komu se ty prezitky z Oblivionu zdaji ve Falloutim universu nevhodne ::ble

Bohuzel si Fallout bere z Oblivionu i dalsi neduhy, jako damage zbrane v zavislosti na skillu. Precejenom kdyz si stoupnu pred frajera a z 10-ti cm mu strelim mezi oci, tak by mel dostat stejny dmg nezavisle na skillu. Skill by mel upravovat treba opotrebeni zbrane, presnost, jak casto se zasekne a podobne. Ale dmg je proste kravina.

Jak psal (tusim) Justy, pokud ty magicke predmety ze zasady nepouziva, tak teda vsechna cest ::ano


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 4:38 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
A když už sme u toho stěžování si, perky mi přijdou hlavně zaměřené na boj a 10x Intense Training je naprostá zhovadilost. Jsem na 13.levelu a jediné, co jsem si mimo toho vzal (4xIntense Training), tak je Lady Killer, Confirmed Bachelor, Swift Learner je k ničemu, protože je tam level cap 30 a není se tedy kam honit (existují mody na zvýšení, ale hra se stane nevybalancovaná), Educated? Na co, když si můžu přidat jeden bod do IN? atp.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 5:11 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Já místo VATS používám bullettime a nemůžu si ho vynachválit
Kód:
http://newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35823

Nebylo by špatné, kdyby byl bullettime jako perk, třeba třílevelový, kdy by se s každám perkem čas zpomaloval. Teď jde rychlost nastavit v settings.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 5:21 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
no tak já zde si sice stěžoval na některé věci, na druhou stranu nutno říct, že i tak ta hra působí tak trochu jako balzám, když to srovnám s jinými hrami současnosti, které nevím proč nosí označení RPG. Přece jen i tak je těch možností a postupů a variant jak co dělat hodně a v mnoha úkolech, takže to je věc na dnešní dobu nevídaná. Já hrál před falloutem například arcanii, což by měla být též RPG a prostě po hrání této hry působí téměř všechno skvěle :) a fallout:nv je pak naprostá senzace. Celkově se fallout: nv může klidně měřit s opravdu dobrými RPG hrami a i když je na něm trošku cítit doba a trend, tak je to jen minimální a celkově vzato mě autoři překvapili, že si v dnešní době stupidních blbostí dovolili udělat hru, která má hodně možností a nikoho nevede za ručičku, přece jen tím mohli ohrozit prodejnost a prodejnost je přece nejdůležitější :D. Do určité míry jsou tak autoři hrdinové, když si to troufli, i když je hra dělaná tak, že jí dokončí a většinu věcí vyřeší naprosto každý, už jen ta věc, že tam těch možností více je, je prostě hezké.

Má to ale prostě své nedokonalosti, které by se daly zlepšit. Ono systém rozvoje postavy umožňuje doslova vytvořit dialogový bojový systém :), jelikož dialogy by mohli být tak neuvěřitelně flexibilní, až by to nebylo možné. V jiných RPG dnešní doby se řeší zejména bojový systém, pokud jsou v jednom úkolu dvě možnosti řešení, je z toho dnešní generace hráčů doslova na větvi, tedy alespoň polovina, ta druhá to nepochopí a zasekne se a není schopná úkol splnit. Dialogy se tak v moderních RPG hrách téměř neřeší, zde ve falloutu se řešili a je to hodně znát (na rozdíl od boje, ten se řešil méně - což mi nevadí tak moc), ale nebylo to dotaženo k dokonalosti. Možná asi právě proto, aby to bylo jednoduché a aby to zvládla i dnešní generace jemně rozmazlených jedinců :).

Co se týče postupu na vyšší úrovně, to je vážně docela úlet. Já ještě ani nebyl na Stripu a měl jsem level 30 a to jsem jen plnil úkoly a nijak se za exp nehonil. Po té jsem lehce ztratil motivaci, tak jsem použil ten mód. V podstatě nejspíše vyrobím na konci superhrdinu :).

Perky jako takové, pokud jsou bojové, jsou téměř nepouitelné, nebo mnoho z nich, pokud člověk VATS nepoužívá. Ty nebojové ale někdy bývají docela užitečné. Rozhodně je dobrý perk umožňující opravovat různé věci s různými věcmi, například opravit ergozbroj pomocí kovové zbroje a podobně. Zajímavé jsou i perky přidávající nové dialogy při komunikaci s ženami/muži, lež bohužel zde nemají moc efekt, jelikož jsou většinou tyto dialogy ošetřeny i něčím jiným. Tedy postavu bývá možné ukecat pomocí tohoto perku, ale současně i pomocí třeba řečnictví. Já zhruba na 16 levelu již nevěděl, jaké perky si brát a uměle zvyšovat vlastnosti pomocí perku jsem nechtěl. Přišlo mi, že ten výběr není moc velký, no :).

Mnoho věcí by se prostě v té hře doladit dalo, nicméně je zjevné, že ta hra je na správné cestě, pokud má potěšit starší hráče, nebo hráče se staršími sympatizující.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 5:36 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř říj 27, 2010 5:16 pm
Příspěvky: 33
myslim ze taky styl boja mohli prevziat zo Stalkera,kde su ralne upgradyjak na zbrane takaj na armory. Tym padom si mohli odpustit tie magic statistyky.
VATS by mohlo zmiznut ale co mame PC berme to tak ze je to neodstranitelny pozostatok z konzoly, kde realtime mierenie by bol problem.
Inac SPECIAL a gun skilly celkom dost ovplivnuju hranie vo VATS, myslim ze vseobecne je hra viacej pilovana na hranie na konzolach a vo VATS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 6:06 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
tak já myslím, že ve hře, kde člověk tráví bojem 30% hracího času a ten zbytek tráví dialogy a řešením úkolů nebojovou cestou, ten boj není zas tak důležitý. Tedy v takové hře nemusí být propracovaný k dokonalosti a prostě bojvé situace nejsou vždy zábavné. U her, kde je ten poměr opačný, tedy 70% času v boji a 30% času dialogy plněním úkolů (což jsou dnešní RPG hry všechny) je to jiné a tam hodně záleží na tom, jak je ten boj zábavný, protože prostě když jím člověk tráví tolik času, tak nemůže být stereotypní a nudný, protože pak je 70% hracího času stereotypních a nudných. Pokud je hra pak jen o boji, tedy 100% boj, 0% zbytek, kde se tedy jedná o čistou akční hru, tak tam je to ještě víc výrazné.

I tak se ale ve falloutu dá hrát třeba na onoho odstřelovače (hra k tomu vyloženě vede hráče), takže se může vžít do role snipera, připlížit se na dostřel, zamířit a zastřelit nepřítele a svým způsobem je to i zábavné, i když omezené. Možná i boj na blízko se superkladivem by mohl být zajímavý :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: ned lis 07, 2010 11:57 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: ned dub 11, 2010 6:39 pm
Příspěvky: 1271
Kua ale kdyby byl Boj dělanej jako v Stalker... to bych si asi nechal libit ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 12:23 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: stř říj 27, 2010 5:16 pm
Příspěvky: 33
jj ten bopj je brutal nedoreiseny. Malokedy sa dostanem do vacsej mely, ale siel som len tak zo srandy vyprasit kozuchy prasnemu gangu. Ked som vykidlil vonkajsok tak som siel na ich sefa. Tam sa na mna vyhrli asi 5-6 gangstry a nevedel som co mam robit. Strielal som , nic som netrafil. Skakali tam na mna s nozmy sekerou, strielali zo samopalu a este z energetickej zbrane. Chaos jak svina. Este ze tam bol boon a ten to sundal vsetko za mna. Ja som ani nemal snahu uz strielat lebo to nemalo vyznam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baret od Boona - predmet spise do AD&D ?
PříspěvekNapsal: pon lis 08, 2010 12:31 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
HellAngel píše:
jj ten bopj je brutal nedoreiseny. Malokedy sa dostanem do vacsej mely, ale siel som len tak zo srandy vyprasit kozuchy prasnemu gangu. Ked som vykidlil vonkajsok tak som siel na ich sefa. Tam sa na mna vyhrli asi 5-6 gangstry a nevedel som co mam robit. Strielal som , nic som netrafil. Skakali tam na mna s nozmy sekerou, strielali zo samopalu a este z energetickej zbrane. Chaos jak svina. Este ze tam bol boon a ten to sundal vsetko za mna. Ja som ani nemal snahu uz strielat lebo to nemalo vyznam.

Všechno tohle řeší tenhle mod http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=35823
Nakonfiguruješ si čas jak ti vyhovuje, hodíš na klávesu 1 a jedeš ::ano

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny