toudi_sk píše:
na ponku vyrábam prakticky akurát sadu na opravu zbraní a pár lekárskych brašní, časom budem recyklovať energetické články, ale zatiaľ používam len konvenčné "malé" strelné zbrane, na lise prebíjam skoro všetko na "spešl" náboje (mám perk, čo mi sprístupní všetky modifikácie nábojov) a na táboráku mi chýba možnosť na pár receptov, lebo nemám prežitie na max (zatiaľ okolo 80% iba)
mne proste vadí, že v dobe, keď je všetkého málo nemám možnossť využiť každý kúsok haraburdia, čo sa tam povaľuje a ani robiť zbrane z F3, pritom v popise v pipboyi je spomenutý aj šiškebab, čo bol plamenný meč z F3 myslím a tu som ho ešte nevidel, kľudne by mohli dať použitie toho šrotu na nízkoefektívne získanie napr. vody z 5 špinavých 1 čistú pri nízkom skille a pri naboostovaní by som nepotreboval podobne ako McGyver skoro nič, iba lepiacu pásku a kancelársku sponku, podobne ako pri oprave tej potravinárskej mašiny pre kuchára v McCarrane
jo a keď máte DLC, kde sa využíva namiesto táboráku "varná platnička", dá sa to používať aj po návrate do "normálnej" mapy Mojave?
siskebab jsem zahlidl u lobotomitu v Big Empty... ti me tim chteli nakrajet do polivky
a jinak obecne, byl jsem prekvapeny, jak moc harampadi se vsude povaluje ve FNV... ze zacatku jsem si vyrabel naboje... pozdeji mi prislo efektivnejsi vyrabet mrtvoly a obirat je...
u ohne moc nevarim, vsecko se da najit ve slusnem mnozstvi... a ponk? maximalne recykluju energeticke "palivo" do energozbrani... prijde mi, ze FNV ani moc nemotivuje hrace k vyrobe podobnych veci, ale doufam, ze se mylim a v hardcore obtiznosti je to jine, ja to hral jen na predhardcorovou obtiznost