Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 10:16 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 9:06 am 
Nájezdník
Nájezdník
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 510
Bydliště: U Merkuru
Už jsem dost starý na to abych se vyhnul konfrontaci na základě emocí.

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 10:29 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
Ne vždy konfrontace vede ke zhoršení vztahů, někdy je naopak vylepší ;) Jestli ti něco vadí, tak to napiš, můžem se o tom pobavit a pouvažovat o změně. K pravidlům se může vyjádřit každý a každý je může ovlivnit. Mě se taky několik věcí nelíbí, ale ostatním ano, takže mám smůlu.

Co se nezapočítávání zásahů týká, tohle je globální problém. Nikoho neobviňuji. Mě samotnému se stává, jak jsem již psal, že ani nevím, jestli mě někdo zasáhl. Když utíkám křovím, nedívám se a dostanu zásah, nemusím o něm vědět. Je to ale chyba toho útočníka? Má zbytečně plýtvat časem a municí? Neměl by být odměněn za to, že bojuje regulérním způsobem a bojuje dobře (tzn. že se trefuje)? Já netvrdím, že si máme všichni pořídit kvéry se 100% přesností na 50 metrů a změnit ráz templářských bitev v zákopovou válku. Jen bych chtěl dát lidem, kteří chtějí primárně střílet (ano, já), možnost střílet přesně a být efektivní, ovšem s postihy, které by to vyrovnaly.



Tak a ještě pro pořádek překopíruju z vedlejšího topicu. Tohle jsme zapomněli na starém fóru. Odsouhlasené perky (balíček 1) dnes zanesu do pravidel. Můžou se časem vyškrtnout, kdyby k tomu vedla případná nová diskuse.
____________________________________
Shrnutí perků:
Balíček 1: Na tomhle jsme se v zásadě shodli | ČTI
Těžké ho zabít
Ty to prostě jen tak nevzdáš, co?
Granát tě nezabije, ale ponechá ti 1 HP
Podmínka: perk Tvrdohlavý.

Zářící
Ghůl, 3. lvl.
Ozařuje své nejbližší okolí (na dosah ruky) (1Rad/min.)

Kontaminovaný
Ghůl, 4.lvl. - nutnost mít Zářícího
Dotykem přenáší radioaktivní znečištění (5 RADů za dotyk)

Infektor
Ghůl, 4.lvl.
Dotykem přenáší infekci FEV (5% za dotek)

Železné plíce
kdokoliv, lvl.6, Pojídač hadů
Otravný plyn na něj nemá vliv.

Lepší krytí
Lvl: 4
Můžeš předloktím krýt útoky chladnou, střelnou a vrhací zbraní. Takový zásah je redukován na 0 HP
Také jako perk spojený s nošením chráničů.

Samotář
Lvl: 1
Pokud nejsi členem týmu (osamělý střelec), nebo je tvůj tým na akci zastoupen pouze tebou, každý tvůj čin ohodnocený xp je modifikovaný číslem +5. (za smrt je -2, za zabití +15)

Šílenej bombarďák
Lvl: 5
Tvé vlastní granáty, miny, nástrahy tě nezraňují.

Úprava:
Odolný proti radiaci.
Snižuje působení radiace o 1/3. Číslo se počítá po akci z celkového množství obdržených radů. Možno brát opakovaně.

Přírodní zbroj
lvl. 1
Ráta sa ti zbroj aj keď na sebe žiadnu nemáš.

Zběsilá mutace
Lvl: 6
Zmenšuje tvé zásahové plochy pouze na tělo a hlavu.
- jen ghoul a mutant
- vyžaduje rychlý metabolismus

Infiltrátor
lvl 6
Tvoja schopnosť preniknúť v prestrojení k nepriateľovi sa stala povestnou, kedykoľvek si nasadíš "uniformu" inej frakcie, táto frakcia ťa berie ako svojho člena.

Muniční truhlík
lvl 4
Zbierať po sebe nábojnice a pretavovať olovo na guľky je tvoja vášeň. Po každej akcii získavaš od Mogha 20 nábojov.

Trait Muničář - vyrábí munici z donesených komponent - na hracím poli, nebo v rámci barteru by se pohybovaly nábojnice a krabičky "muničních komponent" a muničář by z nich "vyráběl" 6mm BB.
Technické provedení
1) nábojnice jsou nábojnice, leží porůznu rozhozené po herní krajině.
2) kartonová krabička od nábojů nadepsaná "Templáři VŠB: muniční komponenty (herní předmět)" obsahuje sáček s 20 kuličkami.
Hráč přijde k muničáři, dá mu nábojnici, muničář mu za ni vydá kuličku z krabičky. Po hře jsou nábojnice odevzdány organizátorům.


Balíček 2: Tyhle věci potřebují ještě promyslet a případně proškrtat | ČTI
Nemyslící halda
Lvl: 6
Každé dosažení nové úrovně a vzetí tohoto perku přidává +1 HP, ale nemůžeš získat xp. ziskem artefaktu, vlajky, prodejem otroka a plněním úkolů zadaných organizátorem.
"nemůžeš získat xp. jinak, než bojem"
- Hmm, ale od toho jsou tady mutanti.

Priateľ zvierat
lvl 5
Nevedno či je to karmou alebo čarom osobnosti ale zvieratá na teba proste neútočia, dokonca ani párači (na nižšom leveli než máš ty).


Beastmaster
lvl 6 (podmienka mať perk Priateľ zvierat)
Zvieratá nielenže na teba neútočia, oni dokonca poslúchajú tvoje príkazy, aj párači (na nižšom leveli než máš ty).

Přítel zvířat, beastmaster: vynechal bych párače. Anebo rozdělit na:
- přítel zvířat (zvířata neútočí)
- pán zvířat (zvířata poslouchají) a
- vládce bestií (párači poslouchají)
S tím, že by to dělalo provázaný žebříček třeba na 2. - 4. - 7. úrovni. Vládce bestií jako završení vývoje postavy barbara z Pustin, nebo nějaké vědmy nebo tak něco.

Eternit
Ghůl, 5.lvl, musí mít Dítě radiace a Kontaminovaný
Sám se léčí 1 HP každých 15 minut.
Ja som nad ním doteraz neuvažoval a pri lvl strope bude passé, pretože nemám ako nazbierať perky ktorými je podmienený, ale napadlo ma, že za týchto podmienok by bol zbytočný. Modelová situácia - počas bitky skončím s 1 HP (čo je pre ghoula celkom úspech, za predpokladu že neútočí od chrbta a neskončí s plným počtom HP), buď obetujem jeden perk na to, aby som si mohol doliečiť 1hp/15 min. alebo sa nechám zmasakrovať a respawnem si 1hp/1 min (na max lvl ma už strata expov za smrť trápiť nebude) Viem, že to je dosť powergaming náhľad, ale pri obmedzenej možnosti výberu by sa mal brať do úvahy.

(napadlo ma, že by to mohli byť nie tri presne dané perky, ale tri z väčšej skupiny perkov)
Třeba 3 jiné ghoulí perky? Nebo raději 4, ať to je nadpoloviční?

Změna regenerace z 1HP/8 hod na 1HP/10 min.

Zlatokop
kdokoliv, lvl. 3
Při putování Pustinou se ti vždy podaří nějaký malý nález!
Před začátkem každé hry si u organizátora vyžádej malý náhodý příspěvek. (cca 1-3 TV, do 10 nábojů, kousek mýdla, soli, koření...dle vůle orga.)

Hmm no keď to vidíš takto, tak asi hej (ja by som bol ako org štedrejší a rozdával len predmety s praktickým herným využitím, teda vyšší lvl by mal opodstatnenie)

Perk Obejdi pravidla: Zrušit.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 11:16 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Livjatán píše:
Už jsem dost starý na to abych se vyhnul konfrontaci na základě emocí.

O tom nemluvím. Já pravím, že když neřekneš, co ti vadí, tak se to nikdy nezmění.
Ono je taky dost dobře možné, že (na Templářích) jsou jevy, které vadí všem a není důvod, proč je nezrušit, ale nevíme o nich, protože se každý stydí něco napsat.
(Podobnost se státní politickou scénou není náhodná.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 12:45 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1493
cheky píše:
No tak to napiš, co ti vadí.

S týmto s súhlasím. V poslednom čase orgujem väčšinu akcií ja a smerujem ich len podľa vlastného uváženia (a na plán Bílý by som chcel nejakým spôsobom nadväzovať v ďalších akciách budúci rok). Ak máte ktokoľvek nejaký feedback alebo návrhy do budúcna, tak si ho rád minimálne vypočujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 6:56 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 10, 2010 9:09 pm
Příspěvky: 1404
Pokud jde o čistě bojovou výbavu, tak u chladných nemám problém s čímkoliv, pokud to je relativně bezpečné. Pokud bude někdo chtít 4 m píku, tak ať ji má, reálně by ji také mít mohl a historicky ji lidé měli. Každá zbraň nese své klady i zápory. Třeba výhoda krátkého tesáku je, že se dá velmi jednoduše kombinovat se štítem (byť nejsem jejich příznivce, tak to je na každém). Výhoda píky je, že tím můžeš opruzovat klidně i lidi stojící na řopíku, ale uvnitř řopíku si s ní nezabojuješ. To se projevilo i tady na akci a kopí bylo značně kratší. Okamžitě, jakmile opustilo dveře řopíku, jsem se je snažil ze strany zachytit a vrhnout dovnitř biskupovy kulky, které mají výhodu, že zbraň je efektivní i za roh, ale jak se ukázalo na videu s Livjatánem, v konfrontaci s tesákem nic moc. Mogh původně na akci přijel s krátkým gumovým nožíkem. Na bitvě, kde je nepřítel jasný, nic moc. Ale na pohasínající naději, kdy jsem krátce zahrál potulného magora, kterého drancíři důkladně okoukli, jestli nemá zbraň, znamenal podobný nožík rychlou smrt Chekyho. A co teprve s perkem infiltrátor. Tak by šlo pokračovat dál a dál.

U palné zbraně podle mého názoru od určitého výkonu nejde jen o ochranu očí, ale třeba i celoobličejovou ochranu. Už naše současné softky umí na blízko velmi zabolet, takže nevím, co něco silnějšího. V zásadě však proč ne. Jen si teda nemyslím, že v tomto terénu by člověk kraloval. Na začátku to od drancířů lítalo neustále a já si tam prostě sednul do strouhy, že ani zbloudilá kulka nemohla hrozit. Na posekané louce ovšem... Spíše jestli ten perk nespojit s neomezenými náboji/slušný počet nábojů, před každou akcí. Palebný výkon některých zbraní na hře mi přišel jako plně dostačující.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:28 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Miro píše:
Na začátku to od drancířů lítalo neustále a já si tam prostě sednul do strouhy, že ani zbloudilá kulka nemohla hrozit.

Měl jsem na tebe výhled, ale střela určená tvému zátylku se na prvním stéble trávy uhnula někam do pryč, takže jsem dalšími náboji ani neplýtval. To je právě to, o čem Reinar medle hovořil - o zbraních s výkonem, který přetlačí list trávy. Ne o krutopřísných pružinách, které trhají maso na dvě stě metrů. :-D

Nicméně jsem si dnes pohovořil s Livjatánem a padl jiný nápad: Srovnat zásah od chladné a palné zbraně, obojí za 1 HB. A zrušit nezásahové zóny zcela.
Podmínky se za těch deset let dost změnily a dneska nikdo nemá problém z rozlišením, jestli má přiznat jasný zásah, anebo si nebude všímat intenzivního šudlání jekorem zpoza rožku. ::)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 7:39 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 10, 2010 9:09 pm
Příspěvky: 1404
Se zrušením zásahových zón plně souhlasím. Pravidlo by mělo být cíleně se nerubat do hlavy a přes prsty, ale když už rána dopadne, tak platí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: sob zář 16, 2017 8:29 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
cheky píše:
Miro píše:
Na začátku to od drancířů lítalo neustále a já si tam prostě sednul do strouhy, že ani zbloudilá kulka nemohla hrozit.

Měl jsem na tebe výhled, ale střela určená tvému zátylku se na prvním stéble trávy uhnula někam do pryč, takže jsem dalšími náboji ani neplýtval. To je právě to, o čem Reinar medle hovořil - o zbraních s výkonem, který přetlačí list trávy. Ne o krutopřísných pružinách, které trhají maso na dvě stě metrů. :-D

Tak jest. A na téma silných pušek bych dodal ještě jedno: sniper (na vyvýšeném místě) už na naší akci byl, zde na Sturm und Drang. Kaaliho lovecká puška sice byla nejspíš slabší než můj Dragunov, ale stejně nám to nijak nepomohlo.

cheky píše:
Nicméně jsem si dnes pohovořil s Livjatánem a padl jiný nápad: Srovnat zásah od chladné a palné zbraně, obojí za 1 HB. A zrušit nezásahové zóny zcela.
Podmínky se za těch deset let dost změnily a dneska nikdo nemá problém z rozlišením, jestli má přiznat jasný zásah, anebo si nebude všímat intenzivního šudlání jekorem zpoza rožku. ::)

Co se snížení účinnosti týče, nevím, zda-li to něco bude řešit, aspoň co se týče vyrovnání sil. Pokud dojde na boj zblízka, tasíš sekeru, nebudeš přeci do borce střílet, byť i pistolí, na vzdálenost dvaceti centimetrů (leda bys měl hypotetický perk Ostrostřelec a jiná možnost ti nezbývala).
Taky to poškodí luky, u kterých by se ovšem dalo hovořit, že mají výhodu v tom, že nespotřebovávají munici a jejich zásahu si člověk všimne.

Nezásahové zóny mi jsou fuk.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 17, 2017 8:09 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Šípy jsou ovšem potencionální nosiče jedů... ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 8:40 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
Tak jsme se asi většinově shodli na tom, že si chladné zbraně ponechají útok za 2 HB. Kdyby útočily za 1 HB, muselo by se zavést odskakování po útoku, což by 1) bylo s náturou našich hráčů obtížné takhle zpětně zavést a 2) umožnilo "obránci" střílet od pasu rychleji, než by útočník sekal.

Zásahové zóny budou zrušeny, ale stále platí, že útok chladnou zbraní musí mít nějaký ten nápřah a musí zasáhnout svou ranivou částí, nikoliv např. toporem.

------------------------------------------------------------------------------------
Výše zmíněné body jsou víceméně schválené. Body níže předkládám k prodiskutování
------------------------------------------------------------------------------------

Z pravidel bych vyřadil toto:
  • Rasy pes a krysa
  • Infekci
  • Malátnost (zůstalo by pouze omráčení, které by se dalo vynutit pouze elektroobuškem nebo něčím takovým)
  • Perky Vstáváček, Přírodní zbroj, Chabé tělo, Očkovaný, Technomaniak (ghůl) a Infektor (ghůl)
  • Bonusu 5 xp za nalezení artefaktu a bonusu 10 xp za účast na templářské akci.

Rovněž bych pevně určil XP za herní úkoly, třeba 5 xp za malý úkol, 10 xp za středně velký (běžný) úkol a případně 15 xp za rozsáhlý úkol. Tato změna by souvisela s mým pokusem vytvořit aparát na zadávání xp.

Granáty by mohl vytvářet pouze Malý chemik. Jak zmínil Chekotay, omezit to na výrobu 1 granátu za 1 akci (a můj přídavek:) za každého malého chemika v týmu.

Perk Oživování by měl mít vyšší čas na reakci. 5 sekund není nic, spíš bych dal 20 sekund.

Perk Velmi rychlý metabolismus - zaokrouhlovat dolů.

Dále bych dal na zvážení, zda-li by se na akcích, kde se kvůli airsoftkám musí nosit brýle, nemohly používat šípy bez přídavného měkčení, tedy třeba jen s korkem na konci.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 9:00 am 
Nájezdník
Nájezdník
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 510
Bydliště: U Merkuru
Citace:
Tak jsme se asi většinově shodli na tom, že si chladné zbraně ponechají útok za 2 HB. Kdyby útočily za 1 HB, muselo by se zavést odskakování po útoku, což by 1) bylo s náturou našich hráčů obtížné takhle zpětně zavést a 2) umožnilo "obránci" střílet od pasu rychleji, než by útočník sekal.

Když je to tak, bitvu si asi nechám ujít. Nikde se neposunujeme.
Citace:
Granáty by mohl vytvářet pouze Malý chemik. Jak zmínil Chekotay, omezit to na výrobu 1 granátu za 1 akci (a můj přídavek:) za každého malého chemika v týmu.

Ok, takže my v Zewellu teď nemáme na dlouhou žádný granát, protože nikdo není malý chemik...

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 11:48 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
Livjatán píše:
Citace:
Tak jsme se asi většinově shodli na tom, že si chladné zbraně ponechají útok za 2 HB. Kdyby útočily za 1 HB, muselo by se zavést odskakování po útoku, což by 1) bylo s náturou našich hráčů obtížné takhle zpětně zavést a 2) umožnilo "obránci" střílet od pasu rychleji, než by útočník sekal.

Když je to tak, bitvu si asi nechám ujít. Nikde se neposunujeme.

Říct, že se nikam neposouváme, v době, kdy se během měsíce změní více pravidel než za předchozích několik let? To přeháníš. Pokud něco funguje, není třeba to měnit. Zvlášť když jediné nápady kam to dál směřovat by to udělaly horší. Uznej, chtěl bys, aby do tebe někdo pálil koltem na vzdálenost jednoho metru, když ho chceš zmlátit? Kdyby nebyly odskoky, tak to bude jak v animácích. A počítej si tam třeba 7 zásahů...

Livjatán píše:
Citace:
Granáty by mohl vytvářet pouze Malý chemik. Jak zmínil Chekotay, omezit to na výrobu 1 granátu za 1 akci (a můj přídavek:) za každého malého chemika v týmu.

Ok, takže my v Zewellu teď nemáme na dlouhou žádný granát, protože nikdo není malý chemik...

Za prvé: Linot ho má.
Za druhé: Omezení na Malého chemika je samozřejmě jen návrh, stejně jako celé to omezení, ze kterého se může schválit vše, část, nebo taky nic.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 12:34 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Body "asi většinově shodnuté" probereme v hlasování.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 12:45 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Jo a zásahové zóny byl zrušeny před třemi roky. Akorát jsme asi neodstranili na ně navázané perky.

A Livjatán měl nějakou ucelenou vizi, škoda, že ji nepřednesl.

Zrušení infekce se mi osobně nelíbí. Existuje jediné, co je lepší než pocit, když člověk pln objevitelského nadšení hmátne do krabičky a vytáhne ruku ulepenou od zeleného sajrajtu: Totiž koukat se na takového člověka zpovzdálí a tiše si blahopřát, že jste tam nesáhli první. :D
Ano, zjednodušilo by to pravidla, ale bylo by to až přílišné zjednodušení. Pustina vás může zmrzačit dvěma způsoby, radiací, která působí plošně, a infekcí, která působí bodově. Medle je to platný herní mechanismus.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 1:03 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
  • Rasy pes a krysa.

Celý život chci hrát za krysu a teď, když už nebudu mít na starosti velení (=výrobu kostýmů a zbraní pro celý tým) na to konečně budu mít čas!

Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
  • Malátnost (zůstalo by pouze omráčení, které by se dalo vynutit pouze elektroobuškem nebo něčím takovým)

Vyřazena v roce 2014.



Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
  • Bonusu 5 xp za nalezení artefaktu a bonusu 10 xp za účast na templářské akci.

Jsem pro. Jsou-li artefakty cílem mise, hráč získává xp. za splnění cílů mise, nejsou-li, pak tam místo nich mohou ležet Tv. nebo herní předměty.
Také za zrušení druhého bodu jsem.


Reinar píše:
Rovněž bych pevně určil XP za herní úkoly, třeba 5 xp za malý úkol, 10 xp za středně velký (běžný) úkol a případně 15 xp za rozsáhlý úkol. Tato změna by souvisela s mým pokusem vytvořit aparát na zadávání xp.

Může být, ale ke každé kategorii uveď pět úkolů pro ilustraci.
možná bychom mohli na stránkách zavést malou sekci pro orgy - cenník, expovník a tak. ::scratch



Reinar píše:
Granáty by mohl vytvářet pouze Malý chemik. Jak zmínil Chekotay, omezit to na výrobu 1 granátu za 1 akci (a můj přídavek:) za každého malého chemika v týmu.

Jsem proti.


Reinar píše:
Perk Oživování by měl mít vyšší čas na reakci. 5 sekund není nic, spíš bych dal 20 sekund.

Jsem proti. Pět sekund trvá obvyklý střet na chladné zbraně (3 zásahy).


Reinar píše:
Perk Velmi rychlý metabolismus - zaokrouhlovat dolů.

Dobře.

Reinar píše:
Dále bych dal na zvážení, zda-li by se na akcích, kde se kvůli airsoftkám musí nosit brýle, nemohly používat šípy bez přídavného měkčení, tedy třeba jen s korkem na konci.

Nad tím jsme již uvažovali kolem Chladné oceli. Malý korek na konci, proč ne. Pakliže budou lučištníci ochotní mít dvě sady šípů.


Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
Perky Vstáváček

Ano, už měl být pryč - smazat bez hlasování, nemá oporu v pravidlech.

Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
Přírodní zbroj

Dal bych jenom mutantovi.

Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
Chabé tělo

Tohle mi je jedno. Občas bych to využil, ale brát si ho kvůli těm pár případům nebudu.

Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
Očkovaný

Nechat.

Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
Technomaniak (ghůl)

Nechat.

Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
Infektor (ghůl)

Ach, Firejsův Boží prst smrti - nechat. :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny