První mise má mít psychologický dopad na hráče a trochu ho uvést do reality světa DA. Cílem hráče v oné misi není zastřelit každého nepřítele, který se dostane na dostřel, ale přečkat to 10 minut a pak utéct. Pro nové hráče může být dost obtížná, ale podle mě to nemůže být takový problém, že by to nedali ani po 2 loadech, případně po snížení obtížnosti v nastavení hry. Rozhodně bylo záměrem, aby to byla výzva. Hrál jsem ji beztak více jak 10x. Někdy jsem zničil všechny pronálesdovatele a odešel z lokace na 3. úrovni, někdy jsem jen tak tak uprchl s jedinou živou postavou. Vzhledem k množství přátelských NPC, které můžou zvrátit průběh bitvy, to je taky o štěstí.
Ten bug s doktorem je docela zvláštní a nepodařilo se mi ho zopakovat. Nejsem si vědom toho, že by si postavy pamatovaly nějaké příkazy a pak je opakovaly.
S tím pizza autem v 7. misi byly občas trochu problémy. Mám takový dojem, že kolizní box se tak docela neshoduje s grafikou auta, takže bylo třeba doslova nacouvat do věže nebo se postavit vedle ní.
S Archou je zase třeba klikat pravým tlačítkem, tak jako u granátníků v 1. misi. FT bohužel neumožňuje přidávat hráči NPCčka tak, aby mohly používat automatické chování (agresivní, defensivní, pasivní). Když nepočítám naverbování u quartermastera. Přetížení je záměrné.