Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je úte čer 17, 2025 8:25 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 7:08 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
moonfear píše:
odbíháš od tématu - lítal ? lítal :)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 8:02 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pon lis 02, 2009 4:36 pm
Příspěvky: 55
hledal jsem vhodný motifake jako odpověd, ale a) už mi to trvá moc dlouho b) stejně by nepomohl - napsal jsi "nic nelítá" ::scratch a nevšiml jsem si jakéhokoliv upřesnění ::knez

Ook. End. Pokračujme v původním tématu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 9:50 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 09, 2009 6:39 pm
Příspěvky: 361
Chápu Smejkiho, na jeho místě bych se cítil stejně ;)
Prostě pochop, že naskriptovaná animace je hruška a "létání" v 3D prostoru je jabko... Zamysli se nad tím, není to zas tak těžké ;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 10:51 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: pon lis 02, 2009 4:36 pm
Příspěvky: 55
Však to vím :) pochopil jsem to hned, jen mojí duši to nedalo vypíchnout toho vertibirda i když je to blbě řečeno "jen animace" (tzn. šlo mi o slovíčkaření) ale překvapuje mně že když v oblivionu byla "levitace", že ve failoutu nejde nijak lítat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 11:42 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
moonfear píše:
Však to vím :) pochopil jsem to hned, jen mojí duši to nedalo vypíchnout toho vertibirda i když je to blbě řečeno "jen animace" (tzn. šlo mi o slovíčkaření) ale překvapuje mně že když v oblivionu byla "levitace", že ve failoutu nejde nijak lítat.

tu levitaci stejně používal jen PC, ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 8:11 am 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Nahodou pri mem hrani jsem videl AI, jak litala.
Bylo to v Primmu, sel jsem tim podjezdem, ktery rozdeluje mesto na dve casti a pri tom z jedne strany utoci ti uprchlici. No a jedna zenska normalne vylezla na plot a pak jakoby vysla asi 50m do vzduchu (pri tom jsme po sobe neuspesne strileli) a jak byla vcelku vysoko nademnou, tak si uvedomila, ze vlastne litat neumi (protoze nema kridla) a ani nemuze (protoze to engine nedovoluje) a spadla predeme na zem a rozflakala se na maderu. Z toho usuzuji, ze AI by litat chtela se vsim, co se hybe (lidi, psi, paraci apod.) a proto ji musi engine drzet pri zemi, aby to nevypadalo blbe ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 8:32 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Kreny má pravdu. A děje se to při každém hraní.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 11:07 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 29, 2010 6:27 am
Příspěvky: 32
Bydliště: Stříbro
Kreny píše:
Nahodou pri mem hrani jsem videl AI, jak litala.
Bylo to v Primmu, sel jsem tim podjezdem, ktery rozdeluje mesto na dve casti a pri tom z jedne strany utoci ti uprchlici. No a jedna zenska normalne vylezla na plot a pak jakoby vysla asi 50m do vzduchu (pri tom jsme po sobe neuspesne strileli) a jak byla vcelku vysoko nademnou, tak si uvedomila, ze vlastne litat neumi (protoze nema kridla) a ani nemuze (protoze to engine nedovoluje) a spadla predeme na zem a rozflakala se na maderu. Z toho usuzuji, ze AI by litat chtela se vsim, co se hybe (lidi, psi, paraci apod.) a proto ji musi engine drzet pri zemi, aby to nevypadalo blbe ::scratch


to se mi stalo to samý.. dokonce mi takhle lítali dva :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: úte lis 02, 2010 11:10 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 26, 2010 8:46 am
Příspěvky: 250
Kreny píše:
Nahodou pri mem hrani jsem videl AI, jak litala.
Bylo to v Primmu, sel jsem tim podjezdem, ktery rozdeluje mesto na dve casti a pri tom z jedne strany utoci ti uprchlici. No a jedna zenska normalne vylezla na plot a pak jakoby vysla asi 50m do vzduchu (pri tom jsme po sobe neuspesne strileli) a jak byla vcelku vysoko nademnou, tak si uvedomila, ze vlastne litat neumi (protoze nema kridla) a ani nemuze (protoze to engine nedovoluje) a spadla predeme na zem a rozflakala se na maderu. Z toho usuzuji, ze AI by litat chtela se vsim, co se hybe (lidi, psi, paraci apod.) a proto ji musi engine drzet pri zemi, aby to nevypadalo blbe ::scratch

Chudák AI :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 6:51 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
mě se nezdá vyvážení exp za monstra a jejich obtížnost. Za některé gekony (myslím, že ohnivé), jsem dostával i 100 exp. Za některé slabé monstra nejspíše ve vyšší verzi (jako jsou asi někteří kazadoži) dokonce 150 exp. Za páračí matku a alfasamce 50exp. (přitom kazadora, býka beranů a podobnou havěť střílím odstřelovačkou jen tak pro zábavu na jednu ránu, zatímco do matky jsem s odstřelovačkou vystřílel 3 zásobníky a stejně mě mlaskla - a vzala půl života). Takhle to poněkud ztrácí efekt. Ono na začátku člověk potká mravence, které samopalem zastřelí na tři rány a dostane 50 exp, později potká škorpiony, které vulkánem zabíjí i po několika kusech a dostane 50 exp a později pořád dostává 50 exp za párače a mutanty. To je trošku divné.

Když jsem na 8 levelu ustřílel (to byla opravdu bitka na 10 minut) toho jednoho kapitána supermutantů s rotačním kulometem, co je kousek na jihovýchod od Primmu a dostal za něho 50 exp a vystřílel do něj všechny náboje, tak jsem měl docela divnej pocit, zvlášť, když před tím padal jeden mravenec za druhým.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 7:11 am 
Zelenáč
Zelenáč

Registrován: stř říj 27, 2010 7:29 am
Příspěvky: 81
Milhaus píše:
mě se nezdá vyvážení exp za monstra a jejich obtížnost...


Zrovna vcera jsem pro ghouly cistil sklepeni tovarny od Nightskinu a za nektere jsem dostal jen 25 expu... a to jsem musel chodit pospickach a kdyz jsem nejakeho uvidel, tak jsem musel mezi nas dat miny a doufat, ze az pak po me vystartuje, tak mu to zlame nohy, abych ho pak mohl vklidu dostrilet (teda pokud tam byl jen jeden, jinak nasledovala vcelku rychla smrt:) )

Nicmene se mi zda, ze tezsi potvory jsou za vice expu, ale ty rozdily v ziskanych zkusenostech jsou minimalni (mam na mysli absolutni hodnotu, ale porad to muze delat nasobky), protoze i expy potrebne na dalsi level jsou vcelku male.

Asi to je tim, ze nechteli zabijeni potvor udelat potrebnym pro levelovani? Aby hrace proste nenutilo zabijet potvory jen kvuli toho, aby postoupil o level vyse?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 7:17 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol

Registrován: ned říj 31, 2010 3:40 pm
Příspěvky: 208
no tak zrovna ti mutanti u ghúlů byli docela slabí. Tam to ještě odpovídalo, vcelku. (já s nimi neměl problémy). Ale ve srovnání s páračem, nebo tou jejich matkou (což jsou tak 3 párači dohormady), je to docela divné. Hlavně se mi líbí ti berani, co se potulují v divočině, nevím proč, ale vždycky, když nějaké potkám a ustřelím jim hlavu, tak postoupím na další level :), už snad 8x se mi to stalo, že jsem takto potupně povýšil :).

Ono nepřátelé se obnovují, takže teoreticky by šlo jen střílením nepřátel docílit maxima levelů. Ale i tak je těch úkolů poměrně hodně a i když se člověk zbytečně nevrací, tak získá 30 level hodně rychle (já ještě nebyl ve Stripu a mám 29 level a to mám ještě tolik úkolů vedlejších, že ten 30 asi dám dřív, než se znovu potkám s tím chlapíkem, co mě na začátku střelil).

Ale obecně když jsou ty expy takto hloupě rozdané, to poněkud ztrácí kouzlo. V podstatě nemá cenu střílet párače, stačí zabít matku a alfasamce a jít oznámi splnění úkolu. Zbytek tam nechat a raději střílet berany. (úplně to bere ten dojem, že člověk povýšil ne jen v dovednostech a levelu postavy ale i v obtížnosti stvůr).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: stř lis 03, 2010 2:51 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: čtv říj 28, 2010 6:52 pm
Příspěvky: 38
Zimbo píše:
Kreny píše:
Nahodou pri mem hrani jsem videl AI, jak litala.
Bylo to v Primmu, sel jsem tim podjezdem, ktery rozdeluje mesto na dve casti a pri tom z jedne strany utoci ti uprchlici. No a jedna zenska normalne vylezla na plot a pak jakoby vysla asi 50m do vzduchu (pri tom jsme po sobe neuspesne strileli) a jak byla vcelku vysoko nademnou, tak si uvedomila, ze vlastne litat neumi (protoze nema kridla) a ani nemuze (protoze to engine nedovoluje) a spadla predeme na zem a rozflakala se na maderu. Z toho usuzuji, ze AI by litat chtela se vsim, co se hybe (lidi, psi, paraci apod.) a proto ji musi engine drzet pri zemi, aby to nevypadalo blbe ::scratch


to se mi stalo to samý.. dokonce mi takhle lítali dva :-D


me se zase stalo,ze kdyz jsem vybijel tabor legie,tak na me pretoriani utocili tema svyma balistickyma pestma a kdyz se mi povedlo v rezimu V.A.T.S vystrelit ve stejny okamzik jako kdyz mi daval pesti,tak odletel ten pretos pekne do dalky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: stř led 12, 2011 12:30 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 04, 2011 11:11 pm
Příspěvky: 356
Bydliště: Тёмная долина
Mrtvoly holt létat mohou :) Párkrát mi NPC, šlápnuvší na větší hromádku min, odletěl v úhlu 45° mimo mapu :-)

_________________
To be is to do - Socrates.
To do is to be - Jean-Paul Sartre.
Do be do be do, do do do di da - Frank Sinatra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak jste spokojeni s vybalancovanim "potvor" ?
PříspěvekNapsal: stř led 12, 2011 6:50 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 31, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 398
s minama byla sranda hlavne v F3 kdyz se vytvorila hromadka o velikosti 250 - 300 min a slapnul na to behemont ::rofl

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny