Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát říj 30, 2020 2:12 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 1:43 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1011
cheky píše:
Reinar píše:
Z pravidel bych vyřadil toto:
[list]
[*] Rasy pes a krysa.

Celý život chci hrát za krysu a teď, když už nebudu mít na starosti velení (=výrobu kostýmů a zbraní pro celý tým) na to konečně budu mít čas!

https://www.fantasyobchod.cz/maska-hlodavec :-D


cheky píše:
Reinar píše:
Perk Oživování by měl mít vyšší čas na reakci. 5 sekund není nic, spíš bych dal 20 sekund.

Jsem proti. Pět sekund trvá obvyklý střet na chladné zbraně (3 zásahy).

Jak to spolu souvisí?
2 sekundy než si vůbec všimneš, že to někdo koupil, 2 - 5 sekund, než k němu doběhneš, pár sekund navíc (až 5 podle tebe), pokud musíš nejdřív porazit toho, kdo oživovaného zneškodnil. Prostě podle mě se to dá využít pouze v případě, že to při bránění baráku koupí někdo vedle tebe. Za předpokladu, že tam je ještě někdo další, kdo může pokračovat v obraně. 20 sekund je asi moc, ale 5 je imho málo.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 4:23 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Reinar píše:
cheky píše:
Reinar píše:
Perk Oživování by měl mít vyšší čas na reakci. 5 sekund není nic, spíš bych dal 20 sekund.

Jsem proti. Pět sekund trvá obvyklý střet na chladné zbraně (3 zásahy).

Jak to spolu souvisí?
2 sekundy než si vůbec všimneš, že to někdo koupil, 2 - 5 sekund, než k němu doběhneš, pár sekund navíc (až 5 podle tebe), pokud musíš nejdřív porazit toho, kdo oživovaného zneškodnil. Prostě podle mě se to dá využít pouze v případě, že to při bránění baráku koupí někdo vedle tebe. Za předpokladu, že tam je ještě někdo další, kdo může pokračovat v obraně. 20 sekund je asi moc, ale 5 je imho málo.

Souvisí to s tím, že 5 sec je fůra času.
No já bych tam tak jako tak dal "chvíli". A přes tu definoval i záření a tak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 6:53 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 3:49 pm
Příspěvky: 445
Bydliště: U Merkuru
Citace:
Pokud něco funguje, není třeba to měnit.

No právě, že nefunguje. Na tvůj popud se snažím vymyslet způsob jak by to fungovat mohlo. A aby to nezahrnovalo zatím, středně výkonné softky a nekončilo na sniperkách 450fps síly.

_________________
Vrchní homolobbista a oportunistický skarifikátor!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned zář 24, 2017 8:24 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Myslím, že s těma snajperkama jsme došli k závěru, že ta Reinyho SVD má 130 m.s^-2, že to je přes čáru (na PA LARPech bývá limit 120) a že odkoupí od Kaaliho tu jeho krochnu, což je v cajku a nepotřebuje žádné speciální perky ani kupu flastrů pro zasažené hráče.

Mimochodem, vstup do hry je 100 kulí, takže hádám, že Player a Firejs jsou v balíku, takže by mohli obchodovat. ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 10:40 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Mimochodem, ten můj návrh na přidávání herních předmětů je následující:
Pokaždé, když herní postava vstoupí do herního světa, může si do inventáře přidat 1 herní předmět.

Takže Malý chemik může zvolit jeden kus následujícího: 1 ampule stimpaku, 1 sáček rad-away, 1 tabletka rad-X.
Drancíř může zvolit 1 plynový granát
Zewellák může zvolit 1 tříštivý granát
Felčar může zvolit 1 obvaz
Muniční truhlík - 20 nábojů

S tímto návrhem souvisí dvě navrhované změny. Perk Muniční truhlík změnit na trait Muničář, jeho zisk podmínit přebíjením. Kdyby byl Justy ochoten stát se garantem a strávit s adeptem příjemné odpoledne nad přebíjecím lisem. Dávalo by to smysl, člověk by se naučil něco nového, a tak.
Druhou změnou je přeměna stimpaku z "trochu rychlejší a dostupnější felčar" na ultimátní a velmi drahý prostředek kompletní obnovy (Tzn. spíše tak, jak funguje v Quake III, než ve Falloutu 2). Kolem stimpaků jsme pořád vymýšleli divná a složitá pravidla a mě se to už nelíbí, takže herní použití by bylo velmi jednoduché. Stimpak by byla skleněná injekční stříkačka naplněná umělou krví. (Takže člověk by na svém kostýmu udělal pěkné bojové zranění velmi snadno i během bitvy. :) ) Počítám, že ve hře by nikdy nebylo více, jak 10 stimpaků naráz. Spíš dva nebo tři. A byly by drahé.
A aj by to hezky vypadalo. :)

+ eventuálně bych vzal Malému chemikovi výrobu Rad away a tento nechal jenom na orgovi. Celkem to na těch Patrolách funguje. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 12:29 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1011
Když se to jednou přidává na základě perku nebo frakce (obvaz dává smysl jen u felčara, takže to beru jako výjimku), měly by se i náboje přidávat na základě perku a ne traitu. Dále u obvazů bych zvedl generované množství, protože by cenově byl na stejné úrovni jako stimpak.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 12:40 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
No ony se zase ty stříkačky a umělá krev neválejí na každém rohu...
Proč trait a ne perk: Maximální realismus tam, kde to snadno jde.

(Jo a k malému chemikovi ještě antidotum.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 12:45 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Jak mi tu furt řve děcko, tak to nedomyslím: Lépe formulovat v pravidlech, že po zabití člověk chvíli leží coby spořádaná mrtvola, dokud neskončí situace kolem něj a kdo přijde obrat mrtvolu, má nárok na jeden herní předmět podle výběru zabitého.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 4:02 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1011
cheky píše:
No ony se zase ty stříkačky a umělá krev neválejí na každém rohu...
Proč trait a ne perk: Maximální realismus tam, kde to snadno jde.

(Jo a k malému chemikovi ještě antidotum.)

Tohle hodně platí v počítačových hrách, ale koukám, že se to dá vztáhnout už i na Templáře: realističnost by měla být vyvážena s hratelností. Příliš moc realistické mechanismy přestávají být zábavné.
Pár perků, ze kterých z fleku udělám trait:
Bystrý učedník: podmíněno vypracováním tématu v semináři
Odolný proti radiaci: účast na cvičení civilní ochrany (nebo ekvivalentu)
Chabé tělo: BMI index pod 19
Těžké ho zabít: dokončení 5BV


Jestli ti vadí síla Muničního truhlíku, může se v něm zohlednit typ akce. Třeba 5 ks za patrolu, 20 ks za bitvu a 10 ks za ostatní.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 4:23 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1353
Reinar píše:
Pár perků, ze kterých z fleku udělám trait:.


Tento nápad sa mi páči. Hoci na druhej strane tým zužujeme výber perkov

Chcelo by to aj nejaké perky na 7. lvl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 4:52 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1011
Mogh píše:
Chcelo by to aj nejaké perky na 7. lvl.

Já bych na 7. lvl exkluzivní perky nedával. Spíš ať jsou všechny přístupné už od 6. úrovně. Ale pokud se někomu podaří vymyslet ještě ultimátnější perky, dalo by se o tom uvažovat.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 6:36 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Reinar píše:
cheky píše:
No ony se zase ty stříkačky a umělá krev neválejí na každém rohu...
Proč trait a ne perk: Maximální realismus tam, kde to snadno jde.

(Jo a k malému chemikovi ještě antidotum.)

Tohle hodně platí v počítačových hrách, ale koukám, že se to dá vztáhnout už i na Templáře: realističnost by měla být vyvážena s hratelností. Příliš moc realistické mechanismy přestávají být zábavné.
Pár perků, ze kterých z fleku udělám trait:
Bystrý učedník: podmíněno vypracováním tématu v semináři
Odolný proti radiaci: účast na cvičení civilní ochrany (nebo ekvivalentu)
Chabé tělo: BMI index pod 19
Těžké ho zabít: dokončení 5BV


To je hodně dobrý nápad! ::ano ::ano ::ano


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 6:48 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1011
cheky píše:
Jak mi tu furt řve děcko, tak to nedomyslím: Lépe formulovat v pravidlech, že po zabití člověk chvíli leží coby spořádaná mrtvola, dokud neskončí situace kolem něj a kdo přijde obrat mrtvolu, má nárok na jeden herní předmět podle výběru zabitého.

Zapsáno. Taky jsem pravidla opatřil řadou ikonek pro příjemnější čtení.



S těmi převody perků na traity jsem to myslel spíš tak, že by se to nemělo přehánět. Za chvíli se airsoftky budou vydávat jen těm, co několikrát navštíví střelnici, a chladné zbraně členům historického šermu. :-? Skončí to tak, že nikdo nebude moct nic dělat nebo umět a prostě jen budem sedět u ohně a vzpomínat na minulé akce.

_________________
Black folk death evil hopsa hejsa metal
Kampaň pro FT: Děti Apokalypsy II
Můj blog


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 7:04 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Reinar píše:
Za chvíli se airsoftky budou vydávat jen těm, co několikrát navštíví střelnici, a chladné zbraně členům historického šermu. :-?

Tento nápad chovám v hlavě již několik let. ;) :-D
OK, budu se držet zpátky.
Ale pravdou je, že jediný reálně používaný trait je Felčar. Tak co kdybychom ho převedli na perk a traity zrušili zcela? ¨
Anebo naopak, obloukem zpátky k Livjatánovu nápadu, co traity přidat: Barbar, Ostrostřelec... já nevím, Šílenej bombarďák, Dítě květin, a tak. :) Vyvážit klady a zápory a udělat to natvrdo podle Falloutu - prostě si na začátku kariéry musíš vzít trait a ten pak určuje směřování vývoje tvé postavy.

Ikonky jsou ňuńu. ::kawaii


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Debaty nad pravidly
PříspěvekNapsal: ned říj 01, 2017 4:38 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 15413
Bydliště: Brno
Tak jo, část věcí, které jsme si definovali, nyní postupuje do stadia hlasování. Bude to teď taková malá hlasovací smršť.
Ještě nám zbývají pořešit:
Navržené nové perky: viewtopic.php?p=304466#p304466
Úpravu některých stávajících perků: viewtopic.php?p=304593#p304593
Nabývání herních předmětů: viewtopic.php?p=304616#p304616 (kdysi měly být zápletky akcí postavené kolem výroby kde čeho, až někam k alchymistickým bitvám, ale z toho myslím již sešlo)
Obírání mrtvol: viewtopic.php?p=304620#p304620
Traity buďto zcela zrušit, anebo naopak výrazně rozšířit: viewtopic.php?p=304637#p304637 (Zrušením se myslí převedení na perky.)

K této sumě úprav mám ještě pár návrhů kolem Malého chemika. Jednak možné rozdělení na tři stupně: Malý chemik (Rad-X, antidotum), Velký chemik (stimpak, střelivo) a Purifikátor (Rad-Away), + popřípadě samostatný perk Travič (jed).
Jednak praktickou podobu herních předmětů z jeho dílny. Pití celaskonu bylo fajn v podmínkách bitvy, kdy člověk měl tendence vypít deset stimpaků za den. :D A každý si mohl donést prášku, kolik chtěl, ergo omezení bylo objemem žaludků. To jsme již překonali. Takže:
Rad-X: Žluý/červený Tic-Tac. 1 tabletka po dobu 1 hodiny chrání před radiací. (1 předmět = 1 tabletka)
antidotum: Smecta. Ihned ruší otravu (neléčí však již způsobené zranění). (1 předmět = 1 sáček)
stimpak: skleněná injekce plná umělé krve. Aplikuje se na ovázané zranění. Ihned léčí na maximum. Velmi ultimátní, velmi vzácné. (1 předmět = 1 plná zapečetěná injekce)
střelivo: nábojnice s ucpaným hrdlem nebo krabička od nábojů, v ní 10 kuliček
Rad-Away: sáček dětské svačinky s novou etiketou
jed: při starém, tedy kurkuma a pošeptání do ouška, mikroscénář, anebo žlutá čepel (hlavice šípu).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny