Tak jo, část věcí, které jsme si definovali, nyní postupuje do stadia hlasování. Bude to teď taková malá hlasovací smršť.
Ještě nám zbývají pořešit:
Navržené nové perky:
viewtopic.php?p=304466#p304466Úpravu některých stávajících perků:
viewtopic.php?p=304593#p304593Nabývání herních předmětů:
viewtopic.php?p=304616#p304616 (kdysi měly být zápletky akcí postavené kolem výroby kde čeho, až někam k alchymistickým bitvám, ale z toho myslím již sešlo)
Obírání mrtvol:
viewtopic.php?p=304620#p304620Traity buďto zcela zrušit, anebo naopak výrazně rozšířit:
viewtopic.php?p=304637#p304637 (Zrušením se myslí převedení na perky.)
K této sumě úprav mám ještě pár návrhů kolem Malého chemika. Jednak možné rozdělení na tři stupně: Malý chemik (Rad-X, antidotum), Velký chemik (stimpak, střelivo) a Purifikátor (Rad-Away), + popřípadě samostatný perk Travič (jed).
Jednak praktickou podobu herních předmětů z jeho dílny. Pití celaskonu bylo fajn v podmínkách bitvy, kdy člověk měl tendence vypít deset stimpaků za den.
A každý si mohl donést prášku, kolik chtěl, ergo omezení bylo objemem žaludků. To jsme již překonali. Takže:
Rad-X: Žluý/červený Tic-Tac. 1 tabletka po dobu 1 hodiny chrání před radiací. (1 předmět = 1 tabletka)
antidotum: Smecta. Ihned ruší otravu (neléčí však již způsobené zranění). (1 předmět = 1 sáček)
stimpak: skleněná injekce plná umělé krve. Aplikuje se na ovázané zranění. Ihned léčí na maximum. Velmi ultimátní, velmi vzácné. (1 předmět = 1 plná zapečetěná injekce)
střelivo: nábojnice s ucpaným hrdlem nebo krabička od nábojů, v ní 10 kuliček
Rad-Away: sáček dětské svačinky s novou etiketou
jed: při starém, tedy kurkuma a pošeptání do ouška, mikroscénář, anebo žlutá čepel (hlavice šípu).