Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon čer 16, 2025 2:44 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

V jakých formátech chcete (nebo budete potom pracovat s) vektory?
PSD (Adobe Photoshop) 21%  21%  [ 7 ]
AI (Adobe Illustrator) 18%  18%  [ 6 ]
CRD (CorelDraw) 12%  12%  [ 4 ]
SVG (univerzální free formát) 24%  24%  [ 8 ]
TIF (dokonalý univerzál) 24%  24%  [ 8 ]
všechny 3%  3%  [ 1 ]
jiné (uveďte) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 34
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 5:48 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
necroticé kuře - jo irfan to umí otevřít....ale jen jako jednovrtsvej náhled obrazu :arrow: na nic

když vydržíš, napíšu sem návod jak s cetsami ve Photoshopu nakládat :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 5:55 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 2:50 pm
Příspěvky: 9
Sayboot píše:
Takže... Vše výše jmenované mám, používám. Jenom... Z kama na madbrahmíně jsou ty zpraseny obrázky? Dyť z toho to dělat je hůza. Nedalo by se to nějak vyextrahovat z Fallout Data :?: Poohlídnu se po tom.


No, na prvý pohlad áno, ale ked to skúsiš, tak to nie je taký problem. Musíš si len zobrat trochu "autorskej slobody". :-) A myslím, ze vo fallout data ovela kvalitnejšie obrázky nebudú, predsa len, ked si vezmeš ze to bezalo v 640x480... :-)

_________________
Po poslednom obliatí klávesnice pivom mi znefunkčneli niektore klávesy. Miestami preto píšem bez diakritiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 6:00 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Little_bastard píše:
Sayboot píše:
Takže... Vše výše jmenované mám, používám. Jenom... Z kama na madbrahmíně jsou ty zpraseny obrázky? Dyť z toho to dělat je hůza. Nedalo by se to nějak vyextrahovat z Fallout Data :?: Poohlídnu se po tom.


No, na prvý pohlad áno, ale ked to skúsiš, tak to nie je taký problem. Musíš si len zobrat trochu "autorskej slobody". :-) A myslím, ze vo fallout data ovela kvalitnejšie obrázky nebudú, predsa len, ked si vezmeš ze to bezalo v 640x480... :-)

tak :!: když narazíš na lepší, půjde už jen o vyvektorované, a já nechci vektorovat vektor...to je jak 20. kopie magnetického pásku :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 6:28 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Přidán postup práce pro Photoshop !!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 6:37 pm 
Kriplführer
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:16 pm
Příspěvky: 1833
Bydliště: Cypcity
A jak si to teda můžu vybarvit?

_________________
I dlatego lubię mówić z Tobą


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 6:51 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Smejki píše:
Little_bastard píše:
Sayboot píše:
Takže... Vše výše jmenované mám, používám. Jenom... Z kama na madbrahmíně jsou ty zpraseny obrázky? Dyť z toho to dělat je hůza. Nedalo by se to nějak vyextrahovat z Fallout Data :?: Poohlídnu se po tom.


No, na prvý pohlad áno, ale ked to skúsiš, tak to nie je taký problem. Musíš si len zobrat trochu "autorskej slobody". :-) A myslím, ze vo fallout data ovela kvalitnejšie obrázky nebudú, predsa len, ked si vezmeš ze to bezalo v 640x480... :-)

tak :!: když narazíš na lepší, půjde už jen o vyvektorované, a já nechci vektorovat vektor...to je jak 20. kopie magnetického pásku :lol:

Ha, z kama to teda je na te brahmíně? :cool:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 6:56 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 2:50 pm
Příspěvky: 9
Nevedel by niekto šikovný zistit, či Corel zvláda v poriadku otvárat .ai? Mohlo by to ušetrit kopec času. :idea: Prípadne aj Coreláci nech sem šupnú nejaký ich výtvor a ja to skúsim sfotošopit/zilustrátorovat. :-)

_________________
Po poslednom obliatí klávesnice pivom mi znefunkčneli niektore klávesy. Miestami preto píšem bez diakritiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:07 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 8:31 am
Příspěvky: 71
a co takhle svg formát? nebo editor inkscape? neznalá bando.
svg formát umí otevřít opera, firefox, dokonce i IE s pluginem a měly by ho umět všechny současné/pořádné vektorové editory. inkscape je open source vektorový editor, tzn. úplně zdarma a myslím si, že je kvalitní. viz bližší informace:
svg
inkscape

plus nějaký tutoriál na vektorizaci rastrového obrázku v inkscape, poradil vyhledávač.
Howto: Vectorize images in Inkscape

to vypadá na další ošklivý edit smejkiho aktuálky... co takhle ji celou překopat? :wink:

_________________
The supreme irony of life is that hardly anyone gets out of it alive.
- Robert A. Heinlein


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:11 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
až někdo ohlásí, že to v těhle formátech bude vytvářet a bude s tím tvořit, dám to tam. Zatím je slíben jen Photo, Illustr a Corel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:11 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Sayboot píše:
Smejki píše:
Little_bastard píše:
Sayboot píše:
Takže... Vše výše jmenované mám, používám. Jenom... Z kama na madbrahmíně jsou ty zpraseny obrázky? Dyť z toho to dělat je hůza. Nedalo by se to nějak vyextrahovat z Fallout Data :?: Poohlídnu se po tom.


No, na prvý pohlad áno, ale ked to skúsiš, tak to nie je taký problem. Musíš si len zobrat trochu "autorskej slobody". :-) A myslím, ze vo fallout data ovela kvalitnejšie obrázky nebudú, predsa len, ked si vezmeš ze to bezalo v 640x480... :-)

tak :!: když narazíš na lepší, půjde už jen o vyvektorované, a já nechci vektorovat vektor...to je jak 20. kopie magnetického pásku :lol:

Ha, z kama to teda je na te brahmíně? :cool:

na brahmíně je to vytahaný ze hry. ale jak? nevím...asi printscreen


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:12 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Necromancker píše:
A jak si to teda můžu vybarvit?

koukni na návod a na hotový soubory a pochopíš :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:18 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Little_bastard píše:
Nevedel by niekto šikovný zistit, či Corel zvláda v poriadku otvárat .ai? Mohlo by to ušetrit kopec času. :idea: Prípadne aj Coreláci nech sem šupnú nejaký ich výtvor a ja to skúsim sfotošopit/zilustrátorovat. :-)


Myslím, že Import toho formátu by fungovat měl.
Smejki píše:
Sayboot píše:
Smejki píše:
Little_bastard píše:
Sayboot píše:
Takže... Vše výše jmenované mám, používám. Jenom... Z kama na madbrahmíně jsou ty zpraseny obrázky? Dyť z toho to dělat je hůza. Nedalo by se to nějak vyextrahovat z Fallout Data :?: Poohlídnu se po tom.


No, na prvý pohlad áno, ale ked to skúsiš, tak to nie je taký problem. Musíš si len zobrat trochu "autorskej slobody". :-) A myslím, ze vo fallout data ovela kvalitnejšie obrázky nebudú, predsa len, ked si vezmeš ze to bezalo v 640x480... :-)

tak :!: když narazíš na lepší, půjde už jen o vyvektorované, a já nechci vektorovat vektor...to je jak 20. kopie magnetického pásku :lol:

Ha, z kama to teda je na te brahmíně? :cool:

na brahmíně je to vytahaný ze hry. ale jak? nevím...asi printscreen

No... Takže přímy vytažení z Data souborů je mnohem, mnohem přesnější :cool: Neví někdo kořenovej adresář? JaW tu není, co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:40 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 8:31 am
Příspěvky: 71
Smejki píše:
až někdo ohlásí, že to v těhle formátech bude vytvářet a bude s tím tvořit, dám to tam. Zatím je slíben jen Photo, Illustr a Corel

CorelDRAW podporuje svg, Photoshop Illustrator podporuje svg, GIMP umí otevřít a zobrazit svg, IrfanView umí otevřít a zobrazit svg, tvůj prohlížeč by měl umět otevřít svg (můžeš zkusit).
mít to v něčem jiném dle mého skromného názoru nemá smysl.

takže dobrovolníci, mějte rozum. používejte svg.

_________________
The supreme irony of life is that hardly anyone gets out of it alive.
- Robert A. Heinlein


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:43 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 2:50 pm
Příspěvky: 9
prost píše:
Smejki píše:
až někdo ohlásí, že to v těhle formátech bude vytvářet a bude s tím tvořit, dám to tam. Zatím je slíben jen Photo, Illustr a Corel

CorelDRAW podporuje svg, Photoshop Illustrator podporuje svg, GIMP umí otevřít a zobrazit svg, IrfanView umí otevřít a zobrazit svg, tvůj prohlížeč by měl umět otevřít svg (můžeš zkusit).
mít to v něčem jiném dle mého skromného názoru nemá smysl.

takže dobrovolníci, mějte rozum. používejte svg.


:idea: Illustrator :arrow: Open :arrow: Save as :arrow: svg

Začni. :-)

_________________
Po poslednom obliatí klávesnice pivom mi znefunkčneli niektore klávesy. Miestami preto píšem bez diakritiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:46 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Smejki píše:
Necromancker píše:
A jak si to teda můžu vybarvit?

koukni na návod a na hotový soubory a pochopíš :wink:
ještě nápověda - v hotovém souboru si skryj vrstvu s pipboyem (ikonka "oko")


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny