Vite, ja jsem tenhle typ masivnich multipl rpg nikdy nehral, takze nemuzu moc srovnavat. Ale na FO se mi libi, ze je tezkej.. ze tu je spoustu PvP akci, ktere castokrat konci pro me negativne. Proste mi to pripada jako opravdova pustina, kde kazdej jde po kazdym kvuli par nabojum. Je to drsny, ale takhle jsem si nejak ty podminky po nuklearnim holokaustu predstavoval.
Samozrejme chapu, ze by mela byt zachovana i hratelnost, ale ten hardcore prvek bych v te hre nechaval. Tahle hra nema za potrebi masivne lakat nejaky frajirky, co si chteji projit questiky, ziskat komplet prsteny z LOTR, Conanuv mec a Xeny bumerang ci co to mela..
Udelal bych to tak, ze by si hraci mohli vybrat, zda-li pak chteji hrat svuj "bezpecny" fallout a stat se od pocatku hry obcany nekterych mest, nebo hrat v gangu, at uz PvP nebo craftera, nebo treba samotare ala Mad Max. Vse by melo mit svoje vyhody a nevyhody.. Treba clenove jednotlivych chranenych mest by ztratili moznost dostat se do jinych chranenych mest, hraci kteri by chteli hrat ve svem gangu by proste byli hozeni do divociny a snaz se atd.. Je ale dulezite si uvedomit, ze dost limitujici je engine te hry a vzdy tu budou kompromisy, ktere se nekomu zamlouvaji a nekomu ne.
Dost smesne mi ale prijde omezeni zabijeni hracu.. O tom tahle hra je. Vsimete si, ze pokud byl nekde tento jev omezen nejakym opatrenim adminu, tak to vedlo jen k vetsi vynalezavosti nebo vetsi brutalite v nechranenych mistech.
Ted udelam takovou odbocku.. nebylo tu moc prispevku, ktere se tykaji fungovani gangu a jejich cilu. Tady bych soustredil vyvoj, protoze tohle je jedna z nejzabavnejsich casti FO. Treba baze.. krome prvni, nejmensi baze, ktera by se musela koupit za nejaky slusny peniz = potvrzeni schopnosti organizovane sehnat penize, tedy jakysi predpoklad dalsiho realneho fungovani gangu, bych ziskani dalsich, vetsich bazi a prislusenstvi umoznil pouze na zakladne nejakych gangovnich questu.. Drzeni mest po urcitou dobu, obchod, pomoc jinym hracum.. proste hafo moznych veci, ktere by vedli k tomu, ze v jakemsi stromu by se gang vyvinul do specificke podoby... otrokari, obchodnici s brahminami, hi-tech vyrobci, najemni asasini... proste neco takoveho.
Takze abych to shrnul..
PvP prvek neomezit, ale nejak usmernit, na nejvetsi "bluesuit" killery vypsat automaticky odmenu PvNPC zabijeni postihnout, treba tak, ze dotycna NPC s vama uz nikdy nebo alespon delsi dobu nebude vubec bavit
NPCvNPC bitky uplne zrusit .. nevim proc tam jsou NPC gangy, kdyz je tam hafo tech Pl gangu :)
_________________ Psí konzerva z Mad Max 2 mi stále nedává spát.
Ve hře FO jsem pod nickem Lordusin
|