Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon čer 16, 2025 9:08 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

V jakých formátech chcete (nebo budete potom pracovat s) vektory?
PSD (Adobe Photoshop) 21%  21%  [ 7 ]
AI (Adobe Illustrator) 18%  18%  [ 6 ]
CRD (CorelDraw) 12%  12%  [ 4 ]
SVG (univerzální free formát) 24%  24%  [ 8 ]
TIF (dokonalý univerzál) 24%  24%  [ 8 ]
všechny 3%  3%  [ 1 ]
jiné (uveďte) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 34
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 6:30 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12184
toebiash píše:
Ten náhled s jinou zbraní asi myslíš tohle?:
Obrázek
To je Dovednost "Těžké zbraně" - Big Guns... U manipulátora by měla zbraň jakž takž odpovídat ;) ...
asi tuším, čo to je za zhůvěřilost, asi z Falloutu 3 :roll:

takže som všetkými 10-mi za to, aby to bolo nakoniec rozdelené na F1, F2, F3, FT a Fan Made pipboye :rock:

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 6:43 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
ne, rozdělí se to podle kategorií
perky
vlastnosti
traity
speciální a homemade

tady nejde o víru v pravý fallout...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 6:46 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12184
ani poznámka nebude? a podotýkam, že taká cypovina (pravý a nepravý Fallout) ma ani vo sne nenapadla,
ale len kvôli poriadku, keď už je s tým toľko roboty

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 7:05 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 16, 2009 3:11 pm
Příspěvky: 1667
Bydliště: Cuckoo's nest
Smejki píše:
tady nejde o víru v pravý fallout...


Džihááád!

Just joking.

_________________
Houstone nám tu problém!

I HATE OPEN-WORLD NEXT-GEN SEISMIC RPG GAMES!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 7:44 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
toudi_sk píše:
ani poznámka nebude? a podotýkam, že taká cypovina (pravý a nepravý Fallout) ma ani vo sne nenapadla,
ale len kvôli poriadku, keď už je s tým toľko roboty

přijde mito zbytečné. v podstatě se zečtyřnásobí počet složek, ač jejich význam bude stejný


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv čer 11, 2009 8:17 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12184
jeden z nás dvoch to nepochopil a kurevsky sa obávam, že to niesom ja

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 11:15 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Smejki píše:
toudi_sk píše:
ani poznámka nebude? a podotýkam, že taká cypovina (pravý a nepravý Fallout) ma ani vo sne nenapadla,
ale len kvôli poriadku, keď už je s tým toľko roboty

přijde mito zbytečné. v podstatě se zečtyřnásobí počet složek, ač jejich význam bude stejný

Souhlasím se Smejkim. Kromě toho, že bude víc složek budou pak i duplikáty, např. perk Bystrý učedník, který byl myslím ve všech dílech ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 2:46 pm 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 6946
toudi_sk píše:
toebiash píše:
Ten náhled s jinou zbraní asi myslíš tohle?:
Obrázek
To je Dovednost "Těžké zbraně" - Big Guns... U manipulátora by měla zbraň jakž takž odpovídat ;) ...
asi tuším, čo to je za zhůvěřilost, asi z Falloutu 3 :roll:

takže som všetkými 10-mi za to, aby to bolo nakoniec rozdelené na F1, F2, F3, FT a Fan Made pipboye :rock:

tak odkedy pipboy zodpoveda hernej realite? tento je skoro jak z perku manipulator.. ale F3 by som samozrejme vyskrtol..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 2:55 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 10:41 am
Příspěvky: 28
Bydliště: V komiksovém ráji na kocogelu
s0f píše:
toudi_sk píše:
toebiash píše:
Ten náhled s jinou zbraní asi myslíš tohle?:
Obrázek
To je Dovednost "Těžké zbraně" - Big Guns... U manipulátora by měla zbraň jakž takž odpovídat ;) ...
asi tuším, čo to je za zhůvěřilost, asi z Falloutu 3 :roll:

takže som všetkými 10-mi za to, aby to bolo nakoniec rozdelené na F1, F2, F3, FT a Fan Made pipboye :rock:

tak odkedy pipboy zodpoveda hernej realite? tento je skoro jak z perku manipulator.. ale F3 by som samozrejme vyskrtol..


Vždyť už jsem psal, že je to schopnost "Těžké zbraně" ! (Big Guns) - je to v F1, F2 i v FT
Kód:
http://fallout.wikia.com/wiki/Big_Guns

Manipulátor má jinčí zbraň ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 2:59 pm 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 6946
pisal som snad ze JE to manipulator? :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 3:18 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 10:41 am
Příspěvky: 28
Bydliště: V komiksovém ráji na kocogelu
s0f píše:
pisal som snad ze JE to manipulator? :|

Sry, pochopil jsem to tak, že netušíš, odkud image pochází - to asi ta Toudiho reakce ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 3:27 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 23582
Bydliště: Brno
A proč prostě nenacpat tyhle obrázky do šablony, ve které nyní jsou perky z F1,2,Tactics? Jméno perku, jeho obsah, jeho výskyt, potřebné atributy.
Mimochodem, kdysi mi kdosi posílal obrázky perků z F3 vyfocené a roztříděné a já ještě furt nenašel kus času, abych je prskl na web... nechcete je?

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 6:38 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12184
Sayboot píše:
Souhlasím se Smejkim. Kromě toho, že bude víc složek budou pak i duplikáty, např. perk Bystrý učedník, který byl myslím ve všech dílech ::scratch

dpc to je taky problem dat JEDEN obrazok a iba ku nemu jednoduchy popis kde sa vyskytuje? :shock:

to uz mi zavana, akoby som povedal, ze treba zalozit 4 zlozky, do kazdej napraskat vsetky polozky a k nim
priradit obrazky, napr. akcny hoch bude vo vsetkych styroch a olovena noha
(pipboy s laktom v okne auta len v FT),
ale kolonka v ostatnych troch bude prazdna :shock:

naco by si jeden obrazok daval 4x, kua rozmyslaj trocha, nebud Rudo, ja som take urcite nic nemyslel/ nepovedal/ nenapisal

pisem to preto, lebo mi pripada, ze pipboy v F1, F2 a FT su podobny a myslim si, ze v F3 su na tie iste perky iny
(rozumej nanovo a inak prekresleny), ak ma len sali zrak a zdaju sa mi iny iba preto, ze su zeleny, tak sa hlboko ospravedlnujem :beer:

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 6:49 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
asi jsme se nepochopili

ty myslíš popisek tady v seznamu věcí. zbytečné, tady se vektoruje, netřídí

já přemýšlel nad výsledným packem, který bude samozřejmě rozsložkovaný


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 6:53 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12184
eh, nechaj tak

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny