Amaroun píše:
Nvm jestli ti zcela rozumim

... Ale mně to připadá docela rozumný.. vzhledem k tomu, že ty jsi ten co může ovlivnit celkové vítěství, ( o Hoover dam o který jde všem v herní oblasti ) je docela pravděpodobný,že všichni budou pozorovat tvé kroky a budou měnit postoj, podle toho komu to ulísaně pujdeš říct dřív (s žetonem se stáváš někým mocným Edit: bez Hause)... Pokud to oznamíš Kýválkovi, je to přece jako kdyby si podrazil NCR a začal si hrát na jejich písečku s novýma hračkama ( roboti), který totálně měněj pravidla....
No, jde ale o několik aspektů
1. hráč, který neví o mazání reputace, hraje to poprvé a rozhodne se hrát za Legii, si hru může docela tvrdě znechutit. Hodně úkolů se mu úplně uzavře, na hodně ani nenarazí a všichni po něm budou střílet. Udělá tak z toho závěr, že je hra sračka o ničem, nebo jen mlátička o ničem a podle toho bude hru hodnotit. A vzhledem k tomu, že legie jakožto frakce působí ve hře zajímavě, už jen proto, že je to změna, tak je docela pravděpodobné, že to někteří zkusí.
2. Pokud po mě Cezar chce zabít Majitele a pokud totéž po mě che plukovnice, pak není důvod, proč by jim mělo vadit, že jsem jej zabil a oznámil to všem. Naopak akce, jako osvobození Nelsonu od Legie, nebo převedení Chánů k NCR, by legii vadit nejspíše měla, ale přitom jim to vůbec nevadí. Cézar naopak si z toho ještě dělá srandu.
3. Reputace jako celek, která dává do hry jakýsi náboj ze začátku, pak ztratí jakýkoliv efekt a smysl. Pokud s tím počítáš od začátku, pak se reputací nemusíš zabývat vůbec, protože pro tebe nehraje roli. Naopak pokud s tím nepočítáš a dopracuješ se do této situace nechtěně, jako třeba já, pak jsi zklamán. Já se snažil s legií nebojovat. Plnit úkoly pro NCR a i třeba proti legii, ale tak, aybch nezabíjel jejich vojáky. Pak jsem prostě zjistil, že úplně zbytečně.
Celkově by ve hře měly být frakce prostě trochu rozumě vyvážené. Řekněme, že ve hře je asi 30 úkolů pro NCR, které jsou více či méně významné. 10 úkolů pro Legii, které jsou vždy směrovány přímo proti NCR a vždy znamenají snížení reputace u NCR (nebo skoro vždy). Navíc je hráč může dělat až po té, co si NCR znepřátelí a nelze to již vzít zpět. Zbytek úkolů je pak spíše neutrálních, potíž je ovšem v tom, že hodně často na území NCR. Ono pak legie ztrácí na zajímavosti, kterou si získává na počátku hry už jen svojí vlastní existencí.
Thror píše:
Včera som z FNV Nexusu posťahoval asi 10 úplne brutálnych zbraňových retextúr, a mám strašnú chuť zahrať si postavu okolo revolverov a perku Cowboy.
obávám se, že účinnost těchto zbraní není dostačující a že moc situací, kde by si mohl využít kolt ve hře není. Za kovboje pak hraješ téměř vždy, pokud se učíš střelné zbraně, jelikož na vojáka odstřelovače se proměníš až později.
Justy píše:
FNV je dobrý Fallout... proč?
No, upřímně, kdy jste naposledy vidĕli debatu o morálních aspektech různých stylů hraní F3?
myslím, že škoda je některých systémů, jako nutnost vědy, nebo páčení zámků, aby bylo možné použít/otevřít některé věci. Neexistuje prakticky možnost to obejít. Tím herní postava bude dost pravděpodobně vždy směrovaná na řeč/oravování/vědu/páčení zámků. Pak už záleží jen na hráči, jakou se rozhodne použít zbraň, jakože je téměř jedno, jak se rozvíjí a jakou zbraň používá, spíše jde o to, co jej baví víc.
Co se týče morálních aspektů a rozhodnutí, v tom je to těžké. Ono hlavní asi otázkou je, dohrát to za majitele, nebo jej zabít. Jakmile má v tomto člověk jasno, už záleží na tom, jak plnil úkoly jiné a čemu se prostě přikloní. Ale je dost pravděpodobné, že zkusí všechny varianty i s různými následky. Nejzajímavější by asi bylo zkusit hrát na opravdu negativní karmu a všechny volby dělat tak, aby byla karma co nejhorší. Docela by mě zajímalo, jestli se to tak dá vůbec dohrát, protože to znamená některé volby v dialogu, které asi nebudou pojaty zrovna přátelsky :).