no tak já osobně jsem proti tomu aby se dala zabijet npc prostě by je měli udělat nezranitelne a nebo zeby se naně nedalo utočit, a tim padem ani oni by neutočili na nás, dále velice mě mrzí, že tu je pouhých 21 lvl, prej pro vyváženost ale to je holy nesmysl, v každem jinem mmo je minimalně lvlu 60, nemám nic proti tomu aby to bylo i na fonline ale netvrdím aby se toho dalo dosáhnout za dva dny, jako tomu je ted, zadalší ze začátku je díky špatné solidaritě hráčů, kteří by místo toho aby pomohli ze startu s nějakym vybavenim tak tě raději zastřelí, co já jsem rozdal vždy noobum zbrani a naboju co jsem nepotřeboval a po wipu, zaprve všichni jen střili a zabiji a už navíc ani encounteri nebojuji mezi sebou funkčními zbraněmi takže ze začátku je pro postavu zaměřenou na boj z dálky naprosto nemožné sehnat nějakou zbran s naboji aby se mohl rozhoupat, no a v neposlední řadě,
neni to vubec fer, pri boji když jsem potkal bandu debilu, nez jsem zjistil kdo je encounter a kdo magor tak me sejmuli, pricemz jsem byl silneji nez oba dohromady, vubec to neni vyvažene a tohle mě vždycky odradi jo kdyby to bylo vyjmečně ale to je pořad těchle lam je na fonlite čim dal vice, měli by udělat boj mezi playery v turn base pro všechny je mi jedno, že to je pomale ale alespon je šance se bránit, takhle než se rozkoukam jsem mrtvy ani nestihnu zaregistrovat kdo střili, už jsem tak přišel o spousty věci nespočetně krat a už toho mam dost, snad to v plně nějak domysli. treba jak to bylo v lineage kdyz dal na playera combat tak se rozsvitil cervene a bylo jasne kdo se chce bít, samozrejmě drive nez to udela a pak po casove prodlevě by se mohlo fightit to by bylo fer ale takhle někde se objevím než se stihnu rozkoukat mam 20 hp a to už se pak těžko vraci uder.
Hrozně jsem se na fonline těšil ale tohle mi tu hru uplně znechucuje jestli se to v plne nezměni asi se vratim znovu k dotě
a ke starcraftu2 až vyjde