- hlavní příběhová linka
- radio - především ty dvě "užasný" stanice
- VATS

- jak už někdo psal nemožnost zaměřit oči a genitalie

,ale především zásahový systém, k čemu je možnost ochromit "zabít" ruce nohy když po vás protivník střílí vesele dál ať už z jednoruční nebo dvojruční zbraně,nebo vesele utíká, i když ne tak rychle,ale porád na nohou a belhá dost rychle. A to, že několikrát stalo nepřítel měl tělo nebo hlavu bez životů a vesele běhal a útočil dál. V F1, 2 a i BoS zmrzačená jedna ruka = šlo pouzít jen pistole, obě = nešlo nic, u jedny zmrzačený nohy = asi polovina AP na pohyb, obě = nehne se z místa v prípadě hlavy kritický zásah smrt nebo vyřazení z boje definitivně u trupu sražení, nebo vyřazení na pár kol.
- level cap - max 20lvl je fakt blbost, když jde dát 14lvl v +- 1/3 hry bez cilenýho expení !! Tuším, že v původních falloutech nebyl a nebo byl tak vysoko že i když tam expil cíleně omrzelo mě to dřív než ho dosahl
- SPECIAL - je snad hodně blbý vtip při prvním i desátým pohledu s původním SPECIAL z F1 a 2 má společný leda základní staty, skilly sou uplně na nic kromě vědy,odemykaní, oprav a zbraňových skillů
- perky - každý lvl

...nedomyšlený,nevyvážený
- žádný "vrozený" vlastnosti - v původní F1 a 2 byly možný dvě ( jednoruký,mrňous atd.)
- nedotažený,nebo nudný úkoly a dialogy až na pár vyjímek
- málo černýho humoru - všeobecně, moc vázně působí NPC i svět až na vyjímky
- části pustiny - nelogický,nedotažený stejně tak rádoby "dungy" až na pár vyjímek
- málo měst a úkolů (stejně jako v F1)
- málo zbraní

Hrál sem jen na nejtěžší obtížnosti a dohrál F1 a 2 asi 15x každý díl a F3 hrál od žačatku do konce 5x,behěm toho roku a něco, při každým rozehraní narazil na něco novýho, nebo objevil něco co před tím ne.Fakt je i to, že po pátý neobjevil už nic a nebavilo mě to tak moc.Jediný důvod pro sestý rozehraní bude, že budu mít všechny ty přídavky co vyšli.A to, že se u F1 a 2 i při desátým hraní bavil pomalu tak dobře jako při prvním
Jak tu někdo psal, že pistolkou co splašil někde na žačátku se mu povedlo zabit mutanta a i párače,jak psal někdo jiný, a že je to blbost ano i ne.V F1 desertem co šel získat skoro hned ze začátků se dali mutanti střílet na jednu dvě rány jen ty v tom černým vydrželi víc

.Co se týče párče v F3 a pistolkou tak ani omylem,stejně tak i v F1 a 2, jediný možný na posledních lvl ho sundat SMG, ale na žacátku ne leda se dostat někam kam on ne a vysypat do nej X zásobníků což díky jeho rychlosti,velikosti a "skákání" je téměř nemožný.
Někdo tu zminil i to retro 50 až 60leta v souvislosti s radiem ve hře, souhlasim že je to mimo,ale nadruhou stranu mi F3 přišla daleko víc retro než F1 a 2.
Závěrem asi tolik, F3 není špatná hra jen Bethesda odfklakla dost věcí a můžeme bejt ještě rádi že to nedopadlo jestě hůř a název FALLOUT nebyl sprzněnej ještě víc.
