Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 10:45 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 1:45 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
HudaJan píše:
Tak, animace vyhýbání. Rimmer je hologram, tak co by se namáhal, že?
:)
Obrázek
Ve hře vypadá ::ano

hahaha :D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 3:36 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Hm, bacha na modrú farbu - Fallouťácka paleta má modrú vyhradenú pre priesvitnosť a celkovo je tam z modrej len pár odtieňov. Môže sa stať, že sa animácia po prevedení do *.frm pokašle.

edit:
..ech, už mi zaplo - tá modrá farba v animácii bude asi transparentná, že?
::bez_chlupu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 4:12 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
valcik píše:
..ech, už mi zaplo - tá modrá farba v animácii bude asi transparentná, že?
::bez_chlupu

::bez_chlupu

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 4:41 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
nn ta modrá barva v animaci je opravdu vidět i ve hře. Fallout vytěsní pouze ty body, které mají barvu (RGB) 0,0,255, s nulovou tolerancí. Takže ve hře to vypadá přesně tak, jako zde. Ale říkal jsem si že zrovna modrá barva je v pořádku, že vypadá jako základní barva holografické projekce. Mohl jsem tam dát jinou barvu, nebylo by to nic složitého, ale ta modrá mi příjde nejvhodnější :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 5:16 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
HudaJan píše:
nn ta modrá barva v animaci je opravdu vidět i ve hře. Fallout vytěsní pouze ty body, které mají barvu (RGB) 0,0,255, s nulovou tolerancí. Takže ve hře to vypadá přesně tak, jako zde. Ale říkal jsem si že zrovna modrá barva je v pořádku, že vypadá jako základní barva holografické projekce. Mohl jsem tam dát jinou barvu, nebylo by to nic složitého, ale ta modrá mi příjde nejvhodnější :)

jo, je to ok ::ano

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 5:38 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
..jasná vec, animácia je dobrá, špekuloval som len nad tou priehľadnosťou. Vidím ale, že všetky odtiene máš pozorne zrátané, tak už mlčím. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 9:37 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11612
vo Frame Animatore 2.51 si nastavíš transparentnú farbu akú chceš, mám o tom napísaný aj malý návod

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 9:49 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Ano, jak říkám :)
HudaJan píše:
Mohl jsem tam dát jinou barvu, nebylo by to nic složitého, ale ta modrá mi příjde nejvhodnější :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: ned led 09, 2011 10:32 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 05, 2010 10:47 am
Příspěvky: 167
Bydliště: Jablonec n.N
Rimmer má výhodu, že nejsou potřeba animace smrti - už jednou mrtvý je.
Spíš jen "zapnutí/vypnutí" a to by šlo vyextrahovat z animace vyhýbání ::!

_________________

Mí prospektoři míru s odjištěnou parabelou šacují beznadarmo lodičky pravdy bez vesla
a nacházejí beznadějně křehkou upocenou malou zlatistou pravdu květů zla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 11:51 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pon úno 07, 2011 11:22 pm
Příspěvky: 19
Mmmm tak to bych si nechal líbit !! red dwarf a f2 kombinace která se podává za studena :-D doufám že se to dotáhne do zdárného konce ::rock

_________________
ty být velký komik :))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: úte úno 08, 2011 11:26 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Taky doufám. Omlouvám se všem za dlouhou dobu žádný update, proces je teď velmi pomalý, hodně se věnuji škole (jelikož jsem to ze začátku "trošku" podcenil < míněna škola), až se status stabilizuje, budete se moci těšit :)
Pokud mě vylejou, budete se taky moct těšit, protože budu mít spooustu volného času :D ::twisted


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: ned úno 13, 2011 6:29 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned úno 13, 2011 6:18 pm
Příspěvky: 1
Ahoj, zatím to vypadá opravdu velice dobře. Dobrá práce. Jen bych si chtěl ujasnit jednu věc, bude to spíše taková adventura ve Fallout enginu, nebo hodláš dělat RPG (expy, levely)? Já si třeba nedokážu představit, jak bych se svojí skupinkou něco zabíjel (přestože i v seriálu už hoši stříleli), takže doufám v tu adventuru. Jinak, kdybys chtěl s něčím pomoci (texty, příběh etc...animace neumím, na druhou stranu se statickou grafikou nemám problém a jsem docela dobrý kreslíř), tak se mi prosím ozvi, rád pomohu.
Sobý hnusec

P.S.: Jinak zdravím všechny na tomhle fóru, pasivně to tu čtu s přestávkami kolem 3 let, ale zatím nějak nebyl důvod psát... :D
P.P.S.: Kdybys chtěl moji pomoc tak napiš P.M., nebo se ozvi na matas@discworld.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: pát bře 11, 2011 3:43 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř bře 09, 2011 10:29 pm
Příspěvky: 7
Až dneska sem narazil na tento projekt a sem radostí bez sebe ::bez_chlupu .Protože sem velkej fanoušek F2 a Červenýho Trpaslíka tak přeju hodne štesti a doufám ze se na tom este vubec děla:D. A jinak chválím Animace sou fakt Boží ::ano To jako poklona az na zem :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: ned bře 27, 2011 8:36 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 14, 2011 8:12 pm
Příspěvky: 18
Bydliště: Praha
Ahoj.
Koukám grafika vypadá velice slušně, až na pár věcí, co by chtěly doladit, ale nic není dokonalé, že... Jinak jsem se chtěl zeptat, jestli tam bude něco jako namluvená dialog (u mluvících hlav, jako ve F1 / F2). To se mi totiž na původních falloutech líbilo... Taky nějaký video s příběhem by se hodilo (tedy až bude příběh :-D )... Jinak mohl by jsi ten mod nahodit, aby si to lidi vyzkoušeli, z videa na youtube není moc poznat a na vlastní oči přímo ve hře je to lepší.

_________________
Obrázek níže je server status ukazující momentální stav serveru, počet hráčů ve hře a dobu provozu od posledního restartu. Link obrázku vede na web hry.

Obrázek

Zájemci o spolupráci mi mohou napsat přes kontaktní formulář na webu hry.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 10:10 am 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 20, 2009 2:51 pm
Příspěvky: 105
koukam, ze jsem na forku nebyl uz od listopadu, pac tento thread vidim prvne ::scratch

kazdopadne skvela prace. jak vidno, red dwarf ma stejne sirokou fanbase jako fallout ::)

zajimalo by me, jak dlouho myslis, ze ti potrva tvorba modu? jak uz tu nekdo navrhoval, idelani by bylo neco kratsiho, klidne i na dily


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny