Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je stř zář 03, 2025 8:13 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další

V jakých formátech chcete (nebo budete potom pracovat s) vektory?
PSD (Adobe Photoshop) 21%  21%  [ 7 ]
AI (Adobe Illustrator) 18%  18%  [ 6 ]
CRD (CorelDraw) 12%  12%  [ 4 ]
SVG (univerzální free formát) 24%  24%  [ 8 ]
TIF (dokonalý univerzál) 24%  24%  [ 8 ]
všechny 3%  3%  [ 1 ]
jiné (uveďte) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 34
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 12:42 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Perry píše:
Smejki píše:
A v čem se otevírají jednotlivé formáty, to je v popisu formátů (svg nejde otevřít ve Photoshopu...ale možná ho umí CS4).


Naneštěstí to CS4 neumí :/

Na XP CS4 nerozjedu, co? :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 12:53 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:35 am
Příspěvky: 1050
Bydliště: Earth
Sayboot píše:
Perry píše:
Smejki píše:
A v čem se otevírají jednotlivé formáty, to je v popisu formátů (svg nejde otevřít ve Photoshopu...ale možná ho umí CS4).


Naneštěstí to CS4 neumí :/

Na XP CS4 nerozjedu, co? :|

ale jo

_________________
Obrázekradiation disabled :( Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 1:11 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
Sayboot píše:
Perry píše:
Smejki píše:
A v čem se otevírají jednotlivé formáty, to je v popisu formátů (svg nejde otevřít ve Photoshopu...ale možná ho umí CS4).


Naneštěstí to CS4 neumí :/

Na XP CS4 nerozjedu, co? :|

nakonec prej bylo i pro XP. původní annouce oznamoval pouze Vistu.....ale možná to byla zmínka jen k 64x verzi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 1:14 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 10:41 am
Příspěvky: 28
Bydliště: V komiksovém ráji na kocogelu
Sayboot píše:
Na XP CS4 nerozjedu, co? :|

Jak píše Perry, jde to, ale nač to dělat složitě, když...
Nahoď si portable Illustrator CS4, je celkem malý (60mb - po rozbalení 200mb;) a hlavně ho nemusíš instalovat, rozhraní je v podstatě stejné jako u Photoshopu (přeci jen Adobe ;) = jen rozbalit a nezaprasé ti celé systém a v tom už SVG upravíš pohodlně - nahodil bych ti odkaz přímo na něj, ale nechci zde nabádat k "nekalé" činnosti ;) , takže na těchto stránkách ho "možná*kuc*určitě" najdeš ;)
Kód:
http://portableappz.blogspot.com/

Je tam i portable CS4 fungující na XP ;)
Do Photoshopu pak vložíš, jak už se tu psalo, normálně přes CTRL+C v Illustratoru a pak ve Photoshopu CTRL+N (na vytvoření nového obrázku) a CTRL+V, kdy ti pak hned naskočí panel, kde si můžeš vybrat, v jakém formátu to v Photoshopu bude... ale tohle všechno už je pak zbytečné, když můžeš upravovat rovnou v ilustratoru... ;)
Obrázek

Já našel ještě doma vyvektorovaný trait "Finesa", ale nějak se mi nezdá, asi moc tlustá linka, nějak málo detailní, tak třeba si někdo vyhraje:
Kód:
http://www.edisk.cz/stahni/07852/Finessa.rar_19.65KB.html

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 1:37 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
Toebiash: ad finesa: i blbě vyvektorovaný jsou lepší, než žádný, já si ho vezmu na paškál a zedituju to do publikovatelné podoby. díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 2:45 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12245
dnes ma bracho zdrbal, ze mu zatajujem informacie, on totizto kedysi
davno tieto vektorove obrazky robil :mrgreen:

ale vraj mi posle na emajl aspon 2, ktore su len v manuali, a to kuchar
s hribikmy a este volaco, uz neviem presne, ale ked dostanem, preposlem

Morty píše:
Ale ked narazim na nieco co mi doma nic neotvori, tak sa vas tu opytam a tak... :wink:


v poslednom ABC je nejaky odkaz na stranku, kde ti zistia (o 254% lepsie ako Windows),
co ti dany neznamy subor otvara a kde sa da stiahnut :idea: kuknem a dam ti vediet

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 3:07 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4241
Bydliště: † Telenom
toudi_sk píše:
v poslednom ABC je nejaky odkaz na stranku, kde ti zistia (o 254% lepsie ako Windows), co ti dany neznamy subor otvara a kde sa da stiahnut :idea: kuknem a dam ti vediet
Je známa pod jménem Google..

_________________
Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek AO3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 3:51 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 10:41 am
Příspěvky: 28
Bydliště: V komiksovém ráji na kocogelu
Smejki píše:
Toebiash: ad finesa: i blbě vyvektorovaný jsou lepší, než žádný, já si ho vezmu na paškál a zedituju to do publikovatelné podoby. díky

To si neměl psát... ! :-)
Jako do SVG není problém převést všechny naráz, problém je ve zdrojových obrázcích, které jsou moc malé, abych je mohl převést na vektory automaticky, ale kdybych měl větší... Z manuálů nic nedostanu - projel jsem 1,2 i Tactics a jsou tam buď jen malé obrázky, nebo jen obrázky nakreslené přímo pro manuál... Napadlo mě ještě vyexportovat obrázky z Fallout Tactics, tam by mohly být ve větším rozlišení? Nemá někdo?

Jinak jsem si doma na půl hodinky zaexperimentoval a zkusil automaticky převést ty malé čb obrázky tak, že jsem se snažil najít vhodnou velikost a filtr, který by obrázky zvětšil tak, že z nich půjde vyčíst vektor automaticky co nejlépe... No a došel jsem na rozměr 500Mb na šířku (cca procentuálně) s použitím Lanczos filtru (Hanning a Mitchell též dávali slušné výsledky, ale na Lanczos neměli - ostatní už moc rozmazávali ;)
Takže zde je paklík upravených JPG:
Kód:
http://www.edisk.cz/stahni/89663/male-cb-upravene2.rar_11.48MB.html

A zde pak finálně mega-paklík SVG (155 souborů):
Kód:
http://www.edisk.cz/stahni/68907/convert-SVG.rar_970.51KB.html

Převedeny jsou tak veškeré obrázky, myslím, že ani žádné nechybí, problém je, že u těch detailnějších to bude potřebovat ještě slušnou dávku úprav, aby byly použitelné. Některé se ale docela povedlo převést, ty nebudou potřebovat tolik úprav, posuďte z ukázek:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 3:57 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1560
Bydliště: .....
Jo si šikovniček.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 5:03 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
všechny potřebujou úpravu, ale jako startovní pozice pro edit, je to k nezaplacení. miluji tě :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 6:04 pm 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 7047
ake maju ty zvetseny pipboyovia vyuzitie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 6:11 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1560
Bydliště: .....
1.DAT SI ICH NA PLOCHU
2.vyuzit ako pozadie pre tvorbu komixov
3.iba sa tak nane pozerat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 6:13 pm 
Škandál Európy
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 2:16 pm
Příspěvky: 7047
Casino píše:
1.DAT SI ICH NA PLOCHU
2.vyuzit ako pozadie pre tvorbu komixov
3.iba sa tak nane pozerat

1. nikto si to to na plochu neda.. a ak hej, tak nie na dlhsie nez par dni..
2. to som nepochopil, ale budiz..
3. to je teda fakt velka sluzba komunite. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 6:17 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 10:41 am
Příspěvky: 28
Bydliště: V komiksovém ráji na kocogelu
Smejki: Intimnosti si necháme, až budou veškeré vektory upravené - převést to takový problém nebyl, ale s úpravami ještě bude práce a práce... ;)
Koukal jsem na zdrojáky Fallout: Tactics a bohužel jsou to všechno ty samé velikosti, takže tudy cesta nevede :/

s0f: Plánuju z nich udělat obří pexeso abych se měl čím zabavit až "to" příjde a já budu (doufám) trčet v nějakém valůtu - proto je potřeba je upravit co nejdříve... Nikdy nevíš, kdy "to" příjde :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 6:24 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 12245
s0f píše:
ake maju ty zvetseny pipboyovia vyuzitie?


Smejki v prvním příspěvkui píše:
Ůčel - díky vyvektorování bude možné používat obrázky PipBoye v jakémkoliv rozlišení a plácat je tak do různě velkých
avatarů, animací, upoutávek i wallpaperů (nebo na trička :rock: ). Jistě víte jaký je rozdíl mezi vektorovou a rastrovou grafikou.

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny